Ohhh ik heb rond mijn ei echt helemaal geen zin! Voel me altijd zoooo beroerd en ontzettend pijn, nee de afg. keer was ook de 1 keer dat we het echt bewust deden en het was ook echt niet prettig maar ja wel voor een goed doel
Deze ronde heb ik ovutesten gebruikt en mijn man is heel geiinteresseerd! Had ik echt niet verwacht! Maar hij wil zo graag een baby! Dus heb ik hem elke keer de ovutesten laten zien en ik zei: vanavond aan de bak! Hij vind het allemaal goed! Gelukkig maar....Nu hopen dat het raak zal zijn.
Dat is waar. Maar ik lees altijd dat de zaadjes 2 - max 3 dagen in leven blijven. Mijn eisprong is naar alle waarschijnlijkheid op donderdag. Vandaar... Maar goed, ik ga volgende week gewoon mijn verleidingstechnieken botvieren en ik denk dat het me wel gaat lukken, tenzij hij echt een rotdag heeft gehad. In ieder geval neem ik me voor om het tot die tijd er niet meer over te hebben. Dan lucht ik mijn hart wel bij jullie...
hey vera ik weet heel goed wat je mee maakt en ik vind het fijn om te horen dat ik niet de enige bent en ik ben blij dat ik er met iemand over kan praten. meid lucht lekker je hart hier. ik ben blij met alle reacties, ik heb niet meteen kunnen reageren omdat ik moest werken thanks groeten puck p.s mijn banner klopt niet volgens de banner had ik donderdag mijn ei toen heb ik 1 ker geklust maar mijn temp is vandaag pas 2 graden gestegen dus één van de twee klopt niet ik denk mijn banner!
Hi Puck, ik dacht ook dat ik de enige was en dat iedereen die zwanger probeert te worden bijna elke dag wel bezig is. Ik hoop echt van harte dat ik hem kan verleiden volgende week want ik denk niet dat ik er goed mee om kan gaan als hij niet wil. Ik dacht nu dat ik het op dinsdag alvast ga proberen, lukt het niet dan heb ik altijd woensdag nog een kans. Klinkt eigenlijk alsof hij nooit zin heeft maar dat is niet zo, als hij geen stress op zijn werk heeft dan wel, maar hij is nu lichtelijk overspannen.. vandaar..
vera ja dat is echt vervelend ik hoop voor je dat het gaat lukken. het is zo vervelend on afgewezen te worden het maakt me zo verdietig iedere keer, maar voor ons is het makkelijk wij hoeven alleen met de benen wijd maar als het bij de mannen tusssen de oren niet goed zit dan lukt het daar onder ook niet. succes met klussen groetjes puck
Tja, ik had gisteravond ook iets vervelends... Alhoewel, mijn lieffie had iets vervelends..... Dat had hij laatst ook al een keer. Hij, uhmmm, weet niet hoe ik dat nu moet zeggen, maarre.., hij kreeg 'm niet goed omhoog zeg maar.... Hij baalde er zelf ook gigantisch van. Waarschijnlijk komt het doordat hij zelf ook heel erg graag een kindje wil en nu het gevoel heeft dat hij moet presteren ofzo. Ook is hij net begonnen aan een nieuwe baan. Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft. Toen ik nog aan de pil was, was er niks aan het handje...! Ik word er een beetje verdrietig en moedeloos van. Wat moet je hier nu mee? Ik hoop niet dat hij nu bang is dat mini-hij de volgende keer weer weigert, want dan wordt het sowieso niks... Gelukkig kunnen we er goed over praten, maar ik vind het wel jammer dat hierdoor "kostbare" klustijd verloren gaat.
Hey Be Happy, Ik snap dat jullie daar goed van baalde, je man nog het meest natuurlijk! Maar zoals je gelukkig hier ook kan lezen overkomt het bijna alle stellen wel! Het valt ook niet mee voor een man, wat dat betreft hebben wij het weer iets makkelijker, blijft het nog niet eerlijk verdeeld natuurlijk Gelukkig kunnen jullie er wel goed over praten, ik zou proberen om vooral niet te laten merken aan hem dat jij ook erg baalt, dat voert de druk alleen maar op denk ik!
