help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0

Hier is het verhaal een beetje hetzelfde, voorheen wilde mn mannetje altijd maar had ik wel eens geen zin.
    Nu wil ik vaker en hij niet.
    Hij denkt dat ik het alleen voor een baby doe.
    Ik hem al uitgelegd dat ik sinds ik gestopt ben met de pil gewoon ook meer zin heb en dus ook op' niet' vruchtbare dagen.
    Hij moet er in iedergeval nog erg aan wennen geloof ik.

2. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Misschien wat spannende films opzetten?

3. Niet meer actief

Bij mijn ventje werkt het als ik niet laat merken dat ik wel wil vrijen haha.
    Gewoon het erniet te dik opleggen en er vooral niet overpraten ;) trek gewoon iets aan wat hij altijd sexy vind staan ofzo en begin verder ni over sex laat het vanuit hem komen.

Het is zoizo volgensmij onzin dat alle mannen vaker zouden willen dan vrouwen. Bij mij is het omgekeerd en wij klussen nogniet eens voor een wondertje hoor!

Mannen zijn ook soms gewoon erg moe van werken ofzo terwijl wij vrouwen iets echt in ons hoofd kunnen hebben en het maakt dan niet uit hoe moe we zijn!

Groetjes

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi, als ik je een tip mag geven: probeer de eerste paar rondes nog niet te plannen en hem erop te attenderen dat het verstandig is om te klussen. Het is wel zo leuk om het de eerste spannende maanden ook een beetje spontaan te houden.

Wanneer het langer gaat duren, ga je vanzelf plannen en dan is het niet zo leuk als je dat al vanaf het eerste moment hebt gedaan. Dat hadden wij namelijk en dan is na een maand of 7 de lol er echt al af. Maakt je relatie niet gezelliger en de zin wordt er niet groter door. Dus hou het de eerste maanden een beetje gezellig en doe je het niet, nou dan misschien een dag later of dag daarna. Ga het niet nu al plannen. Maar dat is mijn persoonlijk advies...

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Mmm leuk, eisprong vandaag overduidelijk gevoeld. Man lief is met vriende voetbal gaan kijken in het cafe, dan weet ik dat er helemaal niets van komt vanavond. Maar goed. Zucht

6. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    lilmomo jeetje meid daar zat je nu ook niet op te wachten.
    echt balen dit pfff, voetbal dat moesten ze verbieden.
    gelukkig heeft mijn man er niks mee, hij kijkt alleen F1gelukkig is dat maar 1 keer in de 14 dagen.

zal ik julie nog iets anders vertellen.
    toen ik zwanger wilde worden, zat ik te klagen dat we niet kluste.
    ik denk dat mijn man nu ergens op een forum zit te praten, dat hij vanaf de eisprong geen sex meer heeft gehad :oops: :)
    erg toch :confused: maar ik moet er niet aan denken :oops:
    en niet omdat ik bang ben voor een miskraam ofzo hoor.
    maar gewoon echt geen zin. zal wel weer goed komen hoop ik voor hem. :(

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi meiden,
    bedankt voor de adviezen!
    helemaal gelijk in hoor Jannes. Op het moment dat ik zeg dat ik in de vruchtbare periode zit denk ik daarna meteen. Waarom doe ik dit nu weer! haha
    Maar ik ga er inderdaad wat minder mee stoken nu. Maar toch hoop ik dat hij er vanavond zelf mee komt. Het is eigenlijk te laat voor een eisprong maar toch voel het alsof ik hem heb!

Hopelijk gaat het voor jullie allemaal ook heel snel.

