help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik ben net naar biometrie in het ziekenhuis geweest met een doos appelflappen om ze het goede nieuws te vertellen en ze waren zo blij en gezellig. teven had ik voor mijn dokter een zomer pakketje vanuit de kapsalon samengesteld voor haar vakantie met een mooie kaart er bij om te bedanken zodat ze op vakantie nog aan de mooie momenten van haar vak kan nagenieten.
    die dokter was zo lief maar vooral een luisterend oor omdat het klussen tussen ons niet wou vlotten en dat was zo prettig.

27juli krijgen we al een echo spannend!!!

libelle ik ben met mijn vriendin altijd samen op dieet (we zijn twee jojo,s) we gaan altijd op maandag sporten en wegen en vanmorgen was ik dus anderhalve kilo wijt zegt ze hoe kan dat nu en ik kom alleen maar aan haha ik kon dus niks vertellen dat leg ik over een paar weken wel uit.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat attent Puck! :)

Ik ook al jaren een jojo,... en zal nooit overgaan vrees ik,... gewicht altijd een strijd. Grr. Maar nu ik zwanger ben even niet, heerlijk!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, hij is al onregelmatig van voor mijn dieet en de gyn. heeft vorige keer ook gezegd dat ik moet afvallen. Dus ik probeer het maar... Ben trouwens ook een jojo'er :( !

Heb vroeger nog aan de grens gewoond maar dan aan de kant van Breda! Ja, de grens is groot ;) !

Puck, wat lief van je! Dat zullen ze wel leuk gevonden hebben in het ziekenhuis!
    En het gaat heel vlug de 27e zijn hoor! Zo spannend!

Vandaag dag 21 en ovutest is nog steeds niet positief. Zelfs niet bijna.
    Jaja, ik had gezegd dat ik geen testjes meer ging doen ;) maar anders heb ik helemaal geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Vind ik ook maar niks...

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    jeetje bereke dag 21 dat klinkt voor mij echt laat ik mocht blij zijn als ik dag 12/13 haalde zo duurt een cyclus dubbel zo lang en moet je echt veel geduld hebben.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Is ook lang hoor puck! Ik hoop dat het weer geen 45 dagen wordt :( . Niet alleen moet je dan heel veel geduld uit oefenen, je hebt ook nog eens heel wat minder kansen op een jaar. En dankzij mijn onregelmatige cyclus en het mislopen van het klussen af en toe heb ik al minder kansen.

Trouwens gisteren te horen gekregen dat iemand waar ik héél close mee ben gestopt is met de pil vorige vrijdag. Ze heeft al een kindje en ik had het wel zien aankomen maar was toch even slikken. Heb zo'n schrik dat ik over een aantal maanden haar buikje zie groeien en zelf met lege buik achter blijf. Klinkt misschien beetje gemeen, alsof ik het haar niet gun maar da's echt niet zo hoor. Ben alleen bang :( .

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Bereke: Misschien heb je je ei allang gehad? Was bij mij nl ook wel eens zo.. mijn cyclus is haast te vergelijken met die van jou.

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh bereke ik bergrijp je helemaal!! en nee dat is niet gemeen dat is menselijk.
    ik had dat laatst ook met een vriendin en ja hoor ze was meteen zwanger ik heb het wel met haar besproken en gelukkig begreep zij mij ook.
    ik zei tegen haar sorry als ik dus af en toe een beetje chagerijnig doe dat komt gewoon omdat ik dan er even doorheen zit en jaloers ben maar ik weet dat mijn tijd ook komt.
    en die tijd is nu gekomen en wat zal ze blij zijn voor ons.

bereke jou tijd komt ook geloof me er zijn echt maar weinig stellen waar echt niet bij lukt. hoop doet leven.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Bedoel je dat ik mijn ei gehad heb en dus een kortere cyclus ga hebben dan vorige keer Libelle? Of dat ik mijn ei gewoon weleens altij héél erg vroeg in verder toch wel lange cyclus kan hebben? Snap je mijn vraag nog ;) ?
    Vorige keren vonden de ovutestjes mijn ei wel telkens. Dadelijk eens kijken op welke cyclusdag ik toen een positieve test had.

