helaas eitje was weg volgende maand gaan we er weer voor. nu dus een maand op dieet en flink sporten. groetjes
Oh da's jammer! Maar zoals je zegt, nu maar goed sporten en dieeten en er volgende maand weer helemaal voor gaan! Ik duim alvast!!! Libelle, hoe is het nu met je? Zo spannend!!!
Hier nog alles rustig dames... Helaas. Ben het wachten nu zo vreselijk beu. Alles begint ook wat zeer te doen nu.... de laatste loodjes wegen helaas echt het zwaarst. Maar goed, 't is nog maar even zullen we maar zeggen. Met jullie ook alles goed? Lees net dat Puck haar ei weer gevlogen was? En hoe ziet jullie plan van aanpak eruit Bereke?
Oh libelle, kan me voorstellen dat je dat wachten beu bent! Hopelijk word je geduld niet meer te lang op de proef gesteld! 14/10 hebben we een nieuwe afspraak en daarna zal ik hopelijk weer iets wijzer zijn. Moeten immers nog een ziekenhuis kiezen...
libelle oh wat duurt het lang dat wachten de beeb mag nu wel komen hoor. eet vanavond maar een verse annanas ik heb ooit gehoord dat dat werkt haha sterkte bereke het je 14-10 je eerste afspraak bij de gyn? ik ben het even vergeten? hier alles ok morgen ok controle voor de curratage bij de gyn. groetjes
Da's niet zo fijn voor morgen puck. Maar toch wel belangrijk dat je zeker bent dat alles schoon is nu. Krijg je ook een gesprek of is het gewoon een inwendige echo ofzo? We hebben dan een afspraak bij twee verschillende ziekenhuizen. Bij een ziekenhuis wordt het het eerste gesprek en bij het andere zh is het een tweede gesprek.
ik weet niet wat ze morgen controleren. we wachten mar af. spannend hoor! die gesprekken ik kan me nog goed herrinneren. ik was stik nerveus de eerste keer in die wachtkamer. en de eerste tijd had ik dat elke keer als ik daar was voor dat ik aan de beurt was had ik al een brok in mijn keel. wel was ik heel open geweest dat mijn partner moeite had met zijn libido en dat was een hele last dat van mijn schouders af viel dat daar goed op werd gereageerd. verder ben ik nu na mijn miskraam wel sterker geworden (mijn brok is weg) maar dat komt denk ik omdat ik nu weet dat het wel mogelijk is. groetjes
Wel fijn dat daar goed op gereageerd werd! En idd, je weet dat het echt kan bij jullie! Is gewoon een kwestie van tijd vooraleer je terug een positieve test in handen gaat krijgen! En ik duim dat dit heel vlug gaat! Ja is wel spannend. Maar ben al twee keer bij mijn gewone gyn geweest specifiek ivm dat proberen zwanger te worden en al 1 keer bij fert. arts. Dus het wordt al iets "gewoner". Al zal de eerste keer in het nieuw zh wel terug spannend worden. Het enige "voordeel" aan heel die ICSI is dat wij gewoon terug kunnen gaan vrijen voor het plezier! Geen druk meer! En dan ging en gaat het wél altijd heel goed bij mijn man (op enkele uitzonderingen na). Vaak heeft hij dan zelfs meer zin dan mij. Ik heb altijd heel veel zin rond eisprong en de rest van de maand wat minder. Dus die miserie van "het moet maar het lukt niet" kunnen we nu hopelijk achter ons laten. Dat zei ik al direct tegen hem toen we de eerste uitslag kregen!
ik ben net terug van de gyn en alles was goed na mijn curratage. en toen ik langs biometrie liep zag mijn dokter mij (die had ik nog niet gezien na mijn miskraam) en die riep me naar binnen en vroeg hoe het met me ging en met mijn pols en thuis kortom erg geintereseerd wat ik echt super vond zo zie je maar weer dat ik daar geen nr ben ze had niet een mijn statis bij haar liggen. volgende maand gaan we weer voor iui bereke ik zie nu dat je in je vruchtbare dagen zit hoe gaat dan nu?
Vorige maand hebben we die kans benut maar dan onder veel minder druk! Deze maand is mijn man echt ziek dus dat wordt niks... Amai, da's echt wel fijn dat je dokter zo geïnteresseerd en begaan is! Toont indd aan dat je geen nr bent! Toch wel een fijn gevoel lijkt me! Dan begint het ook weer te korten voor jullie Puck. Ik zal alvast beginnen duimen .
voor ons ook weinig kans deze maand of de zaadjes moeten drie dagen geleefd hebben balen dat je mannetje ziek is. ik herken dat. altijd op het ongelukkige moment
Hee meiden, Zoals jullie al gemerkt hebben was ik er niet... zijn er echt mee gestopt... Maar nu zit ik ineens op dag 41.... Hij is niet klaargekomen en we hebben slechts 1x geprobeerd te vrijen... dus feitelijk kan het gewoon niet... maar waarom word ik dan niet ongi?? Sorry dat ik zo binnen kom waaien weer... Hoe gaat het met jullie? Liefs
Hoi nancy, zijn jullie er echt echt mee gestopt? Ik hoop dat er toch een wonder gebeurd is en je gewoon zwanger bent! En als dat niet mag zijn dan hoop ik gewoon dat jullie er vlug terug voor gaan en je hier gezellig terug kan komen meekletsten!!! Maar ik zou zeggen: testen!!!!! Libelle, hoe gaat het nu? Ben zo benieuwd wanneer het zo ver gaat zijn! Puck, alles ok meid?
Oh libelle loopt op het eind ja :O Zo lang niet hier geweest... Ja manlief wil eerst verhuizen en dat k een baan heb... Ik hoop ook op een wonder hahaha, wonderlijk voorvocht ofzo... als ie dat al heeft gehad Maar k voel niets anders dan anders... maar echt superveel stress heb ik nou ook weer niet gehad... Alleen antibiotica... maar las op internet dat een gyneacoloog zei dat dat geen invloed had op je cyclus... Bereke, hoe staat t er bij jullie voor? Puck volgende maand weer IUI, spannend! Hopelijk weer raak en met goede afloop!
Hier niks te melden. Half oktober terug naar ziekenhuis en dan zullen we wel zien hoe het verder gaat... Je weet maar nooit nancy...
nancy ze zeggen altijd : HOOP DOET LEVEN! wie weet is er een wonder gebeurd. bereke half oktober is zo nog twee weekjes te gaan. hier alles ok nog 6 dagen voor mijn ongi en dan gaan we weer voor de volgende iui
Hoop deed leven.. hahaha, ben ongesteld geworden! Zodra ik erover ga praten, word ik ongesteld... dus volgende keer trek ik als ik 1 dag overtijd ben m'n mond open Hoe is het met jullie? Fijn weekend!!
he shit nancy wat vervelend ga je nu weer aan de pil of zo? lijkt me heel erg moeilijk. heel veel sterkte liefs puck