geeft niks ik dus je zal het wel stervens druk hebben! dikke knuffel lilmomo! en gelukt? ik hoop het voor je. zijn je vruchtbare dagen al voorbij? hier alles goed nog twee dagen en dan gaat de strijd weer beginnen!
Hey puck, Bij mij toe is het nog niet gelukt. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, de ene maand voel ik wel overduidelijk me eisprong en de andere maand niet. Maar heb nog niets gevoeld. Dus het is afwachten. Heb wel veel wit afscheiding gehad normaal krijg ik daarna altijd doorzichtig slijm en ben ik vruchtbaar. Denk vandaag of morgen dat het zo ver is dus mannetje lief moet vandaag echt toch beginnen met klussen. Ik hoop dat het lukt groetjs lil momo
Ging net naar de toilet en er zat een dikke slijmprop aan me wc papier, dat heb ik nou nog nooit gehad. Zal dan zeker wel zijn teken zijn dat eisprong is geweest. Dus klussen zal dan wel geen zin meer hebben. Na goed, volgende maand dan maar weer. snik snik groetjes lilmomo
als klussen vannavond nog lukt is het zeker nog wel de moeite waard hoor. ik had slijm voor mijn ei dus wie weet is het nu een goed teken voor jou. en niet geschoten altijd mis he succes meid ik hoop dat het je nog lukt en dat het nog optijd is.
Ik hoop ook dat ik manlief zover krijg, van het weekend was er neits van gekomen hij had een zwaar weekend en moest veel werken en wou daarna op zijn gemak een biertje drinken en slapen. typisch mannen he, en gisteren avond was het ook niet gelukt. Vandaag is hij weer werken kijken wat hij vanavond doet. Ik ga snel nog wat doen hier met dat mooie weer. doei doei xx
ik kan helaas niet meer voor je doen dan kei hard duimen. succes meid ik hoop dat je niet weer een zware domper krijgt vanavond. knuff edith
Hey meiden, Ben weer even online. Druk weekend achter de rug en vandaag weer gewerkt. Volgens de calculator zal ik nu op de innesteldag moeten zitten. Nog iets meer dan een week en dan weten we meer. We wachten dus rustig af, he. Heb wel steken gehad vandaag. Niet zo fijn eigenlijk. Voelde als ongi-krampjes @ lilmomo: mannen, he...je kunt niet met ze, maar ook niet zonder ze . Ik zal ook meeduimen . @ Puck: succes komende dagen, he. Groetjes, Maine
lilmomo: succes ik ga voor je duimen hopelijk lukt het vanavond nog! edith : spannend bijna je echo! maine: misschien waren die steekjes wel je innesteling ik ga voor je duimen hier alles goed vandaag weer de eerste dag ovulatie testen en er stond meteen een streep niet zo dik als die andere maar wel een duidelijke dus even met mijn mannetje een minuutje vergaderd en hij moet twee dagen naar finland dus we gaan morgen vroeg klussen en woensdag heeeel vroeg voor dat hij gaat en dan vrijdag als hij weer terug is! dat is de bedoeling maar nu nog zorgen dat het gaat lukken. ben benieuwd! groetjes
lilmomo, ik hoop dat het klussen nog lukt hoor ! Puck, ook bijna je eisprong hè, hopelijk kunnen jullie dinsdag en vrijdag toch? klussen ! Maine, hopelijk is het raak ! Edith, hoe is het met jou? Nog een paar dagen en je hebt je echo eindelijk, wat zal dat heerlijk zijn ! Hoe is het met je schoonzus?
