help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom hier zomaar binnen vallen, maar misschien kunnen jullie wat met mijn verhaal.

Ook bij ons was na verloop van tijd de zin bij manlief over als het "moest" tijdens de eisprong. Het lukte gewoon niet om in mij klaar te komen en hij voelde zich net zo *&#$t als ik.
    Tijdens de andere dagen van de maand was er niks aan de hand en ging het van een leien dakje.

Het lukte vaak wel als hij het bij zichzelf deed, zeg maar.
    Maar ja, zonde van het spul :oops:
    Bij de apotheek heb ik toen spuitjes gehaald en bij de eerst volgende eisprong hebben we er een feestje van gemaakt en het in een schoon potje opgevangen.
    Met het spuitje opgezogen en hij heeft het bij mij ingebracht.
    Na 1,5 jaar klungelen en één keer het spuitje gebruiken zie mijn banner :D

Wellicht hebben jullie hier iets aan, ik hoop van ganser harte dat het bij jullie ook zover mag komen.

Succes!

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Puck kent me al, maar voor de andere dames:

Hier ook 1 met een man die weinig wil klussen. Oorzaak: werk!

We hebben al een zoontje, Marciano, van ruim 10 maanden oud. Momenteel zitten we in ronde 6.

Voor ik zwanger was van Marciano zijn we 19 maanden bezig geweest...

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0

Hey puck,

Die steken is bij mij al 5 dagen en contineu het zijn geen steekjes meer die je af en toe voel want dat heb ik wel vaker. Dit houdt echt aan dan weer rechts dan weer links dan weer allebei
    Naja, ik zal ook wel te laat hebben geklust.
    Misschien moeten we inderdaad eens de spuit actie beginnen zo gezegt ;)

4. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

ik heb eindelijk terug verbinding en ik heb goed nieuws, ik ben zwanger :D Ik had het totaal niet verwacht want we hebben die maand maar 2 keer geklust en maar 1 keer in de vruchtbare periode (die blijkbaar vroeger was dan ik verwacht had), dus het kan toch.
    Ik stond echt raar te kijken toen mijn :evil: niet kwamen, ik dacht zou ik nu weer zo'n lange cyclus hebben als vorige maand, ik was toen ook hartstikke verkouden dus voordat ik iets innam, deed ik voor zekerheid een testje en vrijwel meteen 2 dikke vette strepen. Heb nadien nog 2 keer getest voor zekerheid. Kan er nog niet goed aan uit.

Lilmomo en Puck, dikke knuffel voor jullie meiden.
    Geef de moed niet op, zoals jullie weten, zat ik er na februari ook even onderdoor en ben er toen bewust niet mee bezig geweest en het resultaat is dat ik zwanger ben :confused: . Ik dacht echt dat het niet mogelijk was, want tussen het klussen, zat toch meer dan een week en dat is niet zo bevorderlijk voor de vruchtbaarheid.
    Ik hoop zo dat het snel bij jullie raak mag zijn, dikke kus.

Edith, balen zeg dat je schoonzusje zo tegen je doet en dan ook nog eens tegen je zoontje :(
    Spannend zeg die echo, ik kan me je gevoel best voorstellen, zit ik nu ook wat mee. 15 mei heb ik een afspraak bij de gyn en ik denk dat ik dan pas gerust zal zijn omdat ik deze zwangerschap helemaal anders ervaar dan bij mijn zoontje. Ik ben zo bang dat het vruchtje niet meer leeft ofzo ...
    Vandaag moet je gaan, spannend :D

Ikdus, het is nu echt aan het korten hè.

Welkom aan alle nieuwelingen :D

5. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Heeyy Marientje,

Wat een goed nieuws zeg. GEFELICITEERD!

Ik word er helemaal vrolijk van :).
    Soms kan het echt op de meest onverwachte momenten komen.
    Heel veel succes de komende periode.

