Limomo, misschien komt je ei deze maand later, dus ik zou er voor gaan Puck1234, veel plezier op wintersport ! Geweldig dat je vriend aandachtig heeft geluisterd, hopelijk wilt hij vandaag nog klussen en natuurlijk morgen en zondag ook . Heel veel succes meid !
GZx even een pluim voor jou, en dat meen ik serieus. ik vind het knap dat je op die manier vrouwen wilt helpen aan een kinderwens. en ik heb daar ook echt respect voor dat je dat doet. maar helaas is donatie geen vergelijking met een relatie hebben met een man. het ziet er echt iets anders uit. man en vrouw verschillen enorm veel van mekaar en der zijn strubbelingen in een relatie en het gaat niet even om een potje vullen. vrouwen willen (kinderwens of niet) iets meer dan dat. het geven van een voorspel speelt hierbij een hele grote rol. dit begint ook eigenlijk al bij het opstaan. ja mannen vinden dat al te vermoeiend als ze daar over na moeten denken. verder lijkt het mij verstandig dat we deze discussie hier bij laten of dat je dit met mij prive doet. aangezien je alleen mij er voor moet hebben. dat lijkt me minder storend voor de rest van de meiden. wij komen hier met de reden ongestoort. ons even te kunnen uiten en niet om er over te discusieren met een man. met alle respect verder. groetjes edith
puck, ik hoop natuurlijk dat het nog optijd voor je is, zo niet dan heeft hij in elk geval geluisterd en heeft hij stof om over na te denken voor de volgende maand. en kan hij zich er natuurlijk beter op in spelen dat hij er volgende maand meer aan moet doen. succes meid go for it en hele fijne vakantie en probeer het te zien als een nieuwe verse start als je terug komt van mij krijg je in elk geval een dikke knuffel mee. lilmomo balen meid het zag er zo goed uti aan het begin van de week. ik had niet verwacht dat jou week zo zou eindigen. een hele dikke knuffel ikdus hoe is het met jou meid? is je temp toch stiekum weer omhoog gegaan? ik hoop dat je temp van gister een foutje was. verder met mij gaat het prima ik voel me nog steeds het zelfde. lekker moe wat gerommel in mijn buik een beetje vaag steekjes en krampjes en wat opgeblazen. mijn darmen zijn van slag, maar wel pocitief. normaal heb ik moeite met naar de wc gaan. nu geen probleem meer, ik hoop dat dit zo blijfft groetjes edith
Hey meiden, Nog een uurtje en dan ga ik mijn eerste tattoo laten zetten. Vet spannend, ben echt benieuwd hoe hoog me pijngrens is. Hahaha heb wel al een stuk of 4 piersings, neus tong wenkbrauw en tepel. Deed allemaal niet zoveel pijn ben benieuwd, na 2 jaar kan ik eindelijk me tattoo laten zetten joepie de poepie. De naam van me pa komt op me rug met zijn geboorte datum en overl datum. En de naam van me vriend en geboortedatum. ene aan de rechter kant andere aan de linker kant. Duiveltje en engeltje hahahaha. Me mannetje is mijn duiveltje en me pa is mijn engeltje. Ben benieuwd wat me hubbie ervan vind. Wou het gewoon ff kwijt heb zoveel spanning hahaha spannend hoor.
Puck hopelijk hebben jullie vanochtend geklust of gaan jullie nog klussen! Ik ga in iedergeval heel hard duimen en dat jouw eitje na 48 uur springt als je je piek hebt bereikt Een hele fijne vakantie ook ! Edith, nope temp is nog laag helaas. lilmomo jammer dat je niet hebt kunnen klussen. Hopelijk is je eitje toch eerder gesprongen en is dat genoeg geweest ! Zal hard voor je duimen ! En spannend hoor tattoo's ik heb er 8 haha.