Ik ben trouwens al een jaar gestopt met de pil dus ik kan niet als excuus geven dat ik daardoor nu meer zin heb ik sex :)

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames ben ik weer ja ik heb het een beetje druk de laatste tijd!

edith : goede tip van je vrienden! ga maar eens lekker genieten van je zwangerschap! wel grappig dat je nu niet meer wilt vrijen komt allemaal goed meid!

lilmomo:balne meid ik herken dit helemaal maar hij moet toch ook snappen dat ze er niet in vliegen hopelijk wil hij straks toch nog als jij iets meer werk doet bijv. sterkte

ikdus: hoe is het eigenlijk met jou los van je verhuizing?

hier alles goed! balen dat mijn mannetje in Italië zit net in mijn vruchtbare dagen hij is vanmorgen vertrokken en we hebben vanochtend geklust voor dat hij ging ohohoh ik ben zo blij dat hij er moeite voor doet ook al is het te vroeg voor de eisprong denk ik. niet geschoten is altijd mis toch! hij komt vrijdag laat thuis mischien is zaterdag niet te laat om het nog een keer te doen! ik merk dat hij ook graag een baby wil en doet er ook nu iets meer zijn best voor hij vind alleen dat ik er te veel mee bezig ben vooral hier op deze site ik probeer daarom dit te doen als hij er niet is.

groetjes puck

9. Niet meer actief

Balen lilmomo, hopelijk is het toch nog gelukt !

puck, ja hier gaat het prima, over een weekje mag ik alweer broekloeren ;)
    Wel fijn dat mannetje gister ochtend nog even zijn best gedaan heeft, als vandaag of morgen je temp stijgt is dat ook wel goed geweest hoor ;)

Luna, jammer dat je dat niet kan gebruiken als excuus. Maar laat het nu nog maar lekker op zijn beloop gaan en later pas "plannen" als dat nog nodig is..

Edith, het komt heel vaak voor dat vrouwen in het begin geen zin hebben, en dan rond de 20 weken heeel erg haha.

10. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Wat fijn om jullie ervaringen te lezen.

Mijn man wil ook weinig sex. Hij gebruikt medicijnen en het is een bijwerking daarvan.
    Dus ik ben blij dat hij zich goed voelt, maar die pillen zorgen wel voor een laag libido. En dat is met het oog op een kindje echt knudde.
    En ik heb een onregelmatige cyclus.

Zuchttttttttttttttttttt

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    poeki welkom hier op dit tophic
    je kan en mag je hart hier altijd even luchten en of gezellig even mee kletsen
    ja het is erg vervelend als je mannetje niet kan of wil of vaak op reis is hopelijk raken we snel zwanger.

groetjes puck

12. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    thx Puck.

Kunnen we elkaar steunen he.

Ik heb volgens mij mijn ei afgelopen weekend gehad.
    En we hebben donderdag de nacht op vrijdag gevreeen.
    Verder niet meer.
    En daarvoor was het een week geleden.
    Dus een heeeeeeeeeeeeleeeeeeeee kleine kans.
    Ik denk eigenlijk nihil.
    Ik baal echt dat het klussen op zon laag pitje staat.
    Een paar maanden geleden ben ik zwanger geweest, maar dat is helaas een miskraam geworden.
    Ik weet dat het dus wel kan.
    Aleen in die maand dat ik zwanger werd, hadden we wel 4 x geklust in 1,5 week tijd. Dus het hielp toen wel.
    En nu is het max. 1 keer per week.

Hoe gaat het met iedereen?

Veeel HCG voor ons allen ***********************************

kusjes Poeki

13. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Puck, ik hoop dat je nu niet kan reageren, maar druk aan de klus ben.
    Volgens je banner ben je nu op zn vruchtbaarst [-o<

14. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hallo poeki,

welkom hier, ik ben jullie mascotte, :) ik ben het bewijs dat je met een man die niet klussen wil wel zwanger kan raken ;)

helaas is puck niet aan het klussen omdat haar man in italie zit net nu de nood het hardst is :cry:

verder gooi ik zo nu en dan met de hcgtjes en hoop dat jullie genoeg vangen om zwanger te raken,

heel veel succes met zwanger worden ;)

15. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    hier vant zelfde hoor Poeki, gewoon 1 à 2 keren per week :cry: , maar ja.. ik zal het maar op het slechte weer steken :rolleyes: , misschien als het wat zonniger is dat de mannen wat meer energie krijgen :( :D

