help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Innesteling innesteling ;)

Na hoeveel DPO word jij ongesteld dan?

2. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    mogge, ik ga weer bijlezen.

Ik ben benieuwd wanneer mijn ongi komt, liever geen ongi natuurlijk.
    Vandaag is dag 34. En mijn vorige cylussen waren, na mij MK 42-36-39-
    Nu dus geen idee?
    Morgen dag 35.
    Afwachten maar, al denk ik dat er niets aan de hand is.
    Hebben maar 1 x geklust net voor mn mogelijke vruchtbare periode.

tot zo

3. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Hebben we trouwens een lijstje in ons topic met onze namen en mogelijke NOD enzo?

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Puck, mijn duimen draaien voor je, hoop dat je toch zwanger bent

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames als ik nu niet zwanger ben deze maand dan sluit ik mezelf een paar dagen op om weer met de bijde beentjes op de grond te komen staan want,
    ik werd vanmorgen om 5 uur wakker van een partij zere tieten jeetje au au verder heb ik af en toe het gevoel dat mijn ongi er aan gaat komen maar daar is het nog te vroeg voor. en ik stond vanmorgen achter de wasbak en ik kreeg een vlaag van misselijkheid die trok snel weer weg en is ook niet meer terug gekomen.

help wordt ik gek of...........................................zou het mischien?

groetjes

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Wie weet puck het zijn wel goeie voortekenen vlagen van misselijkheid en ontiegelijk pijn in je borsten. Nu maar duimen voor je. Bij mij komen de duivels eraan ik voel het gewoon en heb ook maar 1 keer geklust en dat 2 dagen nadat ik mijn eisprong overduidelijk had gevoeld dus die kans ik bij mij echt niets. Ik ga op voor de volgende maand. En hoop dat ik jou straks kan feliciteren met een zwangerschap.

groetjes lilmomo

7. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Spannend Puck

8. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    klinkt pocitief puck.
    meid ik hoop het zo voor je.
    en gek worden doe je niet zomaar hoor ;)

knuffel edith

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    lilmomo wel balenhoor net telaat geklust pfff
    ik ga kei hard duimen dat het volgende maand beter uitkomt met klussen.

poeki er is hier geen lijstje van nod dagen.
    de banners zeggen wel genoeg en we zijn maar met heel weinig meiden he ;)
    balen trouwens dat jij zo'n verschrikkelijk onregelmatig cyclus heb, dat maakt het allemaal niet makkelijker.

hier is verder alles goed ik ben vandaag presies 10 weken nog 2 weken en dan ben ik uit die ergste zone vandaan.
    24 april heb ik mijn eerste echo. ik kijk er erg naar uit :D

verder heb ik gister weer voor het eerst mijn schoonzusje gesproken. ze stopt voorlopig met der ivf en ze ziet in dat ze hulp nodig heeft om weer met haar beentjes op de grond te komen. en als ze weer een beetje pocitief in het leven staat haar ivf vervolgd.

meiden fijne zondag.
    ik ga lekker eten met mijn fam. we hebben allemaal een indische gerecht gekookt (mijn moeder komt uit indonesie) en gaan dat vanavond gezellig met zijn alle opeten.

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dag dames

ik ben weer met de bijde benen op de grond gisteren voelde ik heel duidelijk vanalles en vandaag niks noppes nada alles weg ik denk dat ik over drie dagen gewoon ongi ga worden.

groetjes

11. Niet meer actief

Hey Edith, nog gefeliciteerd met je 10 weken !
    Gelukkig kan ik nog mee genieten van je echo straks :D

Puck, gewoon positief blijven.
    Hoe is je temp nu ?

lilmomo, klopt het elke keer met de dag dat je steekjes krijgt dat je eisprong is geweest?
    Kan je eisprong niet later komen ofzo?

Poeki, jammer dat je nog zo een onregelmatige cyclus hebt. Hopelijk is dat binnekort erg lang ;)

12. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Ik lees af en toe even mee hoor. Bij ons gaat het klussen ook nog steeds niet heel makkelijk.

Puck, ik duim voor je. Ik hoop echt dat het symptonen waren!

