me basis temp is 36.4 en ben nog niet ongi maar heb wel een rot humeur van hier tot tokio en het gevoel dat ik ongi ga worden.
lilmomo: die temp stijging is toch goed? geen bloed geeft moed! toch ik heb sinds een uur lichte buikkrampen ik weet ook niet wat het betekend ik zit pas op dag 24 en mijn cyclus is altijd 26 en dan weer 28 dagen en deze maand zou het 28 dagen moeten zijn? groetjes puck
Bij mij zou mijn cyclus ook nu zo 26 dagen moeten zijn want het is bij mij 2 keer onder de 28 en 1 keer boven en dan weer 2 keer onder en dan 1 keer boven de 28. Maja ik zal het wel zien wat het word. Kga nu eerst lekker een tosti eten. Hahaha drukke dag gehad vandaag.
Nog geen ongi te bekennen maar wel veel last dat ik ongi ga worden, pijn in me onderbuik enzo. Dus vandaag nog even afwachten. Groetjes lilmomo
jeetj spannend lilmomo, die ongikrampen had ik ook he,ik had ze een dag of 5 voor mijn menstruatie en nog zeker een week er na, ik hoop echt dan voor jou en puck die rot weg blijven en mooie dikke pocitieve testen er voor terug komen.
Ja ik ga nog niet gelijk testen. Ik wacht het eerst nog een paar dagen af. Want elke keer dat ik denk dat ik overtijd bent en test is hij toch negatief en word ik de dag later ongesteld. Achja ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. We wachten het af
Ooow wat spannend lilmomo ! Maar 37,4 zo voor je NOD is erg goed hoor, temp je gewoon als je net wakker bent ? Puck, nee internet moet daar via een sateliet er lopen daar geen gewone kabels in dat dorpje, en via een sateliet is het heel moeilijk en duur, en kan het maar op 1 pc. Het zou wel eventueel kunnen via een kabel naar mijn laptop maar dat ligt er aan hoe snel het internet daar is dus even afwachten.. Mocht ik nog niet zwanger zijn voor ik in Spanje zit laat ik het wel weten via een internet cafe Ik vetrek 29 april voor altijd ! Dacht dat ik het gemeld had maar weet niet meer zeker.
lilmomo als het er zit dan zit het er over een paar dagen ook nog wel hoor hoe langer je wacht hoe beter de kans. ik geef je geen ongelijk. ik ga wel echt kei hard duimen voor je ikdus ja je hebt het gemeld al een paar keer, maar volgensmij was puck toen op vakantie en het was best wel tussen neus en lippen door maakt toch niet uit meid groetjes edith
lilomo: spannend meid ik ga voor je duimen! voor mij hoeven jullie deze maand niet meer te duimen mijn temp is gezakt en ik heb al een reep milka chocolade op uit oostenrijk en wat bruin spotting dat zijn de tekenen dat ik over twee dagen ongi ga worden. ik had vanacht z,n buikpijn gehad dat ik zeker wist dat ik zwanger zou zijn maar helaas. baal een klein beetje niet alleen omdat ik niet zwanger ben maar omdat ik weer een nieuwe cyclus kan gaan afwachten of het klussen met mijn mannetje gaat lukken het is z,n opgave iedere maand. ik kan die teleurstelling van dat het niet lukt niet aan het doet me zo zeer ook al weet ik dat het voor hem ook moeilijk is hij doet echt z,n best maar het lukt gewoon niet elke keer. ikdus je zal wel gezegt hebben dat je naar spanje gaat alleen was het niet tot me doorgedrongen dat je hier dan niet meer meeschrijft ik zal je dan missen edith:hoe is het met je? hoe voel je je eigen? groetjes
Hey allemaal Bij mij nog geen duivels te zien. Wel veel ongi krampen, pijn in me rug, boobs doen pijn, steekjes in me buik. Denk echt dat ik morgen ongesteld word. Nergenst zin in. Bleh echt voel me F*ck up zou maar zeggen. Naja jullie horen het nog wel. groetjes lilmomo
lilmomo: toch ziet het er voor jouw nog steeds hoopvol uit dorst is toch een zwangerschapsymtoom? groetjes
Nog geen ongi te bekennen. Wel blijven de klachten aanhouden, net dat ik ongi ga worden. Maar begin toch zelf wel een beetje meer hoop te krijgen moet ik eerlijk zeggen. Heb wel buikpijn net of ik ongesteld ga worden. Groetjes lilmomo
Edith, word ik toch niet gek en vergeet achtig haha. Puckk nee dat mag niet hoor ! Jij bent gewoon lekker zwanger ! Ik vind het ook jammer dat ik straks niet meer mee schrijf, ga jullie ook missen ! lilmomo, testen testen !