Het gaat trouwens in dit geval over mijn zus. Ik gun haar echt alle geluk van de wereld hoor! En zou willen dat ik gewoon ongeremd blij kon zijn voor haar want weet dat zij ook al even terug echt wou beginnen voor een 2e. Maar voorlopig overheerst die angst toch. Gisteren huilend gaan slapen. Stom hé!
    Gelukkig begrijpt zij me wel hoor en kan ik er met haar over praten.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Heb het even bekeken: nog maar twee volledige cyclussen ovutesten gebruikt en getempt. De andere cyclussen héél af en één van de twee maar dat geeft niks van informatie eigenlijk.
    1) positieve ovutest op cyclusdag 18, ronde duurde 31 dagen, kruis van ff op dag 19 => LF van 12 dagen, eisprong op cyclusdag 19
    2) positieve ovutest op cyclusdag 19, ronde duurde 32 dagen, kruis van ff op dag 19 => LF van 13 dagen, eisprong op cyclusdag 19

Vandaag dag 21 en op dag 14 begonnen met ovutestjes. Nog niks te zien, zelfs geen klein beetje. Wordt dus lange cyclus! Geloof nooit dat ik mijn ei gehad voor dag 14. Pfff, wordt langer ipv korter bij mij.

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Bereke:

Aha oke, wist niet dat je al vanaf dag 14 met die testen aan de gang was,... ik vond het zelf nl nogal een dure bedoening en ben er dus ook voortijdig mee gestopt, omdat ik ook dat stomme ei niet vinden kon.

Bij mij varieerde de cyclus in elk geval ook tussen de 33 dagen en 47 dagen... super irritant dus. En na vier keer in de 40 dagen te hebben gehad had ik opeens weer een kortere cyclus van 35, en die keer erop was ik zwanger...

In het hele begin ook precies zoals bij jou. Ik heb mijn agenda van 2008 er nog eens bijgepakt.. en het was als volgt. ( van sept 2007 t/m dec 2007 heb ik dus niet meer, ... )

33-36-39-47-45-44-46-35-32- zwanger.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Awel libelle, laten we afspreken dat ik dan nu ook een cyclus van 35 dagen heb en dan zwanger ben :) ! Maar serieus, lijkt wel op mijn cyclussen hé!

Goh, in hoeverre zijn die ovutestjes nauwkeurig? Dat weet ik ook niet natuurlijk. Ik hoop dat de test morgen gewoon vet positief is en dat we dan gewoon flink gaan klussen ;) ! En is idd nogal prijzig dus hopelijk hoef ik dit niet lang meer te doen...

En heel lief dat je je agenda erbij genomen hebt hoor!

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Lijkt inderdaad op elkaar, vond ik al een hele tijd, vandaar dat ik die agenda er nog maar eens op nageslagen heb. Er is dus wel degelijk een goede kans dat de zwangerschap zich bij jou spontaan aandiend. Moet maar net lukken op de juiste tijd. Kunnen moeilijk iedere avond een feestje houden... pff... geen tijd, puf en zin in! ;) Succes!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je meid! Ik hoop zo dat ik puck en jou achterna ga!

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey bereke dat hopen wij ook voor jou! succes met de testjes en mocht het met mijn zwangerschap goed gaan dan stuur ik je mijn ovutestjes die ik over heb gewoon naar je toe dat scheelt weer geld!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Da's lief puck! Hoe gaat het nu met je? Ben je het al wat gewend? De smile al van je gezicht kunnen krijgen ;) ?

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nee ik ben het nog steeds niet gewend maar ik kan er niet omheen ik ben heel de dag gammel. maar dat is ook echt het enige ik heb geen buikpijn geen zere borsten enz....

groetjes

17. bereke

bereke Niet meer actief

Niet te hard op roepen hoor puck! Nog even en je bent waarschijnlijk harstikke misselijk ;) !

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    vandaag voel ik nog minder als gisteren niet meer gammel nee helemaal niks.
    vindt het een beetje verontrustend
    nog twaalf dagen dan krijg ik mijn eerste echo.

lilmomo heeft vandaag ook haar eerste IUI gehad hopelijk heeft ze hetzelfde resultaat als ik

19. bereke

bereke Niet meer actief

Oh hopelijk is het dit keer raak bij lilmomo. Mijn duimen draaien!

Gewoon genieten en niet teveel piekeren meid! Binnen 12 dagen ga jij een pracht echo krijgen!

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Heb je nog altijd contact met Lilmomo dan? Of zit ze elders in een topic?

In elk geval wil ik je er bij zeggen dat ik nooit geen kwaaltjes gehad heb Puck! Geniet ervan zou ik zeggen,...

Deel Deze Pagina