hallo dames mijn computer thuis is kappot dus kan even niet meer meelezen hij ligt nu bij de monteur maar weet niet hoe lang het gaat duren. edith: wat een vreselijk nieuws voor hun! sterkte met vertellen. groetjes puck
Wat jammer Edith voor hun Ik kan me voorstellen dat het nu onwijs kl*te voelt om het haar te moeten vertellen. Sterkte hierbij ! Balen Puck dat je pc stuk is
Edith, heb je het al verteld? Puck, doet je computer het weer? Zo te zien zijn de vruchtbare dagen bijna aangebroken, hopelijk word het weer een succes het klussen en mogen jullie zwanger worden. Marientje, wanneer zijn jou vruchtbare dagen.
Ik heb het deze maand niet uitgerekend, wou er niet echt mee bezig zijn. Ik had er nu even geen zin in om mijn mannetje te overtuigen en weer teleurgesteld te worden. Mijn cyclus is ook van 25 naar 30 dagen gesprongen, dus echt zeker ben ik niet meer. Heb het nu even uitgerekend op 28 dagen en dan was mijn vruchtbare periode op 14/04/2008 tot 18/04/2008 We hebben in dat weekend wel een keer geklusd dus wie weet. Ga er me in ieder geval niet meer op verheugen zoals vorige maand, want daar zit ik nu zo'n beetje van in een dipje. Ik denk dat je ook wat meer moet klussen om het zaad op kwaliteit te brengen, als er telkens een week of meer tussen zit dan daalt de zaadkwaliteit aanzienlijk Als het deze maand niet wonderwel raak is, dan ga ik er weer met frisse moed in april voor. We zitten dan in ons nieuwe huisje dus wie weet ? Ik ga in ieder geval nog eens proberen alles in de strijd gooien, hihi. Hij heeft verbetering beloofd als we verhuisd zijn, dus daar hou ik hem aan
Ik snap het volkomen het is ook beter om er wat minder er mee bezig te zijn. Fijn dat je in dat weekend toch nog geklust hebt. En je hebt inderdaad gelijk over dat zaad het moet toch elke 10 dagen zeker wel een zaadlozing te pas komen en vooral als je veel zit is dat belangerijk. Nou meid denk jij er niet te veel aan dan ga ik heel hard voor je duimen
hye meiden, sollie dacht dat ik de uitkomst van het vertellen van mijn schoonzusje al neer gezet had ze pakte het een beetje vaag op, ze zei, ja ik ben heel erg blij voor jullie, maar je moet niet denken dat ik het er steeds over wil hebben ik had liever dat ze eerlijk was en had gezegd, waarom jullie wel en ik niet of k*t wijf of weet ik veel wat. ik bedoel dat ze haar zelf meer had kunnen uiten, daar kan ik dan wat mee. hier kan ik niks mee. pfff snappen jullie me nog mijn broer was wel oprecht blij voor ons en vond het geweldig dat hij er nog een neefje of een nichtje bij kreeg. hij is ook helemaal gek van yordi. dat is echt zijn allesie. marientje, misschien is het wel goed om er iets meer afstand van te nemen. en niet zo met datums bezig te zijn. maar ik moet wel zeggen dat ik het onwijs knap vind, dat je het ook echt een beetje kan. ik kon dat echt niet puck jeetje meid wat vervelend, pc stuk bahhhh ik hoop dat je er uiteindelijk je voordelen uit trekt volgensmij komt je klus periode er al weer bijna aan. dus klus ze zo ver als man lief toelaat te minste he ikdus hoe zit het met jou? druk met de voorbereidingen voor je vertrek. het schiet al lekker op zo. ik hoop dat ej klussen er niet onderlijd lilmomo hoe is het met jou meid. zit je ook al in de klus vase? ik elk geval succes meid. zo met mij gaat het verder prima mijn borsten doen alleen erg veel pijn. en ben met vlage misselijk, maar ja je moet er wat voor over hebben zeggen ze ] knuffels en hoop dat ik snel niet meer alleen zwanger ben groetjes edith
Ik snap denk wel een beetje wat je bedoelt Edith, hier kan je inderdaad niets mee. Maar ik denk dat ze gewoon geen rot gevoel tegen over jou wilt brengen. Misschien kan je als je dr ziet tegen dr zeggen dat je wilt weten hoe ze er echt over denkt en dat het jou niets uit maakt als ze je een kutwijf vind hierdoor. En dat je het fijn zou vind dat ze dr hart een beetje kan luchten.. Wel fijn dat je broer het wel zo goed oppakte. Klussen heeft er niet echt onder geleden gelukkig. En drukte valt tot nu nog wel mee, vanaf 11 april is mannetje thuis, dus dan word het al minder online zijn, en volgens mij een week later is mijn tante ook klaar. En dan gaat het wel allemaal echt van start. Nieuwe keuken plaatsen, huisje helemaal op knappen en alles inpakken en heel veel weg gooien.
