yep inderdaad en heb men mannetje toch zover gekregen om vrijdagmorgen en deze morgen (nacht eigenlijk) te klussen beter een keer teveel dan te weinig 8) .. hij was wel erug moe maar kom. Heb via pendelen vernomen dat het pas tegen het najaar zal zijn dat het raak is en gisteren tijdens een upperdare ook aan de praat geraakt met iemand die pendelde, tarot etc deed .. ze zei me meteen dat het heeeel moeilijk ging gaan, maar toch wel eens zou lukken - voor dit jaar ging het alvast niet zijn zei ze ; het ligt aan hem , wat ook voornamelijk klopt. 1 van dees geef ik haar is een belletje om af te spreken en is verder te praten, met al dat volk erbij ging het moeilijk + er zat iemand bij die stikjaloers is op ons , was dus niet de ideale plek
Vanmorgen nog geklust. Maar veel te laat. Me hubbie zei gisteren avond nog tegen mij. Sorry dat ik je nog geen kind heb kunnen geven, zomaar uit het niets. Ik zo dat komt wel lieve schat als de tijd daar rijp voor is zou maar zeggen. Heb me eisprong overduidelijk gevoeld woensdag dus het is te laat. Maar goed volgende maand beter dan maar. groetjes
hoi allemaal Wij hebben gisteren en die dag daarvoor gevreeen. Erg fijn, maar wel na mn vruchtbare dagen, grrrrrr. Maar ja het was wel super hihi. Dan de volgende maand maar op het goede tijdstip, schiet zo niet op natuurlijk. lilmomo, wel lief dat je hubbie dat zei.. Nu maar hopen op een goede volgende maand met wel klussen op het juiste moment. Athena, misschien is wel raak bij jullie deze maand. Duimen maar. Iedereen succes en duimenderduim voor ons allen. Sorry dat ik nog niet goed reageer op iedereen, jullie moeten nog in mn hoofd komen .
wat lef lilmomo dat je man dat zei gisteren laat het hem de volgende maand maar waar maken en dan gaan we flink wat hcgtjes van edith vangen! poeki: fijn dat je gevreeen hebt maar weet je zeker dat je te laat was heb je getempt of een ovulatietest gebruikt? athena: ik heb al tee keer een bericht gestuurd naar dat pendelen maar nog nooit iets terug gekregen. hopelijk tel je eerder aan dan dat ze zeggen.ik zou er niet zo veel van geloven. succes marientje: succes met verhuizen volgende maand in je nieuwe stekkie flink aan de klus........ groetjes
tja bij mij heeft het ook ff geduurd eer ik antwoord kreeg, had aan 3 personen gevraagd en 1 had er gependeld . De andere persoon was een vriendin van een vriendin. Tot nu toe hebben er wel al minstens 4 heksen/helderzienden, die ik persoonlijk ken, al voorspeld dat het een jongen zal zijn. (men vriend wil persé ook een jongen, dan krijgt hij een antiek groot treinstel met sporen en weet ik veel, van zijn over/grootvader) Wanneer het juist gaat lukken tja .. ik houd aan dat het idd voor einde dit jaar of volgend jaar raak gaat zijn - met in men achterhoofd dat het eventueel ook sneller kan. Zo raak ik het minste ontgoocheld. Dat heb ik me vroeger ook vaak voorgenomen : niks verwachten, dan raak je het minst ontgoocheld ook
Heey meiden, ik kreeg geen berichtjes meer dus erg raar ! Puck, je moet gewoon je positieve ovu test bij FF zetten dan veranderd hij vanzelf wel Fijn dat jullie hebben geklust. lilmomo, balen da het te laat was, wel lief dat je mannetje dat zegt en ook fijn dat jullie toch hebben geklust. Athena, ook fijn dat jij hebt kunnen klussen goed zeg hopelijk is het snel raak Marientje, ik hoop dat het nieuwe huisje ook een positieve invloed heeft op jullie ! Poekie, ook vervelend voor jou dat het na je vruchtbare dagen was, maar geniet van elk moment dat je mannetje wilt Edith, hoe is het met jou?
ikdus:ja dat heb ik gedaan bij ff nu klopt hij denk ik wel ff zegt dat ik good heb geklust tja dat was vorige maand ook en toen was ik ook niet zwanger! ik voel vanalles en dat twee dagen na mijn ei kleine teekjes in mijn baarmoeder het zit allemaal tussen mijn GROTE OREN grrrrr ik weet ook wel dat ik mezelf voor de gek houd maar ik kan die knop niet vinden om mijn gedachte uit te schakelen. hoe is het met jou ikdus schiet alles een beetje op?
