jups! ik heb ook zo leuk vriendje ja grote verhalen maar als het zo ver is hij te moe vanhet werken heeft hij geen zin ,of helemaal mooi hij wil het niet doen omdat het moet van wegen de eisprong maar hij wil het doen waarneer het hem uit komt en dan hoopt hij dat ik zo zwanger raak is heel lastig want zelf word je er verdrietig van omdat je het zo graag wil maar dat hij niet mee werkt.
lieve puck, meid je hoeft helemaal niks te voelen de eerste week na je eisprong om zwanger te zijn. zelfs de 2de week na je eisprong hoef je nog niks te voelen als je zwanger bent. bij yordi wist ik pas na 7 weken dat ik zwanger was, omdat ik op aanraden van mijn tante een test had gedaan. ik heb echt een nooit iets gevoelt of gemerkt dat ik ook maar het idee kon hebben van zou het misschien dan toch........ nu deze keer was ook alleen mijn temp echt iets waardoor ik dacht zou het dan toch? en ja dan ga je kwaaltjes zoeken en dan vind je altijd wel iets he maar de temp was eigenlijk het enige wat zo pocitief was waardoor ik dacht yes volgens mij ben ik zwanger. meid ik hoop echt dat je deze keer geluk mag hebben. en ik blijf ook echt kei hard voor je duimen dat het raak is.(ook gooi ik in overvloed met de hcgtjes natuurlijk) ga je niet gek maken omdat je niks voelt want dat zegt helemaal niks gelukkig. ik hou een plekje voor je vrij op die roze wolk en hoop dat je snel gezellig bij me mag komen zitten.. ik voel me hier wel eenzaam zonder jullie
hallo meid welkom hier, mannen beseffen helaas niet echt wat het met een vrouw doet. als je er over met ze wil praten, kun je dat beter tegen de muur doen want dat heeft helaas meestal het zelfde effect. probeer er wel even goed, zo nu en dan een boekje over open te doen tegen hem anders dan is uiteindelijk wel het einde zoek. verder hoop ik dat je hier de steun kan vinden om je ei kwijt te kunnen anders is het gewoon niet vol te houden. succes met zwanger worden en ik zal in elk geval voor je duimen. groetjes edith
Puck, volgens mij hoef je niets te voelen hoor ! En als je elke maand steeds iets voelt kan het juist een symptoom zijn dat je nu niets voelt Edith, Ik hoop ook dat je snel gezelschap hebt op de roze wolk.. DreamingPrisje, vervelend hoor dat die mannen denken dat een baby dr in komt vliegen ofzo. Gister avond laat ben ik ongi geworden, deze maand slaan we over. Ik wil niet rond mijn eigen en neefjes verjaardag uitgerekend zijn. Buiten dat ga ik ook stoppen met tempen en persona voor een lange tijd, dus het word nu gokken wanneer ik mag gaan testen of ongesteld word, ik houd gewoon de 35 dagen aan.Maar we klussen wel gewoon door Ik ga ook minder komen, mijn vriend is vanaf 11 april vrij en ik kan er niet tegen om naast hem te laptoppen en ik moet spaans nu veel harder gaan leren.
goedemorgen ikdus balen dat je ongi geworden bent! wel door blijven klussen we geven de moed niet op en misschien is het wel beter als we niet meer zo vaak hier komen dan zijn we er minder mee bezig. maar niet te weinig komen hé want dan gaan we je zo vreselijk missen! nog even een vraagje gaat je temp no 0.2 gr extra omhoog als je zwanger bent of blijft hij bij je gewone hoge temperatuur? groetjes
ikdus jeetje meid balen is dat zeg die ongi. inderdaad er minder mee bezig zijn zou heel pocitief uit kennen werken. ik hoop het wel teminste. jammer dat je niet meer zovaak kan komen, maar wel heel begrijpelijk hoor. sommige dingen zijn gewoon belangerijker en moeten gewoon door gaan. en het lijkt me inderdaad niet handig als je naar spanje verhuist en je spaans is niet optimaal haahha. puck bij mij steeg het wel hoger. normaal na eisprong was hij 36.8 en hij werd wel pas hoger vlak voor mijn nod,dus niet gelijk na de bevruchting en hij ging toen naar 37.1 en misschien is het wle juist wat ikdus zegt dat je nu omdat je niks voelt en normaal wel een heel goed teken. meid ik hoop het zo voor je. groetjes en veel liefs edith
Ik ga wel door blijven klussen behalve rond mijn eisprong, als dat lukt Straks beval ik nog op mijn eigen verjaardag Het zou best met 0,2 hoger kunnen zijn als je zwanger bent, hoeft natuurlijk niet maar het kan wel. Laat je kaartje eens zien ? Ik blijf hier natuurlijk wel zo nu en dan komen zolang ik in NL ben Maar zoals Edith zegt sommige dingen zijn belangerijker. En mijn vriend die kan nog helemaal geen Spaans en die wilt het ook niet leren die heeft na een half uur al genoeg :S Maar ik ga hem nu echt helpen met leren.
ikdus ik zit nu op mijn werk ik tot vanavond laat. ik zet mijn kaartje er nog wel in vanavond of morgen vroeg. groetjes
edith haha inderdaad onder werktijd maar gelukkig ben ik eigen baas en hoef ik niemand verrantwoording af te leggen wel moet ik in de gaten houden dat de andere dames niet mee spieken! groetjes
hahaah je hoeft inderdaad dan niemand verantwoording af te leggen nee. wat heb je voor een bedrijfje als ik vragen mag. lijkt me wel zwaar hoor een eigen zaak. het legt een hoop druk op je lijkt mij. je bent nooit klaar lijkt mij... mijn neefje heeft ook een eigen schoonmaak bedrijf maar is altijd aan het werk en heeft weinig tijd voor echt een prive leven.
Edith ik heb een kapsalon met normaal 5 man personeel maar nu is er één weg sinds deze week die gaat les geven op de kapperschool en eé'n is er zwanger 20 weken die gaat over 14 weken met verlof ik ben hard op zoek naar een nieuwe maar ik kan er geen vinden ook niet die nog op school zit of zo ze zijn allemaal voorzien. ja dan is het even zwaar ja ze zeggen niet voor niets eigen zaak weg vermaak! meestal valt het wel mee we hebben een gezellig team dat maakt veel goed. groetjes ik ga slapen tot morgen
wel leuk een eigen kappers zaak. maar wel zwaar ja. ik heb een voor opleiding gedaan in het kappers vak. ik kan niet knippen maar wel permanenten watergolven en verven. moet ik je tijdelijk komen helpen dan hahaah. ik woon vlakbij hoorn noord holland is het in de buurt? groetjes edith
ben een beetje laat voor het werk dus even kort waarom klopt berichtje niet? en mijn tempkaartje komt nog bedoelde je dat? groetjes
Nee ik had een berichtje getypt maar er kwam maar één zin te staan. En was de rest al vergeten, wanneer komt je temp kaartje ik wil ziennn
ikdus het is gelukt mijn kaatje staat in mijn album onder tempkaartje 4 april samen met mijn andere kaartjes vorige maand ben ik ziek geweest daarom was mijn temp toen zo hoog na mijn ei! vandaag was hij al weer twee graden lager dus het zal wel niet raak zijn ik heb namelijk nooit niet z,n lange dpo groetjes puck