help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Tmoet niet te lang meer duren hoor... ik ga me vanalles inbeelden... grotere tepels enzo :$

2. bereke

bereke Niet meer actief

Goh Nenci, kan me voorstellen dat je het nu wel echt wil weten!!!

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Weer een nega. test... :( wil nu inderdaad m'n ongi wel... rondes zijn lang genoeg en snap momenteel niet zo goed wat m'n lijf aan het doen is...

Fijne dag meiden :)

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy ben je nu ongie geworden?

ik wel helaas op naar de volgende IUI.:x

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck je gevoel was dus toch juist... Zo jammer meid!!!!

Nenci, ja als het toch niks is dat die rotduivels dan maar vlug doorkomen...

Voor jullie allebei dikke knuffel!

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Puck... jij ook al :(
    Ik ook ongi... grrrr...

FIjn weekend meiden!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Balen Nenci!!! Dikke knuffel!

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy balen zeg dat je nu toch ongesteld bent geworden dikke knuffff

tja dames wat zal ik er van zeggen vorige week zondag was de spotting begonnen gisteren op vrijdag met afvegen flink helder rood bloed. tampon er in en flink de balen natuurlijk paar uur later tampon er uit en wat denk je niks meer te zien.
    weer tampon er in en nu alleen nog maar weer bruinverlies.
    het is zeker nog niet mijn menstruatie maar het zit er wel aan te komen.
    morgen een week aan het sukkelen.
    wel niet wel niet ik wordt en schijt ziek van.
    zet gewoon door dan weet ik waar ik aan toe ben.

ik heb net iet voorgesteld aan mijn mannetje ik ga een half jaar flink sparen en als we dan niet zwanger zijn dan gaan we van die centjes een weekje naar de zon zijn we wel zwanger is dat geld voor de kinderkamer.

en ik ga dadelijk wederom op kraambezoek bij mijn vriendin ik ben er nu doorheen.

gr puck

9. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, wat een rotgedoe met je maandstonden! Ik zou er ook schijtziek van worden hoor!

Ga je weer op kraambezoek? Omdat je zelf graag wilt of omdat je vindt dag je "moet"? Vind het wel knap van je dat je het doet hoor! Echt waar!

Enne, dat plan van je klinkt heel erg goed! Ga maar lekker sparen!

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Lijkt me wel leuk als we straks tegelijkertijd wél zwanger zouden zijn :)
    Maar... zo hebben we wel veel dromen he haha.

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke bij ons in de vriendenclub is het de gewoonte dat de mannen op stap gaan met de kersverse papa (de schil er af drinken) de papa trakteerd dan.

dat was gisteren avond, mijn sportmaatje ging op kraambezoek en vroeg of ik gezellig mee ging de mannen waren toch allemaal weg.
    ik had een goede dag en dacht ik ga mee.
    ik heb de knappe lieve baby lekker lang vastgehouden en hij was wakker en keek mooi rustig rond smelt smelt smelt mijn vriendinnen weten van mij af dus dat is wel zo prettig.

ik ga hem nu ook binnenkort in bad stoppen.

ik heb er deze week flink doorheen gezeten ik ben zelfs langs de huisarts geweest om te vertellen dat mijn londje op was.
    ze zei dat ik ook al heel wat voor mijn kiezen heb gehad de laatse jaren ook met mijn baarmoederhalskanker ze stelde me voor om een met iemand er over te praten.
    ik loop ook al erg lang achter de feiten aan ook met mijn eigen zaak zwanger worden, ziek, miskraam enz.....
    ik had de laatse weken ook last van hart kloppingen dat was voor mij de druppel.

er is nu al weer een last van me afgevallen.
    en ga er weer voor.

liefs puck

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ben net thuis en ben stikop dus ik lees morgen effe fatsoenlijk bij. Heb nu enkel diagonaal wat gepiept... Maar puck, ik wou je toch al een hele dikke knuffel geven! Als ik lees wat jij de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt :( ... Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze. Dus daar hoop ik op voor je!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Nenci, hoe is het nou met je? Wil je ventje er volgende ronde terug voor gaan? Ik duim voor je!
    En ja, samen zwanger zijn zou wel heel mooi zijn hé!

Puck, wel fijn dat je vriendinnen je begrijpen en dat je wel gewoon kunt knuffelen en lief doen met de baby. En hopelijk is het vlug jouw beurt hé! Ik gun het je zo!
    Wat zei je huisarts verder? Moet je rusten of iets nemen ofzo? Hopelijk voel je je vlug terug wat beter meid. Maar als ik zo lees wat je meegemaakt hebt, begrijp ik wel dat je even wat overweldigd geraakt. Zorg maar goed voor jezelf want die hartkloppingen geven toch een grens aan hé!

Hier net naar huisarts geweest. Pilletjes gehad tegen schimmelinfectie (heb ik last van sedert mijn operatie) en voor mijn darmen.
    Heb pijn op de plaats waar mijn blindedarm aan mijne dikke darm zat. Doordat mijne darm gevoelig is aan stress en flink aan het rommelen was, zou ik nu pijn hebben.

14. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee meiden,

Puck, jeetje meis... kende je achtergrond verder helemaal niet, maar wat ontzettend heftig zeg! Kan me voorstellen dat het je af en toe even teveel wordt. Ga je in therapie?
    Ik moet me ook gaan aanmelden voor een nieuwe therapie, wilde dit keer regressietherapie proberen (google maar ;)). Ik merk dat ik gewoon niet functioneer als ik zou willen... dingen niet verwerkt heb en niet bij m'n gevoel kan komen. Hierdoor leef ik voor m'n gevoel maar half. Gooide veel rotgevoelens op de slopende ziekteperiode met mijn moeder, maar volgens mij zit er nog veel meer onder... waaronder een behoorlijk minderwaardigheidscomplex. Nou vermenigvuldig dat met het overlijden van mijn ouders, en je hebt een aardige schade zeg maar...
    Ga daardoor aan de gekste dingen twijfelen... ook aan m'n relatie... en dat terwijl we inderdaad dolgraag kindjes willen (volgende periode wil ie er voor gaan ja, hij wilde zelfs de data weten ;) heb er gelijk maar 3 genoemd haha).

