hoi hoi, Ik heb ook man hier...wil heel graag kinderen. Maardat je juist op bepaalde dagen ff moet klussen gaat er bij hem niet in. Ik ben de jongste niet meer en zeg dan ook wel als je het wil ..moet je er wel wat voor doen...aanwaaien doet het niet... Komt vanzelf.... je bent vanzelf een keer zwanger...maarja daar is mijn verlangen niet mee gesust... En idd er zijn altijd wel van die dingen...ben moe, verkouden, voel me niet lekker.... Pff wat willen ze nu dan........ groetjes Anja
hey anja welkom hier. mannen zijn niet te pijlen helaas anja. ze denken inderdaad dat alles maar een beetje aan komt waaien. wat je leeftijd betreft, ja een paar jaartjes jonger was mooier geweest, maar soms lukt dat gewoon niet, zoals je dat zou willen. ik kan me wel heel erg goed voorstellen dat de druk hoog is bij jou. ik hoop dat je heel snel een mooi wondertje in je buik mag dragen en dat je hier heel veel steun mag vinden. succes meid. ikdus ik heb mijn schoonzusje nog niks gezegt en ga dit pas vertellen als ze zelf haar uitslagen heeft ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als der ivf mislukt. ik zou het mezelf gaan verwijten dat het komt, omdat ik zo nodig moest vertellen dat ik zwanger ben. het gaat dus nog een paar weekjes duren voor ik het haar vertel. en wat betreft jou test, meid jij weet waneer het kan en ik zou ook nooit voor mijn nod testen. en je temp hoog, is nu ff veel belangrijker dus ik hoop dat hij daar blijf lilmomo ik hoop dathet gelukt is gisteravond. puck ik ga kei hard kaarsen branden en duimen dat je man ook een kolder in zijn kop krijgt en naturrlijk gooi ik me rot met de hcgtjes groetjes edith
Aah lieve meid toch, wat ben je toch lief voor je schoonzus, hopelijk houd iedereen gewoon hun mond dicht tegen haar. En inderdaad ik moet eerst mijn temp mooi hoog houden, dat is belangerijker
aan mijn kant van de fam weet niemand het eigenlijk haahahah mijn moeder en mijn vader wel, maar die zullen echt niks zeggen. mijn broer en ik zijn 2 handen op 1 buik. en mijn schoonzus en ik gelukkig ook. hun leed is de mijne en de mijne is die van hun, ja klinkt heel erg stom maar zo werkt het bij ons echt. ik heb ze ook bij mogen staan bij de bevalling van die 2ling. het is vrezelijk om het mee te moeten maken, maar heb het met heel veel liefde voor hun gedaan. en ook echt geen moment spijt van gehad. ondanks dat de jongens dood waren geboren. heb ik er zo'n mooi beelt aan over gehouden. mijn broer was op dat moment dat ze op de borst van mijn schoonzus lagen. echt papa en mijn schoonzus echt mama. ik heb op dat moment ook nooit echt het besef gehad dat ze nooit bij hun zouden mogen wonen heel raar. maar goed ik ratel weer door
Fijn dat jullie zo een sterke band hebben, dat is heel goed hoor! Lijkt me toch pijnlijk om zoiets mee te maken maar ook heel mooi !
ja dat klopt het is heel pijnlijk maar ook inderdaad heel erg mooi. er zit nog een hele hoop verdriet van die bevalling in me. maar ik had het echt voor geen goud willen missen.
Limomo, ik hoop dat het gelukt is om je mannetje gisteren te verleiden om te klussen Edithdeb, ik heb nog wat gevangen 8) Natuurlijk mag je hier blijven ! Is idd een tegenvaller zeg dat haar eitjes er nog niet zaten Ik begrijp goed dat je liever nog eventjes wacht om het te vertellen, ik denk dat ik zelf in die situatie zat, dat ik ook liever zou wachten, al zou het erg moeilijk zijn. Hihi, die mannen hè, toen ik zwanger was van ons zoontje, wist bijna heel onze gemeente het, wel heeft hij voor zijn familie nog wat kunnen wachten. Ik wou liever wat zekerheid Anja38, ja, moeilijk hè, mannen houden er te weinig rekening mee, dat we niet iedere dag vruchtbaar zijn. Ze zeggen dan van de vrouwen dat ze hoofdpijn enzo hebben, het is vaak andersom De mijne denkt dat hij super vruchtbaar is en dat het wel snel raak zou zijn, nou we zullen wel zien Ik hoop dat het ook snel bij jou mag lukken.
