help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Puck meid, gelukkig dat er ook veel verhalen zijn met positieve afloop. Zoals libelle hierboven ook zegt! Ik duim dat het bloeden vlug ophoudt en dat je vlug uit je onzekerheid bent en terug kan gaan genieten!

NANCY??????????? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat!

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nog twee nachtjes slapen voor de echo!!!!!!!!!!!!!:(

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja meid is echt wel lang wachten hé... Zo rot voor jullie!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nu nog één nachtje en het is zelfs nog een beetje erger geworden maar geen buikpijn dus mag me geen zorgen maken:(:x;)

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Potverdorie Puck... waarom zoveel stress he. Ik hoop voor je dat je morgen een supermooie echo hebt, met een prachtig kloppend hart!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, heel veel succes morgen!!!!! Ik duim dat je een sterk kloppend hartje te zien krijgt! Laat je het ons wel weten?

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Puck, hoe is het nu met je?? Wat spannend zeg... en vervelend :(
    **dikke knuffel**

Bereke, hoe voel jij je? Is het klussen na de mislukte pogingen ook nog n keertje wel gelukt? Of zit je 'voor niets' op het wachtbankje :(

Ik verwachtte vrijdag/zaterdags mn ongi.. en werd het dinsdags... had dus wel even hoop..
    Moet mn banner nog ff veranderen.. maar weet dus niet of er een volgende ronde is...
    T was hier echt ff moeilijk.. die nieuwe medicijnen werkten niet.. en dan is er snel ruzie in de tent... dan doe ik alles fout en krijg ik vanalles naar mn hoofd... en heb zoveel twijfels of ik dit wel levenslang kan..
    Gemeen eigenlijk... het meeste kan hij ook niks aan doen...
    Maar ben zelfs n week bij mn stiefvader geweest omdatie gezegd had dat ik met kat en laptop op moest rotten :S
    Nu issie die medicijnen aan het afbouwen en weer aan die andere (waarbij seks haast onmogelijk was... maar n lagere dosis dus hopelijk minder bijwerkingen?!)... dus beide niet echt toppunten om zwanger te raken....
    Kweet het echt ff niet meer... hou wel superveel van hem.. en willen dolgraag n kleintje.. maarja.... life's hard.

Succes morgen Puck, ik duim voor n super echo!!! Tis je zo gegund meis.

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nenci wat een verhaal, ... poeh. 't Leven is niet zo gemakkelijk als het soms lijkt. Het lijkt vaak een simpele kwestie van respecteren en accepteren, maar dit is oooh zo moeilijk. Sterkte!

Puck, veel succes vandaag! Lees het waarschijnlijk pas vanavond, want ik ga straks werken.

Bereke, hoe staat het met jouw gevoel deze maand? Zie dat je bijna kunt gaan testen?

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy wat een moeilijke week heb jij gehad zeg!
    het is zeker nie makkelijk om een keuze te maken,
    wel weet ik ALS je de juiste medicijnen krijgt dat iemand wel heel erg kan verranderen maar het is een hele opgave voor je om je hele leven rekening te moeten houden met zijn humeur.
    heel veel sterkte en een dikke knuff

bereke inderdaad bijna nod spannend!!!!

hier alles ok
    ik heb een mooie foto van de beeb hij is 5 mm groot en er is al hart activiteit oh ik stond vanmorgen stijf van de zenuwen
    maar goed ik ben iets minder ver dan gedacht 6 weken en twee dagen.
    nu wil mijn mannetje nog twee weken wachten op de volgende echo om het te vertellen
    maar er zijn dierbare vriendinnen die wisten an mijn iui en die denken dat die is mislukt.
    nu vragen ze telkens aan me hoe gaat het en weet je al iets meer enz....
    ik vindt het moeilijk om te moeten liegen tegen hun ook al heb ik dat mijn mannetje beloofd.
    voor de ouders heb ik en mooi fotolijstje gekocht met een gedichtje er in.
    ik weet nog niet waneer ze het dus krijgen maar hier komt ie!

Het is hier donker, het is hier puik
    en ik zit lekker warm in mama's buik.
    Nu ben ik aan het groeien,
    want ik ben nog maar heel klein
    Ik vind het leuk dat jullie,
    mijn opa en oma zullen zijn.
    jullie kunnen me nog niet horen,
    jullie kunnen me nog niet zien.
    in Maart word ik geboren,
    "mag ik dan in dit lijstje misschien”

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    :):):) Gefeliciteerd met het goede nieuws Puck! :D

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ohhh puck wat ben ik blij om dit berichtje te lezen meid! Super goed nieuws! En nu maar terug gaan genieten hé!!!!!
    Is trouwens een heel leuk gedichtje!
    Oh en ivm zwijgen: zou ik ook wel moeilijk vinden maar goed, als je mannetje het zo wil moet je maar effe zwijgen nog.

