lilmomo: ik kan er ook niet meer tegen het doet z,n pijn ik heb zwaar hoofdpijn van het huilen ik ben ontroostbaar lijkwel een klein kind! ik ben uitgevochten! hij heeft echt koorts net opgemeten is het dan echt niet gegund? ik leef ok met jou mee dikke knuf en doe rustig aan!
Ja puck, doe jij ook lekker rustig aan. Ook al begrijp ik precies hoe jij je voelt. Misschien blijft hij morgen wel thuis dan omdat hij koorts heeft en is er misschien toch nog een kans. Ik wil de hoop niet voor je opgeven. Bij mij is dat wel gebeurd, Heb heel de dag al een kut gevoel net zoals jou en weet zeker dat ik me eisprong al heb gehad, en weet ook dat het vanavond niet lukt. Ben nu nog aan het werken en hij heeft me laten weten dat er iemand bij hem is omdat het voetbal is en is ook nog maar net begonnen zie ik op internet. Naja ik weet het ook niet meer puck. Ik denk dat we mekaar maar moeten steunen in deze moeilijke pogingen om in verwachting te raken. Doe rustig kus lilmomo
Hey Puch en Lilmomo, Ik kom net weer even online om te checken hoe het met jullie is. Ik word er ook heel verdrietig van, hoor en leef met jullie mee. Ik kan me voorstellen dat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent. Grrr, mannen ... Maar geef de moed niet op, hoor. @ Edith: Ow ik kan helemaal voorstellen dat je zenuwachtig bent voor je echo. Had ik 10 jaar geleden ook. Er was aan de buitenkant niets te zien en niets te merken, behalve dat ik rond die tijd drie a vier keer per dag moest overgeven. Maar als je dan de echo ziet, geloof je gewoon je ogen niet...Ik heb het thuis wel tig keer op video teruggekeken. Hmm, misschien ga ik morgen (want m'n mannetje is nu voetballen aan't kijken) weer eens even de videoband tevoorschijn halen . Even herinneringen ophalen . @ Iedereen: Ik zit nogsteeds op het wachtbankje. Nog iets meer dan een week en dan kunnen we gaan testen (of niet). Als ik maandag geen rose en dinsdag geen bruinverlies heb, dan heb ik stiekem al goede hoop... We zullen zien . Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes, Maine
Uhm, is dit niet wat lullig tegenover je vriend? Hij presteert niet en jij gaat als een klein kind zitten huilen? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor hem...
Meiden, ik geef jullie een hele dikke knuffel. Het gaat vast wel goedkomen, maar ik kan me de frustraties voorstellen. Wat een gedoe soms he Was het allemaal maar wat makkelijker he.
Weet je wat het is, verstandelijk weet je wel hoe je zou moeten reageren, maar ik heb dat ook soms. Zit ik ook te mokken als een klein kind. Dan hebben mijn gevoelens of hormonen de overhand. Misschien zwak, maar het gaat soms niet anders
Dat snap ik wel want dat heb ik zelf ook wel eens. Maar als haar vriend ziet dat zij er zo mee zit wanneer hij niet klaar kan komen, zal hij de volgende keer waarschijnlijk nog minder makkelijk klaar kunnen komen. Er staat dan een nog grotere druk op hem. Daarbij is hij ook nog eens ziek dus ik vind het behoorlijk sneu voor hem. Mannen kunnen heel makkelijk in een vicieuze cirkel komen wat dat betreft en dat is het laatste wat je wilt. Straks krijgt ie m niet eens meer omhoog...
Ik denk ook dat de druk voor hem door deze dingen te hoog gaat worden. Het zal niet makkelijker worden. Het valt voor de mannen ook niet altijd mee.
Nee dat is ook zo, Maar ik denk anderszijds het is toch weer een teleurstelling, en het kan natuurlijk ook zijn dat haar man het niet heeft gezien want iedereen heeft wel eens zijn emotionele bui! en daar hoeft mijn mannetje ook niet bij te zijn. Nou puck, bij mij is het wel gelukt om nog te klussen maar of het nog zin had weet ik niet en kon het werk mooi zelf doen want hij was te moe. dus weet ook niet of het is blijven zitten zou maar zeggen. Ik hoop dat het bij jou gisteren of vanmorgen ook nog gelukt is op te klussen. groetjes lilmomo
goedemorgen dames ik heb en hoofd oh zo zwaar! maar het is vanmorgen half gelukt ook ik heb al het werk gedaan maar en hij kwam half in en half buiten klaar zeg maar! hopelijk is het genoeg hij is nu naar het buitenland! merleQ: ik vind je reactie iets te heftig je weet heel weinig van ons en denk maar niet dat ik als een klein kind bij hem heb zitten brullen dat heb ik alleen gedaan zonder dat iemand dat weet tuurlijk (behalve hier)ik vind het ook vervelend voor hem ik laat dat zeker niet blijken. als jij al drie jaar een kinderwens hebt en baarmoederhalskanker hebt gehad twee keer daarvoor geopereerd bent dan zou jij ook huilen als een klein kind denk ik. je mag wel eerst nadenken als je voordat je meteen een oordeel geeft! lilmono: ik ga voor ons duimen. poeki dank je wel voor de knuffel! maine: spannend ik blijf duimen. edith: morgen is het zo ver! ! ! ikdus: groetjes en sterkte met je drukke tijd. groetjes
Nee hoor, ik heb geen spijt van mijn reactie. Het is voor je eigen bestwil neem ik aan dat seks straks nog lukt? Gelukkig heb je het inderdaad niet gedaan waar je man bij zit, maar ik weet haast wel zeker dat het hij wel gemerkt heeft. Ik waarschuw je alleen maar, want het effect op mannen is echt heel sterk. Ongeacht of je kanker hebt gehad en 2 keer geopereerd bent. Dat is vervelend, maar staat los van dit effect. Het heeft waarschijnlijk wel met je emotionele bui te maken maar toch is het belangrijk dat je er op let. Mijn oordeel klopt nog steeds omdat het effect er gewoon is. Natuurlijk is het heftig, maar als je het er zo moeilijk mee hebt, gaat dat je kinderwens alleen maar in de weg zitten en je relatie verslechteren. Misschien moet je er eens met iemand over praten zodat het allemaal wat minder je leven gaat beheersen (als dat het geval is tenminste, dat weet ik niet).
