jeetej meiden wat lees ik nu weer voor rot verhalen hebben die rot zich weer gemeld grrrr. ik vind dit echt vrezelijk voor jullie. puck zeker voor jou had ik best wel erg goede en pocitieve hoop. pfff echt jammer hoor. ik hoop dat de afwezichheid van je man pocitiever uit gaat pakken dan je had durven dromen ik hoop dat er volgende maand meer geluk is weg gelegd, hoor moeder natuur, maakt het geluk wel heel erg schaars. ikdus lekker aan het opruimen en inpakken. geniet lekker van je mannetje thuis en leer ze he hier gaat alles verder prima ik tel de dagen inmiddels af naar de echo. op mijn vermoeitheid en wat bandenpijn na voel ik me prima. dus begin wel steeds meer me eigen af te vragen of ik nog wel zwanger ben. zou het niet gewoon een wind ei zijn pfff ik wou dat ik anderhalve week verder was, maar ja de tijd gaat helas niet harder dan hard knuffels voor jullie
Hey Vera, Ik zie aan de banner dat we zo goed als gelijk lopen. Afgelopen paar dagen weer flink geklust. Ben dus benieuwd. Voor wat betreft die krampen, die had ik zaterdag . Het was echt geen prettig gevoel. Gelukkig heb ik ze nu niet meer. Ik kan me ook niet herinneren dat ik het ooit eerder heb gehad. Waarschijnlijk wel, maar was ik daar niet zo mee bezig. @ Puck: Hoe is het verder met je? Ook mijn mannetje wil graag een kindje (meerdere), maar zegt toch net iets te vaak 'je wil zeker alleen maar babietjes maken'. Hij is wel degene die nog graag het gezin met drie kinderen wil uitbreiden. We zullen zien, he. Eerst maar eens de tweede . @ Edith: Wachten duurt altijd lang, he. Spannend, hoor. Ik hoop dat alles goed is als je de echo hebt. Dat geeft weer een stuk zekerheid en rust. Laat ons gauw wat weten . Groetjes, Maine
He hallo, Nou, maandagavond niet gelukt.... de druk was te hoog zei hij. Ik heb best relaxed gereageerd (voor mijn doen) en gisteren wel gelukt! Maar... ik heb nog steeds geen positieve ovu-test. Hopelijk moet mijn ei nog komen. We hebben deze maand namelijk alleen afgelopen za en di geklust. Vanmiddag weer een ovu-test doen, hopelijk positief want manlief wilde het dan vanavond nog een keer proberen. Maine, ik hoop voor je dat het gelukt is!
hey maine, die krampen kun je de ene keer wel hebben en de andere keer niet of minder. je hoord het vaker dan iemand er de ene keer meer last van heb dan de andere. ik hoop in elk geval dat het kwa klussen allemaal gelukt is en je uitkan kijken vol goede moet na de nod dag. hey vera, ik hoop het ook voor je dat je ei nog komen moet. spannend he. ik heb trouwens maar 2 keer geklust hoor 2 dagen voor mijn ei en de dag van mijn ei. en dat ik zwanger raakte van mijn zoontje heb ik maar 1 keer die maand, voor de lol gevreeen en het was raak. dus wat er ook gebeurd, houd moet meid, zelfs die ene keer kan het raak zijn. ik hoop het teminste voor jullie allemaal. liefs edith
Hoi Edith, Bedankt voor je geruststellende reactie. Vanmiddag was mijn ovu-test iets duidelijker maar nog steeds niet super-positief. Mijn eisprong zal dus waarschijnlijk morgenavond op zijn vroegst komen. We gaan vanavond wel een poging wagen. Mocht het niet lukken dan hebben we altijd morgen nog als back-up. Maar als het vanavond wel lukt dan ben ik bang dat het daarbij blijft. Hopelijk is het dan genoeg. Ik heb trouwens wel veel vruchtbaar slijm, dus dat is een goed teken! liefs, vera
Hoi hoi, Ben ik weer. Ik was eergisteren helemaal chaggie. Ik dacht nu wil m'n mannetje niet klussen op de meest vruchtbare dag . Ging met een rotgevoel slapen en hij had zoiets van niet zo zeuren. Had ik me gewoon een dag verteld . Heb mezelf beloofd dat ik niet zo gefocust moet zijn. Hmm, we zullen zien... Nu is het weer wachten geblazen . Groetjes, Maine
maine niet gefocust te zijn is makkelijker gezegd dan gedaan ik maak me nu al druk over volgende week als mijn vruchtbare dagen zijn! succes hopelijk lukt het vanavond wel. vera: zet hem op vanavond en hopelijk ben je nog op tijd vor je ei! ik weet hoe je je voeld het is moeilijk om dan rustig te blijven je weet dat als het niet lkt je een hele maand moet wachten en dat duurt echt lang! edith: wanneer krijg je je echo precies? succes alvast. groetjes
vruchtbaar slijm is heel goed dan kunnen de zaadjes goed zwemmen. meid ik hoop zo voor je dat het klussen gelukt is. ik heb zelf ook altijd veel vruchtbaar slijm gehad dat is wel makkelijker bij houden waneer je vruchtbaar bent. succes meid
main puck heeft gelijk je moet wel een hoofd van steen hebben als je dat lukt elke maand als het niet lukt is het toch weer een grote teleurstelling. puck donderdag 24 april dus nog een weekje dan eindlijk mag ik zien of er daadwerkelijk wat in mijn buikje groeit. echt spannend hoor. ik hoop voor je dat volgende week je man toch nog net op het goede tijdstip thuis is. knuff edith
Goedemorgen, Nou, gisterenavond niet geklust. Niet eens een poging gedaan eigenlijk. We waren laat thuis en waren allebei moe en niet echt in de stemming. We hadden het natuurlijk di-avond al gedaan toen had ik ook vruchtbaar slijm en ik verwacht mijn eisprong nog omdat mijn ovu-test nog niet positief was gisteren. Vanavond gaan we weer een poging doen. Puck, ik heb dat ook altijd dat ik me al een week van te voren druk ga maken. Nu ik de knop heb omgezet is het toch een stuk fijner voor hem en ook voor mij. Dus het kan wel. Maar ik moet zeggen, als er helemaal niets gebeurd was deze week was ik ook wel in paniek geraakt.... Zucht....
