help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nee, puck toch! Meid dat ik had ik helemaal niet verwacht! Wat is dit oneerlijke en wreed!!!!!! Goh, had zo gehoopt dat je een goeie echo zou krijgen... Dikke knuffel en veel sterkte gewenst!

3. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Oh nee, Puck! Wat een enorm verdrietig nieuws. Het was/is je zo gegund! Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank jullie wel voor al het medeleven.

gisteren had ik dus pillen gekregen om een miskraam op te wekken. daar kreeg ik meteen diaree en buikpijn van en begon ook te vloeien. maar vanacht had ik z,n pijn ik krijste het uit. we hebben het ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen komen.
    daar aangekomen hebben ze gekeken met eendebek en konden ze het vruchtje zien en er uithalen ik was heel veel bloed verloren en moest blijven ik kreeg een morfinespuit voor de pijn die ielp gelukkig vrij snel.

de gyn zegt dat het misschien te maken kan hebben met mijn operatie aan de baarmoedermond drie jaar geleden maar wist dit niet zeker.
    vanmorgen heb ik weer een echo gehad en ik ben bijna alles verloren maandag kijken ze weer en als het dan niet helemaal weg is gaan ze er alsnog met de stofzuiger doorheen.

het gaat nu goed met me ik heb nu alleen het gevoel van een hele zware menstruatie. ik ben ook weer thuis.

ze waren wederom erg lief en aardig in het ziekenhuis erg prettig,
    maar wat minder prettig was is dat ik op de verlosafdeling lag met allemaal kersverse moeders.

ik ben sterk en blijf positief dames dit was mijn generale repetitie volgede keer gaat het goed:)

bedankt voor jullie lieve berichtjes ik blijf deze week nog thuis van mijn werk om even bij te komen.

groetjes puck

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck toch! Verzorg jezelf maar goed! En je hebt gelijk hoor, dit was enkel de generale repetitie!

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hele dikke knuffel

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Puck, hoe is het nu?

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar...

xxx

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ook. Maar misschien heeft ze niet zo'n zin om weer op het forum langs te komen.
    Puck, wij denken allemaal aan je!

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lief dat jullie aan me denken.

het gaat nog niet zo goed met me.
    ik heb nog steeds heel veel buikpijn.
    ik ben vandaag terug geweest naar het ziekenhuis en ik ben nog niet alles kwijt.
    morgen moet ik om half drie binnen zijn en dan doen ze me om half 6 curreteren onder narcose.
    hopelijk ben ik dan van de buikpijn af.

hoe is het verder met jullie?

11. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck toch! Ik ga duimen dat het morgen allemaal heel goed meevalt voor je en dat je er vlug terug lichamelijk bovenop bent. En dat je het daarna stilaan een plaatsje kan beginnen geven. Vind het zo erg voor je!

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Das minder goed nieuws Puck. Sterkte en succes morgen.

Met mij alles prima. Morgen terug op controle.

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Puck het zit ook niet mee he... pff :( meis toch.
    Sterkte morgen! Hopelijk heb je naderhand minder pijn.

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo hier ben ik weer

hier alles lichamelijk weer ok ik heb er weinig van meegekregen behalven dan dat ze mijn infus niet goed ingeprikt kregen ik heb nogal dunne bloedvaatjes.
    ik hoop dit nooit meer mee te maken maar mocht ik de pech hebben dan wil ik meteen een curetage i.p.v. die pilletjes eerst en vreselijke buikpijn bijna een week lang.
    nu geestelijk nog aansterken.
    ik merk dat ik niet wil werken ik ben gewoon down en heb geen zin om vrolijke gesprekken aan te horen.
    maar ook dat komt weer goed nog anderhalve week en dan gaan we op vakantie joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes

15. bereke

bereke Niet meer actief

Gelukkig heb je bijna vakantie puck! Nog even doorbijten en dan kan je even echt helemaal ontspannen en weg van alles en iedereen (als je daar behoefte aan hebt). Dan kan je misschien idd gesteelijk weer wat aansterken. Het is toch niet niks hé wat je allemaal hebt meegemaakt...

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy nog twee dagen spannend!!

bereke volgens mij moeten jullie aan de klus (volgens banner)

hier alles redelijk ok vandaag een half dagje gewerkt was best vermoeiend geestelijk en lichamelijk.

libelle hoe was het bij de controle? alles ok??

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Mn banner staat op dag 31.. maar ik noteer 30 toch??

Was niet spannend hoor deze ronde, Puck, er is al sinds vorige vruchtbare periode niet meer geklust ;)

Hoe voel jij je?

Ik heb het gevoel dat ik er de volgende ronde weer voor wil gaan... ff mannetje uithoren :)

Liefs en fijn weekend

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Nensi: Jammer van deze verloren ronde!
    @ Puck: Gelukkig voel je je al wat beter,... wanneer mag je weer voor een volgende poging?

Hier alles onder controle. Wel regelmatig wakker omdat alles maar dan ook alles slaapt en tinteld. Zeer irritant. Doe niks anders dan wapperen met die handen en vingergymnastiek! Zal blij zijn als ik daar vanaf ben. Gisteren trouwens weer wat extra striae opgemerkt. Dit keer in mijn linker knieholte. Nice! :$ Dus nu staan de strepen al op mijn knieholte, bovenarm, borst, buik, heupen en liezen! :( Nog even en ik verander mijn naam in zebra! 8)

De controle van afgelopen dinsdag was ook prima. Buik was weer goed gegroeid, maar zat volgens de vk vol met baby. Even twijfelde ze of ik toch geen zwangerschapssuiker had. Enfin.. de dag erop direct kunnen checken. Om 8.00 uur al aanwezig op het lab. Gezellige boel daar, had nummertje 28, .... dus pas om 9.15 uur aan de beurt. Prikken nuchter: 5,0. ( was te hoog zei de vrouw, mag max. 4,5 zijn ) Grr.. 300 ml suikerwater drinken, vieze drap! En dan twee uur later weer laten prikken. In de tussentijd mag er niet gegeten worden en zelfs geen glas water gedronken worden, en dat met dit weer,... om 11.20 uiteindelijk terug om te prikken, was nauwelijks gestegen. Waarde was nu 5,8 dus dik in orde, niets aan het handje! :) Gelukkig! Hartslag van de baby was 150 pm dus ook prima en mijn bloeddruk 130/75. Bij 36w en 2d weer controle.

Ondertussen zijn we ook naar een voorlichtingsavond geweest voor a.s. ouders in het ziekenhuis. Presentatie middels powerpoint en een rondleiding over de afdeling. Prachtige suites... zie me er al liggen! ;)

't Is stiekum nog wat aan de vroege kant nu... maar manlief is een half uur geleden vertrokken naar zijn werk... dacht even de mail checken.. kruip nu nog snel even terug in bed!

Groetjes! Libelle

19. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb eindelijk vakantie en was nodig ook want was echt op. Heel de week keelpijn gehad...
    Ik lees deze week wel eens goed bij en ga dan eens uitgebreid reageren op iedereen want is al lang geleden.

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kdenk dat k geen nieuwe ronde krijg voorlopig... mannetje wil toch echt dat ik een baan heb en we in ons nieuwe huis zitten (volgend jaar april ofzo).

:(

Deel Deze Pagina