MerleQ, je hebt gelijk dat het een hoop druk op een man legt en dat het dan steeds moeilijker wordt om te "presteren", maar ik denk dat je wel een beetje kort door de bocht gaat door deze meiden zo aan te vallen. Ik weet niet of je alle 40 blz hebt gelezen van dit topic, dan zal je misschien begrijpen dat het na verloop van tijd enorm frustrerend wordt dat er iedere maand weer geen kans is om zwanger te zijn. Nogmaals, je hebt theoretisch gelijk (ik denk niet dat iemand van ons dit zou ontkennen) maar het is in de praktijk iets moeilijker dan het lijkt. Lilmomo, ik hoop echt voor je dat het nog niet te laat was. Puck, ook voor jou duim ik. Wat bedoelen jullie eigenlijk precies met "al het werk doen", bedoelen jullie dan bovenop? Is er dan minder kans? Mijn lief vindt dit het fijnste dus dat is meestal wat we doen... Met mij gaat het wel goed, geen enkele aanwijzing van een eventuele zwangerschap, maar moet nog 1 1/2 week wachten....
Gewoon een dikke kus voor iedereen en een knuffel, omdat we het verdienen. Op naar beebjes, duimderduimduim ps waarom duurt wachten zo lang
Hey allemaal, Heb nu zelf even geen zin om te klussen nu ik op de wachtbank zit. Ben gewoon moe. Misschien gewoon aan vakantie toe. (of niet te lang 's avonds online blijven ) Ow ja, hihi, ik heb nu vakantie! @ Lilmomo: vervelend, he die krampjes. Ik kan er (helaas) over meepraten. Mijn buik doet raar en ik heb vreetbuien. Misschien wel daarom. Overigens is het niet m'n maag, maar steekjes zo links en rechts. Voelt echt als beginnende ongi, alleen moet ik nog een week wachten voor ik ongi zou moeten worden. Hoop het niet eigenlijk. Maargoed we zullen zien. @ Poeki: Voor jou ook een dikke kus en een dikke knuffel, hoor . @ Vera: Koekje erbij?! . Ik denk dat ik het wachtbankje even buiten ga zetten. Het is zo'n lekker weer. @ Puck: Ik lach je niet uit, hoor. Ik moest gewoon even lachen om hoe je het opgeschreven had. (er half in en half uit ) Ik hoop dat er iets is blijven 'hangen' haha (sorry). Groetjes, Maine
merlQ: ik denk dat je met je 22 jaar te weinig verstand hebt om te kunnen oordelen of mijn man dit heeft gemerkt ik weet van mezelf zeker dat dit niet zo is. ik heb liever niet dat je nog over mij oordeeld zonder dat je zekere feiten hebt we zijn hier om elkaar te steunen en niet om elkaar af te vallen.
Inderdaad Maine, onzettende vreetkick en steekjes/krampjes links en rechts net alsog ik ongi moet worden. Maar dat heb ik al een paar dagen. Vind het echt niet prettig maar goed, en ik moet nog 2 weken wachten voor ik ongi wordt dus wel heel erg raar. groetjes lilmomo
lilmomo: die steekjes had je vorige maand toch ook? ik heb gelezen dat dat een hormoon is wat en lichaam afstoot na je ei. maar gebruik je geen ovulatie esten en of temperaturen? ik doe beide en vind het wel fijn waneer ik nu precies weet waneer mijn ei is. ik trek het me heel erg aan wat er allemaal gezegd word ik krijg het niet uit mijn hoofd ik heb geen hulp nodig mijn mannetje heeft al hulp gehad en onze relatie is de laatste tijd alleen maar sterker geworden juist omdat we elkaar goed begrijpen maar dat neemt mijn verdriet niet weg. edith: HEEL VEEL SUCCES MORGEN LAAT ONS SNEL WAT WETEN. groetes en een fijne avond allemaal.
Lieve Puck, trek het je niet aan. Jij weet hoe het zit en daar gaat het om. En soms komen berichten misschien ook anders over als ze bedoelt zijn en mensen kunnen berichten ook anders lezen, het is maar hoe iedereen zich voelt op het moment dat ze gelezen of geschreven worden. kus Poeki
Hey Puck, Probeer het je inderdaad niet te veel aan te trekken. Geschreven tekst kan vaak anders overkomen dan bedoeld is. Het is vaak directer. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met die smileys, want dat kan een tekst wat luchtiger en minder heftig of fel maken. Kop op meid. Een dikke knuffel van mij . Maine