Hoi meiden, af en toe kijk ik of er hier nog goed nieuws gemeld is en ja hoor! Marientje, wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd. Hier zijn de laatste wachtdagen aangebroken. Ik heb geen goede hoop want niets is anders dan normaal, behalve dat ik last heb van mijn darmen en daardoor soms een beetje misselijk ben. Maar dat heeft meer met mijn darmen dan met iets anders te maken. Echt zo frustererend, hebben we eindelijk op de juiste momenten geklust, is de kans nog erg klein. Ach, we wachten nog even af tot eind van de week.... Werkze allemaal!
Hoi meiden, Kom hier weer even kijken hoe het is met jullie. @ Lien: Welkom hier. Wel balen dat je vriend niet wil klussen. Ik denk wel eens dat mannen er wat gemakkelijker over denken dan vrouwen. Die van mij ook hoor. Die dacht: 'we doen het gewoon een keertje dan en dan en dan ben je toch gewoon zwanger?' Ik denk dat bij hem die gedachte was, omdat ik spontaan en onverwacht van onze eerste zwanger was geworden. (categorie perongelukje. vind dit alleen zo'n vervelende term) Heb 'm nu een paar keer uitgelegd hoe het 'werkt' en hij heeft nu beloofd om deze ronde nog meer z'n best te doen . @ Puck: Ik lees dat het heel gezellig was in de Ardennen. Kan me helemaal voorstellen dat je helemaal dubbel hebt gelegen. Heb er wel wat beelden bij . @ Marientje: Hoe is het met je? Hoe voel je je? @ Vera: Succes nog met wachten. We hopen op positieve berichten. Zal voor je duimen. Bij mij zijn helaas de me vanochtend wakker komen maken. Dus voor mij op naar ronde drie. Groetjes, Maine
Hey puck, Nee volgens mij was ik niet meer optijd met klussen. Ik had geklust op dag 13 en had het gevoel dat ik mijn eisprong al had gehad 1 dag ervoor. Naja nu maar hopen. Gisteren avond wou man lief ineens spontaan gaan klussen. en van het weekend vroeg hij ineens of ik al zwanger ben naja, we wachten het wel af al denk ik het niet want heb me van het weekend ook flink uitgeslooft. feestje gehad vrijdag en zaterdag en had zoiets van what ever drink gewoon maar de een kwam na de ander.Geen slimme actie maar goed. Gisteren had ik wel ineens heel veel steken en last van me rechter heup aan mijn rugzijden. Echt vaag want dan had ik nog niet gehad. maar goed Ik ga gewoon door voor de volgende maand. groetjes lil momo
lilmomo: heb je getempt of ovulatie testen gebruikt want ik dacht ook altijd mijn ei te voelen op dag 12 ongeveer en nu doe ik tempen en blijkt dat mijn ei altijd later is na de pijn?! succes en een diike knuff.
ha dames, mijn vruchtbare periode breekt denk ik nu aan. Het wisselt steeds, bah. maar mijn man wil zn best doen deze ronde, dus we zullen zien. iedereen veel succes en fijne koninginnedag morgen kusjes Poeki
Hey puck, Nee ik tempratuur niet of ik gebruik geen ovulatie testen. Bij me ex partner wel gedaan 2 jaar terug alleen hielp niet want ben zo'n muts die dat vergeet. Ik heb mijn nod gehad op 9 april en heb geklust op 13 april, 22 april en 28 april. Maar tussen de 13de en 22ste is nogal een gat dus denk niet dat het raak ik want denk dat ik mijn ei echt op de 21ste gevoeld heb. Maja we zullen het wel zien. groetjes lil momo
Edith en Vera: dank je wel Lien, welkom hier, balen dat je vriend ook altijd moe is . Ikdus, jij bent intussen al weg, hopelijk heb je het daar erg naar je zin en ben je vlug zwanger ! Puck en maine, het gaat goed met me wel elke dag met periodes misselijk en heb weinig energie. Ik kan nu ook erg slecht tegen geurtjes, kan ook niet meer alles eten, maar ja, hoort er allemaal bij Puck, wat leuk dat het een fijn weekend was, klinkt ook erg leuk zoals je het vertelt . Vera, veel succes met wachten. Hopelijk is het toch raak ! Maine balen dat de zich hebben aangekondigd. Lilmomo, ik duim voor je ! Poeki, heel veel succes, hopelijk houdt je man zich aan zijn woord !
hallo dames, Hebben jullie een leuke dag gehad. Nou mijn man heeft zich aan zijn woord gehouden hoor. We hebben het gisteren gedaan en ook vandaag. Dus hij doet echt zn best en het gaat nog zonder problemen ook. Hoera. Lilmomo, ik duim voor je dat het toch raak is hoor. Kus. groetjes aan iedereen
poeki: geweldig nieuws joehoe nu nog die spannende twee weken we gaan voor je duimen fijne dag morgen
Voor ons wordt het over een week of 2/3 ook voor het eerst dat we het gaan proberen. De eerste ronde hebben we overgeslagen. Ik hoop dattie dan wilt.... Hij is ook vaak moe, buikpijn enz... Lijkt me zo balen van die paar kansen in de maand. Ik heb ook al wel gemerkt dat hij geen idee had hoe het precies in zijn werk gaat. Hopelijk doet hij ook z´n best nu hij ziet hoe ik er mee bezig ben. Heb na de eerste ovuperiode wel gezegd dat we het de volgende keer wel echt moeten gaan doen en daar was hij het wel mee eens!