Hallo meiden. Ik heb hier al eens eerder gepost en een tijdje niets geschreven. Ik zit nu in een vreselijke dip. Vorige maand hebben we drie keer in mijn vruchtbare periode geklust, dit ging niet zonder horten of stoten maar ik had het gevoel dat we er eindelijk voor zouden gaan. Helaas ben ik (3 dagen overtijd) toch ongesteld geworden. Teleurstelling voor ons beiden natuurlijk en manlief beloofde om bv 10 dagen om de dag te gaan klussen. Gisteren zouden we beginnen. Maar halverwege zei hij dat hij toch geen zin had en dat hij er niets meer aan vindt met al dat "moeten" enzo. Natuurlijk was ik flink teleurgesteld en voelde ik me afgewezen. Al zat ik gisteren nog niet in mijn vruchtbare periode (het was meer voorbereidend werk) ben ik nu toch bang dat hij straks ook geen zin meer heeft omdat het dan helemaal moeten is. Begrijpen jullie het een beetje? Vanochtend is hij naar zijn werk gegaan en je kon de spanning (de negatieve dan wel) voelen. Ik heb ook geen oog dichtgedaan. Gisterenavond zei hij dat we het morgen (vandaag dus) weer zouden proberen. Hij zit natuurlijk ook met zijn werk nog steeds. Ik verwacht mijn ei zo, ma of di. We zouden ovu-testen gaan gebruiken maar ik ben nu bang dat het de druk nog maar meer omhoog brengt (en de teleurstelling voor mij als hij weer niet wil). Ik weet nu dat ik als advies zal krijgen dat ik er geen druk op moet leggen enzo, maar manlief belooft altijd van alles en op het moment supreme haakt hij af. Die druk ligt er nu eenmaal, daar kunnen we niet omheen. Als we moeten wachten tot we spontaan zin hebben op het juiste moment, dan kan ik mijn kinderwens wel opgeven.
Poeh Vera wat vervelend voor je zeg ! Misschien moet je zaterdag zeggen dat je je ei hebt gehad, misschien gaat de druk er dan iets van af en wilt hij het zondag en dinsdag nog proberen ? Gewoon zeggen dat het voor de zekerheid is ofzo. Ik weet natuurlijk niet hoe je mannetje in elkaar zit. Maar als het eventueel kan werken, moet je het zeker proberen. Ik weet niet of jullie aan voorspel doen, en dat wil ik ook niet weten.. Maar misschien een lekkere ontspanne massage voor dat alles dat dat ontspanne werkt? Ik hoop dat je deze ronde meer gaat geluk brengt en dat je mannetje minder druk voelt !
Das erg vervelend Vera. Ik begrijp je teleurstelling heel goed. Vertel je hem ook wanneer je je ei hebt? Misschien kun je zelf ovutesten gaan gebruiken maar vertel het hem lekker niet. Dan weet jij wanneer je precies je ei hebt. Vaak is het bij mannen zo dat ze alle details liever niet weten. Als mannen een probleem hebben willen ze dat zsm oplossen. In dit geval gaat dat niet omdat moeder natuur niet altijd paraat staat. Mannen zien het waarschijnlijk alsof ze gefaald hebben als je weer ongesteld bent geworden en dat drukt natuurlijk de pret. En probeer hem eens op een ander tijdstip te verleiden. Bijvoorbeeld net voor of na het eten? Voor een kindje wil je wel een keer een maaltijd overslaan toch? Ik probeer mijn vent en zo min mogelijk maar net genoeg in te betrekken. Dan blijft het uitdagend voor ze.
Meiden, bedankt voor jullie snelle reacties. Ikdus, ik heb de massage truc al eerder uitgeprobeerd, maar dan heeft hij alleen maar meer "tijd" om te bedenken dat het allemaal wel erg gepland is. Werkte dus niet.... En zeggen dat ik eerder een eisprong had neemt de druk teveel weg. Dan "hoeft" het niet meer en dan stelt hij het liever uit tot een moment dat we weer eens spontaan zin hebben. Dagdromer, het niet op de hoogte houden van de details helpt ook niet want hij weet dat ik ongeveer 2 weken na mijn ongesteldheid vruchtbaar ben. Als ik dan wil vrijen weet hij genoeg. En juist als hij dan niet wil dan ben ik er helemaal kapot van. Hij heeft op dit moment nog werk dat hij niet leuk vindt en dat veel stress met zich meebrengt. Direct uit het werk gaat dus zeker niet lukken. Als het al lukt dan echt 's avonds voor het slapengaan.
Sorry Vera, dan weet ik het ook niet wat je nog kan doen. Naakt door de kamer dansen met een hoelahoep? (dit was een grapje, hoop dat je dat niet erg vind) Het is natuurlijk niet om te lachen maar ik zou zeggen probeer allerlei nieuwe dingen. Ga een keer een spannende shop binnen of zo? Misschien lukt het je om de sleur te doorbreken voor hem. Ik begrijp best dat hij moe is na een dag stress op het werk. Nu moet je hem nog zo ver zien te krijgen dat hij klussen gaat zien als ontspannende inspanning. Ik wens je heeeeel veel succes. En kom op meid je kunt het!
Dagdromer, alles hebben we al gepobeerd, dat naakt met de hoelahoep heb ik ook geprobeerd (nee hoor!) maar werkelijk niets helpt. Het zit in zijn hoofd en ik krijg het er niet uit. Het enige wat helpt is om te zeggen dat we bv een maand overslaan, maar dat wil ik helemaal niet. Erg frustrerend, maar ja, het wordt elke keer meer beladen en het hele plezier is er (ook buiten de vrb periode) een beetje vanaf. Ik baal er ontzettend van, maar als we een kindje willen dan moet er toch iets gebeuren!