Groetjes,
    Maine

6. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Dag dames,

Ook ik en mijn schat hebben echt niet veel seks. Toen wij besloten om voor een kindje te gaan, dacht ik dat dit wel problemen zou geven. De eerste ronde was ik zo teleurgesteld toen mijn schat het niet kon opbrengen omdat hij zo uitgeput van het werk kwam ( Dit heeft hij bijna elke dag). Ook werd ik heel erg boos op hem en hebben we fikse ruzie gehad. Later ben ik gaan nadenken en voelde me erg schuldig, vond mezelf egoistisch. Nu heb ik hiervan geleerd en weet ook dat we door die ruzie ook niet meer seks gaan hebben, maar ik heb wel een relaxte vriend die niet het gevoel heeft dat hij moet presteren. Ik ben 23 en hij 28 en we hebben nog tijd genoeg. We zien vanzelf wel hoe het loopt. Ik laat hem het initiatief nemen, omdat als ik het doet, hij gelijk denkt dat het mijn vruchtbare dagen zijn en lukt het dus weer niet (wordt dan slap). Dus dames, dit is mijn manier om er een positieve draai aan te geven en niemand voor het hoofd te stoten. Ook krijgt mijn vriend geen deuken meer in zijn zelfvertrouwen en gaat hij niet twijfelen aan zichzelf. En zo staat onze relatie ook niet meer onder druk.

Dus dames, ik wens jullie veel succes, sterkte en veel geluk in de toekomst en sorry voor mijn lange bericht!

Veel liefs Amanda

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey marientje,

heb je inderdaad al lang niet meer gezien hiero, vind het echt te gek dat je in verwachting bent.En dat al met 2 keer klussen. Naja ik heb deze maand maar 1 keer geklust en was ver te laat dat weet ik zeker maar puck en ik geven niet op he puck.
    veel succes met je zwangerschap.

groejtes lilmomo

groetjes

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nee zeker niet lilmomo wij geven de moet niet op.

marientje: wat een geweldig nieuws super oh dait geeft ons weer moed.
    hartelijk gefeliciteerd.

amanda: dank je wel voor je reactie.

marlieke: gezellig dat je ook een keer hier mee kletst.

pipo: grappig verhaal misshien moeten we dat ook eens proberen bedankt voor de tip.

groetjes puck

9. Niet meer actief

lilmomo, tjee wat moedig dat je dat gewoon zo er uit gooit tegen je vriend !
    Maar je hebt wel gelijk hoor, hopelijk komt zijn beloftes nu wel uit.
    Hij heeft de afgelopen maanden wel zijn best gedaan en het is niet raak geweest,
    misschien voelt hij zich daar door ook erg rot en hoeft het voor hem ook even niet?

Ik lees net dat je nog geklust hebt, nou maakt niet hoe je zit hoor, dat is echt grote onzin !
    De zwemmers worden enorm hard afgeschoten hoor, anders kunnen mensen die onder de douche vrijen ook niet zwanger raken toch ;)

Puck, dikke knuffel voor jou ook ! Wat balen dat hij dinsdag echt koortst had :(
    Het is jullie echt wel gegunt hoor !

Ik vind dit zo balen voor jullie :( Ik gun het jullie zo erg dat jullie zwanger worden, en dat de sex relatie toch ook wat beter word.

Maine, ik zie dat er spannende dagen voor je aankomen :D

MerleQ, ik vind het best normaal als ze zo reageren hoor, het is natuurlijk niet leuk voor de vriend.
    Maar als je je gevoelens gaat opkroppen word het alleen maar erger, en als je het uithuild en schreeuwt voelt het voor je zelf al wat beter aan.
    En tuurlijk als hij ziet dat ze zo baalt zal de druk hoger worden, en ze pushed hem ook niet helemaal niet als hij ziek is. Maar ze toch wel flink balen.
    Ze is ook niet meer de jongste om kids te krijgen het word met de jaar riskanter voor haar.

Marientje, ooh wat geweldig dat je zwanger bent ! Gefeliciteerd :D

10. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey meiden,

sorrie voor de late reactie. ik heb gelukkig mijn echo gehad en ben helemaal in de wolken. alles zag er perfect uit en ik kan nu dus echt gaan genieten.
    ik zag dat jullie een hoop hadden geschreven. maar ga morgen op reageren want ik ben kapot.

echo staat in mijn album.

groetjes edith

11. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Edith,

Gaaf joh! En nu lekker genieten :).
    Ik ga gauw een kijkje in je album nemen.
    En daarna ook maar snel m'n bedje opzoeken.