Ook goedemorgen allemaal, Het zonnetje schijnt en het maakt me gelijk wat vrolijker. @ Edith: Tja een hoofd van steen... Ach we zitten 'pas' in onze tweede ronde, he. We hebben netjes om de dag geklust. Het is nu gewoon weer afwachten. Moet ook eerlijk zeggen nu ik weet hoe het werkt met wanneer wel en wanneer niet vruchtbaar, ik eigenlijk de derde week (dus de tweede week na de ongi) relaxter ben. Alleen die dagen tussen de laatste dag ongi en de meest vruchtbare dag ben ik gewoon aan het tellen. Eigenlijk voor m'n hubbie ook niet leuk. @ Vera: Heel veel succes. Kom je binnenkort ook gezellig op het wachtbankje zitten? Gaan we samen aftellen. @ Puck: Ik maak me niet heeeel druk, hoor, maar toch stiekem een beetje. Gek eigenlijk. M'n verstand zegt altijd 'komt het dan komt het en komt het niet dan komt het niet'. Dat zeg ik trouwens ook altijd als mensen vragen wanneer en of er nog een tweede komt. M'n gevoel daarentegen zegt hele andere dingen. En helaas kan ik m'n gevoel niet uitzetten. Zou soms wel gemakkelijk zijn om even de knop om te zetten . Groetjes, Maine
ja maine ik heb de knop nog niet gevonden! vera: jammer dat het gisteren niet is gelukt maar misschien is vanavond toch een betere avond om te klussen . succes! vera ahá nog één weekje wachten spannend! groetjes puck
He Puck en Maine, Gisteren een vette positieve ovu-test en 's avonds is het klussen gelukt! Tegen middernacht had ik heftige krampen in buik en rug dus we zijn mooi op tijd geweest. Nu inderdaad op het wachtbankje. Maine, ga jij testen op of na je NOD? Ik ga 3 mei testen (indien nodig) omdat ik 4 mei voor een aantal dagen naar het buitenland ga voor mijn werk en ik wel samen wil testen. Puck, ik ga erg hard voor je duimen! Was jouw man niet weg? Wanneer is hij er wel? gr Vera
Hey Vera, Dat ligt er een beetje aan. Als ik twee dagen van te voren geen bruin of ligt roze zie, dan test ik op m'n nod. Anders wacht ik toch een paar dagen af. Afgelopen keer, eigenlijk elke keer, merkte ik twee dagen van te voren al dat ik ongi zou worden. En ja hoor, twee dagen later ongi. Kan zo ongeveer m'n klok erop gelijk zetten. Heeft wel zo z'n voordelen, hoor . Groetjes, Maine
yeah ik ben blij, eindelijk is onze trouwdag bekend nu nog een kleintje, al doet hij daar nog steeds zijn best niet voor. Steeds te moe groetjes lilmomo
vera: wauw wat een goed nieuws oh oh oh nu die twee lange weken wachten succes meid ik ga voor je duimen. lilmomo:gefeliciteerd succes met voorbereidingen jammer dat het klussen nog niet lukt wanneer ben je vruchtbaar? ik volgende week woe don en vrijdag ei volgen ff maar mijn mannetje is woe en do weg dus vrijdag is hopelijk niet te laat en dinddag niet te vroeg! en volgende maand moet hij weer naar thaiwan grrrrrr ikdus: hoe is het met je? ik mis je hier! groetjes puck en nog een fijne avond!
Hey Lilmomo, Joehoe! Leuk joh dat trouwdag bekend is . Veel plezier met de voorbereiding. Enne, hopelijk is hij ook snel om, he . Groetjes, Maine
Ja het is te hopen dat hij in actie komt. Ik denk dat het niet ga lukken. Hij heeft deze week 70 uur gewerkt en is bek af kom net binnenvallen toevallig. Dus die heeft zoiets van het lekker biertje drinken weekend. En ik heb slijm verlies dus denk ook dat me ei eraan komt. Maar goed, hoop op morgen ochtend afwachtend dat het lukt. groetjes lil momo
Heey meiden ben al even niet geweest heb ook niet bij gelezen (sorry) Maar wou even zeggen ik ben jullie niet vergeten, knuffel voor jullie.