lilmomo, ik ben ook blij voor je dat je leven helemaal op orde is, ik snap precies wat je bedoelt. Mijn oma is 8 maart ook één jaar overleden. En ze was nog erg jong 57 jaar, en ik huil nu elke avond. Ik ben ook de heledag alleen maar boos en kan het allemaal eventjes niet meer aan, ik ben eigenlijk ook veel te snel doorgegaan met leven ik heb er echt weinig bij stil gestaan dat mijn oma mijn 2e mama echt weg is. En nu besef ik dat wel. Edith, ja wij gaan naar zuid Spanje, dus zonnetje zoeken we zeker op hoor hahaa. Beterschap met je zoontje zeg wat een gedoe ! Hoe oud is hij?
hey ikdus. lekker hoor. spannend allemaal. mijn zoontje word 16 maart al weer 3. het gaat erg hard en hij is groot jeetje. tis niet leuk meer. ik kan me nog zo goed voor ogen halen dat hij nog zo klein was. en nu word het al een echt kereltje. praat je oren van je hoofd en is zinderlijk. gaat al naar de peuterspeelzaal waar hij al stikt van de vriendjes pfff. maar is ook wel weer leuk. het is een echt mama's kindje. en een heerlijke knuffel kont. ik heb het heel erg getroffen met hem. wij zijn 2 handen op een buik groetjes edith.
Balen ikdus Edithdeb, gaat idd snel hè, mijn zoontje wordt 20 maart 1 jaar, gaat veel te vlug ... Lilmomo, mooie tattoos ! Wat erg wat er met je vader is gebeurd. Ik hoop met je mee dat je ei eerder is geweest ! Met mij is het ok, alleen nog steeds ongi pijn en had zaterdag ongesteld moeten worden. Ik heb nog niet durven testen, omdat ik 5 dagen nadat mijn ei normaal gezien had moeten zijn gesprongen, een enorme buikpijn met steken kreeg die een paar uur aanhield. Dus nu ben ik bang dat mijn ei later is geweest en de later komen. Misschien dat ik toch een test koop en dan morgenvroeg test (kan je misschien meer zien). Ik heb nog wel steeds ongipijn en gisteren een witte slijm waardoor ik dacht dat de er waren, maar gelukkig niet. Ach we zullen wel zien, hoop het zo
Heb het toch niet kunnen laten, en heb zonet getest. Helaas negatief Waarschijnlijk was die buikpijn dan toch mijn eisprong en komen mijn dan wel op woensdag of donderdag Indien niet test ik nog wel een keertje komend weekend.
balen meid, ik hoop dat je wel mooi een pocitieve test in je handen krijgt. ik blijf kei hard voor je duimen.
Edith, jammer dat je kereltje nu alles dan al krijgt. Maarja liever nu dan later hè, dit kan hij zich straks toch niet meer herinneren en dat is natuurlijk fijn .. Is hij ook zinderlijk in de nacht ? Marientje, jammer dat je negatief hebt getest. Maar je zei toch dat je die dag van de steken ook nog hebt kunnen klussen? Ik hoop het wel en dat het genoeg was !
ikdus ja mijn zoontje is zinderlijk dag en nacht ideaal. zelf spugen doet hij op de wc of in een emmer. de eerste paar keer zat alles onder maar even laten zien hoe het ook kan en hij doet het gewoon na. ik ben echt gezegend met hem. hij leerd erg snel en graag
ja kan er ook niks aan doen. hij wil alles net als mama en doet me gewoon na. heerlijk joch. het is ook echt mijn grote trots. niet dat een andere moeder anders over haar kind denkt ik hoop ook zo dat jullie dit gouw zelf mogen ervaren.