hey anja welkom hier. mannen zijn niet te pijlen helaas anja. ze denken inderdaad dat alles maar een beetje aan komt waaien. wat je leeftijd betreft, ja een paar jaartjes jonger was mooier geweest, maar soms lukt dat gewoon niet, zoals je dat zou willen. ik kan me wel heel erg goed voorstellen dat de druk hoog is bij jou. ik hoop dat je heel snel een mooi wondertje in je buik mag dragen en dat je hier heel veel steun mag vinden. succes meid Dank je voor je antwoord... Ik hoop dat het nog eens gaat lukken... Ik ben vorig jaar ook zwanger geweest, maar dat is jammer genoeg na 12weken geeindigd in een miskraam Vandaar dat hij zegt...het komt vanzelf. Als je mijn banner moet geloven zou ik mijn eisprong al hebben gehad..tja is het dan al telaat om nog ff te gaan klussen.... We gaan ons best doen en hoop het met z'n 2en.. groetjes Anja
Helaas meiden, het is me gisteren niet gelukt. Me mannetje vond het leuker om met vrienden gezellig voetbal te gaan kijken met een biertje erbij, dus die lag alweer vroeg knock out. En snurken en woelen dat hij deed werd er knetter gek van dat ik van ellende om 2 uur s'nachts nog wakker lag. Ben ik maar op de bank gaan liggen. Stond hij vanmorgen verbaast te kijken dat ik op de bank lag te slapen, maar hij wist ook al genoeg. Hij zei ik heb weer lopen snurken zeker ik zo ja en niet te zuinig ook. En nu is hij weeeeeeeeeeral voetbal aan het kijken maar dan met vrienden in het cafe. Word je toch gek van van mannen af en toe. Dus het zal er deze maand wel niet in zitten. Of ik moet mijn ei eerder hebben gehad. Maar ik heb het gevoel dat hij gisteren dus is geweest. Naja volgende maand beter.
lilmomo meid wat rot voor je, ik hoop dat je nog net gelukt heb gehad. ik ga in elk geval kei hard voor je duimen. GZx leuk dat je ons een pocitieve kant van een man wil geven, maar als je alles had gelezen dan had ej ook gezien dat wij ook juist de goede kanten van onze mannen hebben neer gezet. en uiteindelijk is dat veel meer waard dan een man die mee werkt met je cyclus. en alleen maar denk zoals de meeste mannen joe hoe we mogen er weer op. anders waren wij toch al lang weg gegaan bij onze mannen. wij weten wel dat onze mannen veel respect hebben voor een vrouw en ze weten ook dat het leven niet bestaat uit denken met hun ding. sorrie hoor ik zag het ff als een niet realistische aanval. en dat wij alleen maar negatief dachten over alle mannen? lees eerst en dan reageren. groetjes edith
je bent goed opgeleid leuke theorie : , maar in de praktijk werkt dit helaas anders. bij 9 van de 10 meiden is er geen vruchtbaar slijm te vinden wist je dat ook : dus dan valt er weinig uit te meten. en met tempen vind je een eisprong, als je dan nog beginnen moet, ben je bijna altijd telaat. en over dat verleiden denk je niet, dat wij alle mogenlijke manieren niet al geprobeerd hebben. geef ons een goede manier om een man te verleiden, daar hebben we wat aan, dan kunnen we dat proberen. dan hebben we dit topic niet meer nodig groetjes edith
GZx, je hebt inderdaad goed je huiswerk gedaan wat betreft slijm en zwanger worden etc.. Je bedoeld het natuurlijk goed dat je maar een paar dagen voor je ei je mannetje moet versieren. Maar als je een beetje het begin van het topic doorneemt, zie je dat ook dat niet helpt. De vrouwen proberen gewoon van alles. Nu hebben een paar geluk gehad dat hun mannetje deze ronde de kolder in hun kop had en ontzettend goed hun best hebben gedaan ! Maar de mannen van hun zijn gewoon te nuchter, ze weten heus wel dat het niet aankomt waaien, maar ze doen zo wel. Ook omdat hun mannetjes zware banen hebben dan kan je ze verleiden wat je wilt maar als je moe bent ben je gewoon moe. En ze kunnen natuurlijk niet hun zelf gaan dwingen om met hun vrouw te klussen, en dat willen de vrouwen hier ook niet. Ze willen alleen goede tips waardoor hun mannetje ook zin heeft en ook rond de vruchtbare dagen, en dan hebben ze echt niets aan zo een tip als jij geeft. Ze weten het allemaal best hoe hun lichaam werkt
Ik hoef helemaal niets tegen mijn mannetje te zeggen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Hij weet hoe dat allemaal werkt. Nee en niet van mij maar gewoon geleerd. Deze topic gaat niet over wanneer we vruchtbare dagen en wanneer slijm dit en dat maar lees de titel van de topic of nog slimmer begin bij bladzijde 1, je bent dan wel even bezig maar dan weet je waar de topic over gaat. Ik en mijn medegenoten hier op deze topic praten onze frustraties van ons af als ons mannetje niet wil klussen rond de vruchtbare dagen omdat ze moe zwak en misselijk zijn. Ken je het gevoel niet dat je juist zo graag wil en je mannetje niet? je moet het toch aan iemand kwijt. Na kijk daarvoor is deze topic. groetjes lilmomo. p.s heb mannetje lief gisteren avond niet meer kunnen overtuigen hij was bek en bek af. Andere keer beter dan maar.