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

ikdus ik heb twee keer meteen achter elkaar getempt vandaag de eerste keer 0.1 na beneden en de andere precies gelijk ik heb de eerste aangehouden maar ik wil wel positief blijven maar ik vrees voor het ergste.
    mijn nieuwe kaartje staat in mijn album

vera: leuk dat we weer wat van je horen en bedankt alvast voor het duimen.

edith:heb je lekker gegeten m,et de familie?
    fijn dat je met je schoonzus gesproken hebt, het is ook niet makkelijk voor haar maar wel een verstandige keuze om eerst aan haarzelf te werken voordat ze verder gaat met de behandeling.
    en voor jou nog twee spannende weekjes duurt dat net zo lang als voor onze twee weekjes of leef je al op een grote roze wolk?

groetjes

14. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey puck.

de ene dag van alles voelen en de andere dag niks hoor je heel erg vaak hoor in het begind het begint ook meestal met van die vlagen en pas vanaf een week of 5 a 6 begint het pas echt. als de bloed lijn zich begint aan te leggen.
    ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het is dus nog steeds niet onmogenlijk en zolang je niet bloed geeft het moet.
    zoals ikdus al een keer eerder gemeld heeft een maand terug ongeveer.

en dan nog hoeft het niet zo te zijn dat je last heb van ziek en zeer he ;) .

2 weken in jullie situatie of in mijn situatie maakt weinig verschil vind ik het het is net zo spannend. die 12 weken voorbij zijn en dat kloppende hardje graag willen zien, voor je echt op die rose wolk kan gaan springen.
    de tijd gaat wel iets sneller momenteel hoor, vooral omdat je weet hoe dichter je bij de 12 weken komt zonder problemen, hoe meer je er vanuitgaat dat het wel goed zit. mijn broeken passen inmiddels ook echt niet meer, mijn gewone bh's kan ik niet meer aan en dat maakt het wel dat ik, er vanuitga dat die 12 weken echo me niks naar zal gaan vertellen.

verder ja ik wil geen nekplooi meting of iets dergelijks dus wat er uitkomt zie ik wel als ik bevallen ben ;)

wat mijn schoonzusje betreft ja ben ik blij dat ze beseft dat niet de hele wereld draait om, dat zij zwanger moet worden en zij een kindje wil.
    maar dat er meer is. ik ben echt blij dat ze der ogen open heeft gedaan en eerst haar eigen weer eens even op pootjes gaat zetten.

het fam etentje was weer erg geslaagt, we doen dit nu inmiddels 4 jaar 1x in de 2 a 3 maanden met mijn oom en tante en nichtje en neefje. en mijn ouders en 3 broers. we wisselen het wel af met steeds iets anders hoor we gaan ook wel eens karten of bbq bij filmhuis in beverwijk of bbq-en bij iemand in de achter tuin als het mooi weer is. iedereen heeft weer voor complete weeshuizen gekookt. dus er is enorm veel over. daarom mag ik vanavond weer gezellig naar mijn moeder om restjes op te maken. hahaah erg vervelend maar niet heus :) .

ikdus. ik heb zelf geen scanner maar ik beloof je dat ik de echo in mijn album zal zetten.

zo het is weer een veels te groot verhaal geworden dus nok ik er maar ff mee

dikke knuffels voor jullie allemaal en ik blijf kei hard voor jullie duimen

groetjes edith

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    wat is het hier rustig?

ik ben nog niet ongi maar ik voel aan heel mijn lijf dat dat niet lang meer gaat duren en geloof me of niet volgende maand in mijn vruchtbare dagen zit mijn mannertie in het buitenland grrrrrr
    het schiet zo niet op met ons!

groetjes

16. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Puck,

Ik hoop voor je dat de :evil: wegblijven.
    Maar als je zelf al zo'n gevoel hebt van het zal wel komen,
    dan is het wel balen dat je mannetje tijdens de vruchtbare dagen
    in het buitenland zit :( .

Wij hebben gisteren, de eerste dag nadat de ongi was gestopt, weer
    de klusdraad opgepakt. Vanavond heb ik 'm even vrijaf gegeven :) .
    Voetbal, he...

Ben benieuwd voor je. Houd ons op de hoogte, he :) .

Groetjes,
    Maine

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Puck deze maand is het bij mij ook niet gelukt.
    De duiveltjes zijn vanmorgen gekomen.

Ik duim voor jou dat het wel zo mag zijn.

groetjes lil momo

18. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb sinds gisteren bruine veegjes gehad en nu niks meer.
    Bah als ik ongi moet worden, laat het dan maar doorzetten. Dit is ook niks zo en ook weer een lange cyclus, BAAL BAAL BAAL , grrrrr

19. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    poekie en puck .meiden ik duim echt met volle kracht voor jullie.

lilmomo balen meid. dat je ongi door is gekomen maar ja je wist het zelf al he.
    ik hoop dat de aankomende maand meer geluk heb.

groetjes edith

20. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    He bah Puck, ik hoop echt voor je dat die vervelende duivels uitblijven. Is je man echt al je vruchtbare dagen weg?

Lilmo, shit. Nu heb je wel een hele korte cyclus niet?

Poeki, zolang het niet rood is... is er nog hoop! Bruin is altijd van vorige cyclus heb ik begrepen...

Deel Deze Pagina