Nancy, ow wat een naar berichtje! Kan me voorstellen dat je soms denkt "wil ik dit wel voor altijd"? Ik hoop dat de andere medicatie in lagere dosis dé oplossing wordt en jullie gewoon terug lekker kunnen genieten van elkaar ipv boos te zijn. En hopelijk ook niet teveel nadelen dankzij die lagere dosis...
    Laat het allemaal maar eens bezinken en babbel genoeg met elkaar! Dikke knuffel!

Hier zit ik mezelf op te vreten van de zenuwen ivm werk (kan het nog niet allemaal en nu is het raaazzzeeeennnnnd druk) en de afspraak met gyn. vrijdag.

Is een verloren ronde volgens mij dus zit idd voor niks op wachtbankje. Woensdag gevreeën (niet meer gelukt na die eerste mislukte pogingà en zaterdag of zondag eisprong. Geloof niet dat dit resultaat gaat geven :( . Ga einde deze week ongi worden.

Van vrijen is er sinds de mislukte pogingen trouwens niks meer in huis gekomen. Mannetje heeft al aanstalte gemaakt maar had echt geen zin omdat de vorige keren er zo'n negatieve sfeer rond hing.

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke wat vervelend een verloren ronde1
    spannend hoor naar de gyn! wat gaan ze doen intake geprek?

libelle thanx

mijn mannetje en ik hebben besloten om te wachten met vertellen ik respecteer zijn keuze en weet in mijn hart ook wel dat het beter is.
    ook al ben ik zoooo ongeduldig als wat.maar goed die twee weken kunnen er ook nog wel bij na twee jaar.

groetjes

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ze hebben bloed onderzocht van mij en sperma van mijn man. De resultaten worden besproken. Weet niet waaraan ik me kan verwachten verder. Denk wel dat hij gaat beginnen over de hoeveelheid klussen en mijn gewicht.

Hoeveelheid klussen: tot nu toe 5 keer (en drie mislukte pogingen) maar niks in de beurt van mijn eisprong :( => niet goed dus en ik vrees dat ik weinig begrip mag verwachten. Al weet ik dat hij gelijk heeft en we onze kansen zo zelf verknallen. Maar goed, is ook echt niet hoe ik het zelf wil he :x .

Gewicht: misschien halve kilo kwijt sinds mijn vorige consultatie en zo'n 1,5 kilo sinds eind mei. Bmi is nog ruim 28,5. Dus ook niet goed eigenlijk.

Dus ik vrees het ergste van vrijdag...

Verder daarjuist toch nog gevreeën maar kreeg er een naar gevoel door (waarom nu wel en toen niet?!?). Mijn man heeft dit ook gemerkt dus sfeer zit weer zeer slecht. Waarom ben ik zo'n kip hé.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bij de titel van dit topic moest ik gelijk denken aan het tv-programma: "Help, mijn man is klusser"
    Nee ff zonder gekheid.

Ik heb ook zo'n man die minder vaak als mij sex wil. Gelukkig werkt hij wel goed mee tijdens de vruchtbare periode, want dat heb ik hem goed in de oren geknoopt, dat als hij kinderen wil, dat dat dan niet vanzelf gaat, dat hij er wel iets voor moet doen. :) Maar verder is meneer ook vaak moe 's avonds en heeft hij vaak helemaal niet meer de puf ervoor om nog even lekker te vrijen, al is het buiten de vruchtbare periode en ik wil wel graag. Het is zeer frustrerend altijd en voelde me in het begin vaak afgewezen maar langzamerhand kwam ik erachter dat het niet persoonlijk naar mij bedoeld was maar dat hij écht geen zin had in sex. We plannen ook heel vaak wanneer we sex gaan hebben. Dan is het 's middags van: zullen we vanavond weer lekker sex hebben? En toch moet ik zeggen dat het wel meevalt, qua de hoeveelheid sex per week. Meestal hebben we 1x in de 2 dagen sex, en in het weekend vaak wel wat meer.
    Mijn man is in ieder geval niet zo één die veel aan sex denkt. Hij is er ook totaal het type niet voor. Hij vind sex ook helemaal niet superbelangrijk. Ik heb hem ook ontmaagd, hij was maagd gebleven tot aan zijn 29e. Ik helaas niet.
    Maar weet je welk trucje ik meestal gebruik? Als ik hem vraag om 's avonds weer lekker sex te hebben en meneer zegt nee, ik ben moe! Dan zeg ik: dan gaan we toch 10 minuten eerder naar bed? En meestal doen we dat dan ook en het werkt!
    Succes ermee.