Vervelend is dat hè, je weet dat je goed geklust hebt dus je dan ga je van alles denken en hopen dat je het voelt. Maar die steekjes kan gewoon hoor, de gyn waar ik was zei dat die pijn van de darmen af komen na je eisprong door het stofje progesteron. Jaa het gaat goed hoor, we zijn langzaam aan kleine beetjes inpakken en weg gooien. Ik heb alleen nog kleding in de kast wat ik hier in NL ga dragen en wat in de koffer gaat. Moet binnekort alleen wat korte broeken kopen. De verhuiswagen komt pas 10/15 mei de spullen brengen. Gelukkig is het een gemeubeleerd huis, daat scheelt dus echt !
waar hebben ze toch last van? hehe die van mij heeft ook altijd wel wat moe, hoofdpijn, teveel gewerkt.. gestressed... niet alleen voor t klussen maar ook gewoon zo al. en dan hebben ze over vrouwen wat te zeggen als die eens niet willen
goedemorgen dames tja lucifertje meestal zeggen ze dat de vrouwen niet willen de bladen staan er altijd vol van maar over mannen die geen zin hebben schrijven ze nooit iets. het is maar vanzelfsprekend dat die altijd zin hebben. kom maar gezellig hier meekletsen als hij weer een keer geen zin heeft gehad kun je hier lekker je hart luchten. groetjes
hallo meiden. lilmomo datklinkt inderdaad niet echt motiverend een vriend die in huis komt wonen ik hoop dat dat jou mannetje het tegen over gestelde gaat krijgen. en zijn haantjes gedrag naar boven komt en dat hij zijn lieve woordjes waar gaat maken en kei hard wil gaan klussen voor het beebje. marientje hoe staat het met de verhuizing meid. staat alles al een beetje op zijn plek athena, zie dat pendele als leuk he niet als waarzeggerij, anders kom je straks misschien wel van een koude kermis thuis. dat pendelen schein je trouwens niet voor iemand anders te kunnen doen, maar alleen voor jezelf. en ik hoop dat het ver voor het na jaar nog raak is hoor poeki na je vruchtbare dagen klussen hoort er ook bij, maar ja ik kan me ook wel voorstellen dat het heel erg teleurstellend is als je tijdens je vruchtbare dagen niet gelukt is en wel net er na ik hoop volgende maand op meer succes ikdus nog maar 4 weken en dan ga je ons verlaten dat vind ik niet leuk hoor. maar ja meid zal mijn jaloerse kant wel zijn die nu de kop op steekt. lekker warm spanje hmmm kan der alleen van dromen haha nee hoor meid ik gun het je van harte. als je maar mooi snel zwanger raakt en heel gelukkig word heb je mijn zegen lucifertje ook heel erg hartelijk welkom hier, mannen zijn inderdaad niet te peilen. nu ik niks meer wil heb ik steeds een sexueel gefrustreerde man aan mijn been hangen het is niet te geloven. ik stuurde gister een sms van boven uit mijn bed naar beneden, of hij de babyfoon aan wilde zette .ik was kapot en ging prakties gelijk met yordi naar bed. man lief stuurt een sms terug::: had ik al gedaan lekkerding van mij. ik wou eigenlijk met jou knuffelen en sexen. maar dat zal er wel niet in zitten denk ik vrezelijk toch : arme man maar goed hier gaat het verder prima ik ben alleen onwijs moe en loop echt de hele dag als een kip zonder kop over straat. maar ik neem het allemaal voor lief hoor. zolang ik maar zwanger mag zijn en helemaal op deze manier. knijp ik mijn handjes dicht knuffels en heel veel hcgtjes van mij
nee weet wel dat het niet altijd klopt , maar pendelen voor jezelf is juist niet de bedoeling (volgens diegene die het echt kennen en doen) want het is nl zo dat je met je eigen wens of hoop op iets, je eigen pendel kan beïnvloeden .. @lilmomo, das hier net hetzelfde probleem hoor. Men ventje zijn vriend en vriendin wonen hier ook elk weekend. Van vrijdagavond tot zondagavond (laat dan nog wel, die blijven hier plakken tot vaak 23.30u ). Tja en als ik er iets van zeg dat het me stoort dan wil hij er niks van horen, hij wil ze niet buiten zetten. Aan de ene kant begrijp ik het wel want het is zen beste vriend, maar aan de andere kant moet hij mijn standpunt ook maar bekijken : ze eten en drinken practisch altijd op mijn kosten want ik doe de boodschappen hier (en als ze dan al is iets gaan halen is het enkel een busje drinken voor zichzelf ofzo - maar verder wel men cola/redbull/senseo etc etc flink eerst opzuipen), minder privacy, als zij de afwas doet laat ze gewoon het water lopen ipv de gootsteen met water te vullen en van een schuursponsje heeft ze ook nog nooit gehoord blijkbaar ( = meestal kan ik de borden enzo nog een keertje extra afwassen als ze weg zijn). Vind het belachelijk en egoïstisch van hun uit want het meisje heeft een studio in Brussel waar ze door de week al wonen, dus waarom ons nog ff het ganse weekend komen lastigvallen en storen terwijl ze zelf een eigen plekje hebben . + komt er nog is bij dat hij een dochter heeft en die om de 2 weken 's zaterdags komt. Zitte ze kabaal te maken zat.morgens om 10u terwijl je is probeert uit te slapen .. zucht Gelukkig hebben we plannen om zelf te verhuizen in de zomer , dan is het hopelijk vanaf dan enkel wij 2'tjes en de hond.
