Zou idd wel erg speciaal zijn... maar loop nu wel vreselijk op de feiten vooruit hahaha, eerst maar es afwachten. Vind jij het niet vervelend om op het forum rond te lezen enzo nu je zolang moet wachten?? Ik merk dat ik er meer mee bezig ben als ik hier kom... en dan lijkt de tijd soms alleen maar langzamer te gaan. Maargoed dat zit allemaal tussen de oren...
Ja dat heb ik ook wel hoor Nenci. Maar langs de andere kant heb ik dan wel het gevoel dat ik er mee "bezig" ben. En de positieve verhalen en de steun geven moed. Plus het is een soort van bezigheidstherapie .
Ja precies.. tis wel weer een manier om er juist mee bezig te zijn... dat vind ik ook wel... Wachten duurt lang... maar verder valt er momenteel toch niets te doen (hier ook niet ) dus tsja... maar je denkt er wel steeds aan! Waren vanmiddag nog op de bouw.. zeiden we toch wel tegen elkaar dat het zooo leuk zou zijn om meteen het kleine kamertje te mogen verfen....
Het vordert goed! Dakpannen enzo erop, schoorsteen hahaha... glas nog niet, maar verder vordert het goed.. die gaan gauw naar binnen hoop ik!
Heb 'm nu weer weggehaald, maar kon je de foto net zien? Nou echt onze eigen draai kunnen we er niet aan geven helaas, 't is allemaal al bepaald... maar we hebben natuurlijk wel zelf een mooie badkamer en keuken samengesteld das wel erg leuk om te doen!!
Ja als ik de link aanklikte kon ik de foto zien! Vaak kan je niet aan letterlijk alles je eigen draai geven. Er zijn sowieso vaak allerlei beperkingen. Maar een keuken en badkamer zijn zo belangrijk en als je die zelf kan kiezen is dat toch wel heel fijn! Zo, dadelijk maar eens slapen denk ik. TOt vlug!
Hier gaat het goed! Het wachten duurt wel lang... maak mezelf helemaal gek Ben er zo mee bezig... en probeer niks te voelen... dat ik toch vanalles voel... Maar nog even afwachten! En hoe is het met jou??
Ja dat wachten is zo rot hé. Maar ik duim, dat weet je hé. Met mij gaat het wel. Beetje moe en somber de laatste dagen. Denk het herfstweer. Zal wel vanzelf beteren!
Oh ik herken het helemaal! Opstaan is ook erg moeilijk als het nog donker is, vind ik! Heb wel zo'n wekker met licht wat langzaam feller wordt, maar heb hem nog niet ingesteld, haha hoezo lui. Vorig jaar is ie goed bevallen Maar hij was een tijdje buiten gebruik omdat de konijnen het snoer hadden door gebeten. Maar sinds een week of 2 doet ie het weer. Straks maar es instellen! Pff.. mn buik rommelt toch zo!! Of ik buikgriep krijg of diarree ofzo (of iets anders maar dat durf ik niet te hopen!).
Hoort boeren en winderigheid erbij? Er zit zoveel lucht in me!! Heb niets raars gegeten, maar ga op het werk gewoon naar het toilet om de lucht eruit te laten... absurd!!
hallo hallo ja joehoe ben ik. iui is super verlopen ei zat er nog en stond mooi op springen. verder was het zaad ook beter als vorige keer. nu vandaag nog twee weken wachten en dan mag ik testen. alleen mannetje vindt dat ik te veel op dit forum ben. ik schrijf ook nog bij 30+ topic. ik blijf wel schrijven maar wel iets minder. nancy ja scheten kan een zwangeschapskwaal zijn dus we blijven voor je duimen spannend hoor. bereke hoe gaat het met je nog last van het hefstweer? nog een maandje en dan gaan jullie er ook weer voor. liefs puck
Hoi puck, Super dat het zo goed gegaan is! Ik ga heel hard duimen voor je! Mijn mannetje vindt ook dat ik teveel op internet zit maar kan het niet laten. Helpt me om tijd te verdrijven. Gaat al iets beter. Gelukkig bijna weekend! Nenci, kunnen wel kwaaltjes zijn ja! Spannend!