help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Chiaraa, ik ga (mocht het nog nodig zijn) morgenochtend testen. Dan ben ik nml. echt overtijd. Ik heb mijn eisprong opgespoord met ovu-testen en ik voelde hem ook. Mijn menstruatie komt altijd 15 dagen na mijn eisprong (die 17 april 's avonds was), dus ik verwacht vanavond of vannacht op z'n laatst ongesteld te worden.....

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    vera: SPANNEND ik ga voor je duimen.

lilmomo: balen meid ik dacht ook nog voor je misschien is het wel innestelingsbloed maar als je zegt dat het doorgezet heeft dan heb je innderdaad een hele korte cyclus. positieve is dat je wel nu weer snel aan een nieuwe cyclus bent begonnen je had al zo weinig hoop dan kan je maar beter snel overnieuw beginnen.
    deze maand gaan jullie er voor je mannetje gaat z,n best doen. we gaan er voor duimen.
    en hele dikke knuffel voor je.

poeki met mij gaat het goed nog 5 dagen wachten al voel ik nog steeds niets. maar ik vind het zo spannend ondanks dat we het maar één keer hebben gedaan maar wel op de dag van mijn ei volgens ff (zie album)

poeki waarom ga je niet tempen dan weet je wel of je je ei hebt gehad
    ik zelf temp en gebruik ovutesten ik weet precies waneer ik mijn ei heb gehad.
    ik zet s, morgens om 7 uur de wekker stop die thermometer in mijn mond onder de tong en mond goed dicht houden ogen weer dicht even later piept dat ding kijker even op en slaap weer verder.

succes allemaal en groetjes van puck

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Poekie, doe jij aan ovulatietesten of niet? Daarmee wil ik voorkomen dat we de beste dagen missen.

Vera, al ongesteld geworden? Hopelijk niet !

Puck, ga jij echt wachten tot je over tijd bent of ga je al eerder kijken....

Ik zit dus nog even op de wachtbank. Nog een kleine 2 weekjes voor we het weer gaan proberen!

4. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Dames, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien was mijn test positief vanochtend! Binnen 1 minuut een duidelijke tweede streep!
    Wow! Ik kan het bijna niet geloven! Is al die moeite toch niet voor niets geweest.
    Enne... zonder ovu-testen had het heel anders uitgepakt want dan hadden we allang gestopt met klussen. Ik verwachtte mijn ei echt een paar daagjes eerder.

Puck, ik duim voor jou dat het ook raak is!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    VERA GAAF HARTELIJK GEFELICITEERD OH WAT GEEFT DIT ONS WEER MOED!.......................................joehoe.................................ik ben zo blij voor je.

ik ga wachten met testen ok probeer tot volgende week zondag moederdag haha leek me wel leuk maar ik denk dat ik dan al ongi ben we wachten maar af wel is mijn temp hoger dan normaal?!?

groetjes

6. Marientje

Marientje Actief lid

limomo, balen dat je ongesteld bent geworden, maar dan kan je er vroeger dan verwacht terug tegenaan ;)

Vera, van harte gefeliciteerd, wat leuk weer eentje zwanger :D

Puck, ik voelde de maand dat ik zwanger was ook niets, dacht dus echt niet dat ik zwanger was (echte symptomen kwamen pas later). En 1 keer klussen in de vruchtbare periode is maar nodig, zie maar naar mij ;)

7. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Puck, Marientje, bedankt! Ik kan het nog steeds niet bevatten. Zit de hele tijd naar de test te staren.

Ik had trouwens ook geen symptonen. Wel was ik wat vaag misselijk af en toe, vorige week. Maar niet noemenswaardig. Deze week voelde ik echt niets anders dan normaal. Alleen de ongesteldheidskrampen bleven uit. Ik had trouwens ook een errug negatief gevoel, dacht echt dat het niet gelukt was.

Dusse... we blijven duimen Puck!

8. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Vera, wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd. Vind het super fijn voor jullie.

Ik temp niet en gebruik geen ovulatie testen, anders wordt het bij mij helemaal zon obsessie.
    En ik ben al 3 keer zwanger geweest, helaas 2 x een miskraam, maar wel ook een mooie dochter gekregen.
    Ik heb pas een miskraam gekregen en daardoor lijkt mn cylus nu zo ontregeld, althans heel lang.
    En door die miskraam heb veel ongeduld.

Maar deze maand heeft mn man heel goed zn best gedaan.
    Hoe ik denk wisselt ook erg.
    Nu denk ik weer ach wat kan mij het schelen, we zien wel.
    Maar dat kan morgen weer anders zijn :oops:

Meiden op naar meer beebjes.

fijn weekend Poeki

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Vera van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wens je al het goede toe.

