Hoi Lilmomo, wat goed zeg, hoop dat het nu ook raak is voor je Edithdeb, spannend voor jou, hoop zo dat je één van de dagen possitief test ! dat was ik trouwens, met de vrachtwagenchauffeur Hier krijg je hem idd ook met geen stokken wakker. En als ik hem dan toch eens wakker krijg, is hij slecht geluimd, terwijl hij het zelf heeft voorgesteld . Gisteren heb ik ook niks aan hem gehad, hij moest helpen bij de verhuis van zijn broer. Maar moet dat dan echt tot 's avonds laat duren. Kwam dan ook doodop thuis, dus we hebben weer niets aan elkaar gehad
lilmomo wat ontzettend fijn dat je mannetje zo zijn best doet ! Probeer over 2 dagen je mannetje nog een keer te verleiden of laat hem jou verleiden. En dan nog 1 keer na 2 dagen dan kan je gewoon je ei niet meer missen, als hij nog niet geweest is Zal ontzettend hard voor je duimen dat je mannetje het wilt!
lilmomo: wat goed zeg oh ik ben zo blij voor je nu maar hopen dat je goed zat! edith: je maakt het wel spannend voor ons ik hoop het zo voor je ik ga vrijdag op vakantie ik ga voor je duimen dat ik dan het goede nieuw al te horen heb gekregen. marientje: ja dat is inderdaad ook een probleem als je man vaak weg is erg frustrerend maaar zoals we hier zo vaak horen hij hoeft maar één keer raak te schieten hier alles ok ik moet nog een kleine week wachten op mijn ei ik heb net mijn ovulatie testen binnen daar ga ik deze week mee beginnen. groetjes
marientje, sorrie ik was aan het typen en was al een pagina verder, dus kon ook niks meer terug lezen zo grappig he dat andere altijd praten van ja die vrachtwagen chauffeurs in elke stad een andere schat nou 100% zeker dat die van mij dat niet aan zou kunnen nu hebben we toevallig 2 keer met 1 dag er tussen gericht geklust maar ik kan je vertellen daar na ook niet meer hahaha. en voor het weer zover is pffff duurt nog wel ff denk ik. ikdus hoe is het bij jou nu? en puck, ik beloof je dat je wat weet voor je vrijdag op vakantie gaat, maar eerlijk gezegd durf ik nog niet te testen en wil ik echt een dag of 3 a 4 overtijd zijn voor ik de eerste poging ga wagen. daar naast zit ik met een enorme 2 strijd, mijn broer en schoonzus zijn met de 2de ivf poging bezig. en ik ben zo bang haar tegen der hoofd te moeten stoten en dat ze daardoor, zoveel stres krijgt, en der ivf mislukt. deze week worden als het goed is der eitjes er uit gehaald en aan het einde van deze week of begin volgende week heeft ze de terug plaatsing. ik heb haar belooft gelijk te zeggen, zodra ik wist dat ik zwanger was, als het weer mocht lukken natuurlijk. het meteen te zeggen. weet ik veel dat de kans nu misschien zo zou zijn. ik heb nu dus een duivel in mijn hoofd die zegd zolang je niet test hoef jij je niet aan je woord te houden. snap je het gevecht in me zelf pf word er zo moedeloos van groetjes edith
edith: moeilijk z,n tweestrijd ik kan me je reactie wel voorstellen maar je mag je eigen geluk niet opzij zetten je hebt er ook voor moeten vechten op je eigen manier daarmee bedoel ik het klussen. ik hoop voor je dat je broer en schoonzus het goed zullen oppakken en dat de ivf bij ze snel aanslaat en wie weet zijn jullie dan gezellig samen zwanger! groetjes en succes