Nou meiden, helaas is het klussen niet gelukt. Hij had het me zelfs belooft gistermiddag voordat ik ging werken dat we als we thuis kwamen lekker romantisch gingen doen. Ik kwam thuis om 10 uur lag hij al te slapen:S. ik zo wat lig jij vroeg in bed? Hij zo ja ben moe, sorry mijn schat. Ik zo naja daar heb ik lekker veel aan heb heel de avond en nacht nog tot 2 uur lopen mokken en ben ik van ellende maar ik slaap gedonderd. Stond hij vrolijk om half 7 op want om 7 uur moet hij gaan werken. Schat kom je uit bed heb thee voor je gezet. Ok thee gedronken kus en weer weg. Naja vanavond weer werken tot 10 uur dus zal het wel weer niets zijn. Dat is dan je relatie s'ochtend een kopje thee en een kus. groetjes lilmomo
goedemorgen onze poging vanmorgen is ook niet gelukt we hebben het wel geprobeerd en het lukte bijna maar het klaarkomen niet ik kon niet boos of teleurgesteld zijn hij doet zo z,n best vanavond proberen we het opnieuw groetjes
He bah meiden! Het wil bij jullie allemaal niet echt lukken he? Lilmomo, hij komt wel een beetje laconiek over zoals je zijn reactie beschrijft. Ik zou er ook ontzettend gefrustreerd van raken! Puck, wel fijn dat hij het geprobeerd heeft. Wij zaten in precies dezelfde situatie deze maand. De volgende dag lukte het wel. Dus.. blijven proberen. Maine, ik gok ook op de innestelling! Hier geen nieuws. Zit nu op 4-5 dagen na eisprong dus binnen nu en een paar dagen zou ik iets kunnen gaan merken. Vind ik altijd wel fijn, dan komt "het" moment weer dichterbij.
inderdaad me man lief is ook heel erg laconiek of hoe je het ook kan beschrijven. Hij doet maar een beetje wat hij zelf wil en heb daar niet echt veel in te brengen. Als hij wil slapen ga hij slapen en als hij geen zin heeft heeft hij geen zin. En dan kan hij wel sorry schat zeggen enzo maar daar kots ik nu ondertussen ook wel van. Het is altijd sorry schat, dan doe je je best en heeft hij gewoon geen zin dan kan ik er alles aan doen maar het lukt toch niet. Gisteren avond was ik echt zo pissig niet om het feit dat het om een kindje maken ging maar gewoon om de liefde en de seks die ik ook mis. heb heel de avond lopen huilen door het gevoel dat hij mij gewoon niet wil ofzo. Maar ik weet dat hij me wel wil en dat hij van me hou. Maar voor mij is seks in een relatie ook van toepassing. Hij weet ook dat hij me daarbij heel veel pijn doet, maar hij zegt dat hij er echt niets aan kan veranderen geen zin is geen zin bij hem. En dan ga hij de volgende ochtend weer poes lief doen thee zetten enzo en op bed brengen en dan uitbundig doei zeggen. En 543653 kussen geven. En dan heb ik zoiets van heb je iets goed te maken ofzo. Maja ben een beetje pissig vandaag en ik denk dat jullie meiden hier dat ook wel begrijpen. Het is echt niet dat mijn relatie met hem niet goed is, want dat is het wel. Maar hij kan het gewoon niet opbrengen om te seksen met mij en daar baal ik zo enorm van. groetjes lil momo
en meiden me eisprong is dus al geweest. Heb hem vanmorgen overduidelijk gevoeld en heb er nog last van. Naja maar weer op voor ronde 10 dan. groetjes lilmomo
Lilmomo wat balen zeg dat hij zijn belofte niet is nagekomen.. Ik had het nog zo gehoopt voor je, misschien vanavond toch nog 1 kans wagen, dikke knuffel voor jou ! En het lijkt mij ook vervelend dat je mannetje bijna nooit sex wilt het is ook iets wat best belangerijk is in een relatie ( vind ik ).. Ik hoop toch echt dat het wel gaat lukken om een beebje te maken, zodra 1 van jullie zwanger is moeten jullie mij gelijk pp sturen hoor ! Puck, hopelijk lukt het vanavond wel zal voor je duimen
He shit Lilmomo, ik leef met je mee. Enig puntje van hoop: het is niet bekend of je je eisprong voelt of de aanloop ernaartoe. Ik denk hem ook altijd te voelen (heel hevig) maar het zou zomaar iets later kunnen zijn. Bovendien blijft een ei 12-24 uur bevruchtbaar, dus ik zou gewoon vanavond nog een poging wagen. Tenminste, als JIJ er nog zin in hebt, kan me voorstellen dat jouw zin zo ook een beetje vergaat.... Puck, ook voor jou hoop ik dat het gaat lukken!
