Kga niet meer aan de pil en dat weet meneer hahaha, hij mag voor voorbehoedsmiddelen zorgen (als er al activiteit is ). Ik vind het ook moeilijk hoor, om de wens te vergeten voorlopig! Helemaal als k mn schoonmoeder voor ons hoor denken: kindjes over een aantal jaren... pfff... krijg ik nog meer drang om mn wens nu uit te voeren hahaha... Maar ik wil niet meer aan de pil omdat het troep is... ik me een stuk minder depri voel zonder de pil! En las in Pink Ribbon dat je door de pil 25% meer kans hebt op borstkanker? Of gewoon 25% kans erop... Bovendien had mn moeder, halfzus en zus last van vleesbomen... die worden ook gevoed door de pil... dus mocht ik er ook aanleg voor hebben (of al last van hebben zonder dat ik het weet) dan scheelt dat ook weer Ga jij vol goede moed naar de volgende poging? FIjne avond alvast xxx
nancy inderdaad de pil is ook rotzooi. ik kan me goed voorstellen dat dit niet makkelijk is voor je. hopelijk bedenkt hij zich over een tijdje. ik ga vol moed naar de volgende poging maar ik heb ook nog hoop voor deze ronde ook al weet ik dat de kans echt heel klein is. donderdag moet ik ongie worden. we wachten maar weer af. groetjes
Hallo meiden, Heb in het ziekenhuis gelegen (blinde darm) en modem was kapot maar kan sinds deze namiddag eindelijk terug op internet. Had al wat afkickverschijnselen ... Nancy, groot gelijk ivm de pil. Ik denk er eigenlijk een beetje hetzelfde over als jij. Voel me beter zonder dan met! Puck, hopelijk wordt dit jullie ronde meid! Het is je gegund! En hoe is het met libelle? Niks nieuws te melden. Moeten woensdag naar de 2 ziekenhuizen dus ben benieuwd wat daar gaat gezegd worden allemaal. Heb trouwens deze keer een cyclus gehad van 29 dagen maar is waarschijnlijk door narcose geweest.
bereke wat blinde darm wat had je dan prcies en hoe kwam je daar achter? heb je nog veel pijn? spannend woensdag!! heel veel succes en libelle ja daar zat ik ook nog aan te denken die moet ondertussen toch bevallen zijn? groetjes
Ja dat denk ik ook dat libelle al bevallen moet zijn! Ben benieuwd! Blinde darm was ontsteken en had heel veel pijn, was erg misselijk en moest overgeven. Ze wisten bovendien niet onmiddellijk wat het was. Maar toen ze het wisten hebben ze hem eruit gehaald via een kijkoperatie. En nu zit ik dus thuis te herstellen... Was wel een heel gedoe hoor. Vandaag naar het ander ziekenhuis geweest. Is heel goed meegevallen en de voorziene startdatum voor onze eerste ICSI is 02/12. Spannend!
Sorry dames.... zit weinig achter de computer tegenwoordig. Nl. 30 september bevallen van een prachtdochter Linn! Ze woog 3150 en 50 cm lang. Bevalling was een eitje... ze was er op drie uurtjes en ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Helaas wel afgelopen dinsdag een curretage ondergaan omdat er nog een stukje placenta was blijven zitten. Nu weer helemaal op de been en geniet met volle teugen. Jullie nog niet veel opgeschoten zie ik? K*t! En blinde darm is ook niet niks. Hoop dat je snel opgeknapt bent Bereke! En alvast succes met de komende IUI en ICSI Puck en Bereke! Het moet lukken! xxx
Libelle proficiat een dochter linn helemaal geweldig (enne dat is ook mijn meisjes naam Lynn of Lisa) dus ik vind de naam helemaal geweldig fijn dat de bevallig goed was gegaan. maar wel een tegenvaller als je dan toch nog een curratage moet laten doen. en hoe gaan het met linn? voeden slapen enz...... bereke spannend hoor je eerste icsi erg zwaar lijkt me dat die spuiten en hormonen nog een maandje wachten. dan ben je ook weer helemaal hersteld na je blinde darm. heb je nu nog pijn? liefs puck
dames! ik heb jullie ernstig verwaarloos! het spijt me kom helemaal niet meer op zp, de meimama's zijn naar hyves overgestapt. heb het te druk met alle kids, thuis werken en een baan buiten de deur. . . . maarre, hoe gaat ie??
