help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gelukkig gaat het met jullie zelf wel allemaal goed... wat 't werk betreft.... helaas nog even wachten op betere tijden. Komt ook wel weer goed toch?

Begin het wel erg spannend te vinden. Vooral 't moment dat ik straks niets meer onder controle heb... moet maar afwachten wat me te gebeuren staat,... en nog veel enger... wanneer! ;)

Maar komt goed... daar ben ik van overtuigd! Hahaha :)

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    yeh ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!

ik kom over twee weken terug ik ga naar italie

majkuh leuk weeriets van je te horen en wat fijn dat alles goed gaat met stella. geniet er maar lekker van!!!

groetjes puck

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Fijne vakantie Puck, je hebt het echt verdiend. Hoop dat je lekker kunt ontspannen en er straks weer helemaal tegenaan kunt!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    thanx nancy

5. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, jij zult nu in Italië zitten. Hopelijk ben je lekker aan het genieten nu!

Nenci, hoe gaat het nou met je?

Libelle, goh het begint toch wel spannend te worden hé. En die grens van 37 weken is nu wel héél dichtbij!

Majkuh, fijn dat alles goed gaat met jullie gezinnetje! En dat werk zal hopelijk binnenkort ook wel stilaan gaan beteren.

Hier alles ok. Sinds gisteren terug van vakantie. Was wel ontspannen en genieten! Maandag terug naar gyn. Dus toch al wel terug iets van zenuwen te bespeuren...

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, Bereke. Succes morgen!

Hier geen nieuws... denk dat we echt even stoppen... mannetje wil dat graag...

7. bereke

bereke Niet meer actief

Goh, da's echt niet fijn hé Nensi. Maar goed, als hij het echt zo wil... Hopelijk bedenkt hij zich nog of is de pauze anders maar van heel korte duur! Ik duim voor je!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Zijn dus vandaag terug naar gyn. geweest. Tweede onderzoek was niet beter :( en gyn heeft ons doorverwezen naar fertiliteitsarts. Daar was toevallig deze namiddag nog een plaatsje vrij waar we onmiddellijk zijn opgesprongen. Hebben daar lang moeten wachten in wachtzaal en zijn maar even binnengeweest. Korte vragenlijst beantwoord en een aantal bijkomende onderzoeken laten doen: nogmaals bloed genomen bij mij en ditmaal ook bij mijn man + echo van mijn man zijn testikels. Moet dan nog twee onderzoeken laten doen (van baarmoeder denk ik maar ben niet zeker). Zou rond eind oktober dan alle resultaten binnen moeten hebben en dan wordt er gekeken hoe het verder gaat. Maar zal héél héél héél waarschijnijk ICSI worden.

Dokter viel wel mee maar liet geen ruimte voor vragen ofzo. Bovendien overviel hij ons met die bijkomende onderzoeken. We zijn immers nog niet zeker of we wel verder gaan in dat zh maar hij liet gewoon geen keuze. Alles was geregeld voor ik er erg in had zeg maar.

Is wel vervelend want op 14/10 moeten we immers nog naar dat andere zh. Moeten we daar al zeggen dat er nog onderzoeken lopen in dit zh... Zit maar te piekeren over wat we het beste doen. Welk zh is de juiste keuze?????????????

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo ik ben er weer terug van weggeweest.

bereke wat een nieuws icsi is nie niks:$
    en wat betreft welk ziekenhuis? volg je hart waar je he beste gevoel bij hebt.
    heel veel sterkte.

nancy ook al z,n vervelend nieuws even een stop hoe gaat het met je?

hier alles ok vakantie was super ben alleen op de laatste dag ongie geworden van de ene kant erg prettig maar aangezien mijn mannetje nu op zakenreis is tijdens mijn vruchtbare dagen is dat natuurlijk weer erg klote.............. hij had aan mij gevrage waneer het het beste uit kwam (erg lief van hem) maar ik kon daar een paar weken geleden niks van zeggen dus ik had 4 weken na mijn curretage ongie getelt maarnu ben ik dus al drie weken na mijn curretage ongie geworden een week te vroeg dus. nog een maandje rust dus.

groetjes puck

10. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi puck! Fijn dat je verlof super is geweest! Jammer dat je nu nog een maandje extra rust "krijgt" maar wel goed dat je mooi op tijd ongi geworden bent.

Wat lief dat je mannetje er echt rekening mee wou houden!

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Al een beetje een plekje kunnen geven?

Libelle, majkuh en nancy, hoe gaat het met jullie?