Ik snap precies waar je het over hebt. Maar doordat hij hier nu is merkt me partner wel dat ik minder aandacht aan hem geeft. Maar ik snap ook wel dat hij zijn vriend niet laat stikken. Dat is net een 2de vader voor hem en ik begrijp het ook allemaal wel. Maar hij is hier nu vanaf zaterdag. Hij heeft nog nooit eten gekookt of gekocht of afgewassen en wat dan ook. Ja een asbakje leeg gegooid. Terwijl hij voor zijn eigen zou koken en zijn eigen boodschappen zou doen. Naja erger de erger. Zit al bijna 3 dagen vast gekluisterd achter me pc en die heb ik ook naar de slaapkamer verhuisd want mijn pc is ook mijn privacy. Wij hopen ook dat we kunnen verhuizen van de zomer. Maar me partner heeft al gezegt dan verhuis je lekker mee dan heb je een grotere kamer Ik zo en de kleine dan als ik eenmaal zwanger ben die krijgt de kleinste kamer ofwa hahahaha hij zo nee dan schoppen we hem wel op zolder. Ik zo naja loop er nou niet echt op te wachten als we een kleine hebben dat er iemand anders bij mij in huis zit maar goed. Weer genoeg gejammerd voor vandaag hahaha. groetjes lilmomo
wablief, dat zou men ventje nooit moeten zeggen want dan verhuist ie maar alleen .. beste vrienden of niet, sorry maar je partner komt dan op de eerste plaats en al zeker als er een kleintje bijkomt. Misschien dat je is moeten praten met die vriend dat je je privacy wil als je verhuist en bevallen bent en dat je liever hebt dat hij iets anders gaat zoeken. als laatste zou dan je mannetje maar een keuze moeten maken , of zijn gezin of zijn vriend punt (zo zie ik het toch)
athena, inprinsiepe zit jij in het zelfde scheutje als lilmomo toch? het is denk heel moeilijk te zeggen wat je wel of niet zou moeten doen in zo'n situatie. wel vind ik dat de partner het op zijn minst hadden moeten overleggen voor ze hun vriend in huis namen. zelf kun je dan, en heb je ook het recht om nee te zeggen. hoe goed die vriendschap ook is. er zijn meer opties om iemand te helpen. er zijn campings met staancaravans die te huur worden aan geboden tegen redelijke prijzen. of zomerhuisjes, dat is natuurlijk heel erg moeilijk om dat tegen iemand te zeggen, maar ik vind wel dat je moet waken voor je eigen vrijheid. en zeker als je een kinderwens heb. stres doet een kinder wens geen goed helaas. meiden heel veel sterkte met deze situatie en hoop dat jullie snel verlost zijn van de inwoners en weer snel vrijheid mogen hebben. dikke knuffels edith
jij bent geen haar minder dan ik hoor jij bent ook een verscrikkelijke lieve meid, en we gaan je ook echt wel kei hard missen
Athena, tjee meid ze wonen in het weekend bij jullie terwijl ze een eigen studio hebben? Wat is dat voor raar iets? lilmomo, ook vervelend voor jou hoor ! Snap best dat je ventje zijn beste vriend/2e vader wilt helpen. Maar dan kan hij toch niet mee verhuizen, dat vind ik wel erg belachelijk. Hij heeft toch zelf ook geld en kan toch wel iets huren? Edith, ik ga jullie ook ontzettend missen ik ga echt mijn best doen om minimaal 1 keer per op internet te kunnen komen. Ik heb me net gesolliciteerd als kids-entertainer ik heb weinig hoop, want ik ben niet beschikbaar in de trainings week 28 april tot 2 mei. 28 April vetrekken we net naar Spanje, helaas.
hallo dames hier ben ik weer lilmono en athena wat een vreselijk moeilijke situatie die jullie hebben ik snap heel goed dat jullie daar misverstanden van krijgen onderling. ikdus ja ik ga je ook heeeeelllll eeerrrrrg missen. wel een leuke baan trouwens kids-entertainer als je nu aangenomen word kun je wel een keer op de kinderknip middag komen entertainen misschien zitten ze dan beter stil tijdens het knippen. edith: toch wel lief z,n sms beter dan een koele kikker in bed krijgen! wel grappig dat hij nu wel zin heeft mannen zijn net kinderen alles wat niet mag (of geen zin) is juist interesant hihi succes hier alles ok ik heb even een vraagje zou je de eerste week na de eisprong echt helemaal niets voelen ik voel namelijk niks (steekjes zijn weer weg) en denk daarom dat het weer niet raak is of voel je gewoon echt niks de eerste week en moet ik gewoon wachten? "je moet toch iets voelen?" groetjes puck