help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ze is hier heel weinig ik had een prive mail gestuurd

ik probeer te genieten op internet ben ik al kleding aan het uitzoeken voor dadelijk haha

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hello waar is iedereen?

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

hey meiden,
    hoe is het hier?
    puck hoe voel je je?
    bereke al n ei gespot inmiddels?

kvoel krampachtige dingen dus denk dat mn ongi er gewoon aankomt :(:(:(

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ben benieuwd Nensi.. wanneer ga je testen?

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    klote nancy weer een ronde verder knuff

6. bereke

bereke Niet meer actief

Nenci, de moed nog niet opgeven hoor. Sommige vrouwen hebben ook krampachtige ongigevoelens en zijn gewoon zwanger! Mijn duimen draaien! Oh ziet net dat je banner op dag 1 staat :( . Klopt dat meid?

Heb gisteren een positieve ovutest gehad (oef) maar toen is het klussen niet gelukt :( ! Deze morgen was de test ook nog positief denk ik. Ik hoop dus dat we vandaag ergens nog gaan klussen en dat we dan nog op tijd zijn!

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee meiden,

De banner klopt niet hoor, deze site loopt automatisch door.
    Ben nog niet ongi en krampen zijn ook weg. Af en toe denk ik wat te voelen wat k normaal bij ongi niet voel.
    Ga niet testen... maandag pas als k dan nog niet ongi ben. Heb van de week mn laatste test verprutst door veel te ver van te voren te testen... uiteraard negatief ook hahaha.

Kwacht dus nog even geduldig af, voel me niet anders ofzo.
    Heb ook wat stress gehad en nog dus ben ook zo bang dat het daardoor ook later kan komen. Hoewel vandaag nog niet voorbij is!

Lief dat jullie aan me denken ;)

Bereke ik hoop dat het nog lukt vandaag!! Sterkte! Zo frustrerend he... dikke knuf

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh nancy gelukkig je banner klopt niet!!!

bereke succes met klussen.

9. bereke

bereke Niet meer actief

#2609 bereke, 18 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2009
    Nenci, mijn duimen draaien super hard! Zo spannend!

Hier is het weer misgegaan! En ik werd zo boos en verdrietig dat er een aardige ruzie is gevolgd. Is heel erg bitchy van mij en het is oneerlijk tov mijn ventje en het helpt de situatie niet vooruit (werkt zelfs heel erg averechts) maar ik ben het even zo strontbeu hé! Zijn weer wat traantjes gevloeid bij mij ook.
    Heb hem naar zijn voeten gegooid dat ik maar beter terug de pil kan nemen omdat ik dit gedoe zo kotsbeu ben. Erg hé. Hij is weg nu en ik ben op de zetel gekropen met de fles witte wijn en de laptop. Als ik dan toch niet zwanger mag worden ga ik genieten van een paar glaasje lekker wijn!

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh bereke.... hele dikke knuf!!!! Kweet hoe frustrerend het is... meisje toch... Heb je het idee dat het hele zwanger-willen-worden je relatie beïnvloedt? (verpest?)
    Kheb dat idee weleens gehad...

Heb gisteren getest met digi clear blue.. vriendinnetje had 'm nog liggen en die was misschien nog wel nieuwsgieriger dan ik... maar na 3 minuten stond er 'niet zwanger' :(
    Maar ben ook nog niet ongesteld.

Denk dat het voorlopig ook onze laatste ronde was... even kijken hoe mannetje er nu over denkt... maar die vond het geloof ik wel fijn als ik eerst een baan afwacht... en de babystress kunnen we eigenlijk wel even zonder (hoe graag ik het ook wil!!!)... onze relatie heeft het ook best zwaar te verduren momenteel...

Waarom is het leven niet zo simpel als het zou kunnen zijn?