Puck jou wens ik deze week ook succes en ik hoop voor je dat het raak is!
    ik ga weer lekker wachten tot me ongi over is en dan wil ik beginnen met klussen want sal wel een vroege ei hebben gehad deze maand ook vandaar dat ik mijn ei ook zo vroeg gevoeld had, weet alleen niet hoeveel dagen ik mijn cyclus nu moeten geven 28 of 22 of 26 pff word er gek van. en de arts maar zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb. van de week ga ik maar eens lang en vrage of hij dit nog steeds regelmatig vind. denk ook dat iki vanaf volgende maand als het deze maand niet raak is aan de ovutesten. kijken of ik het volhou om elke dag te testen.

ik hoor jullie snel

groetjes lilmomo

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik bedoel dat de arts zei een regelmatige cyclus. lees het net terug had ff fout getypt.

maar in ieder geval de arts zei tegen mij dat ik een regelmatige cyclus had. en ga van de week eens lang vragen of hij het nog steeds regelmatig vind want word er knetter gek van en kan het eigenlijk niet bevatten dat mijn cyclus ineens zo kort is..

groetjes

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Vera van harte gefeliciteerd ! =D>

12. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    lilomomo,

de artsen vinden een cyclus pas onregelmatig bijv de ene keer 30 dan 80 dan weer 60 .

Bij mij verschilt het per keer tussen de 32-42.
    Maar dat vinden ze toch regelmatig.
    Nou ik vind van niet.

Is er iets om het geregelder te krijgen?
    Teunisbloemolie?

groetjes Poeki

13. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    poeki en natuurlijk alle meiden hier misschien is het advies gravitamon.
    ik ben het met de zwangerschap van mijn zoontje gaan slikken op aan rading van mijn gynocoloog en dat ik weer zwanger wilde worden ben ik daar gelijk weer mee begonnen.

ik had geen eisprong voor ik aan de gravitamon ging en toen ik het slikte was ik ook promt zwanger. nu deze keer ging het gewoon heel erg snel.

baat het niet schaat het ook niet toch.
    verder vind ik het een voordeel dat je gravitamon je hele zwangerschap kunt slikken en het zelfs aangeraden word als je borstvoeding wil gaan geven.

verder vera jeetje meid heel erg van harte gefeliciteerd.
    geniet van je zwangerschap en laat je lekker verwennen. ;)

lilmomo wat onwijs kl*te dat je ongi weer is op komen dagen.
    dikke knuff meid.

puck nog even afwachten meid. klinkt erg pocitief die temp meting maar ik ga je geen hoop geven nu deze maand hoor. de afgelopen 2 maanden zag het er ook zo verschrikkelijk goed uit en kwamen die stomme rode duivels ook gewoon de goede moet bederven. ik blijf kei hard duimen voor je ;)

hier gaat alles prima ik heb het kindje nu al een paar keer gevoelt ook echt raar, heel vaag hoor en niet elke dag nog. en voor ik het besef dat het de baby is is het al weer weg ook helaas.
    maandag mag ik weer voor contolle naar de verloskundige ik hoop dan dat mijn boed test op suiker goed is.
    vorrige keer had ik zwangerschaps suiker en ze zijn er toen veels te laat achter gekomen en dat bracht de nodige complicaties met zich mee.
    ik hoop dat ik het nu niet krijg en als ik het dan toch moet krijgen dan hoop ik dat ze het op tijd constateren en ik dan deze zwangerschap voort kan zetten met medecatie.
    zo genoeg geteut voor vandaag meiden geniet van het weer.
    knuffels edith

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen mijn temp is inderdaad nog steeds mooi hoog hopelijk blijft hij zo maar ik durf niet te hoen ben bang voor weer de teleurstellig.

groetjes en geniet van het mooie weer

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Spannend Puck!

Wacht jij ook tot een dag nadat je ongesteld zou moeten worden met testen?

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dat probeer ik wel! mischien zelfs tot volgende week zondag maar ik weet niet of ik dat vol houd mocht ik niet ongi zijn.

groetjes

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wow dat zou ik echt knap vinden!
    Ik geloof nooit dat mij dat zou lukken. Hopelijk wordt je niet ongi!

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiaraa ik durf niet te gaan slapen ik ben zo bang dat morgen mijn temp weer gezakt is. ik wou gaan testen vandaag omdat ik gek van mezelf word maar heb het niet gedaan. hopelijk houd ik het vol.

groetjes

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Waarom test je dan niet gewoon? Of is dat nog te vroeg (heb nog wat te leren hier...)

Nu zit je jezelf ook alleen maar gek te maken!

Ik zie ook dat er voor jou gependeld is. Ik kan dit op het forum niet meer terugvinden, ook niet via " zoeken". Er zijn teveel pagina´s. Kan jij mij uitleggen hoe en waar ik iemand kan vragen op de site?

Probeer wel lekker te slapen heh!

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    je moet naar lounge gaan en dan naar pendelen bovenin daar staan diegene die voor je willen pendelen. het duurt heel lang ik heb het aan 4 verschillende gevraagd en ik heb één reactie terug

succes ik ga toch maar slapen

Deel Deze Pagina