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dag dames

edith kom maar gauw met die hcgtjes mijn mannetje was vanmorgen thuis eerder dan ik dacht i(k had het ook niet goed gevraagd waneer hij precies terug zou zijn) EN JA HOOR vanmorgen hebben we geklust en woensdag ochtend heel vroeg ook hij was maar twee daagjes weg dus wie weet!
    maar nu gaf mijn ff eerst aan dat ik dinsdag mijn ei had gehad en maar gisteren had ik een positieve ovutest nu had ik niet alle dagen getempt dus ik ga er van uit dat we goed zitten joehoeeeeeeeeeeeee

nu weer die verdoemde twee weken wachten! grrrrr ik heb geen geduld dat is een kapperskwaal hihi

groetjes

17. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey geweldig puck wat een goed nieuws zeg. ik gooi me rot met de hcgtjes en hoop dat je genoeg vangt

ja die 2 rot weken wachten is inderdaad lang ja. we praten je er wel door heen meid. en geduld heb ik ook niet hoor en ik ben geen kapper :)

athena ik zie dat het jou vruchtbare dagen ook zijn. en ik hoop natuurlijk ook voor jou dat het snel raak mag zijn :)

ik vind het momenteel erg lang wachten tot het 25 april is dan heb ik mijn eerste echo ik ben dan 12 weken en 5 dagen. ik kon wel eerder een echo, maar ik weet dat het niet verstandig is omdat ik een stevige vrouw ben :oops:. dus ja we wachten het maar af he. vanacht ben ik wel erg geschrokken ik had echt kramp in mijn baarmoeder. dat was niet zo fijn, maar het duurde maar iets van een minuut op 10 dus zal wel niks zijn geweest.

groetjes edith

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen edith

tot 25 april wachten is inderdaad lang daar sleep ik jou wel doorheen kunnen we elkaar steunen
    en mijn collega is 19 weken zwanger en die had heel veel van die buikpijn steken in het begin dus dat hoeft indderdaad niks te betekenen.
    mijn ff zegt dat ik eerder mijn ei heb gehad dan ik zelf denk maar we wachten maar af.

groetjes ik ga werken.

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

Wat goed zeg dat jullie geklust hebben en dat hij eerder terug was hopelijk is het nu een keer raak voor jou. Ik heb een dikke tegen valler, bij mij is het niet gelukt om te klussen. Ik zal wel weer een maand overslaan ben er echt sagerijnig om maar goed. Kan het niet veranderen. Nu komt er ook nog voorlopig een vriend van mijn partner hier wonen dus veel privacy heb je dan ook niet meer en is eigenlijk niet waar ik op te wachten. Maar ja het moet maar als nood aan de man is zou maar zeggen.

ik hoor jullie snel

groetjes lilmomo

20. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

hier ben ik weer even, is hier erg druk geweest met inpakken enzo.
    Morgen is het zover, dan verhuizen we.
    Hopelijk doet het nieuwe huis ons goed en schiet mijn manneke in actie :)
    Begin april verwacht ik mijn :evil: nog en daarna, ga ik er weer helemaal voor. Ik moet zeggen dat ik het wel ff nodig had om er niet zo mee bezig te zijn voor een maandje ;)

Welkom hier Poeki ;)

Balen Lilmomo :(

Luna, misschien idd verzwijgen wanneer je in de vruchtbare periode zit, maar ja, ik weet het is eruit voor dat je het weet ;)

Puck, wat goed dat je mannetje eerder thuis was en dat jullie geklusd hebben, hopelijk is het raak :D

Edith: idd grappig dat je er nu opeens geen zin meer in hebt, ik geloof dat ik dit ook even heb gehad toen ik zwanger was, komt wel terug ;)
    Hihi, is idd lang wachten hè als je zo graag een echo wil, is altijd zo mooi om te zien :D

Deel Deze Pagina