help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Klopt helemaal Vera, als je een kindje wilt moet het maar allemaal..
    En lijkt me erg logisch dat je niet steeds een maand wilt overslaan..

Is je mannetje bezig met ander werk zoeken ?

Of misschien een midweek sunparks in Belgie plannen rond je eisprong, ik weet zeker dat dat ontspannen werkt of een andere mini vakantie.

Bij puck heeft dit ook geholpen, ze heeft lekker kunnen klussen rond de vruchtbare dagen.

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja, mijn man had dat ook en elke keer was het wel wat. Ziek fo heel erg moe van het werk enz enz. NU was ik dus vorige maand twee dagen later ongi en toen had mijn man wel zo iets van oke....nu gaan we wat meer klussen om te kijken of het de volgende maand lukt. Zie mijn banner het is gelukt. Maar het was wel even doorzetten rond de dagen dat je denkt je ei te hebben.
    Heel erg vervelend dat het zo loopt. Hopelijk heeft hij binnenkort wel meer zin. Zal voor je duimen.

3. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    puck ik vind het echt vrezelijk als het hele pocitieve van het klussen niet beloond gaat worden. :cry: is je temp altijd een paar dagen voor je menstruatie al aan het kelderen?
    het zag er echt pocitief uit.

lilmomo jeetje meid wat spannend, waneer wil je gaan testen?
    ik hoop het echt dat je een dikke vette pocitieve test krijgt :D

vera das balen meid, hier zit je nu allemaal echt niet op te wachten.
    ik hoop dat het weer snel wat meer zomer gaat worden op een of andere manier krijgen de mannen dan vaak wel weer meer zin. dat zonnetje zal ze hoop ik goed doen en moet gaan geven.

ikdus echt wel dat ik met smart ga zitten wachten op een bericht van jou dat je zwanger bent ;) .

hoe het met mij is ja gaat wel weer wat ik ben erg beroerd geweest de afgelopen week. ben nu nog niet helemaal de van het maar ik spuug niet alles meer uit. dus dat is wel lekker.
    kwa actie moet het nu nog wat omhoog geschroeft worden dan komt het allemaal weer helemaal goed.
    de ivf van mijn schoonzus ziet er ook pocitief uit ze klampt met de zelfde kwalen als ik en ze is erg opgetogen en heeft ook echt het gevoel dat het goed zit. ik kijk zo naar maandag uit. niet meer te hoeven liegen pfff dat voelt zo kl*te. zondag is mijn zoontje jarig en hebben mijn broer en zij besloten om hier voor half 10 te zijn en dan lekker crosantjes te maken. of hoe je het schrijft.
    mijn maag keerd al om bij het idee maar goed we gaan wel zien wat er gebeurt.
    ik kan niet zeggen dat het niet uitkomt ofzo dus ja hoop dat het goed uitpakt ;)

groetjes edith

4. Niet meer actief

Ik ga echt zeker zeggen wanneer ik zwanger ben, als ik positief test zoek ik meteen een internet cafe ! Tenzij ik hier in NL nog zwanger raak ;)

Fijn dat je niet alles meer uitspuugt !
    Hopelijk voel je je zondag goed en kan je lekker croisantjes eten ! Vind ik altijd zooo heerlijk :D

Ik kan je zondag helaas niet feliciteren met je zoon want ben bijna nooit online zondags. Dus dat doe ik wel zaterdag ochtend dus wel online zijn !

Ga je het ook tegen je schoonzus zeggen als ze niet zwanger is ? Ik duim heel hard dat ze zwanger is, zij verdiend het ook zo erg ! Laat het ons meteen weten.

5. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ja dan vertel ik het ook gewoon maandag. want ja hoe vrezelijk dit dan ook zal zijn, een beter moment zal er niet te vinden zijn. dan kan ik haar beter gelijk na het nieuws dat ze niet zwanger is. de ganade klap geven dan een week wachten en haar dan als nog een klap te geven. terwijl het dan misschien net iets beter met haar kan gaan.

6. Niet meer actief

Gelijk heb je meid !
    Dan kan je dr extra knuffelen, en ze zal waarschijnlijk heel blij voor je zijn !

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ik merk het wel ;) het zal wel goed komen :D

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Bij mij nog geen duivels te zien.
    Ik heb alvast 2 testjes gehaald voor 5 euro bij trekpleister. Ik denk dat ik zaterdag ga testen als ik nog niet ongi ben. Want wil wel s'ochtends testen. En morgen moet ik werken vroeg dus das ook weer zo haasten altijd hahaha dus drang om te testen heb ik niet echt omdat ik denk dat ik toch niet zwanger ben en ik ben gelukkig veel bezig dat ik er niet steeds aan denk. Maar ik ga snel weer verder en jullie horen me wel.

groetjes lil momo

9. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo meiden,

hier ben ik ook weer even ;)

Lilmomo wat spannend bij jou zeg en een temperatuurstijging is toch net goed ;)

Balen Edithdeb dat je zo beroerd bent geweest, hopelijk voel je je zondag goed. Hopelijk is je schoonzus ook zwanger, dat zou echt geweldig zijn !