Dikke knuf voor jullie in ieder geval xxx

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh bereke wat vervelend nu hoe gaat het vandaag met jullie heb je het een beetje kunnen uitpraten?
    ik weet helemaal hoe je je voelt dit heb ik ook duizend keer meegemaakt en je wilt dan niet boos worden omdat je weet dat dat averechts werkt maar i.v.m je onmacht gebeurd dat toch! ik riep dan ook altijd dat hij er niet vanzelf in zal vliegen!?
    knuff voor bereke

nancy hoe gaat het? houd ons toch niet zo in spanning!!!!

hier alles ok
    het is kermis hier en dan gaan we op zaterdag (gisteren) op stap met de vriendenclub en maandag op stap met de meiden van het werk en daar komen altijd de nodige drankjes bij kijken.
    dus mijn smoesjes tas moet even geopend worden. gisteren was ik op dieet!?!?! en morgen moet ik nog iets verzinnen want op dieet daar trappen ze niet in?!?!

vanmorgen gesport maar toch maar niet naar de steples ik heb daar geen goed gevoel bij ik ben bang dat ik de baby er uit spring haha.
    dus weer een smoes voor mijn vriendin dat ik iets anders ging doen.
    ik had gezegd dat ik buikkrampen had en dat ik in de fitneszaal dichter bij de wc was haha dat geloofde ze.

groetjes

12. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

hahahaha puck,.... ik zou net zo gek zijn als jij! Bang dat ik de baby eruit spring!! :D
    Vooral doen waar jij je goed bij voelt!! :):);)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Precies zoals het bij ons ook gegaan is puck! Ik heb geroepen dat het er niet vanzelf invliegt en dat ik waarschijnlijk ook niet zwanger zal worden door een onbevlekte ontvangenis van de heilige heer :$. Ik voelde me daarna zo schuldig en we hebben het wel uitgepraat. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet boos ben op hem maar op de situatie. Het erge is dat het nu weer ongeveer 40 dagen (!) duurt vooraleer ik terug een eisprong heb. Hij voelt zich zoooo schuldig en probeert heel erg lief te zijn voor hem. Maar toch voel ik me nog boos en beetje gefrustreerd :(. Altijd maar die hoop en elke dag denk ik "voel ik al iets, is mijn slijm al wat rekbaar, zijn mijn borsten al wat gevoeliger,... En dan komt hét moment en gaat het voorbij zonder dat we een echte kans krijgen. Zo rot hé! Is moeilijk om te omschrijven maar jullie begrijpen me wel hé denk ik.

Dus ja nancy, soms vind ik wel dat onze relatie er onder lijdt. Maar goed, ik ga ervan uit dat we hier wel door geraken en er ook sterker uitkomen!

Einde egobericht en nu ga ik eens op jullie reageren :)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Nancy, hoe rot dat je negatief getest hebt meid! Hele dikke knuffel van mij!!! Maar goed, hoe zeggen ze dat weer: geen bloed geeft moed! Dus ik blijf toch duimen hoor! Hopelijk is het raak en hoef je dus niet meer langer te wachten. Het leven is soms inderdaad zo ingewikkeld en moeilijk hé!
    En ik hoop dat dat van die baan heel vlug in orde komt! Ik weet hoe frustrerend het is als je werkt zoekt en niks vindt! Volhouden hoor!

Puck, ik zou me denk ik ook niet op mijn gemak voelen om te gaan steppen als ik zwanger zou zijn. Hoewel dat waarschijnlijk gewoon maar de gedachte is. Maar je moet echt gewoon doen waar je je goed bij voelt!

En die smoesjes, daar weet ik ook niet zo direct iets voor. Heb er nog geen moeten gebruiken... Maar dat van die buikkrampen vond ik wel goed gevonden hoor ;) !

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy ik had dat berichtje van je niet gelezen ik denk dat we ongeveer tegelijk aan het tikken waren gisteren.

jammer dat je test negatief was. sterkte

bereke: ja we begrijpen je helemaal dikke knuff

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames even een ego berichtje ik ben zo bang mijn sinds vanmorgen. ik heb veel bruinverlies!!!
    ikke bellen naar het ziekenhuis maar met toch afwachten tot maandag :$:$:$
    heeft iemand dat ook gehad? het is wel bruin en niet rood!?
    ben vandaag precies 6 weken ik dacht dat dat bruinverlies toch wel onderhand voorbij moest zijn.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oei puck da's wel schrikken. Maar ik heb al heel vaak gelezen dat het niet erg is zolang het bruin en dus oud bloed is! Dus probeer zo rustig mogelijk te blijven meid! Ik duim dat dat nare bloedverlies vlug voorbij is!!!!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Nenci, hoe is het nu met je? Je laat ons wel in spanning ;) !

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy????

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nog ff over dat bloedverlies. In mijn clubje met de zwangeren zijn er twee die tot lang in de zwangerschap bloedverlies hadden, en alles is picobello in orde met beide baby's.

Deel Deze Pagina