Ikdus, we hebben een dag voor de buikpijn inderdaad nog geklusd, dus het kan nog beide kanten op Al heb ik wel erg last van ongipijn en steekjes, waardoor ik toch wel denk dat ze er aan komen. Edithdeb, dank je, heb gisterenavond testen online besteld, is toch veel goedkoper dan dat ik ze in de winkel ga kopen. Daar heb ik 3 testen voor 3,49 euro (+ 2,5 euro verzendkosten), terwijl gisteren voor 1 test bijna 8 euro, dat is toch wel een groot verschil Wat goed van je zoontje al zo snel helemaal zinderlijk en zelfs spugen op de wc of emmer Ik ben benieuwd hoe dat bij ons zoontje gaat worden, die is momenteel erg ondeugend, en laad graag kasten uit
heerlijk toch zo'n kind marientje. een beetje vermoeien is die fase wel. maar zo leuk. geniet er van meid. ik merk dat yordi me meer ruimte in mijn leven gaat geven, ik kan steeds meer doen hij is niet zo'n hande bindertje meer. ook erg lekker
zo meiden wat is het stil hier zeg?/ er zit geen beweging meer in? maar goed alles goed meiden? hier is alles prima ik mag niet klagen, ik tel af naar 17 maart dan weet mijn schoonzusje of haar ivf heeft aangeslagen. ze heeft het nu wel erg moeilijk, ze is doods benauwd dat het weer fout gaat. ik probeer haar een beetje gerust te stellen. ze klaagt over bepaalde dingen waar ze last van heb en waar ik ook last van heb, dat is best moeilijk om daar op te reageren. ik moet constant allert zijn dat ik niet zeg meid, maak je er niet druk om dat had ik ook en bij mij is het ook goed. het liefste zou ik haar zoveel mogenlijk ontwijken maar ja ik kan dat gewoon niet. ik moet er voor haar zijn. best een vervelende tik vind ik het nu, maar ja het is niet anders. zo ik heb weer genoeg geklaagt. puck komt ook weer terug van vakantie en ik ben erg benieuwd naar, hoe ze het gehad heeft groetjes edith
Vervelend zeg Edith, ik hoop echt dat het raak is !Is het nu pas 4 dagen geleden dat dr eitjes zijn terug geplaats dan ? Lijkt me wel ontzettend moeilijk om je mond dicht te houden zeg ! Ben ook benieuwd hoe puck dr vakantie was en of ze lekker geklust heeft.
ja afgelopen dinsdag pas. ik baal er ook van om haar zo voor te moeten liegen, maar ja ik kan echt ff niet anders. het is voor bijde beter als ik wacht met vertellen denk ik
Edith, inderdaad moeilijk om je mond dicht te houden. Ik hoop zo dat het raak is ! Hier zijn gisteren helaas de gearriveerd, had een langere cyclus blijkbaar M'n mannetje was erg teleurgesteld, die dacht dat het al raak was, maar heeft nu beloofd om zich er meer voor in te zetten. Deze maand vrees ik er voor, met de verhuis enzo, maar misschien in april als we in ons nieuwe huisje zitten. Werkt een stuk relaxter. Ik ben ook erg benieuwd naar Puck
Hey edith, Ja snap best dat het vervelend voor je is, Je zou het graag van de daken willen schreeuwen dat je in blije verwachting bent en lijkt me ook lastig als je schoonzussen ook er mee bezig is maar dan via IVF en allerlei klachten opnoemt. Maar is het daar nog niet te vroeg voor voor die klachten? misschien dat je haar wel kan zeggen dat het nog te vroeg kan zijn om iets van klachten te hebben. En dat ze gewoon moet afwachten ik weet dat is heel moeilijk. In ieder geval sterkte ermee. Groetjes lilmomo
Marientje. Jammer dat het niet raak is volgende ronde beter. En wie weet komt het er wel van tijdens de verhuis. Ik hoop het voor je! groetjes
JA HIER IS PUCK weer terug van vakantie en we hebben GEKLUST JOEHOE en toen ik net mijn temp invulde bij ff en mijn klusmomenten gaf hij een GOOD aan ik ben zo superrrrrr blij alleen al met het het klussen. nu nog een weekje wachten ik voel vanalles maar ik weet goed dat het tussen mijn oren zit. de vakantie was heerlijk alleen veel sneeuw en koud maar wel gezellig. ik het een beetje rekening gehouden met het apré skien maar niet helemaal droog gestaan anders viel het te veel op. ikdus balen dat je ongi bent geworden. limono: wat een verhaal zeg van je tatoo en je vader. edith:knap van je dat je je mond kan houden. marientje: voor jou ook balen datr je ongi bent geworden. ik vond het leuk om te lezen dat jullie benieuwd waren over mijn klus vakantie hihi kreeg bijna tranen in mijn ogen (ja zie je weer een zwangerschapssymtoom) jaja ik hoop zooo dat ik over een week zwanger ben. groetjes
Lijkt me ook niet leuk voor de mannen of steeds maar te moeten op die vruchtbare dagen..... Dan is de spontaniteit er ook meteen vanaf. Een vriendin van mij had dit ook.... Op een gegeven moment was het voor beiden een verplichting geworden om sex te hebben tijdens de vruchtbare dagen (tevergeefs!). Zeg liever gewoon niks en trek iets pittigs aan.... Wedden dat hij zo om is? Of laat hem lekker lui liggen en doe zelf al het werk Vinden ze ook prachtig, denk ik..