hihi Edith, die van mij zegt altijd dat hij zin krijgt als hij in de vrachtwagen zit, ik zou moeten meerijden Hij weet ook niet of hij dit werk wilt blijven doen, omdat hij het klussen toch ook mist en hij meer met ons zoontje wilt bezig zijn Deze ronde hebben we 3 dagen voor mijn uitgerekende eisprong geklust, en na mijn ei kreeg ik een drukkend gevoel om 4 - 5 dagen later enorme buikpijn en wat steken in mijn baarmoeder te krijgen. Nu ben ik natuurlijk aan het twijfelen, misschien kwam mijn eisprong deze keer wel later : We hebben in ieder geval wel geklust de dag voor deze buikpijn, dus in beide gevallen, is er wel een kans. Nu afwachten Is idd een tweestrijd, misschien is het idd beter om nog even te wachten om te testen, voor je eigen gemoedsrust dan. Maar zoals puck1234 al zegt, moet je je eigen geluk er niet opzij voor zetten, is net geweldig voor je als het raak moest zijn. En waarschijnlijk (hoop ik toch) zou je schoonzus het ook geweldig voor je vinden
Edith, moeilijk hoor zo een situatie. Nou hopelijk is je schoonzus bij deze ivf ook gewoon zwanger, dan hoef je je nergens druk om te maken. Dus zal dubbel zo hard duimen voor jou/jullie ..Laat je weten wat jij test en hoe het met je schoonzus gaat? Verder met mij is alles goed, ik zit natuurlijk niet op mijn plaats in dit topic, maar toch lief dat je het vraagt..
goedemorgen meiden, dank jullie wel voor jullie reakties, jullie zullen het niet geloven maar ik zit letterlijk jankend jullie berichten te lezen. ik ga ook wel gewoon testen hoor woensdag. vind ik wel een leuke datum. mijn temp is nog goed 37.3 zelfs 0,2 gestegen dus ja de spanning straalt er hier wel van af. marientje, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn man een 9 tot 5 baan heeft hoor. ik ben erg aan mijn vrijheid gehecht en vind het heerlijk om sávonds lekker te rommelen door mijn huis. en dat doe je niet als man lief thuis is. ik hoef ook nooit optijd thuis te zijn voor zijn eten, als mijn zoontje en ik ergens op visite zijn en ze vragen blijf je eten dan kan ik gewoon zeggen ja gezellig doe ik en of dat nu elke dag gebeurd of 1 keer in de maand dat maakt niet uit. mijn man en ik hebben het verder, heel leuk samen. de vakanties gaan perfect, maar als het einde naderd heb ik zo iets van ja lekker mijn eigen leven terug, terwijl ik hem aan de andere kant echt onwijs mis hoor heel raar. puck klus ze ik hoop dat jij net zoveel klus geluk krijgt als lilmomo en mij. ik gun het jou ook zo verschrikkelijk erg. ikdus, misschien hoor je hier niet thuis maar je bent ons zo trouw dat je bij de inboedel bent gaan horen hahaahah. ik kreeg net een berichtje van mijn schoonzusje ze is op wel naar het ziekenhuis om haar eitjes er uit te laten halen. de spanning hier mee is erg hoog. ze zijn al 9 jaar bezig de 1ste ivf was gelukt, en ze was zwanger van een 2ling jongens. maar na een vroeg geboorte (21 wkn) heeft ze die verloren. de kans dat ze weer zwanger word van een 2ling is enorm groot. maar de eerste keer heeft uitgewezen dat ze een 2ling nooit gewoon zal kunnen voldragen. maar goed ik ga stoppen want er lijkt wel geen einde aan te komen ik hou jullie op de hoogte groetjes edith
Hoi Edithdeb, nee van mij moet mijn vriend ook geen 9 tot 5 baan hebben hoor, heeft ie nooit gehad eigenlijk, hij heeft ook nog caféwerk en maritime gedaan. Maar het zou wel fijner voor ons zijn dat hij wat later moest beginnen, hij moet vaak om 3 uur de deur al uit en komt dan tussen 8 - 10 uur thuis, soms later, soms iets vroeger. Het is dus best normaal dat hij dan uitgeput is. En hij moet natuurlijk wel uitgerust zijn, anders doet hij misschien wel ongelukken op de baan. Heel begrijpbaar hoor dat gevoel, als hij thuis is door vakantie of een accident dan heb ik net hetzelfde. Het is ook geen man die lang thuis kan zitten, want dan gaat ie toch weer wat anders doen, zelfs met een gebroken been ging hij klusjes voor zijn moeder doen Ik hoop dat het nu echt mag lukken voor je schoonzusje, lijkt me erg frustrerend als je al 9 jaar bezig bent. Wat enorm triest dat ze de tweeling heeft verloren