Puck, hopelijk wilt die temperatuursvermindering niets zeggen en ben je toch zwanger

Vera heel begrijpelijk dat je hierdoor in een dip zit, momenteel voel ik me ook depri, ik was deze maand 5 dagen overtijd, maar helaas ...
    Heel herkenbaar die teleurstelling telkens, je wilt er jezelf zo voor inzetten en er wordt vanalles beloofd, maar wanneer het dan moet, komt het er niet van. Mijn ventje heeft ook voor verbetering beloofd, ben eens benieuwd ;) Het zal er natuurlijk ook vanaf hangen hoe vroeg hij moet gaan werken en hoe laat hij thuis komt. Deze maand zie ik het echter niet gebeuren, het is enorm druk op zijn werk + dan de verhuis en een paar feestjes, ik zal moeten wachten tot april.

10. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Hoi hoi, even goed nieuws tussendoor. Het is gisteren uiteindelijk toch gelukt om manlief te verleiden. Ik verwacht mijn ei einde van dit weekend (of begin volgende week) dus hopen dat hij dit weekend ook in actie wil komen. Vanmiddag was er een heeeel licht streepje op mijn ovulatietest dus ik denk dat mijn ei inderdaad nog komt. Duimen jullie voor me?

Marientje, balen dat het niet is gelukt deze maand. Maar 5 dagen overtijd, dat kan een mislukte innestelling betekenen of niet?

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey damens,

Zit ff in een dip, Vandaag me pa 2 jaar overleden. En wat denk je wordt ook nog eens ongesteld. Me humeur is niet te doen had net een beetje hoop.

groetjes lil momo

12. Niet meer actief

Hey meid, had wel verwacht dat je in een dipje zou komen zitten, nu je vader 2 jaar geleden is overleden. Laat je maar extra verwennen dit weekend.

Wat balen zeg dat je ongi bent geworden, dat had ik echt niet verwacht, ik ben er zeker van dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.
    Hopelijk is het morgen over, en een lekkere innesteling gewoon !

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nou ikdus, was het maar een dikke innestelingsbloeding. Het stopt niet en het is best wel hevig. Maar goed, op naar de volgende ronde ook al had ik net zoveel hoop.

groetjes lilmomo

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames even een berichtje van mij ik heb het deze week erg druk gehad sorry dat ik niet gereageerd heb.

ik ben ongi geworden en was ook chagerijnig nu moeten ik volgende maand weer zo veel moeite doen op die vruchtbare dagen klote zooi!

limomo: dikke knuffel van mij en sterkte

vera: goed dat het is gelukt om je mannetje te verleiden hopelijk ben je op tijd voor je ei!

marientje balen dat je moet wachten tot april succes meid!

edith succes maandag als je het gaat vertellen!

ikdus:we gaan er vanuit dat je hier in nederland nog zwanger word en dat je ons op de hoogte houd via het internet cafe hoe de zwangerschap verloopt!

groetjes puck

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck, meid we gaan gelijk op. Op dezelfde dag opgesteld en ik heb eigenlijk meer ook de cyclus zo rond jou tijden zie ik. Alleen bij mij zijn er net 2 pieken van boven de 28 geweest. Wordt dus spannend deze maand en ook een knuffel van mij. We kunnen mekaar deze maand dus goed steunen.

groetjes lilmomo

16. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Lilmomo en Puck, balen meiden! Ik duim voor jullie dat het de volgende maand wel gaat lukken.

Manlief hier is in actie gekomen van het weekend. Zowel gisteren als vandaag! En vanmiddag had ik een 2e streep op mijn ovutest die bijna net zo donker was als de controlestreep. Nu de test van morgen nog even afwachten en misschien nog een poging wagen. Maar ik heb goede hoop deze maand. Manlief zei net wel dat als mijn eisprong volgende maand na het weekend valt dat ik er niet teveel op moet rekenen dat het dan weer zoveel gaat lukken (ivm zijn werk). Dus ik hoop heel hard dat het deze maand gelukt is.

17. Marientje

Marientje Actief lid

Lilmomo en Puck, balen zeg, ik dacht echt dat het deze keer toch gelukt was. Hopelijk is het volgende maand wel raak !

Vera, geweldig zeg, hopelijk is het raak :D

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja dat was zeker balen. Hopen dat ik morgen alweer aan de klus kan of vanavond. Want de duivels zijn na 2 en halve dag opgehouden. Ben vrijdag middag ongesteld geworden. En vannacht was ik droog:S

19. Niet meer actief

Dikke knuffel voor jullie puck en momo. vind het zo jammer voor jullie !

Vera, fijn dat het gelukt is ! Hopelijk vandaag ook nog een keer.

20. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hallo meiden,
    allereerst lilmomo en puck, jeetje wat kl*te!
    sterkte meiden ik hoop dat jullie de aankomende maand meer geluk mogen hebben.

verder is hier mijn grootste en naarste droom uitgekomen.
    de ivf van mijn schoonzusje en broer is mislukt.
    gisterochtend kreeg ze hier, op de verjaardag van mijn zoontje een grote bloeding. en is dus niet zwanger. :evil:
    ik baal als een stekker en het voelt zo onwijs kl*te haar nu te moeten vertellen, dat ik zwanger ben :cry:

helaas kan ik het haar ook nog niet eens vertellen vanavond, maar wilde ze wel dat we van de week nog kwamen om bij ze te eten. dus moet nog ff wachten ook voor het gemak. pfff nou ik hou jullie op de hoogte.

liefs edith

Deel Deze Pagina