Ja het schiet inderdaad op, .... als de dag van gisteren dat ik hier kwam vertellen dat ik EINDELIJK zwanger was,... Het eerste stuk duurt lang, tot die 12 weken, ... dan is gaat het ff snel en hik je toch weer tegen die 20 weken aan,... dan uiteraard een perfecte echo en even knipperen met de ogen en je alle mijlpalen zoals 26 weken, 28 weken, 30 weken vliegen voorbij. Nu nog twee weken werken en dan al met verlof. Vanaf dan is het nog drie weken waarbij je officieel mag bevallen.. fff... haha. Maar goed, ben er klaar voor! De warmte... ach... of het nu 20 of 30 graden is,.. maakt eigenlijk ook niet zo heel veel uit. Dan nog liever de 30 graden. Een mooie reden om vrij weinig te doen! Hoe is het met jou Puck? En Bereke: al bezig aan een nieuwe ronde?
Hoi dames, Puck lijkt me heel vervelend dat je gewoon geen trek hebt in iets maar wel honger. Neem je dan nog bijkomende vitamines en of lukt het je toch om zo voldoende binnen te krijgen? Hoe is het voor de rest met je? Libelle, is idd een heel goei excuus om niks te doen ! En goh, het begint dichtbij te komen voor jou hé! Wel fijn dat je bijna mag thuisblijven van het werk. Kan me voorstellen dat het soms erg zwaar moet zijn voor je! Hier gisteren ongesteld geworden maar had het wel verwacht natuurlijk! Nieuwe ronde nieuwe kansen... Gisteren barbecue gehad en wat teveel van de witte wijn genoten . Beetje kater nu...
bereke op naar de volgende ronde. succes hoe gaat het met de kater? libelle: zoals jij het scrijft is het zo voorbij die 40 weken haha hier alles ok ben nog steeds beroerd maar hoef niet over te geven. hoop niet dat ik dit zo heb als ik over 4 weken op vakantie ga dat is echt geen pretje
Puck over 4 weken ben jij gewoon niet meer misselijk joh! Gewoon er vanuit gaan dat dat kwaaltje tegen dan al gepasseerd is . Nee, ik hoop echt voor je dat je er dan geen last meer van hebt! Kater is voorbij getrokken . Zo'n drukke dag achter de rug op het werk. Pfoe!
bereke zijn de duivels weer de deur uit? hier alles ok ben nu acht weken en ben al echt aangekomen echt niet normaal mijn taie is foetsie!!! allemaal voor het goede doel
Gelukkig is het inderdaad voor een heel goed doel hé puck. Ja die rode duivels zijn alweer weg hoor! Vandaag resultaten gekregen. Mijn bloedonderzoek was ok maar mijn man zijn sperma was niet goed. Te weinig, niet goed gevormd en niet bewegelijk. Er volgt nu een tweede test en dan kijken we hoe het verder moet....
jeetje bereke wat een slecht nieuws! heeft hij de laatse maanden koorts gehad? hoe reageerde je mannetje hier op? vaak ligt dat toch gevoelig voor z,n mannelijkheid. wie weet kom je wel meteen in aanmerking voor iui en kijk dan naar mijn resultaat.
