Ok dat zijn wel aanleidingen om eens naar een dokter te gaan. Al is 32 niet oud hoor Maar ik snap je standpunt.
Hmm, ik wil echt niet lopen klagen hoor maar wil het gewoon ff kwijt, we hebben het er hier toch al heel de tijd over of man lief wil of niet. Nou gisteren wou hij en nam zelf zelfinitiatief, Maja was wel een dikke maar ook een dikke en grote teleur stelling:S Hij kwam gelijk:S Das iets wat is dus echt niet gewent ben. Durf alleen niet te vragen hoe dat dan komt. Zullen wel veel redenen voor zijn. Lang geleden ( 2 weken ). Spanning kan het niet zijn lijkt mij want dan lukt het juist niet. Naja meiden is moest het even kwijt moest even klagen en zeuren, Was het eindelijk zo ver stelde het niets voor helaas. Wel heb ik het gevoel dat ik mijn eisprng heb omdat ik last van mijn liezen daar en omstreken heb. Kan het zijn een vroege ei sprong? groetjes lil momo
lilmomo klagen en zeuren kennen we hier niet je mag hier alles van je af schrijven en zoals het gezegde is WIE SCHRIJFT DIE BLIJFT en wij zijn gewoon voor je als je even in een dipje zit!.
Bij deze dus, ff een zware dip . Naja ben wel lief geweest voor me mannetje, heb zo'n massage ding voor zijn rug gekocht enzo en dat vond hij wel lief. Maja nu maar afwachten wanneer de volgende keer is en hoe het is. Puck Kan het zijn dat ik een vroege eisprong heb? heb namelijk enorm last van me eileiders liezen etc al 2 dagen.
lilmomo: ik heb daar niet zo veel verstand van gebruik je geen ovulatie testen of temperaturen? op welke dag zit je nu ?
Nee puck ik gebruik geen ovutesten of tempratuur niet, zit nu in cyclusdag 8. mijn cyclsussen verschiilen tussen de 25-31 dagen. misschien heb je daar wat aan. groetjes
limomo als je vanuit je kortste cyclus gaat dan zou het kunnen dat je je eisprong hebt een ei heeft minimaal 8 dagen nodig om te rijpen dat heb ik ergens gelezen dus dan zou het kunnen maar zeker weten kun je pas met ovutesten of temperaturen ik gebruik beide omdat het klussen al zo moeilijk is wil ik die twee dagen niet missen succes
lilmomo het kan best dat je één deze dagen je eisprong krijgt of al hebt, als je weer een cyclus hebt van 26 dagen. Want een luteale fase tussen de 10 en 18 dagen is heel normaal!
Ok thanx voor de info, Ik ga zowieso straks eventjes nog langs de huisarts omdat ik veel zoveel last heb van je eileiders en liezen enzovoorts. Heb in januari daar een echo voor gehad en toen was er niets te zien zeiden ze. Maar heb echt veel pijn en gaat zo heel mijn cyclus door als die pijn begint na mijn menstruatie. Dus zal het wel even afwachten. Groetjes lil momo
Zo nu net terug van de huisarts, kan ik zo naar de fysio, assistente had niet goed opgelet bij de uitslag, er is inderdaad niets mis met mijn eileiders enzovoorts alles was prima, maar nu blijkt het dat ik een onsteking in mijn spieren daar heb. moet ik voor naar de fysio en wel gelijk. naja artsen van tegenwoordig. xx lil momo
hey lilmomo. jeetje meid. wat je man betreft en dat snelle klaarkomen. misschien waws hij al wat langer opgewonden die dag en toen hij eindelijk mocht raakte hj zijn controle kwijt. omdat je zei dat hij zelf begonnen was denk ik dat dat een reden kan zijn. mijn man heeft het ook wel eens gehad. maar een teleurstelling is het wel ja. liever een ontsteking in je spieren dan dat er iets mis is met je baarmoeder of eilijders. maar vervelend is het wel. beterschap meid. hier wacht ik met spanning tot zondag. ik ben echt aanhet aftellen hoor. ik heb wel last van wat vage dingen maar dat heb ik altijd wel voor mijn menstruatie. hoe is het met jou puck?
