hey lilmomo, ik weet niet of het te vroeg is vorrige keer had ze het ook zo erg sterk. ik vond het ook wel vreemt maar ja de vorrige keer had ze het zelfde en was ze ook echt zwanger dus het zal wel kloppen dan denk ik marientje jeetje meid dat moet inderdaad een goede domper voor je zijn geweest. ik hoop dat je man zijn belofte na komt en hij echt voor je aan de bak gaat het blijf gewoon lastig met die chauffeurs he. hye puck welkom back meid. heerlijk zeg dat alles goed naar wens verlopen is en dat je man je niet teleurgesteld heeft, en jij daardoor hebt kunnen genieten van je vakantie over die apres ski, geef ik je geen ongelijk hoor. een beetje gewoon medoen mag je hebt immers nog geen pocitieve testin handen. al gaan we er vanuit dat al dat geklus beloont gaat worden he spannend ik wacht het rustig met jullie af.. succes meiden
dank je voor het meedenken maar helaas hebben we echt alles al wat mogenlijk is uit de kast getrokken en dit werkt echt niet
Ff snel een reactie van mij voor Puck wat fijn dat je lekker hebt kunnen klussen ! Marientje, jammer dat je ongi bent geworden gelukkig gaat je ventje beter zijn best doen deze ronde.. Ik duim dat jullie allemaal roze worden !
Hey allemaal, Over 2 dagen kan ik testen als het goed is heb k dan ook mijn NOD. Ik heb gewoon het gemiddelde van alle cyclussen gepakt. die kan je bereken op babbybrabbel. misschien een tip voor iemand die ook ongeregelmatige cyclus heeft. Ik hoop niet dat ik ongi ga worden maar ik denk het zomaar wel. Heb wel weer klachten als anders en voel me ook niet anders dan normaal aan het eind van mijn cyclus. groetjes lilmomo
Jammer dat je je ongi voelt opkomen.. Maar hopelijk komt het doordat je zwanger bent ! Ik hoop het echt !
goedemiddag dames oh ik ben zo ongeduldig ik kan niet meer wachten. ik voel helemaal niks alleen een flinke verkoudheid die al drie weken aanhoud. verder nopes grrrrr mijn tempkaartje is erg raar (zie album) oh oh oh oh help me deze week door te komen groetjes puck
lilmomo ik ga mijn duimen voor je in de knoop draaien, dat gevoel dat je ongi er aan komt had ik ook en verder ook geen sypthomen dat ik zwanger zou kunnen zijn alleen een mooie temp meting, meid ik duim voor je echt kei hard. puck, ik wil je geen valse hoop geven maar die zware keldering kan ik alleen plaatsen als een innesteling, jeetje meid wat spannend ja natuurlijk helpen we je hier door heen. jullie hebben mij er toch ook door heen getrokken. ik hoop het zo dat je zwanger bent, dan word het zware klussen van je man ook nog beloond
Lilmomo oooh wat word het spannend morgen je NOD ! Ik word er helemaal zenuwachtig van ! Puck, het ziet er inderdaad uit als een grote innestelings dip.. Het hoeft natuurlijk niet dat je zwanger bent straks want het kan nog altijd heeel vroeg mis gaan.. Maarre er is nu zeker wel meer kans Ik duim ontzettend hard voor jullie ! Jullie verdienen het echt om ook zwanger te zijn van een wondertje, dikke knuffel voor jullie.. Ik wil dat jullie allemaal voor 29 april zwanger zijn, want dat is mij laatste dag hier in Nederland en in Spanje het dorpje waar wij gaan wonen is het erg moeilijk om internet aan te sluiten !
het zou wel heel mooi zijn he ikdus. jij naar spanje en als afsluiting iedereen en natuurlijk inclusief je zelf zwanger. hahaahah ik zal je wel missen hoor als je straks daar bent
Zou zeker een mooie afsluiter zijn, gelukkig is er al 1 zwanger en dat ben jij ! Ik ga jullie ook missen, al is dit topic niet druk ik vind het wel gezellig hier en jullie zijn allemaal ontzettend lieve meiden.
ja dat ben ik inderdaad ja. maar voel me hier nog altijd heel erg thuis hoor druk is ook niet leuk vind ik, dat is niet bij te houden. dit is goed bij te houden zo. je kunt zo iedereen geven wat ze nodig hebben en hoeft niet bang te zijn dat je er eentje vergeet haahahah. natuulijk zijn wij lieve meiden.