Hee meiden, sorry voor de radiostilte aan deze kant... m'n hoofd stond er ff niet naar.. en uiteindelijk krijg je geen melding meer in je inbox he.. dan denk je er ff niet aan... De oude medicijnen doen het goed... het is weer leefbaar thuis, geen onnodige ruzies meer. Er moeten nog wel wat dingen veranderen, maar dat is van twee kanten. Wat minder laptoppen en meer tijd in elkaar steken bijvoorbeeld En zn libido is weer weg... we hebben er dus wel 1 ronde.. en dan alleen de vruchtbare week baat bij gehad... pff nu dus ronde 8, maar er word niet gesekst...en heb denk wel m'n ei gevoeld al. Maar we zijn ook niet zo met zwanger worden bezig... ff weer tot rust komen in huis... maar k wil wel graag, frustrerend he. En inderdaad.. hij wil dus niet.. dus de laatste keer seks was de vorige vruchtbare periode.. en nou ben ik ook niet automatisch in de mood.. maar ik sta er zeg maar wel bijna altijd voor open.. dat ik wel in de mood wil raken zeg maar... hij wimpelt het van te voren al af... vind dat zo jammer.. dus dan kom je ook niet echt dichter tot elkaar... je voelt je niet zo 1 meer... niet dat alleen seks dat kan, maar k denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel. Bereke, je zit dus ook een ronde verder, balen hoor Puck met jou gaat het wel goed dus, behalve dst je afvalt? Wat fijn lijkt het met, gun het je van harte meis, geniet ervan. Libelle, hoe is het? Hou je het wel uit met dit warme weer? Barbara... om de dag vrijen is toch wel boven het gemiddelde denk ik hoor haha, maar snap dat het vervelend is als jij nog vaker wilt en hij niet! Fijn weekend dames!
Nenci, fijn dat het iets beter gaat en dat jullie alle twee dingen gaan aanpassen om zo wat meer tot elkaar te komen! Wel heel jammer dat het vrijen nog steeds niet vlotter loopt! Maar goed, de hoop niet opgeven hé! Komt wel goed!!! Puck, we zijn er alle twee onderste boven van! En het zal waarschijnlijk direct ivf of icsi worden (ALS tweede uitslag terug zo slecht is natuurlijk). Uitslagen waren te slecht voor IUI. Maar ja, nu eerst die tweede test afwachten. Zucht!
Goeiemorgen allemaal! Hier eindelijk weer eens lekker geslapen, wat een hitte. Overdag houd ik het dan nog wel uit, maar 's nachts snak ik naar kou of wind! Vannacht dus gelukt, had zelfs mijn dekbed nodig! Verder begint de beeb mijn maag steeds verder in de verdrukking te gooien, heb gister voor het slapengaan voor het eerst een Rennie moeten nemen. Hield het niet meer uit, ... en vanillevla ( wat anders ook helpt ) was op. Tja. Komende week nog werken en dan verlof. Morgen alweer 33 weken! 't Is echt zo hoor Puck,... de dagen, weken, maanden vliegen voorbij. Volgende week moet ik toch echt beginnen met het wassen van de kleertjes etc. Verder weinig nieuw nieuws hier aan het front. Bereke wat een pokke nieuws zeg! Wel een geluk dat je toch doorgezet hebt in die onderzoeken, weet je tenminste wel waar je aan toe bent. Hoop dat ze snel een passende behandeling voor jullie vinden! En tot die tijd... avonden vullen met witte wijn? Nensi, rust in de tent is op dit moment inderdaad wel een stuk belangrijker lijkt me. Je zult het niet gemakkelijk hebben. Kan me totaal niet voorstellen hoe jij je moet voelen, maar hoop dat de lucht snel geklaard wordt en jij en je partner langzaamaan de intimiteit terug kunnen vinden. Dames, fijn weekend... ik ga me zo maar eens fatsoeneren en wat doen in huis. Door de hitte is dit er niet van gekomen,... en manlief is ook niet in de buurt, de voetbal is nl. weer begonnen! Grr!
Libelle, fijn dat je nog eens goed geslapen hebt meid! En ja, ben ook "blij" dat we wel weten dat er echt iets mis is. Kunnen we tenminste van hieruit verder gaan kijken. En die tip van de witte wijn is zo slecht nog niet . Maar ik vrees dat ik de witte wijn zal moeten laten staan als het mmm wordt!