15. bereke

bereke Niet meer actief

Mijn man maakt juist de brievenbus leeg en er zit een brief van het ziekenhuis in: afspraak wordt verzet naar volgende week vrijdag :x :x :x. De rekening zat er wel al bij natuurlijk! Dus nu moeten we wachten van eind juni tot 07 augustus voor het resultaat van een "onnozel" bloedonderzoek en spermaonderzoek.

Puck, hoe is het nou met je?

Barbara, vind dat jullie toch nog best veel vrijen. Maar is en blijft vervelend als jij nog vaker zin hebt en je steeds moet moeite doen om hem zo ver te krijgen natuurlijk.
    Oh en je tip werkt hier niet. Als ik zeg "zullen we straks nog eens lekker knuffelen" dan zegt hij "of morgen of overmorgen" omdat hij anders het gevoel heeft dat hij 's avonds "moet" ;) .

Libellen, alles ok?

Nancy, al wat bekomen van alles?

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke vervelend dat je afspraak verzet is.
    maar de rekening??? hoezo moeten jullie dit zelf betalen??
    en ik zou gewoon een paar klus partijtjes bij verzinnen weten hun veel dadelijk sturen ze je weer naar huis om een half jaar te oeffenen. en een bmi van 28 is wel te veel maar niet dramatisch dat is pas na 30.
    ik ben ook altijd aan het worstelen met mijn gewicht en nu val ik gewoon af i.v.m geen eetlust.

barbara: welkom hier!
    alleen zal ik er een moord voor doen om zo vaak te vrijen mijn man vind eens in de maand nog veel.
    maar het is wat bereke zegt je moet samen in je relatie op één lijn zitten.
    dat is bij ons dus echt niet zo.

libelle:hoe gaat het met je?

nancy: hoe gaat het met jullie saampjes ben je er al een beetje uit?

groetjes

17. bereke

bereke Niet meer actief

Deels zelf betalen (zo'n 44 euro) maar daar krijg ik later de helft ongeveer van terug via het ziekenfonds denk ik. En een deel wordt direct betaald door ziekenfonds (zo'n 137 euro). Maar vond dat echt wel wrang: wel de rekening sturen terwijl we de uitslag nog niet eens gehad hebben... Oh ik had hier zo naartoe geleefd!!! Bah!

Ivm kluspartijtjes bij verzinnen: kan ik wel doen maar langs de andere kant zijn ze misschien vlugger geneigd om toch te helpen op een of andere manier net omdat we hierdoor minder kansen hebben dan een gemiddeld koppel?! Ik weet ook niet goed wat ik hiermee moet.

En 30 wordt idd vaak gehanteerd als grens maar aangezien ik rond 28 à 29 zit, ben ik daar toch heel gevaarlijk dichtbij :( . En het afvallen wil niet echt lukken...

Precies puck, jij verwoordt het mooier dan mij: je moet gewoon op dezelfde lijn zitten in een relatie!

Heb je nog steeds geen zin in eten? Veel misselijk ofzo?

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hai dames,

Even snel een berichtje van mij,.... alles picobello in orde hoor. Begin nu wel te merken dat ik tegen het laatste eind aanloop. Last van mijn rug, sneller en veel vaker last van maagzuur, en nesteldrang! Hahaha,... Verder energie voor tien met af en toe een dipje... was de maanden hiervoor beduidend andersom. Dan was het vermoeid met af en toe een energie- uitspatting! ;)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke het is een heel raar gevoel het lijkt op honger hebben maar van de andere kant lust je eigenlijk niks. ik gooi nooit eten weg ik ben echt van het bordje leeg eten maar nu echt niet na een paar happen krijg ik niks meer weg en dan prop ik het nog er in omdat ik het anders jammer vindt om weg te doen.
    brood gaat beter dan warm eten.

groetjes

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    waar is iedereen?:(

libelle het begint op te schieten.
    succes vlgende week als het zo heet wordt of kun je daar goed tegen.

groetjes

Deel Deze Pagina