Edith, inderdaad erg vaag, en kan me voorstellen dat je liever had dat ze zich meer uitte. Momenteel zal ze zich echt rot voelen, waarschijnlijk is het daarom dat ze zo reageerde. Kan ik me ook wel voorstellen, waarschijnlijk zal ze nog wel bijdraaien, ze zal het een plaatsje moeten geven. Ik vind het wel rot voor jou, want dan ga je je misschien helemaal schuldig voelen omdat je zwanger bent. Wel fijn dat je broer oprecht blij voor je was ! Tja, het werd me eerlijk gezegd ook allemaal teveel, begon depressief te worden en dat is niet de bedoeling. Ik had me op voorhand al voorgenomen niet teveel van deze maand te verwachten, dus heb ik er vrede mee . Maar zit me al wel te verheugen op april en aan de andere kant ben ik weer bang dat hij weer gaat afhaken . Is afwachten. Ikdus, veel succes met de voorbereiding van jullie verhuis naar het buitenland. Begint ook al te korten voor je. Je hebt nog veel werk voor de boeg, zoals ik kan lezen, goed dat je klussen er niet onder lijd Vanaf het laatste weekend van deze maand zullen jullie mij even moeten missen, want dan verhuizen wij
hallo allemaal hier ben ik weer joehoe de computer is weer gefikst mijn vader is net weg die moest hem nog even instaleren. edith:moeilijke reactie van der kan me voorstellen dat je niet weet hoe je er mee om moet gaan ik zou ook een keer met haar alleen er over hebben, misschien helpt dat . wel fijn dat je zag dat je broer oprecht blij was ik denk dat mannen er ook iets anders mee om kunnen gaan. succes marientje:het is innderdaad niet de bedoeling dat je depresief gaat worden maar ik kan je heel goed begrijpen kop op en probeer positief naar april toe te leven. sterkte met de verhuizing ikdus:succes met de voorbereidingen ik denk dat het moeilijk word om dingen weg te gooien of niet? keuzes maken is altijd moeilijk vera succes ik ga voor je duimen lilmomo hoe is het met je? hier alles goed maar het zwanger worden is ons niet gegund mijn mannetje moet voor z,n werk naar Italié deze week net in mijn vruchtbare dagen gggggrrrrrhhehrhrfkjrgbh weer een maand verder klote kut zooi zo dat moest er even uit! fijne pasen nog groetjes puck
hoi, nou erg grappig dit topic. Mijn vriend heeft nooit moeite gehad om te vrijen. Nu zitten we in de eerste ronde en moet ik hem er toch af en toe op attenderen dat het verstandig is om te klussen.... Maar dan heeft hij er toch best moeite mee hoor. Hij zegt ook dat hij het raar vindt dat ik nu altijd wil. Terwijl ik voorheen weleens geen zin had. Maar nu voor een kindje wil ik altijd. Dit is voor hem vreemd. We doen het dan wel maar het ligt toch een beetje anders. Mijn vriend wil ook heel graag een kindje.
