help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Dankje Puck :)

Leuk die liefkozingen van je man ;) mijne noemt me ook vaak bollie, hahaha en ik ben nog niet eens zwanger... :p

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey vera leuk weer eens iets van je te horen ja ik ben rond 18 maart uitgeteld woensdag moet ik naar de gyn dan weet ik het zeker.

fijn dat alles goed gaat met je dochter en al weer een half jaar jeetje wat gaat de tijd snel.

al: nog wee dagen wachten voor de echo echt spannend zeker nu k vandaag weer heel veel bruinverlies heb.
    maar we maken ons niet druk???:(

groetjes

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Spannend Puck, eindelijk een echo!
    Probeer je idd maar niet druk te maken!! Zo lang je geen pijn hebt en het bruin is... zit het goed :)

Succes met aftellen meis!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Sluit ik me volledig bij aan :D.

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nog één nachtje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Moet echt wel killing zijn dat wachten! Is het bruinverlies al gedaan?

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Om hoelaat heb je de echo morgen Puck?

Hier vandaag bezoek gehad van de kraam. Was een gezellig intake-gesprek... komt tegen die tijd vast helemaal goed!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo dames!
    Ik schrijf zelf altijd op het 35+ topic (heel gezellig! :)) maar ik ben even zo brutaal geweest om jullie topic een beetje door te lezen...ik heb nl ook een man die niet van klussen houdt, maar dan ook echt niet! Bij ons kan er rustig een week of 3 overheen gaan zonder dat er iets gebeurt...
    Ik schaamde me daar altijd voor en dacht dat ik de enige was, maar nu ik even bij jullie heb gelezen weet ik gelukkig dat dat niet zo is!
    Sorry voor de inbreuk, maar ben blij dat ik het heb gedaan, want zag al zwangere meiden voorbij komen en dat geeft me weer hoop!
    Gefeliciteerd trouwens!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, fijn dat het gesprek zo goed is meegevallen!

Bebek, dat gevoel had ik ook. Je hoort alleen maar van mannen die altijd en overal zin hebben hé ;). Maar het kan dus ook anders...

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke het is zeker een kwelling ik vindt dit nog erger dan toen de wachtweken.
    het bruinverlies is er nog steeds de laatste dagen zelfs erger.

libelle ik heb de echo om 11:10 en aansluitend moeten we naar de gyn.
    fijn dat je een goed gesprek heb gehad was dat ook met diegene die zeker bij jou komt? wie weet zit ze dan ergens anders in de kraamzorg en krijg je iemand anders.

bebek: nee je bent zeker niet de enige met dit probleem. sommige mannen hebben gewoon een lager libido. het is normaal als de vrouw minder zin heeft maar als het de man overkomt dan is het taboe.
    daarom ben ik blij met dit topic.
    zijn jullie al lang bezig?
    schrijf gewoon gezellig mee als je er behoefte aan hebt om je hart te luchten als je man geen zin heeft in bijv. de vruchtbare dagen dat kan erg frustrerend zijn en wij weten er alles van.

groetjes puck

11. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, dikke knuffel meid! Kan me voorstellen dat het nu nog moeilijker moet zijn voor je! Maar morgen ga jij hier gewoon een super goede echo komen melden!

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Puck: het kan net zo goed iemand anders zijn, maar zag wel op tegen het gesprek. Je weet immers nooit wat je kunt verwachten. Soms krijg je een wat stroeve gesprekspartner en heb ik achteraf het idee dat ik dingen vergeten ben te vragen of e.d. Nu verliep het allemaal als vanzelf, ... ze is hier zeker een uur geweest. Heb ook duidelijk mijn wensen kenbaar kunnen maken. Wat te doen in huishouden, welk soort kraamverzorgster... ik wil graag iemand die ruime ervaring heeft met borstvoeding. Want ik ken mezelf... als het dan niet lukt dan zeg ik doe mij maar de fles. Zeker als ik dan een zogenaamde begripvolle kraamhulp heb,.. die zegt me te begrijpen, bla bla... dan wals ik er met volle kracht overheen en hier heb ik later enkel mezelf mee. Dus liever iemand die zegt... gewoon proberen.. paar tips,.. en nieuwe ronde,.. nieuwe kansen. Zo was het namelijk ook bij mijn knie. Verpleegsters die alles voor je deden.. eentje deed dit niet. Die zei hup eruit.. moet je straks ook. Ik uiteraard chagrijnig want dit ging helemaal niet goed... maar met hulp van die pittige tante uiteindelijk toch op de stoel naast het bed gezeten. En sinds die dag... kon ik het weer zelf.. en iedere keer ging het wat beter,... zo ook met de fysio trouwens... ach... moet er gewoon eentje hebben die gelijk aan mij staat. Kortom: ik zie het allemaal wel zitten.

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Succes morgen Puck! En geniet ervan!

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    libelle: al ik zo je bericht lees denk ik oh wat ben ik een leek ik zou niet weten wat ik moet vragen aan de zorg.
    maar goed dat mijn vriendin kraamverzorgster is die helpt me wel.
    het lijkt me heel belangrijk dat het gewon klikt tussen beide.

oh dames ik ben zo zenuwachtig ik ben al drie keer naar de wc geweest.
    we moeten aansluiten ook naar de gyn ook spannend aangezien mijn verleden.

groetjes jullie horen het straks wel!!!!!!!!!!!!!!

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Succes! :)

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Er wordt veel aan jullie gedacht en hard geduimd!!!!!!!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames helaas geen goed nieuws het hartje is gestopt
    ze hebben net 4 pillen ingebracht en moet vrijdag terug of het dan af is gekomen zo niet wordt ik maandag gecuriteerd
    meer heb ik even niet te zeggen sorry

puck

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kwam even kijken of jullie niet boos waren en wilde reageren op jullie lieve berichtjes, maar ik lees het bericht van Puck en vind dat nu even erg ongepast....
    Heel veel sterkte meid met het verwerken van dit verdrietige nieuws!

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Puck, meid, neej toch!! Kippenvel staat torenhoog.
    Meis wat onzettend kl*te!!!

Pffffffffffffffffffffffff hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    :$ Geen woorden voor! Het was jullie zo ontzettend gegund!

Potverdorie,.... eerst Chiaraa.... en nu jij!

Sterkte,....

Deel Deze Pagina