edith: wat een verhaal van je broer negen jaar dat hoop je echt niet mee te maken en dan ook nog een tweeling af moeten staan vreselijk! hoe vaak had jij deze maand geklust want het ziet er goed uit bij jou! ik word steeds weer ongeduldiger en zenuwachtiger over drie dagen zijn mijn vruchtbare dagen en ik ben zo benieuwd mijn vriend heeft beterschap beloofd ik ben heel bang dat dit mijn vakantie stemming gaat bepalen dat als hij niet wil dat ik zo teleurgesteld ben dat onze vakantei daar onder gaat lijden. succes nog groetjes
ik had het 2 keer gedaan puck. 8 februari en 10 februari en mijn ei sprong was de 10 de volgens mijn temp kaart ik hoop ook dat die 2 keer deze maand pocitief uit komen. want dat waren ook weer de enige keren ik had het er nog over met mijn man dat het al weer een tijdje terug was, wat denk je wat hij zegt, met een big smile. vol is vol he het ziet er inderdaad niet verkeerd uit nee. ik hoop dat jij ook presies de goede dagen der uit kunt pikken. marientje ik weet hoe het is die mannen zijn zo gewend om te werken ze weten niet beter. iedereen denkt dat ze op hun reed zitten de hele dag maar dat valt nog best tegen. mijn man moet ook zo vroeg zijn bed uit hoor en komt dan om de zelfde tijden weer binnen 15 uur werken per dag is inderdaad niet niks
Jeetje wat een naar nieuws van je broer en schoonzus, nu begrijp ik nog meer dat je je heel dubbel voelt. Ik ga super hard duimen dat jullie samen zwanger zijn strakjes. En je temp ziet er erg goed uit 37,3, wil je je kaartje ff in je album doen ( of staat dat er al ) Fijn dat ik bij de inboedel ben gaan horen vind ik ook heel leuk haha.. Ik snap trouwens wel een beetje wat jullie bedoelen qua vrijheid, mijn vriend werkt dan van 8 tot 5 en ik irriteer me toch een beetje als hij dagen lang ziek thuis is ofzo. Nu kan ik zolang als ik wil forummen of wat anders doen, maar als hij thuis is doe ik dat niet zo snel.. Puck, ik ga heel hard voor je duimen dat je mannetje echt beter zijn best gaat doen. En dat het ook spannend bij jou word ! Dikke knuffel
ik heb geen kaart op de pc hahaha. ik heb het wel geprobeert maa ik snap er niks van hahahaah oost indische blond he
nu die pocitieve test nog he. maar dat durf ik niet hahaahah schiet echt niet op. jeetje vorrige maand deed ik ze zo nu ziet het er goed uit en durf ik niet ik ben ook beng voor een negatieve uitslag haha moet jij je voorstellen dat ik een grote volwassen vrouw ben van 34 nergens bang voor staat compleet op eigen benen en durf geen zw test te doen hahaahahahah wel lach wekkend
Tjaa, je bent gewoon bang voor een teleurstelling omdat alles er nu zo mooi en gunstig uitziet. Ik zou ook erg bang zijn hoor als het bij mij er ook zo mooi uit zou zien. Dus je mag bang zijn, maar niet te lang meer hahaha.
hahaha ik heb een test in huis hoor maar doe hem lekker niet ahhaah woensdag ik beloof het mooie dag voor een test
Nou als mijn temp woensdag nog mooi hoog is zal ik ook wel testen misschien denk het haast niet maarja..
Nog geen 1, maar mijn temp zakt altijd 4 dagen voor mijn nod. En mijn lf is 14 of 16 dagen, dus op 13 DPO moet ik al beetje duidelijkheid hebben En anders vandaag.