Vind druk ook niet zo prettig. Ja als je je verveelt is het wel af en toe gezellig.. Maar dit is inderdaad goed lekker rustig en toch gezellig. Klopt natuurlijk zijn jullie lieve meiden :d Ik voel me ook "thuis" hier terwijl ik niet met het zelfde probleem loop. Hoe is het nu me je schoonzus?
ik spreek haar momenteel telefonische en volgens die berichten ging het goed. ze heeft het wel heel zwaar emotioneel is het bijna niet te doen, vooral dat het tussen haar oren zit dat ze niet durft te poepen want dan kan ze het eitje kwijt raken. dit heeft te maken dat ze met een verstopping liep met haar vorrige zwangerschap, toen ze in het ziekenhuis lag om haar weeen te remmen. en verstopping niet goed is als je weeen probeerd te remmen. dus een klisma moest en toen ze dacht dat ze poepen moest, drukte ze der vruchtwater zak er uit en moest toen bevallen omdat de zwangerschap niet meer te redden was. ze weet verstandelijk gezien ook wel dat ze die kindjes evengoed was kwijt geraakt met of zonder die klisma maar ja het blijft angstig voor haar nu. beetje war verhaal maar weet niet hoe ik het anders kort moet uitleggen
@ edithDeb wat een dubbel gevoel voor je moet dit je geven zelf zwanger en met een beetje geluk je schoonzus ook, maar je kan het nog niet vertelen ik heb veel respect voor je.
hallo dames edith wat heb ik een respect voor je! moeilijk hoor je zou het toch van de daken willen schreeuwen goed van je dat je het volhoud maar word het zo niet steeds moeilijker om het later te vertellen. ik vind het in ieder geval knap van je. ik dus: ik wil je nog een keer bedanken dat je gezellig op dit topic blijft komen en ons advies geeft. vandaag was mijn temp weer 36.4 en ik had gisterenavond en vandaag wat creme tot zeer lichtbruine afscheiding. of ik heb twee dagen een innestelingsdip (weet niet of dat kan) of mijn temp is gewoon gezakt en (vandaag 9 dpo) en word ik over een paar dagen ongi?! ik kijk elke keer naar mijn tieten of ze groter zijn maar nee ze doen ook geen pijn nee ik voel helemaal niks dus denk ik dat ik over een paar dagen wel ongi zal zijn grrrrrrrrrrrrr wat denken jullie? groetjes
waaaaat ikdus ga je in spanje wonen?! of wist ik dat al en dringt het nu pas tot me door?! voor altijd? en hoe weten we dan hoe het met je zwanger worden verder gaat? kun je geen draadloos internet of zo ik heb er ook niet zo veel verstand van? ik hoop wel in ieder geval voor die tijd zwanger te zijn! groetjes
puck en daantje, soms heb je gewoon geen keuzes. en moet je doen wat jou het beste lijkt hoe moeilijk het ook is. en hoe klote het ook is om te moeten liegen tegen mijn broer en schoonzus. ik denk dat dit de juiste beslissing is. en blijf het dus voor me houden, tot er voor hun bekent is of ze zwanger zijn of niet dat zal maandag 17 maart zijn dus dan vertel ik het pas. puck wat jou betreft vind ik het er niet echt beroert uit zien hoor. mischien was gister het begin van de innesteling en vandaag hetvervolg. 5 dagen voor je nod ja moet kunnen. owwww ik hoop het zo voor je. ik blijf mijn duimen in de knoop draaien voor je
umh meiden ik hou mijn temp niet echt bij maar ben het deze maand wel aan het proberen. En me temp is ineens gestegen naar 37,6. Word dat ongi gewoon zeker