Misschien een tip om minder te vrijen buiten de vruchtbare dagen en dan in de vruchtbare dagen 1 keer of 2 keer? Lijkt me ook niets om verplicht te vrijen, zonder zin te hebben. Succes.
Precies Bloempje, Bij ons was die ene keer extra ook voldoende om zwanger te raken terwijl ik ook het liefste alle dagen wilde benutten maar mijn man niet. Ik was eerst wel een beetje teleurgesteld maar toen besefte ik me dat het ook niet echt normaal was om dat te verlangen als er zo'n druk op komt te liggen voor hem, dus toen had ik zoiets van volgende maand gaan we het anders aanpakken maar dat was al niet meer nodig
Hoi hoi, Mijn vriend wilde ook niet vrijen op verplichte dagen. Toen na 5 maanden gaf ik aan met ovu testen te gaan werken en hij vond het prima.. we zijn die maand lekker een weekje weg geweest en toen we thuis kwamen had ik een posi ovu test.. We hebben toen wel geklust en heb mijn mooiste lingerie aangetrokken en zie mijn banner": Dus probeer er geen verplichting van te maken en hou het spannend. Bespreek met je partner of hij het net zo graag wil als jou? Misschien vind hij het eng dat hij je zwanger maakt? Mijn vriend gaf ook aan dat hij het best een beetje angstig vond.. xxx
Bij mij is het zo dat hij ook graag een kindje wil, maar als hij niet lekker in zijn vel zit of er echt geen zin in heeft dan heeft hij zoiets van: volgende maand beter. Hij is daar altijd erg nuchter in. Ik zit de dagen af te tellen en denk: nee, nu! Ik wil niet weer een maand wachten voordat er uberhaubt kans is. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om er tot volgende week niet meer over te praten en dan de dag voor het verwachte ei extra mijn best te doen. Helaas weet hij nu wel welke dag dat is...
nou bij mijn is het juist andersom haha mijn man kan denk ik wel 3keer per dag maar ik heb echt niet elke dag zin hoor haha wij doen het meestal 4keer per week en das meer als genoeg vind ik maar kan me wle voorstellen dat als je net in je vruchtbare periode zit en je man wil NIET das ook klote dan! grtjess
Best raar he.. Je hoort zo vaak dat mannen veel vaker willen dan vrouwen maar hier hoor je toch wel hele andere verhalen vaak, had ik eigenlijk niet gedacht.. Toch handig zo'n forum!
Ik denk dat het ook heel belangrijk is dat je je man/vriend betrekt bij het zwanger willen worden. Zij hebben echt geen flauw idee hoe een cyclus werkt en dat je maar een paar dagen in de maand je vruchtbare dagen hebt. Ik heb het mijn vriend ooit uitgelegd en ook gezegd dat als we het rond die tijd dan niet deden, het dus ook niet zou lukken die maand. En resultaat (bij ons dan) - nooit klusproblemen gehad. Hij vroeg altijd een week vooraf al wanneer ik eisprong had en wanneer hij er rekening mee moest houden. En zoals het al eerder is gezegd... maak het dan wel leuk. Niet van "we moeten nu", maar verras heb (of hij jou) en hou het wel romantisch. Uiteindelijk ben ik in de 2e IUI zwanger geworden, dus dan hoef je niet meer te klussen maar een bezoekje te brengen aan de gyn
Hey Jannes, ik ben het helemaal met je eens! Maar mijn man wilde dolgraag kinderen, eerder als ik zelfs en hij wilde ook precies weten wanneer mijn ei ong. was etc. maar toch is het voor mannen wel wat lastiger om een paar dagen achter elkaar te vrijen, dus kan me voorstellen dat het wel een probleem kan blijven ook al wil je beide zo graag... Hoop maar dat iedereen er d'r weg mee kan vinden en snel zwanger is!
Sinds wij proberen zwanger te worden is ons sex leven heel wat leuker geworden. We voelen het heel af en toe als een 'moetje' maar over het algemeen hebben we de grootste lol samen! Hij vraagt regelmatig wanneer mijn ei er aan komt en is heel betrokken, schattig! Liefs Dib
Hoi, Mmm nee geen last van gehad. Wat hem wel tegen ging staan was dus inderdaad het verplichte vrijen. Dat hij vooraf wist dat het moest. de lol was er dan vanaf. Dus dat heb ik toen (losgelaten) en heb mn vruchtbare dagen niet genoemd. Enneh ben uiteindelijk wel zwanger geworden hoor. Teveel druk is niet goed voor ontspannen seks! Groetjes en succes!
Hmmmm, wij moeten soms de tijd er ook voor zoeken (en nemen) hoor. Of manlief is moe, of ikke is moe, of wij zijn allebei moe of manlief is ziek (zoals laatst twee weken). Hij werkt fulltime en ik 32 uur per week. Daarnaast heb je het huishouden, twee katten die verzorgd moeten worden en je sociale verplichtingen. Ik ben soms blij als ik eindelijk in bed lig.... Maar goed, zwanger word je (helaas) niet zomaar. Daar moet je wel wat voor doen! Wij gaan (zodra ik weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn) rond de vruchtbare dagen extra klussen en voor de rest doen we het gewoon wanneer wij er zin in hebben.
Ja zo is het bij mijn man en mij ook. We vinden het altijd nog heel fijn om samen te vrijen. En wij hebben dan ook veel lol samen. Mijn man is ook heel betrokken. Is inderdaad heel schattig.
Ik denk dat het ook wel goed komt als ik het wat meer ga loslaten. Bij ons komt het vrijen er meestal niet van doordeweeks omdat we allebei full-time werken en inderdaad sporten en het huishouden erbij hebben en dan nog de sociale verplichtingen. Druk druk druk. Dus het wordt meestal het weekend, maar nu ben ik juist doordeweeks vruchtbaar. En omdat ik me daar al weken druk om maak heeft hij zoiets van: laat maar als het zo moet!
Ik snap dat je je daar druk om maakt... Maar ik zou toch zeggen, probeer het los te laten waarschijnlijk als jij wat meer relaxed ermee omgaat, je man het minder als moeten ziet doordeweeks! En zo'n zaadje is echt superbijzonder want die kan heel lang in leven blijven Mijn vruchtbare dagen waren ook doordeweeks en we hebben het weekend ervoor flink van elkaar genoten en de maandag nog maar toen was het voor mijn man ook genoeg en het was toch raak!
Hahaha.... Ik kan ook wel kloppen maar de deur gaat niet altijd open! Maar uhhh, da's ideaal voor jullie
Lastig hoor... Gelukkig heb ik dat probleem niet.. Maar ik zeg ook niet van nu moeten we klussen, ik verleid hem gewoon zonder te vertellen dat het wel eens raak zou kunnen zijn Zit wel in mijn achterhoofd natuurlijk, maar tijdens de sex denk ik ook nergens meer aan eigenlijk hihi
Ik heb vanaf begin gezegd ik wil altijd sexen maar het moet niet een soort van opdracht worden om alleen maar op me vruchtbare dagen te vrijen.........Ik wil het niet als moeten zien....Hoewel ik rond me ei wel altijd zin heb.........Hormonen ofzo?Ik weet het niet