help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Oh meid ben zo blij voor je!!!!!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Heb je trouwens nu lekker bewezen dat ze ongelijk hadden :D!

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh bereke ik kan het niet bevatten ik geloof het nog niet en toch wil ik het van de daken af schreeuwen.
    ik heb mijn mannetje net moeten beloven dat ik het nog tegen niemand vertel tot we daar samen over eens zijn om dat wel te doen.
    oh ohoh wat is dit moeilijk
    maar hij heeft wel gelijk

groetjes

4. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet er dan nog maar even lekker alleen met jullie tweetjes van! Allee met jullie drietjes eigenlijk :) !

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jee meis,.. wat GEWELDIG!!!! de rillingen staan op mijn lijf! SUPER!

Ongelooflijk! :) :)

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    thanx ik kan het nog steeds niet geloven ik heb net drie digitale testen gekocht

groetjes

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    PUCK!!!!! aaaaah meis, ik heb er kippevel van, ben zoooooo blij voor je, yahooo!!!! gefeliciteerd :D :D ;D

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    thanx majkuh ik voel me goed alleen een andere smaak en reuk en weinig eetlust.

groetjes

9. bereke

bereke Niet meer actief

#2569 bereke, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2009
    Hallo dames, wat is het hier rustig!

Puck, al een digitale test er tegenaan gegooid? Lijkt me super om dat woordje "zwanger" te zien verschijnen!

Majkuh, hoe gaat het nou met jullie ondertussen?

Nenci, hou je het wat vol op het wachtbankje?

Libelle, alles ok? Niet teveel last van kwaaltjes?

Gisteren eerste keer gemeten op BS. Heb deze eerste 10 beurten regelmatig moeten afbellen waardoor ik er in totaal 7 weken ipv 5 weken heb overgedaan. Resultaat op die 7 weken: - 1,7 kg (niet zo schitterend) maar wel -29 cm (van de 99 die ik ongeveer geschat terug moet kwijt geraken). Dus al bij al toch een goed begin. Nu maar volhouden en zorgen dat ik echt twee keer per week kan gaan!

Voor de rest weinig nieuws. Ben toch weer terug ovulatietesten aan het gebruiken hoewel gyn. er niet zo zot van is. Ik ga proberen om ze enkel te gebruiken om inzicht te krijgen in mijn cyclus (en te kunnen inschatten wanneer ik ongesteld ga worden) en niet om te bepalen wanneer we zeker moeten vrijen omdat dit teveel druk meebrengt voor mijn ventje.

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Bereke:
    Kwaaltjes heb ik eigenlijk niet, ook nooit gehad,... gelukkig. Wel al een aantal weken vreslijke veel last van vocht,... zit overal, maar buitenom dat het aan het eind van de dag ook wel iets pijn doet,... is het vooral erg lelijk, :( Maar als dat alles is, zul je mij niet horen mopperen.

Wat houdt dat bodystyling precies in? Ken 't helemaal niet? Ennuh.. centimeters is altijd nog beter dan de kilo's! Die kun je immers alleen zelf maar spotten op de weegschaal,...;)

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hoi hoi, hihi, had ik ook Puck, ik rook zo scherp als een hond, heel vervelend want dan stinkt er veel, pffff!
    in de stad vrouwen met parfum (bijna over mijn nek) mannen met teveel deo, lichaamsgeuren alles rook ik zo scherp (bij de andere twee niet gehad)

hier gat alles wel OK, leuke paar dagen bij mijn vriendin in leeuwarden gehad, tips en adviezen meegekregen ivm ons bedrijfje (zij is manager en hij salesman) dus ga vol goede moed verder kijken of ik orders binnen kan slepen!

met Stella gaat alles ook goed, ze slaapt nu door van 21.00 tot 05.00-06.00!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, wel fijn dat je niet veel last hebt van kwaaltjes! Al lijkt al dat vocht me ook wel vervelend hoor! Maar goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen ;) !

Wel ik moet twee keer per week oefeningen doen in een verwarmde cabine. Zijn buikspieroefeningen en oefeningen voor je dijen, heupen,... en soms gebruik je lichte gewichtjes (van zo'n 1,5 kilo denk ik) maar vaak is het zonder gewichtjes. Daarna moet je dan een kwartiertje in een ozoncabine. Dit zorgt ervoor dat je huid zo strak mogelijk blijft/wordt. Dit in combinatie met op je eten letten zorgt er dan voor dat je vermagert.
    En ja, die cm's zijn inderdaad het enige dat de buitenwereld ziet hé :) ! Maar wil toch nog wel wat kilo's kwijt omdat mijn bmi te hoog is (zo'n 28 à 29 denk ik).

13. bereke

bereke Niet meer actief

Majkuh, hopelijk sleep je heel veel orders in de wacht dankzij al de tips!
    En fijn dat Stella al zo goed doorslaapt!

14. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

PUCK GEFELICTEERD!!!!!!!!!!!!!!! WOW WOW WOW :D:D:D Ben heel blij voor jullie!!!

Kben al ff niet geweest, sorry! Zodra ik geen herinneringsmail meer krijg, vergeet ik het te checken :$

Hoe is het met jullie?
    Ik nog n paar dagen geduld...

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    spannend nancy nog een paar dagen geduld!
    ik heb geen foto van mijn test maar ik heb er nog twee dus het zou nog kunnen ik ben niet zo goed met de computer.

bereke goed man die bodystyling dat werkt echt!!! woon je toevallig net over de grens in belgië je oefd het niet te zeggen hoor maar ik woon tegen de grens van belgië en heb ook bodystyling gedaan.
    bij ons hebben ze de naam net verranderd in slim volgens mij?!
    en ja mijn digitale test zei meteen ZWANGER!!

majkuh succes met orders binnen slepen hadden jullie niet een berdijfje bij evennementen maar wat doen jullie dan precies?
    wel fijn dat stella doorslaapt

libelle wat fijn dat je weinig kwaaltjes hebt ik hoop dat ik continu wat blijf voelen (niet te veel natuurlijk) maar dan weet ik tenminste dat het nog goed zit.

dames tja die biefstuk laten staan!!! ik ging gisteren met mijn vriendin uit eten die mij heel veel heeft gesteund tijdens de mm
    hadden we besteld en ik kon nijn mond niet dicht houden tegen haar (ze is echt de enige die het weet ze wist ook wanneer ik mijn IUI had gehad)
    ze was helemaal blij
    maar ik had dus een pichioo besteld van de kaart zag er wel lekker uit en jawel een soort van biefstuk aan een spies en rood van binnen
    die moest dus terug van haar om te doorbakken echt toen was dat ding taai en niet te eten we hebben er wel om kunnen lachen
    weer wat bijgeleerd dus.

groetjes puck

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Haha wat leuk dat je het haar kon vertellen! Wel je biefstukje missen haha, maar das voor het goeie doel :)

Ben benieuwd wat je allemaal gaat voelen de komende tijd :) hihi.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Nancy, spannend! Ik duim!

Puck, super toch hé die digitale test! Is zo super voor je!
    En wat lief van je vriendin. Fijn dat je er met iemand over kunt babbelen. Maar ze heeft gelijk hoor: die biefstuk inderdaad maar terug sturen voor alle zekerheid. Je weet toch maar nooit denk ik dan.
    En ik woon idd bij de grens met Nl (in de buurt van Maastricht). Ben ons heet het nog gewoon bodystyling hoor. En ja het werkt toch. Al heb ik vandaag en gisteren weer gezondigd omdat ik me niet goed voelde ivm zwanger worden. Kon ik het maar wat loslaten...

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Bereke:

Aha,... dat kennen ze hier toch,.. het bodystyling, alleen een andere naam voor geloof ik,... heb dat in elk geval ook een tijd willen doen, maar vond het toen wel ontzettend duur,... en daarom dus maar niet gedaan. Tja...

Weet wel dat als je aan de lijn doet in de periode dat je zwanger wilt worden je cyclus ook daar ontregeld door kan zijn he. Maar goed,... een gezond gewicht is ook wat voor te zeggen, daardoor zou ie ook weer stabiel kunnen worden! Ik begin weer vollebak zodra de bevalling achter de rug is,...

@ Nency:

Succes op het wachtbankje!

@ Puck:

Heerlijk he... een vreslijk taaie biefstuk eten! :) :)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke ik weet het lijnen en zwanger worden is niet altijd even makkelijk ik herken het helemaal.
    tja en wat bertreft dat loslaten daar kan ik je helaas ook geen advies in geven want als er iemand hier er mee bezig was dan was ik dat wel haha maar je ziet het! het komt allemaal goed.
    en nu heb ik geen honger en krijg bijna niks door mijn keer ben al anderhalve kilo kwijt!
    we wonen dan toch niet in de buurt ik zit meer bij lommel/achel de grens over!
    succes met bodystyling

nancy ik voel me beroerd krijg niks door mijn keel en af en toe voel ik mijn borsten en ik beb nog steeds bruinverlies.

libelle ja die biefstuk is voor het goede doel maar ik had ook van de week gerookte vis gegeten en nu hoor ik dat dat ook niet mag ik dacht gerookt dus dan mag het wel?!

groetjes

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    De grens is ook heel groot he... haha. Ik woon ook bij de grens van Belgie,.. maar ook weer een heel eind van jullie vandaan! Nl. Zeeuws- Vlaanderen. ;)

Wel de balen Puck, dat je niks door je keel krijgt. Waarom had ik daar nu geen last van??? ;) Ik heb me wel laten vertellen, en met eigen ogen gezien dat ook dat wel weer goed komt, ...

Dames, ik ga maar weer eens werken,

Deel Deze Pagina