help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Puck, ik duim voor je!

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

mijn temp is niet gedaald maar ik had wel wat spotting vanmorgen dus ik weet het niet. afwachten maar weer

groetjes

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    kan ook zijn dat je dit keer wel een latere eisprong heb en dat je je innestelbloeding (spotting) hebt gehad he.
    Ik duim voor je.

groetjes lil momo

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    tsja, ik heb het ook aan vier gevraagd, wel antwoord terug gehad, zie onderin: allemaal verschillend! volgens mij klopt er dus geen bal van. :oops:

5. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goedemorgen meiden,

puck wat maak je het weer spannend zeg pff.
    ik hoop zo dat die spotting gewoon wat oud bloed is en geen ongi.
    jou temp kelderde toch steeds al een paar dagen voor je ongi?
    mijn duimen blijven voor je draaien hoor.

lien78 je moet op dat pendelen ook geen hoop gaan vestigen hoor meid.
    want dan ga je echt van een koude kermis thuis komen.
    het is leuk als een streef moment maar ga er niet vanuit dat het zo is.
    succes meid.

lilmomo hoe is het nu met je. ga je starten met testen deze maand.
    meid ik duim natuurlijk ook nog steeds voor jou dat het deze maand echt eens lukken gaat hoor.

hier gaat ook alles prima. ik ben gister bij de verloskundige geweest en alles zag er perfect uit mijn bloed uitslagen waren goed met urine was prima en ook mijn bloeddruk.
    mijn baarmoeder komt al tot 2cm onder mijn navel en ik kon het zelf ook goed voelen.
    het hartje liep als een zonnestraaltje. rond de 160.
    ik vind het wel grappig die van mijn zoontje was altijd rond de 145.

groetjes edith

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik wil eerst afwachten hoe lang deze maand ga duren en volgende maand beginnen met de ovuluatie testen.

puck hoe is het bij jou? nog steeds je temp goed? ik hoop het voor je meid.

groetjes lilmomo

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey lilmomo,
    mijn oog valt net op het feit dat jij de eerste stap in het bootje gaat zetten morgen. leuk hoor meid, maar er een gezellige dag van ;)

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @edithdeb: weet ik. het was meer voor de grap dat ik het aangevraagd had; beetje kijken of ze op 1 lijn zouden zitten. helemaal niet dus! wat mijn gevoel dan weer bevestigt dat dit soort dingen eigenlijk onzin is. ;)

@de rest: hebben de mannen met dit zonnige zomerweer al meer zin? die van mij heeft deze ronde zijn best gedaan (precies op de goede dagen!) en gaat nu twee weken op reis. ik moet werken, dus kon niet mee. komt als het goed is precies goed uit, zodat er in de vruchtbare periode geklust kan worden.

al hoop ik er dat het al raak is, en het dus niet nodig is! :oops:

jullie allemaal veel succes! en plezier natuurlijk, haha.

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja klopt morgen om 14 uur mijn ondertrouw. Eindelijk de eerste stap naar ons huwelijk na veel gezeur met papieren enzo omdat me vriend uit duitsland komt. We kijken er dus naar uit.

Ik zal er zeker een gezellig dag van proberen maken. :whistle:

Dankjewel edith

groetjes lilmomo

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: veel plezier morgen je hebt morgen in ieder geval mooi weer. hopelijk ook od de grote dag.

lien succes we gaan voor je duimen.

edith: fijn dat alles goed was bij de verloskundige.

hier is alles niet ok heb spotting en temp was vanmorgen iets gezakt morgen zal het wel doorzetten. kut zooi op naar ronde tien

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh balen puck... hopelijk wordt nummer 10 je geluksgetal !

Lien hopelijk heb jij meer geluk, houd je ons op de hoogte?

Lilmomo, veel plezier morgen.Gaan jullie nog wat leuks doen saampjes? (behalve klussen ;) )

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja we gaan wel wat leuks doen. Er komen een paar vrienden en gaan we gezellig wat drinken. Klussen zit ik even niet mee in me hoofd, heb ontiegelijke last van me hooikoorts. Misschien morgen, hihi.

groetjes lilmomo

13. Marientje

Marientje Actief lid

Lilmomo heel veel plezier vandaag !