jeetje lilmomo. dat is echt kl*te. puck ik hoop dat jij meer geluk gaat hebben hoor. je man had het in elk geval pocitief voorspelt allemaal. succes meid ik hoop niet dat jij ook nog zo verschrikkelijk teleur gestelt word als lilmomo. vera hoe voel jij je op het wachtbankje? ikdus met mij gaat het eigenlijk wel prima mag niet klagen. ik ben onwijs zenuwachtig voor de echo donderdag. er spookt door me hoofd dat ik daar donderdag lig en dat die man of vrouw gaat vragen... weet u zeker dat u zwanger bent? want ik zie niks maar ja gelukkig heb ik het druk genoeg om er niet de heledag bij stil te gaan staan. wat mijn schoonzusje betreft. die heeft der ivf ff stop gezet en ziet in dat ze eerst der zelf weer ff met hulp op pootjes moet gaan zetten. verder nergeerd ze mij compleet en doet ze heel afstandelijk. op zich maakt het mij niet uit hoor, moet ze zelf weten. ik vind het alleen erg dat ze mijn zoontje ook zo naar behandelt, terwijl ze altijd 2 handen op een buik waren. erg naar voor mijn zoontje dus. ik heb helaas nog neit de mogenlijkheid gehad om een gesprek aan te gaan met haar wat mijn zoontje betreft, maar dat zal niet lang meer duren. hoe staat hetverder met jou en de verhuizing nog een heel krap weekje he. jeetje meid ga je missen hoor] knuffels en liefs edith
Tjee, dat ze jou negeert is nog te begrijpen al slaat het nergens op en is het niet leuk, maar dat ze zo tegen je zoontje doet is helemaal niet leuk Hopelijk doet ze na het gesprek normaal tegen hem.. Donderdag zwaait er een mooie baby naar jullie hoor echt wel Scan je dan nog even je echo in ? Ga jullie ook heel erg missen hoor ! Jullie zijn zulke lieve meiden.
lilmomo: ik kan je de hand schudden ik ben nu even een potje aan het brullen op naar ronde 10. we hebben het vanmorgen geprobeerd het is hem niet gelukt om klaar te komen en nu ligt hij ziek in bed om morgen zich wat beter te voelen omdat hij heel vroeg (6 uur) naar finland moet. kut kut kut sorry dat moest er even uit. ik zei dat ik de wekker wel wou zetten maar ik geloof niet dat het dan wel gaat lukken. ik ben op dit moment zo verdrietig! mijn leven staat stil elke dag word ik met zwangere geconfronteerd en elke dag vraagt er wel een klant aan me waneer komen er bij jou kinderen? grrrrrrrrr
Puck ik leef helemaal met je mee, weet je wat ik vanavond gewoon heb gezegt toen hij thuis kwam ik was zo kwaad. Ik ga voor een afspraak bellen naar de arts en terug aan de pil. Want het schiet toch niet op als jij steeds niet wil. We moeten samen een kind willen niet alleen ik. En het is me ook niet alleen om het kind te doen heb elke maand zoveel pijn dat wil je niet weten, en ik heb ook me gevoelens en verlangen naar seks. Dus kan ik net zo goed weer aan de pil gaan. Dan heb ik die pijn tenminste niet, ik zit nu al 9 rondes zonder pil en voel me gewoon klote. Naja hij belooft maar weer beterschap, maarja vanavond weer voetbal groetjes lilmomo