Hey Poeki, M'n dochter wilde vanochtend wat speelgoed verkopen en had al veel in zakken gedaan. Ze heeft het netjes uitgestalt en verkocht. Wel bijna honderd euro opgehaald met het kleine spul . Lang leve koninginnedag . Ben trouwens echt benieuwd of het deze ronde gelukt is. Houd ons op de hoogte Wij moeten nog even wachten. Dit is m'n tweede ongi-dag pas. Nog een paar dagen en dan gaat ook hier weer het klusbedrijf open, . Groetjes, Maine
Hey dame's ik hoop dat ik snel me ongi krijg dan weet ik waar ik aan toe ben er kan ik me er voorledig op richten om met ovutesten te gaan beginnnen. Ik ga het er toch maar op wagen het elke dag te doen rond me eisprong. Maar of het lukt is wat anders want ben nogal vergeetachtig in zulke dingen. @ chiraa: succes in de eerste echte ronde meid. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn. @ maine: Leuk joh voor je dochter, wat mijn zus dan altijd doe is de spullen op de rommelmarkt zetten. En daarvan weer wat leuks en nieuws kopen wat ze dan weer kunnen gebruiken. Vond het wel leuk en lief van haar. Ook wend is je succes met je klusbedrijfje over een paar dagen en dat het een succes mag zijn met man lief. @ puck: we zitten nog lekker op de wacht bank en van mij mag het wel al komen die ongi. Heb jij al klachten van aankomende ongi of niet? @ poekie: ja meid ik hoop voor jou ook dat het raak is! @ marientje: ja dank je vind ik tof van je dat je aan ons denkt! Sorry voor de vroege reacties maar ben al vroeg wakker. groetjes lilmomo
Poeki, wat goed zeg dat je man zich aan zijn woord heeft gehouden, hopelijk is het nu raak voor jullie Chiraa: succes, ik weet hoe je kan balen als je door je man een ronde over moet slagen. Wij hebben de eerste 2 rondes overgeslagen (eigenlijk 4 want de maand erop had hij geen zaadlozing gehad en daarna weer overgeslagen) en daar baalde ik sterk van. Hopelijk houdt je man zich aan zijn woord en ben je snel zwanger ! Maine, wat goed dat je dochter bijna 100 euro heeft verdiend met het verkopen van haar speelgoed ! Lilmomo, natuurlijk blijf ik aan jullie denken, ik blijf duimen dat jullie hier snel allemaal zwanger zijn !
limomo: we lopen precies gelijk ik heb nog geen klachten voel helemaal niets ik denk daarom dat het niet raak is. ik ben wel blij dat ik een korte cyclus heb deze maand dan kan ik weer snel aan de vogende beginnen. chiraa: succes deze maand we kunnen onze mannen niet dwingen dat werkt averechts hopelijk doet hij deze maand goed z,n best. succes maine: goed gedaan van je dochter je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen om ze zelfstandig te maken haha groetjes groetjes
Hey meiden ik kreeg rond 5 uur vanavond bruin bloed verlies het is net overgegaan in rood bloed wel donker. Dus ben weer een nieuwe maand begonnen. Maar veelste vroeg. groetjes lilmomo
he jammer lilmomo, is het echt ongi en geen innestelingsbloeding? maine, wat leuk van je dochter, 100 euro veel hoor. veel klussucces alvast chiaraa, hopelijk wil je man strakkies, ik duim voor je puck, hoe gaat ie meid Ik heb helemaal geen vruchtbaar slijm en ook niet veel gehad de afgelopen paar dagen. Wel vlak na mijn ongi, maar niet dat heldere (was met wit en wel draderig). Ik snap niks meer van mn lijf. Rot onregelmatigheid. Nu doen we het en ben ik dalijk niet vruchtbaar. Wanneer heb ik toch mn ei, wel gehad niet gehad, i dont know Nou ja we zien wel, wachten wachten en wachten tot snel kus Poeki
He bah Lilmomo, wat jammer! En zo'n korte cyclus! Heeft het inderdaad doorgezet? Vandaag mijn NOD. Ik voel nog niets. Geen buikkrampen, terwijl ik vorige maand al krom lag om deze tijd. Spannend, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik vanavond ongesteld word.
Ja helaas is het wel gewoon doorgezet. Zit hier nu te balen en vraag me af waarom het nu zo een korte cyclus is maarja. Wie weet waarom haha. groetjes lilmomo