Libelle, bijna verlof.. wat spannend!! Voetbal... manlief is nog niet eens superfanaat, maar ik heb dat suffe geteletekst etc. echt totáál niet gemist....... Gaat jouwe altijd wedstrijden af? Hier net ook de ramen gelapt enzo.. was echt hard nodig! En nu is het tenminste nog uit te houden. Ik wist niet dat die boom voor het huis zo groen was joh Bereke, wil je m'n geheugen even opfrissen: hoe kwam het dat jullie zo snel al onderzoeken hebben gehad? Wel flink balen maar wel fijn dat er geen onnodige seksfrustraties wat betreft ei hoeven te zijn... om ook maar iets positiefs te bedenken :S *hele dikke knuf* Hier is inderdaad de rust even belangrijker! Is op meer fronten wel goed denk ik. Ons huis wordt nog gebouwd, dus wat later een baby is misschien wel zoals 'het lot' het bedacht heeft voor ons. Of misschien horen we uiteindelijk niet ons leven bij elkaar te zijn... en dan is het toch fijner om nog geen kids te hebben... maar opzich zie ik het wel zonnig in hoor Kheb ook nog geen baan maargoed, gezien alles, vermaak ik me wel even thuis.. ff niks, ff rust!!! Dat had ik al nodig sinds mn moeder overleed... toen wenste ik gewoon dat ik ziek zou worden, dus zolang het duurt nu, probeer ik er gewoon heel stiekempjes van te genieten.. Meiden, fijn weekend!!
Hopelijk vind je de rust die je zoekt en blijft die rust ook hangen! Veel aangenamer op die manier he Nenci! Oh en wat erg dat je je moeder al hebt moeten afgeven. Weet niet echt wat zeggen... Het is toch allemaal niet eerlijk soms hé... Ik ging gewoon op jaarlijkse controle bij mijn gyn zoals ik dus elk jaar rond de zomer doe. En toen hij vroeg hoe het met mijn babyplannen zat begon ik te huilen (opgebouwde spanning enzo) en toen stelde hij zelf voor om bloed + sperma te onderzoeken. Waarschijnlijk gewoon om mij wat gerust te stellen maar da's anders uitgedraaid...
Hier wel een voetbalgekke man! Moet dus echt wel afkicken straks als de kleine er is. We werken namelijk allebei in de ploegen waardoor hij dus niet altijd aan het veld kan gaan staan. Hij is trainer van de D jeugd en het 3e elftal, ... en is dus zodoende vijf dagen in de week op de velden te vinden. Op zondag wordt er niet gevoetbald, .. maar uiteraard wel op de televisie! Ik hang in gedachten altijd de vlag uit als het weer winter of zomerstop is! Heerlijk! Maar helaas, de vieze sportkleding en de vele uren op veld en in kantine zijn weer begonnen.
Wow Libelle, das het andere uiterste!! Wat ben ik blij dat het hier niet zo erg is! Het is niet dat ik een superhekel eraan heb, maar het is zoveel he haha. Kvind dan ook alleen het NL-elftal leuk om te volgen met EK en WK, om het jaar is vaak genoeg haha. Oh, Bereke, zo is het dus gegaan... jeetje! Opzich wel fijn dat je gyn zo snel iets voor je wilde betekenen! Dat is hoe dan ook 'goed' want idd óf de geruststelling.. of gelijk doorkunnen.. niet eerst een paar jaar proberen en er dan achterkomen... maar dat maakt de uitslag niet minder zuur natuurlijk. Wat betreft m'n moeder... ja dat zal zwaar zijn als ik in de toekomst zwanger ben!! Das echt iets wat ik met haar had willen delen! Ze was mn grootste vriendin. Weetje, m'n vader is overleden vlak voor ik 10 werd en daarna is de band met haar alleen maar closer geworden. Voel me soms nog wel ontwricht op deze aardkloot moet ik zeggen, ook een reden waarom een gezinnetje me zo fijn lijkt... dat gevoel wat ik thuis had... aan mijn kinderen geven... heerlijk lijkt het me!!