lilmomo: beterschap met je spieren nu weet je wel waar het aan ligt. edtith: dank je wel voor de interesse ik ben op het moment ziek gelukkig nu en niet volgende week als mijn vruchtbare dagen zijn. succes met wachtem wel spannend hoor! ! ! ik blijf voor je duimen groetjes
puck gelukkig wel nu ja en inderdaad niet met je vruchtbare dagen. heel veel beterschap en ik hoop dat je vol goede moet de klus dagen in kan gaan ik ga wel kei hard voor je duimen dat je man net als mijn man ook de kolder in zijn kop krijgt en vlink aan de bak wil gaan. succes meid. groetjes edith
he ik wil even wat kwijt, nu hoor je altijd dat mannen klagen dat ze elke dag willen maar niet krijgen. krijgt hij zijn zin dan na 5 dagen heeft hij geen zin of is te moe. wat klagen die mannen nou. nu hoor ik mijn mannetje er niet meer over, hij heeft er van geleerd (helaas) nu mag ik blij wezen als we 2 a x per week klussen. leuk z'n buiten werk met dit vresselijke weer dan is hij weer te moe. ik moest het even kwijt, zo dat lucht op
Ik geef je groot gelijk hoor mijn mannetje werkt ook buiten, is steigerbouwer. En is ook altijd zoooooooooooooo moe. Maar deze week mag ik van geluk spreken we hebben 2 keer geklust. Vanmorgen en dinsdag. Dus wie weet is er eind van mijn cyclus weer een beetje hoop zeker als hij de rest van aankomende dagen ook zijn best doet . Maar het wat weer zooooooooooo kort.
Jammer dat het weer zo kort was. Maarja als je er alsnog een zwangerschap aan overhoud Zal voor je duimen meid
ook ik herken dit, mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en ik moet vaak tot in het weekend wachten om te klussen En soms komt het er dan nog niet van Ik mis de tijd wel van toen we pas samen waren, toen was het elke dag. Nu hoeft dat ook niet percé, maar 1 keer op de week is ook maar weinig. Nu we voor ons tweede kindje gaan, doet ie wel meer zijn best, dan gaat hij slapen en laat hij de wekker aflopen om te kunnen klussen. Helaas wordt hij niet altijd wakker van de wekker (en 's morgens vroeg wel ) en is het er deze maand maar 1 keer (eigenlijk 2 keer maar dan is er geen zaadlozing geweest) van gekomen in mijn vruchtbare periode. Hopelijk was dat genoeg Hij heeft me nu wel beloofd dat hier in de toekomst verandering in gaat komen omdat hij ook vaak zin heeft. Ik hoop het maar
Ik heb geluk deze week, me mannetje heeft er zin in geloof ik. 3 keer op een week. Zo blij ben ik nog nooit geweest sinds dit jaar hahaha. nu maar hopen dat me eitje er ook tussen heeft gezeten. groetjes lil momo
hey lilmomo, jeetje wat een goed nieuws meid ik zou maar erg trots op je mannetje wezen. ik hoop ook zeker dat je ei er tussen zit en dat je aan het einde van de rit een mooie pocitieve test overhoud. verder is het hier erg spannend ik heb nog een mooie temp 37.1 terwijl hij bij mij 1 dag voor nod hoort te kelderen. wel heb ik veel last van ongi krampen. duizelingen en hoofdpijn ik ga voorlopig nog geen test doen want ik zal wel weer lekker voor de gek gehouden worden. ik las ook nog iets een pagina eerder over een vrachtwagen chauffeur. maar sorrie ik ben de naam kwijt. ik ben ook getrouwd met een vrachtwagen chauffeur en herken je verhaal dus prima. de mijne is als hij slaapt ook dood en word ook nergens wakker van tenzij zijn wekker voor zijn werk gaat. en of dat nu 1 uur is of 10 uur. staat hij naast zijn bed