Groetjes,
    Maine

12. Marientje

Marientje Actief lid

Hoi meiden,

dank jullie wel :D

Edith, geweldig zeg, mooie echo's ook :D

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    edith: geweldig nieuws en nu lekker genieten mooie echo foto,s

ikdus dank je wel voor je reactie!

ik ga lekker een weekend naar de ardennen groetjes en tot maandag

14. Niet meer actief

Mooi echo Edith, was zeker leuk om je beebje te zien :D

Puck, veel plezier zal je missen meid, want maandag ben ik weg :D

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    hey ikdus,

wij zullen jou ook heel erg missen, maar toch wens ik je veel plezier in je nieuwe woonland en hopen dat het bij jou ook snel mag lukken.

groetjes lil momo

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Ikdus; ik snap de frustraties ook echt wel :) Gelukkig wil mijn vriend wel zeer regelmatig seks, maar als het bij ons 1 of 2 keer per maand zou zijn, zou ik daar ook flink van balen. Het is gewoon een hele lastige situatie. Ik hoop ook dat het voor iedereen goed komt :)

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ikdus: IK ZAL JE MISSEN heel veel succes en geluk met je nieuwe omgeving.
    heel veel knuffels en kom als het lkt af en toe nog eens langs.

hopelijk lees je dit nog groetjes puck

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier ook iemand met een vriend die niet wil klussen: werkt heel hard, en is altijd moe (en dus geen zin). had mijn hoop gezet op afgelopen weekeind, maar zelfs toen niet.
    baal er best van, maar wil er ook geen heikel punt van maken. we zijn nog maar pas bezig namelijk.
    maar als hij niet bijdraait volgt er wel een pittig gesprek ben ik bang; kinderen komen niet uit de lucht vallen, he?
    moeilijk, moeilijk. je wilt het leuk houden, maar wilt ook actie zien!

19. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ikdus jij zal nu inmiddels wel opweg naar het spannende avontuur zijn.
    succes meid go for it.

marientje, jeetje meid gelukkig ben ik niet de enige meer die zwangeris.
    hartstikke gefeliciteerd meid.

puck en lilmomo. jeetje meiden ik hoop dat jullie je ook heel erg snel bij ons mogen voegen hoor. dit is bijna niet leuk meer hoe het bij jullie allemaal tegen zit.
    het lijkt wel hoe meer maanden er verstrijken hoe meer het tegen gaat zitten. pff.
    meiden houd moet hoor hoe moeilijk dit ook voor jullie moet zijn.
    ik blijf kei hard voor jullie duimen hele dikke knuffffffff.

lien. mannen pfff. hebt ze nodig maar soms. succes met zwanger worden meid.

puck hoe was je weekendje ardennen trouwens?
    ik wil met de grote vakantie een weekje die kant op.
    eind augustus. ik ben dan al 30 weken word een leuke trip :(

groetjes edith

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

edith: het weekendje ardennen was geweldig we waren met 25 vrienden en hadden één groot huis met iedereen een eigen kamer badkamer en toilet. ook hadden we een thema avond beauty en the nerd waarvan de mannen de beauty,s moesten zijn en wij de nerds en iedereen had ook erg z,n best gedaan. er was veel gedronken behalve ik (ik zit in de wachtdagen) lekker bbq en wandelen spelletjes kortom erg leuk en een stripact van eén van de beauty,s oh ik heb zo gelachen een man die probeers charmant een panty uit te doen en er dan een ini mini stringetje onder aan te hebben ik heb dubbel gelegen. volgend jaar gaan we weer!
    genoeg over mij hoe is het met jou?

marientje:hoe voel je je eigen?

lilmomo: was je nu wel of niet op tijd met klussen? we moeten allebij nog 8 dagen wachten al denk ik niet dat het deze maand raak is van die halve sexparty.

ikdus: ik denk niet dat je mijn berichtje nog hebt gelezen jammer hopelijk lees je het over een tijdje!

lien: welkom hier klets gezellig mee je bent echt niet de enige waarvan de man altijd moe of onderweg is !

groetjes ik ga werken!

Deel Deze Pagina