Goh nenci wat heb jij al allemaal moeten slikken?! Word er helemaal stil van! Het is je zo van harte gegund om gewoon lekker mama te worden en gelukkig te zijn met je gezinnetje! Ik ga heel hard duimen voor je!!!! En ja, ik ben toch "blij" dat we weten hoe het zit en niet eerst x aantal maanden/jaren verspilt hebben...
Dankjewel lieve meid, ik had ook gehoopt dat vanaf nu alles makkelijker zou zijn... but life never is!! Daarom is het wel goed dat we even wachten.. kan het komen als alles goed is... en niet met een dubbel gevoel... Slaaplekker *knuf*
zo ik kijk en dagje niet en er is super veel bijgekletst wat gezellig. libelle heerlijk bijna verlof kun je lekker gaan genieten. ben je niet een beetje bang voor die mexicaanse griep? nou ik wel één van mijn medewerkers zit al een week thuis met de Mgriep ik wil haar eigenlijk niet zien maar ze wil dinsdag weer werken tot maandag was ze besmettelijk zegt de ggd ik zelf heb et niet z,n goed gevoel over maar kan er niks van zeggen ze weet immers niet van mijn zwangerschap. nancy: jeetje jij hebt wat meegemaakt zeg je vader verliezen met je 10 en ook je moeder naderhand dit zal inderdaad wel moeilijk zijn als je straks zelf zwanger bent. bereke: wat een ellende meteen ivf of zo dat is een heel proces succes ik ga voor je duimen dat de tweede zaadtest beter is. hier alles ok het afvallen is afgelopen en alles zit er al weer bij sterker nog mijn taille is foetsie en savonds noemt mijn mannetje me al bolle wel op een grappige manier hoor. maar ik vind het wel erg snel zeker omdat ik geen koekje chipsje enz.... gegeten heb alleen maar fruit en gezond eten ik heb zelfs spinazie op omdat dat schijnbaar gezond is voor de beeb. verder heb ik het erg druk op het werk. groetjes
Ik breek even in. Ik had een tijdje geleden gelezen dat het erg spannend werd bij Puck. En nu kijk ik weer een keer en wat zie ik?? GEFELICITEERD PUCK! Wow! Wat een ontzettend leuk nieuws om te lezen. Je bent dus in maart uitgerekend? De hoeveelste? Ik was trouwens misselijk t/m 12 weken, daarna nog minimaal. Hier gaat alles goed. Ons meisje is intussen al ruim een half jaar en wordt al een echt klein dondersteentje. Het is een hele mooie, lieve meid. We zijn ontzettend gelukkig met haar. Ik kom nog wel regelmatig kijken hoe het met je gaat. Geniet van je zwangerschap. Voor je het weet is het voorbij en kan je je niet meer goed herinneren hoe het was. Echt! x Vera
Die mexicaanse griep... ja... ben ik wel wat huiverig voor. Niet voor nu, omdat naar het schijnt een zwangere in het laatste kwartaal zonder problemen de medicatie kan/mag slikken. Wel voor erna... zo'n hummel en griep lijkt me nu niet de meest ideale combi. Het scheelt dat ik deze week enkel nog maar moet werken. In de gezondheidszorg weet je namelijk maar nooit. De clienten, verst. gehandicapten, gaan toch net iets lakser om met de hygiene. Gelukkig werk ik er zelf nu even niet mee, maar ze hebben uiteraard overal aangezeten Een vriendin van me die gaat net voor mijn bevalling op vakantie... naar Mexico.. die moet dus niet direct bij thuiskomst langskomen.. moet ik 'r nog wel effe zeggen. Eerst zeker weten dat ze niks onder de leden heeft. Mijn zusje is nu naar Spanje op vakantie... ook dat is maar afwachten, enfin ... waar niet. Probeer me er niet te druk over te maken.. maar ja.. het ligt zo op de loer.