Ja dit is me eerste tattoo maar zijn er gelijk 2 he Ben alleen bang voor de pijn. Ik hoop inderdaad dat me ei eerder is geweest maar ik denk het eigenlijk niet. Maar goed we zien het wel over een dag of 12 he, groetjes
Ja klopt, Alleen tekst op me schouderbladen. Ben over 2 en half uur weer terug en dan laat ik het wel weten of het pijn deed of niet groetjes
hey ikdus. balen meid. dikke knuffel lilmomo en hoe gind het deed het pijn. ik heb een tatoo op mijn borst deed ook pijn zijden ze maar ik heb er geen erg in gehad
De pijn viel eigenlijk reuze mee. Het leek net of er iemand op mijn rug flink zat te krassen en voor ik er erg in had was het eigenlijk al klaar. De foto's zal ik zo in mijn album zetten. groetjes
Mooie tattoo's lilmomo. Ze zijn erg netjes gezet, ik zie dat het ook alweer bijna 2 jaar geleden is dat je papa is overleden. Wat is hij jong overleden zeg Mijn oma is 8 maart ook al een jaar overleden en was ook jong 47 jaar. Ze was een 2e moeder voor mij.
Mijn vader is 14-03-2006 voor de trein gesprongen door alles wat er in mijn verleden gebeur is niet echt leuk maar goed. Ik ken mijn vader beter dan wie dan ook en ik weet waarom en hoe of wat, Kan er geen woorden over kwijt. Maar ik mis die man gewoon ontzettend veel wat er ook is gebeurt, ik had hem al vergefen en mocht hem niet spreken. Hij dacht dat ik hem niet vergaf. heb hem ongeveer 20-12-2005 voor het laatst gezien. Toen mocht ik geen contact meer 2 dagen voor zijn dood wou ik contact opnemen en toen nam hij niet op. Hij zat in een psychiatrsche inrichting of hoe je het ook schrijft. mede mijn zussen en door mijn ma. Die kan ik het niet vergeven ook al hebben zei een nieuw leven. Maar meer als dit wil ik er ook niet over kwijt. Daarom die tattoo. HOU VAN MIJ PA no mather what. aja het is al laat veel emotions hahahaha. let even niet op mij zit ff in een dip best zwaar zo'n tattoo laten zetten. ik ga maar eens slapen trustexxx lil momo
goede morgen lilmomo. mooie tatoo netjes geschreven. en wat je vader betreft, kan ik me voorstellen dat je het zo ziet, je vader blijft inderdaad je vader. die dip is niet raar hoor en moet je jezelf ook niet kwalijk nemen. het zal steeds bij elke gelegenheid weer terug komen. dat jij je vader mist. heel veel sterkte meid. dikke knuffels van edith
Hey meid wat erg dat hij op zo een manier om het leven is gekomen en dat je hem daarvoor zo een lange tijd niet hebt gesproken En je mag best in een dipje zitten hoor ! Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt waardoor je vader dacht dat je hem niet zou vergeven. Maar ik weet zeker dat je vader weet dat je hem vergeven hebt en dat hij trots op je is dat je een eigen leventje hebt opgebouwd !
Ja dat weet ik gelukkig wel. Maar ja je kan het leven niet terug draaien het is zo hoe het is gelopen. Ben blij dat het met mij nu allemaal op orde is. gewoon een moeilijke tijd ook voor mij omdat het bijna 2 jaar geleden is maar goed. Hoe is het voor de rest met jullie allemaal? groetjes lil momo
ikdus waar gaat de emigratie naar toe meid? ga je het kikkerlandje echt gedach zeggen? spannend hoor meid. ik hoop dat je de zon op gaat zoeken lekker warm lilmomo jij moet inderdaad goed en lekker in je vel zitten en dat is ook het enige wat belangrijk is. hier gaat alles prima mag niet klagen alleen yordi mijn zoontje is nogsteeds ziek. hij heeft de korstjes van de water pokken nog en hij kotst nu alles weer uit. pffff inmiddes al 6 weken is hij ziek de ene griep na de andere stapt hij in. dat arme kind. maar goed alles wat hij nu krijgt krijgt hij straks niet meer zullen we maar zeggen he. fijne zondag meiden groetjes edith