Puck, wat klote zeg dat hij persee nu naar Italie moet Pfff, ik wou je zwanger zien voor ik weg ging hoor. Mijn vriend en ik wonen bij mijn tante, en wij hebben hier dus totaal geen spullen, dus dat weg gooien gaat wel makelijk. Lijkt me alleen moeilijker voor me tante en oom, want het is hun huis en hun spullen. Maar meestal valt het ook wel mee met het weg gooien. Luna, als dit je eerste ronde is moet je het nog wel leuk houden en niet zin maken omdat het moet, dit gaat alleen tegen werken in de relatie. Maar goed dat moet je ook zelf weten natuurlijk.
marientje, ow ow meid niet depri worden hoor, probeer dat als je blieft te voorkomen, je heb nog een lekker kereltje rond lopen he meid. die heeft mama hard nodig. ik snap heel goed dat het behoorlijk fustrerend is, die mannen snappen er ook niks van pfff, het is ook zo mooi als het lukt en helemaal als je de ervaring gehad heb, merk je dat de wens voor een 2 de sterker word. teminste dat was bij mij echt wel het geval. succes meid ik duim voor je, hey puck jeetje meid een maand heeft 4 en halve week ongeveer waarom nou weer net die week..... pfff ze weten het er wel altijd uit te pikken he grrr ik kan me voorstellen dat je in alle staten bent nu. elke maand extra is er 1 teveel pfff. sterkte meid en hoop dat deze maand snel voorbij gaat voor je en je aan de nieuwe klus start mag beginnen. luna het is inderdaad anders,als je voor een kindje gaat ja, mannen snappen dat niet echt goed en kunnen er niet zogoed mee omgaan. als ej aan de pil bent ben jij sexueel minder actief en wil je een stuk minder en zodra je met de pil stopt komen de hormonen tot leven en wil je meer dan de man gewend is en klappen die dicht. terwijl ze zich eigenlijk gezegend zouden moeten voelen succes meid met zwanger worden. lilmomo hoe is het met jou? ow ikdus ik zou alles wel wegwillen gooien hier hoor en hele maal opnieuw willen starten, lijkt me heerklijk maar ja mijn knip vind dat niet zo leuk hahaahah. verder heb ik zoiets met mijn schoonzusje ik laat haar maar ff lekker in der sop gaar koken. mijn broer heb ik in de tussentijd nog wel gesproken en die zei dat ze van de schrik bekomen was en ze echt ook net als hij oprecht blij voor ons was. ik heb er maar even niet op gereageerd. ik heb met vriendinnen gesproken en met mijn stiefbroer en die hebben me er voor gewaarschuwd haar probleem niet het mijne te maken en dat dit me laatste zwangerschap zou zijn en ik daar dus deze keer volop van moest gaan genieten. en dat ga ik dus ook gewoon doen. ik wil niet nogeen keer met kromme tenen mijn zwangerschap voldragen als zij in mijn buurt is. succes meiden ik blijf voor jullie duimen
Goede tip van je vriendinnen en stiefbroer Edith.. In mijn slaapkamers heb ik dat ook altijd gehad, alles weg gooien en weg halen en nieuwe dingen dr in zetten haha. Ik hou van nieuw :d
Hey meiden, Hier ben ik weer, was het vergeten te melden aan jullie maar was op vakantie naar famillie van manlief in duitsland. Maar dat had geen groot succes ook al zat ik in de klusdagen ( zit ik nog ). Maar als je 6 nachten op een luchtbed moet slapen bij moeders lief in de kamer. Gaat het ook niet echt lukken om te klussen zou maar zeggen. Dus nee vakantie was geen goed succes bij ons. Want man lief moet nu ook weer werken en is dood op van vakantie:S na leuk. Hopen dat hij vandaag of morgen nog wilt klussen. Puck bij jou alles goed? groetjes lil momo
Hahaha geen idee wat hij ervan vind, ik heb over de kamer waar ik nu in slaap ook niets over te zeggen er staat niets van ons in.. Komt wel als we op ons zelf wonen, hij is toch meubelmaker dus dat scheelt een boel . lilmomo, wat jammer zeg ! Ondanks het klussen niet kon en jullie niet confortabel konden liggen hoop ik toch dat het een beetje leuk was.
Jeetje, wat lijkt me dat moeilijk als je man niet wil. Misschien dat je iets hebt aan de volgende site: http://www.themarriagebed.com/pages/pro ... m-on.shtml Staat een artikel in het engel.
Haha Mach, leuk artikel, goede tips, maar meeste van ons hebben alles al geprobeerd. Zonder succes. Mijn man bv wordt totaal niet opgewonden van iets wat ik in het openbaar zou doen (bv geen slipje dragen of zoiets). Hij krijgt er eerder geen zin door... Ik weet niet hoe het bij de rest zit?