be happy ik snap heel goed dat je daar verdrietig van wordt maar probeer dat niet te uiten bij je vriend maar positief blijven daar stimuleer je hem mee anders word hij dadelijk nog onzekerder en lukt het helemaal niet. wel positief dat jullie er samen over kunnen praten. ik weet dat dat heel moeilijk is ik heb namelijk het zelfde probleem tja mijn vriend krijgt hem wel omhoog maar heeft moeite met klaarkomen ook erg vervelend.maar mijn vriend kan er moeilijk over praten echt een binnenvetter. heel veel succes met klussen groetjes puck
Hoi dames, Heel herkenbaar hoor. Maar er ligt natuurlijk ook ineens veel druk bij de man. Dus dat de aparatuur soms ff gaat weigeren is logisch. T is wel ff anders of je voor de lol klust of dat hij nu "moet" omdat er anders geen kleine komt En er over praten is goed, maar ja ook hij weet wel dat er van hem een bijdrage verwacht wordt..dus dnapt ook dat het jammer is als het niet lukt. Maaaar moed houden, en probeer niet direct al op de kalender te gaan vrijen...dan wordt de druk hoog gaat de lol eraf en dat werkt vaak averechts. Zie mn banner...bij ons is t ook gelukt ondanks enkele "obstakels" in t begin Succes!
Hoi allemaal, Wat leuk om deze herkenbare verhalen te lezen.... Mijn mannetje heeft ook moeite met de druk rond de eisprong.... Ik vertel het hem niet meer wanneer het is en verleid hem zo wie zo om de dag al (hij ook mij hoor)....en soms als ik dus moet(ivm ei) een keertje of 2 extra....hij heeft het dan wel door maar vind het dan wel makkelijker om te presteren..........:-s Succes voor allen........groetjes Eva
Hoi Mili, Nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik zie dat je over een paar weekjes helemaal kunt toeleven na de bevalling als je verlof krijgt! Geniet er van !
ik heb even allles gelezen en wilde toch even reageren. ik heb dit ook gehad in ronde 1 tot en met 9 werd zelfs kwaad als hij niet wilde terwijl ik er van overtuigd was dat ik mijn ei zou hebben. huilend lag ik naast hem in bed. tot ik me realiseerde dat dit mijn hele liefdes leven om zetten in het moet nu en daar had niemand zin in. ik weet nog steeds wel nu zit ik in mijn vruchtbare dagen maar kan er veel beter mee omgaan als we geen zin hebben. en dat momde uit in een zwangerschap helaas een mk maar toch
Lijkt me heel erg vervelend, gelukkig hier geen last van. Hier is het ook moelijk hoor met een man die int. vrachtwagen chauffeur is. Wij moeten het dus ook echt van de weekenden hebben, een enkele keer komt hij doordeweeks thuis. Gelukkig vind mijn man het geen probleem om dan te klussen. maar wij zitten ook pas in ronde 1. We klussen gewoon wanneer hij tjuis komt en we allebei zin hebben. Hij is gelukkig wel heel betrokken ik zou ongeveer volgende week mijn ei moeten hebben en hij roept nu al. Sh*t moet ik eigenlijk wel een dag proberen thuis te komen
Jazekers! 31 jan laatste werkdag al! Maar heb bekkenklachten dus misschien al eerder stoppen van fysio. Maar goed dat hoor ik morgen wel. Gaat snel hoor...9 maanden haha. In tegenstelling tot wat ik eerst dacht Maar toch duuurt het wel lang voordat ukkie er is
Ahhhh bekken problemen... Dat lijkt me geen pretje! Hoop dat het de verdere tijd allemaal postief mag gaan! 9 maanden leken mij ook superlang maar als ik nu kijk hoe snel die eerste weken zijn gegaan lijkt het allemaal al dichtbij! Maar ja, wachten op zo iets moois duurt altijd lang he!
ik heb even allles gelezen en wilde toch even reageren. ik heb dit ook gehad in ronde 1 tot en met 9 werd zelfs kwaad als hij niet wilde terwijl ik er van overtuigd was dat ik mijn ei zou hebben. huilend lag ik naast hem in bed. tot ik me realiseerde dat dit mijn hele liefdes leven om zetten in het moet nu en daar had niemand zin in. ik weet nog steeds wel nu zit ik in mijn vruchtbare dagen maar kan er veel beter mee omgaan als we geen zin hebben. en dat momde uit in een zwangerschap helaas een mk maar toch
Lijkt me heel erg vervelend, gelukkig hier geen last van. Hier is het ook moelijk hoor met een man die int. vrachtwagen chauffeur is. Wij moeten het dus ook echt van de weekenden hebben, een enkele keer komt hij doordeweeks thuis. Gelukkig vind mijn man het geen probleem om dan te klussen. maar wij zitten ook pas in ronde 1. We klussen gewoon wanneer hij tjuis komt en we allebei zin hebben. Hij is gelukkig wel heel betrokken ik zou ongeveer volgende week mijn ei moeten hebben en hij roept nu al. Sh*t moet ik eigenlijk wel een dag proberen thuis te komen