Oh Libelle, een hele dikke proficiat met je dochter Linn! Een hele mooie naam trouwens. En wat fijn dat de bevalling zo vlot verlopen is! En nou maar genieten genieten genieten van je kleine wonder! Puck, ja ik vind het heel spannend allemaal. En toen ik de prikinstructies kreeg, moest ik toch even slikken hoor! Maar goed, het hoort erbij. Heb nog pijn als ik naar toilet moet, als ik lang moet zitten of stappen of bij te heftige bewegingen ofzo. En mag nog niks heffen (dus kan bijvoorbeeld ook nog niet stofzuigen ofzo). Maar voel me wel al heel wat beter. En ja, tegen dan zal ik wel helemaal opgeknapt zijn! Hey Majkuh, je hebt natuurlijk ook heel veel werk met je job en je kids + huishouden! Dus is wel normaal dat we je niet zo vaak horen hier! Maar wel alles goed?
majkuh: wij snappen wel dat je ons hebt verwaarloost. geeft niks hoor je zal het wel super druk hebben. alles ok? dames vrijdag was ik na het ziekenhuis geweest voor folikelmeting en er was nog niks te zien ja dat kan. dus vandaag weer terug weer niks te zien. zegt mijn collega ben je niet zwanger? (normaal springt mijn ei echt voor dag 14 max ) ik zeg neeeeee tuurlijk niet ik ben toch ongesteld geweest vorige week. dus ik dacht net ach ik heb nog een goedkoop testje liggen laat ik het proberen en wat denken jullie na anderhalf uur plasje op te hebben gehouden een positieve test. a) ik ben zwanger wat ik niet geloof omdat ze dat dan toch moeten zien op een inwendige echo B) dat hormoon is nog mijn lijf niet uit? C) wederom een vroege miskraam? wat denken jullie? ps: het is wel rustig hier.
Hoi puck, ja het is erg rustig hier hé! Maar wat lees ik nu?!? Geen idee wat het van de drie mogelijkheden kan zijn! Maar kan me voorstellen dat je nu wel heel graag wil weten wat er aan de hand is! Ik ga duimen dat het toch de eerste mogelijkheid blijkt te zijn!!!
bereke vanochtend weer getest en er was geen streep te zien. ik moet morgen terug dus dan vraag ik het wel na. ik vindt het erg vreemd groetjes
Ja dat is vreemd! Zo heen en weer geslingerd worden is niet fijn hé! Heel veel succes morgen meid! Ik hoop dat het geluk vlug terug aan jouw zijde is!
Da's gek Puck,.... hoop dat het een heel vroege zwangerschap is! Was je tweede testpoging met eenzelfde test? Of was 't een ander merk? Spannend!
Hoi meiden, Ik heb heel vluchtig gelezen. Libelle, van harte!!! Een beetje laat... maar liever laat dan nooit.. toch Bereke, je moet vanaf nu prikken? (vluchtig gelezen, sorry, zit op het werk --> ja werk! Weer mn oude baan.. het was nu ineens weer druk... dus werk ik hier weer voor 3 maanden en daarna zien we wel weer...). Puck, hoe is het met jou? Hier... goed. Mannetje en ik hebben gisteren geklust.. met succes... en kijk mn banner volgens mij voelde ik gister ook wat voor mij op een ei lijkt. Hij deed het heel bewust dus ik heb stiekeme hoop dat 1x genoeg is!!
Da's een positief berichtje Nenci! Fijn dat je weer aan het werk bent en dat je ook weer kans maakt op een beebje! Ik ga duimen voor je! Puck, laat je weten hoe het gegaan is?
nancy wat een goed nieuws spannend hoor en wie weet is één lucky shot wel voldoende. vandaag terug geweest naar ziekenhuis en mijn ei was gespot maar nog klein vrijdag moet ik terug komen. erg laat deze keer. verder wisten ze ook niets te zeggen ze zei dat die testen wel vaker een vage streep lieten zien. puck
Van welk merk had je een test Puck? Van sommige merken heb ik het wel vaker gehoord... maar ik blijf het toch raar vinden... Heb jij zo'n nette cyclus normaal dat je ei nu (dag 13?) al laat is. Mijne is altijd zo laat.... dat gewacht hoewel ik er nu niet zo bewust mee bezig was... kvind het wel leuk dat mannetje er toch weer achter staat haha... misschien vanavond weer klussen of zou dat sowieso te laat zijn? hmmm betwijfel het toch wel of ik het een tweede keer zo kort na elkaar voor elkaar krijg met hem hahahaha. Maar er zijn me genoeg mensen voor gegaan die door 1x zwanger zijn geraakt (al dan niet per ongeluk ).... Bereke, nog een week of 5 wachten... is er een wachtlijst of is er een reden dat je moet wachten? Balen in ieder geval.