11 november! Mijn verjaardag, als dat geen geluk brengt Goh... mijn mannetje vindt ook dat ik teveel op internet zit Het is ook echt zo, dat geef ik toe. Kan zo de hele avond blijven plakken! Maar de tv boeit me niet en hij slaapt 's avonds veel op de bank (ouwe zak haha), dus wat doe je dan?
Meiden, nu zitten jullie te weinig op internet hoor hahaha. HELP me naar m'n NOD, hahaha. Heb stiekem best wel hoop dit keer, maar toch ook weer totaal niet.. hhmmmm wachten duurt lang....
Gisteren drukke dag gehad dus bijna niet online geweest... Je bent weeral 1 dag dichter Nenci! Dat vervelende wachten maar steeds hé...
Geeft ook niet hoor word af en toe alleen moedeloos van mezelf hihi. Weer een dag verder gelukkig. Puck zal de dagen ook wel flink aan het tellen zijn... die gaan dan zo lastig! Maar jij zal wel denken: wou dat ze al te tellen waren Hoop dat we alle drie een goeie ronde hebben (voor jou straks bereke..).
zo dat moest er even uit. nancy ik begrijp je helemaal dat het wachten zo lang duurt. waarom heb je deze maand meer hoop? voel je nog iets? bereke. ook voor jou duurt het wachten lang nog een maand ik probeer jullie er doorheen te loodsen. ik probeer zo veel mogelijk mijn agenda vol te plannen zodat ik niet zo vaak op internet zit. wel heb ik er over geproken met mijn mannetje en we hebben afgesproken dat ik minder maar niet hoef op te houden. gr puckie
Oh Puck!! Zo herkenbaar hahaha! Ik schreeuw met je mee En je internetregeling klinkt ook goed Ik heb wel dingen gevoeld die anders waren deze ronde ja! Maar durf gewoon niet te hopen. Ook heb ik al n paar dagen lage rugpijn.. normaal heb ik dat alleen als ik al ongi ben... maar toch... Soms wel ongiachtig gevoel in mn buik... Er zit niets anders op dan wachten! Denk wel dat morgen de zw.testen binnen zullen komen... misschien dat ik dinsdagochtend test als k nog niet ongi ben. Maar t liefst wachten tot woe of do.. hahaha... maar dat kan ik toch nooit
Nenci en puck, ik duim voor jullie! Het is jullie beide zo gegund!!!! Ja het wachten duurt hier ook erg lang. Maar jullie wachten is toch net iets moeilijker volgens mij . Al ben ik ook erg ongeduldig hoor!
Misschien omdat het nog zo ver weg lijkt? Hmm... Lief dat je weer duimt iig. Ik heb zo'n goeie hoop (met vlagen... zit nu in een 'goeie' vlaag haha) maar durf het niet uit te spreken hahaha, voor je het weet zit ik weer in een negatieve vlaag hahaha
nancy super z,n goede hoop ik duim met je mee op naar de laatse twee dagen wachten. hier niet z,n goede hoop meer spotting is wederom begonnen welliswaar precies een week na IUI ps als jullie vrienden zijn of worden van puck kun je zien hoe ik er uit zie ik heb een foto geplaatst. gr puck
Spotting kan nu, een week na de tijd, ook een goed teken zijn toch? Innestelen? Momenteel zit ik in een negatieve vlaag, hahaha het is echt afwachten zeg.. hoop het zo. Fijne dag!
ik geloof er niet meer in nancy ik wordt nu al gek en ik moet eigenlijk nog een week. mijn cyclussen zijn nooit langer dan 28 dagen dus het kan ook een kortere fase na mijn ei zijn. ik blijf nu even een potje janken gewoon omdat ik het niet meer zie zitten.
Oh echt, is het zoveel? Lieve Puck toch... kan me voorstellen dat je het ff helemaal niet meer ziet zitten... hele dikke knuffel voor jou meis!! Wou dat ik iets voor je kon betekenen verder.
Puck, neen toch! Hopelijk zet het niet door en is het echt een innestelingsbloeding... Het is je zo gegund meid! Dikke knuffel! Enne, je bent wel een knappe madam hoor! Heel leuke foto! Nenci, weer een dagje om! Nog even en je weet waar je aan toe bent. Hopelijk kom je hier een foto van een positieve test posten!
Helemaal met Bereke eens, Puck! Heb ook ff je foto bekeken Hier nog geen nieuws. Voel nog geen ongidingen. Ben benieuwd. Fijne dag dames! Liefs
haha bedoelen jullie dan die schele foto? of de normale??? toch bedankt nancy wat maak je het spannend!!!
Hahahaha vooral die schele natuurlijk Neej, die toont alleen je karakter en hoe je in het leven staat
vanacht is mijn vriendin bevallen een jongetje ze belde me vanmorgen persoonlijk op om het te vertellen omdat ze weet dat het nogal gevoellig ligt dat vond ik erg lief van haar ik ben blij voor haar. en alles is goed gegaan. maar het is nu haar tweede kindje en ik was al verdrietig toen ze me vertelde dat ze zwanger was van haar eerste kindje. toen weer een klap tijdens onze skivakantie dat ze me in de skilift vertelde dat ze weer zwanger was. nu is ze weer trotse mama geworden en ik zit nog steeds met lege handen. oh ohoh wat doet dit pijn. ik wil zo graag op kraambezoek maar ik zie er ook zo erg tegenop.
Oh lieve Puck... kan het me zo goed voorstellen!! Ik vind het wel fijn om te lezen dat je wel graag op kraambezoek wilt! Heb genoeg mensen gesproken die dan ook niet op kraamvisite gaan (zelfs iemand die de wens heeft maar er nog niet eens mee bezig is....). Ik weet niet hoe het minder pijnlijk kan zijn... weet op dat vlak ook niet wat ik kan zeggen....