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sjee, Bereke... wat een toestanden allemaal! Hoop dat jullie het allebei een beetje kunnen verwerken, is niet niks om straks met icsi te starten. Ik neem aan dat dit wel het laatste was waar je aan gedacht hebt... poeh... weet er even niet veel op te zeggen. :(

Puck weer terug van vakantie. Fijn dat het hele zootje weer op gang gekomen is. Beetje jammer van de foute timing,... geen optie om een voorraadje op te slaan in de vriezer, of werkt dat niet zo?? ;)

Hier alles nog prima. Beeb zit nog lekker in de buik geloof ik. Vandaag op de kop af 38 weken, ... van mij mag hij/zij wel komen. Zijn er klaar voor. :) Alles begint nu wel spannender te worden. Was altijd heel erg nuchter, ... maar nu verlang ik naar een draaiboek! Kan er nl. niet zo heel erg goed tegen dat ik niet weet hoe... of nog gekker; wanneer! :D De tijd zal het leren,

12. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, dat zal wel dat hij/zij nu mag komen! Je wacht er al zo lang op hé! Hopelijk laat hij/zij jullie niet te lang meer wachten. Alvast veel succes toegewenst!

was wel effe slikken ja. Ik had altijd wel een voorgevoel dat het bij ons moeizamer zou gaan maar aan ICSI had ik niet gedacht. Begint heel stilaan te wennen.

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dank je wel Bereke.
    Jij ook ontzettend veel succes!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle hoe gaat het? Nu schiet het wel héél erg op hé!!!

Puck, hoe is het met jou meisje?

Nancy, bij jou nog nieuws? Alles ok?

Hier is hier wel erg stil de laatste tijd...

Ik voel me wat sip de laatste tijd waardoor ik weer aan het emo-eten ben. Bah!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hoi hoi

ja ik heb het een beetje druk de laatste tijd vakantie, verbouwing, en ik heb de zaak 10 jaar en dat was natuurlijk feest.

het gaat goed met me mijn mannetje is vanochtend op zakenreis gegaan en we hebben nog even geklust voor dat hij ging.
    morgenvroeg om half 9 moet ik naar het ziekenhuis voor mijn ei meting hopelijk springt hij morgen of overmorgen of blijft hij zitten tot vrijdag.
    wie weet we wachten gewoon af.
    ik hoop echt dat we snel zwanger worden want er zijn nu al zo veel stellen die ik ken en die al weer in verwachting zijn van de tweede terwijl wij nog steeds niks hebben en dat vreet toch aan je.

libelle was het maar waar dat ze de zaadjes even konden invriesen maar dat doen ze niet.
    hoe gaat het met je?
    heb je nog een beetje geduld voor hem/haar SPANNEND HOOR!!!!

bereke heel herkenbaar dat emo eten ik ben nu bijna 9 kilo aangekomen sinds mijn zwangerschap jaja dat is echt rampzalig hier zit natuurlijk ook de vakantie bij. morgen begin ik met opletten en sporten.
    het zit toch allemaal tussen de oren en daar moeten we zelf uit zien te komen.
    focus op de leuke dingen en haal het poitieve er uit.
    knuffel en sterkte.

groetjes puck

16. bereke

bereke Niet meer actief

Eigenlijk wel goed dat je het zo druk hebt gehad. Leidt de aandacht af en het waren blijkbaar toch allemaal leuke dingen. Proficiat met je 10jarig jubileum (of hoe noem je dat ;) ) van je zaak! Lijkt me erg leuk!

Ik ga duimen dat je eitje op het juiste moment springt!

Ja zit inderdaad in je kopje hé. Ik krijg het momenteel écht niet voor elkaar gewoon. Da's al een heel aantal maanden zo en het lukt echt niet. Maar het zal toch moeten want elke fert arts staat hier toch op.

Dus puck, ik duim dat je je kilo's vlug kwijt bent! We kunnen elkaar steunen ;) .

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke we gaan er voor dat we onze eet buien onder controle krijgen.
    we moeten eigenlijk wel want dat is beter voor onze vruchtbaarheid.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat is ook zo puck! We gaan ervoor!

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames het wordt morgen weer spannend als mijn eitje er morgenvroeg nog zit krijgen we vrjdag iui maar ik ben bang dat mijn ei al weggevlogen is.

puck

20. bereke

bereke Niet meer actief

En puck? Waren jullie nog op tijd? Ik hoop het zo voor je!!!

Deel Deze Pagina