Jammer lilmomo, hopelijk was de laatste keer genoeg en heeft je mannetje superzaad. Ik ga heeeeel hard duimen hoor
Limono, rot voor je meis, ik zal voor je duimen dat het toch raak is ! GZx: Mijn mannetje is ook niet vol onbegrip, hij is heel lief met mij en een hele goede vader. Hij heeft alles voor ons over, was ook heel betrokken bij mijn vorige zwangerschap. Alleen om een tweede kindje te maken, is het wat moeilijk omdat de vruchtbare dagen niet steeds in het weekend vallen natuurlijk. Hij probeert er zich wel voor in te zetten, maar hij is gewoon te moe en dat begrijp ik wel. Ik heb ook liever dat hij zijn rust neemt want er gebeuren al zoveel ongevallen in zijn sector. Maar soms geraak je gefrustreerd omdat je het zo graag wilt en je moet een paar rondes overslaan. Daarom is het fijn dat je eens je ei kwijt kunt. Hij vindt het trouwens ook jammer want hij was diegene die niet te lang na ons eerste kindje aan het tweede wou beginnen. Deze ronde hebben we enkel geklust op de eerste vruchtbare dag (is wel beter dan de vorige ronde, dan is er niks van gekomen), een week later een tweede keer en de dag nadien kreeg ik buikpijn en steken in de baarmoeder. Dus ik twijfel nu wanneer mijn ei is gekomen, afwachten maar. Ik weet ook niet of zaad van een week oud of langer nog zo vruchtbaar is. Omdat ze steeds zeggen dat je best om de 2 - 3 dagen klust
Goeiedag lady's Hoop niet dat het loos alarm is maar volgens mij moet ik snel snel aan de klus vanavond want ging net naar de wc en had een doorzichtig slijmpropje in mijn slip zitten. Dat betekend toch dat je eisprong eraan komt? of vandaag komt? Hopen dat ik me ventje kan verleiden. groetjes lil momo
lilmomo, probeer het meid je weet het nooit. ik heb nooit een slijmpropje gehad maar echt slijm waar je draden van kan trekken. die niet waagd die niet wint toch
nou gzx, vertel? nu kun je ons een dienst bewijzen. hoe verleid je een man? wat je ons wil vertellen weten we zelf wel. maar vertel eens iets wat we niet weten.
hey puck, heb ik het nu goed? ga jij morgen niet lekker op wintersport. ik moet dus een heel eind gooien met die hcgtjes welke kant moet het op? oosterijk? ik ga je in elk geval heel veel plesier wensen en hele dikke pakken sneeuw. en heel terug komen hoor dikke knufff edith
hallo dames ja ik heb het een beetje druk. ik ga morgen inderdaad op wintersport moet mijn koffer inpakken strijken wassen werken van 9 tot 9 en klussen met mijn mannetje. lilmono : balen meid hopelijk komt je ei er nog aan en kun je hem vanavond nog verleiden. anja welkom hier edith: hoe voel je je heb je al klachtjes bij gekregen? wel vervelend dat je het nog niet aan je broer en schoonzus kan vertellen! hopelijk is ze snel in verwachting. oh ik ben helemaal gestresst ik heb mijn vriend gisteren alles uitgelegt over mijn cyckus en waarom wij op die dagen moeten klussen nu heeft hij aandachtig geluisterd en hebben we afgesproken om morgen en zondag te klussen maar nu heb ik vandaag een positieve ovulatietest hopelijk is morgen nog niet te laat maar ik ben er weer bang voor. hij is nu niet thuis. we gaan er deze maand in ieder geval wel voor! ! ! groetjes en tot misschien morgen anders over een weekje pas voor een vervolg verhaal doeiiiiii