Of hoort het ook bij de leeftijd om te twijfelen aan alles wat je doet/wilt/bereikt hebt? Quarter life crisis?? Ben vandaag 25 geworden ;)

Bereke, weer een beetje fit?
    Wat lastig dat je steeds schimmelinfecties had... heb het ook een aantal keer gehad.. zo irritant! Ook heeft mn man mij besmet met zijn koortslip :( nu heb je daar geen last van als er geen uitbraak is (afkloppen heb er nog geen 1 gehad na de eerste keer), maar in principe is het wel iets wat je door kunt geven... bah...haha.
    November al bijna halverwege... december komt dichtbij meis!

Ik ben nu dus jarig... maar voel me eigenlijk best down!! Niet jarig, dat al helemaal niet. Voel me eenzaam.. mis mama... echt klote... :(
    (tijd voor andere therapie dus ;)).

xxx

15. bereke

bereke Niet meer actief

Nenci, gelukkige verjaardag meid!!! Van harte gefeliciteerd!!!
    Maar kan me wel voorstellen dat je je mama mist... Kun je niks leuk gaan doen met je ventje of een vriendin zodat je toch wat geniet en niet teveel zit te piekeren?

Ik ben nu 27 (bijna 28) en heb die twijfels een aantal jaar geleden ook gehad. Is heel normaal denk ik. Je gaat toch voor een aantal "definitieve" keuzes...
    Maar het overlijden van je ouders is wel een hele grote hap om te verwerken natuurlijk! Ook een minderwaardigheidscomplex krijg je niet zomaar opgelost. Dus als je merkt dat je er behoefte aan hebt, zou ik zeker terug in therapie gaan! Het kan je maar helpen. En als je merkt dat het niks is, kan je nog steeds stoppen! Ik vind het heel knap dat je aan jezelf wil werken om zo gelukkig mogelijk te worden. Daar gaan je toekomstige kindjes en je ventje maar vooral jezelf gewoon nog heel veel aan hebben!

Fijn dat je mannetje er terug voor wil gaan! Ik ga heel hard duimen!

Heb nog steeds flink buikpijn. Heb prikkelbare darmsyndroom maar dit was de laatste tijd weer echt beter. Maar nu dus weer in alle hevigheid terug. Maar de medicatie zal wel helpen dus komt wel goed.
    Heb vroeger ook al wel last gehad van schimmelinfecties maar was weer even geleden. Heb het nu terug gekrijgen na die gigantische hoeveelheid antibiotica in het ziekenhuis. Hopelijk ben ik er vlug vanaf want is zo'n vervelend gedoe :( .
    En koortslippen zijn inderdaad erg vervelend hé. Heb ik ook (goh klink nu als zo'n zeur die alle ziektes van de wereld heeft ofzo ;) ) af en toe. Ook in het ziekenhuis één gehad door de koorts. Gelukkig heb ik het niet vaak en zijn ze niet al te groot als ik ze krijg. Maar is wel gevaarlijk voor een pasgeboren baby heb ik eens gelezen dus is gewoon helemaal niet fijn als je hier last van hebt!!!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy: HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag.
    hoe gaat het nu met je?
    ik kan me voorstellen dat je je moeder mist op zulke dagen komt dat dubbel zo hard aan.
    kun je er wel een beetje met je mannetje over praten?
    ik zal dadelijk een googelen voor je therapie.
    hopelijk werkt het voor je.
    het is in ieder geval goed dat je er iets aan wilt doen.
    sterkte

bereke:

een schimmel infectie:$ daar ben je weer mooi klaar mee
    antibiotica is z,n rotzooi voor je haar!
    beterschap met je buikpijn hopelijk ben je snel weer fit.

ik ga inderdaad met iemand praten ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen. heb dat nog nooit gedaan.

ik moet echt positiever worden maar ik word telkens weer met zwangere bekende geconfronteerd ik word er schijt ziek van.
    van die mensen die meteen floep aantellen. gggrrrr$#%#$^&&&*

zo dat moest er weer even uit.

liefs puck

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nancy:klink heftig z,n theraphie wel goed als het werkt!
    had je dit al eerder gedaan? en hoe was je ervaring?

18. bereke

bereke Niet meer actief

Nancy, is je dag toch wat meegevallen meid?

Puck, dat gaat goed meevallen hoor om zo met iemand te gaan praten! Geen schrik hebben en gewoon doen! Gaat je heel veel deugd doen denk ik!

En dat gevoel van steeds maar weer zwangeren te zien die onmiddellijk zwanger waren, herken ik wel... Heb het er ook wel moeilijk mee op bepaalde momenten!

En het is een vaginale schimmelinfectie hoor. Is echt niet leuk :( ...

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke hoe is het met je infectie al weer een beetje genezen?

nancy: hoe gaat het met je? heb je toch nog wel een leuke verjaardag gehad?

20. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, ben gisteren mijn inenting tegen de mex griep gaan halen en dit was bij een andere dokter dan normaal. En die dacht dat ik een blaasontsteking had en heeft weer andere medicatie voorgeschreven. Nou weet ik echt niet welke dokter te geloven en welke medicatie te nemen!?

Hoe is het met jou? Nog een dikke week tot de volgende IUI? Succes alvast!

Deel Deze Pagina