Puck, wat balen zeg :(
    Is het nu doorgezet, ik hoop het niet.

Edith, geweldig dat alles goed was, ik moet volgende week voor deeerste keer, hopelijk is alles goed !

14. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    puck jeetje meid wat onwijs kl*te weer.
    k*t zeg vooral omdat het de laatste 3 maanden er steeds zo pocitief uit zien en je steeds weer met zo'n zware domper krijgt te stellen.
    dikke knuffel meid.

lilmomo van harte gefeliciteerd met je ondertrouw en ik hoop dat je ook zo'n verschrikkelijk mooi weertje mag hebben op je bruiloft.

marientje spannend hoor meid dus we moeten jou ook de komende week er vlink door heen trekken?
    ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien mag krijgen.
    hoe voel jij je eigenlijk verder. heb je erg veel last van kwaaltjes?

lien hoe is het met jou nu?

nou meiden dikke knufff edith

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @puck: wat balen, sterkte in je volgende ronde!

@edith: gaaf dat alles goed was. lijkt me echt kicken. :)

@lilmomo: gefeli met je ondertrouw en beterschap met je hooikriebels. heb ik gelukkig geen last van. ben alleen stikallergisch voor katten, maar daar kun je uit de buurt blijven gelukkig. ;)

@de nieuwsgierigen (haha): mijn test vanmorgen was natuulijk negatief: veel te vroeg getest (maar wilde vriend graag ivm dat hij nu twee weken op reis is).

ik houd jullie op de hoogte, maar ga pas weer testen als ik niet ongesteld word.

16. Marientje

Marientje Actief lid

Edith, de ene dag zijn de symptomen er wat meer dan de andere. De vorige weken was ik elke dag wel misselijk en vooral 's ochtends of 's avonds, maar nu ben ik niet meer elke dag misselijk (moet wel om de 3 uur wat eten, anders word ik erg zwak en onwel). Maandag ben ik wel heel de dag beroerd geweest, mijn darmen zaten ook helemaal in de knoop. Ik heb ook al een minibuikje waardoor mijn broeken niet meer zo goed passen, ik denk dat ik deze zwangerschap vlug naar de positiekleding moet grijpen. Mijn vorige zwangerschap was ik toen al 6 maanden voordat ik dit echt nodig had, nu begint het vroeger :oops:
    Als ik inspanningen wil doen waar je veel moet bukken, heb ik met momenten erg last van mijn bekken, krijg er enorme steken in.
    Ik ben best wel zenuwachtig voor de echo, je hoort de laatste tijd zoveel van missed abortions dat ik er toch wel wat bang voor ben, vooral omdat de symptomen zo anders zijn als bij Joël en op mijn 19de heb ik een miskraam gehad, wel heel vroeg in de zwangerschap en het kwam spontaan af. Maar ja, nog een weekje geduld en ik weet of alles goed is met het beebje ;)

Lien, ik duim voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt !

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames

het is z,n mooi weer dat ik niet chagerijnig kan blijven tijdens mijn menstruatie!

woensdag ben ik onverwachts een dagje naar scheveningen geweest en het was heerlijk.

lien:ik duim voor een positieve test over drie dagen!

marientje: nog een weekje wachten dat hoor je een moi hartje klopppen ik kan me voorstellen dat het spannend is.

edith:ja het zag er goed uit met mijn temp deze maand maar helaas......
    op naar de volgende ronde en wie weet heeft de pendel toch gelijk ik zit nog een ronde in mei. hoe gaat het met je nog last van de kwaaltjes?

lilmomo: hoe is het met je hooikoorts? veel klusplezier vanavond mocht het lukken ik hoop het voor je.

groetjes puck

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    er is weer voor me gependeld aug 2008 een jongen dan moet ik nog een paar rondes geduld hebben hopelijk lukt het eerder!

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Er komen weer een paar spannende dagen aan voor een aantal van ons!

Een paar moeten flink aan de slag de komen dagen, enkele moeten vooral niet ongesteld worden!

Succes allemaal, en voor degene op de wachtbank, rust lekker uit !

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiara:inderdaad voor jou nog 6 dagen succes met klussen

groetjes puck

Deel Deze Pagina