Ha Puck Hopelijk heeft de pendelaar het fout en heb je eerder geluk ! Heb jij Caruli en de andere pendelaars via PM gevraagd, of...? Ik kon namelijk geen specifiek topic van een van hun vinden waarin je ze kan vragen. Misschien ga ik morgen voor het eerst maar eens een ovulatietest uitvoeren. Ik ben benieuwd of ik er uit kom haha. Al 10 keer die handleiding gelezen als voorbereiding
hey meiden, gisteren avond niet meer gelukt om te klussen....man lief wou liever op het terras zitten met dit mooie weer en geef hem geen ongelijk! ik hoop dat het vanavond misschien ga lukken anders zondag, Ik heb in ieder geval 8 dagen na mijn NOD geklust met resultaat. Nu hopen dat er nog een paar klus dagen komen. groetjes lilmomo
hallo meiden, hier gaat het even helemaal niet. ik heb een hoog oplopende ruzie gehad met mijn schoonzus, want die is zo dolgedraait dat ze echt de meest vrezelijkste dingen over me rond aan het vertellen is. ik was zo boos geworden dat ik haar even vlink de feiten voor haar voeten had gegooit. ze manipuleerd mijn broer zo verschrikkelijk dat ze echt letterlijk al mijn woorden verdraait. het ergste wat ze zegt is dat ik heb gezegt dat ik blij ben dat ze geen kinderen kan krijgen. inmiddels heeft ze het helemaal voor mekaar. ik ben mijn broer kwijt. hij zelf is door haar inmiddels ook nog eens zijn ouders kwijt. hij staat er nu echt letterlijk helemaal alleen voor. en dat in 1 dag tijd ik ben zo boos, verder heb ik te horen gekregen dat mijn beste vriendin die ook eindelijk aan haar kinderwens kon beginnen(ze word in sept 38) baarmoederhalskanker heeft. gelukkig word ze donderdag al geholpen om de geinfecteerde plakken weg te snijden. en belde mijn verloskundige mij, dat ik voor ze mij verder kon behandelen eerst maar eens naar een gynocoloog moest om een protocol op te zetten,of het niet beter is dat ze mij in het ziekenhuis verder met de zwangerschap begleiden. ik had van af het begin af aan niet bij een verloskundige mogen lopen aangezien mij problemen met de zwangerschap van mijn zoontje. grrrr ik wist dat ik vanaf 34 weken overgedragen werd aan een gyno van wegen de keizersnede maar hier was ik niet op voor bereid. het viel erg koud op mijn dak moet ik zeggen. kan der ook nog wel bij. zo dat was even mijn elende. meiden ik heb eigenlijk helemaal niks onthouden wat jullie vertelde. heel erg sorrie de klus meiden heel veel sterkte en de wacht bankers succes ik blijf gewoon duimen voor jullie. puck ik hoop echt op meer geluk deze maand. en marientje nog ff doorbijten meid ik weet hoe zwaar het is. ook nog een hele fijne pinkster meiden en geniet van jullie vrije dagen en het mooie weer. dikke knuff edith
Edith, wat vreselijk dat je schoonzus zo gekeerd is , je hebt haar steeds gesteund en dan reageert ze zo. Ik weet nog dat je er erg mee in zat om haar te vertellen dat je zwanger was, je kon er amper zelf van genieten. Ik had niet verwacht dat ze zo'n zou worden. Ik vind het zo erg voor je dat ze je broer zo manipuleerd. Heel veel sterkte voor je vriendin, hopelijk kunnen ze al de geïnfecteerde plakken wegsnijden. Is er hierna nog kans dat ze nog kinderen krijgen ? Een kennis van ons heeft 2 keer baarmoederhalskanker gekregen, de eerste keer kon ze nog wel kinderen krijgen, maar toen had ze nog geen partner om er aan te beginnen en de tweede keer is alles weggehaald. Echt zo erg Ook balen dat je nu ineens naar de gyn moet, bij ons is het de gewoonte om steeds naar de gyn te gaan. Hier wordt ook grotendeels in het ziekenhuis bevallen. Bij Joël baalde ik hier wel van, want ik wou thuis, maar achteraf bezien maar beter, want de bevalling duurde erg lang, ik kreeg niet genoeg ontsluiting, terwijl ik al wel persweeën kreeg, maar uiteindelijk kwam er toch vordering in. Dikke knuff voor jou, het is ineens een hele hoop dat je te verwerken krijgt En ook een dikke knuff voor al de andere meiden hier, ik hoop zo dat jullie vlug zwanger geraken !
Hé Edith wat een vervelende dagen voor jou zeg, en terwijl je juist zo zou moeten kunnen genieten van je zwangerschap! Ik ken het hele verhaal rond je schoonzus natuurlijk niet, maar ik snap niet hoe iemand zo lelijk kan doen! Wie wenst iemand nou geen kinderen toe, ze zou toch beter moeten weten! Ook vervelend voor je broer, die staat er tussen. Begrijp ik dat hij haar kant heeft gekozen, en jullie ouders jouw kant? Veel sterkte met je familie en je vriendin !
@edith: een dikke knuffel voor jou, wat akelig allemaal. @de rest: ik heb vanmorgen weer een test gedaan (kon het niet laten) en nu zag ik een heeeeeeel vaag roze lijntje. daarna (in de middag) nog een clearblue digitaal gedaan en die zei 'niet zwanger'. poeh.... ik hoop zo dat die het mis heeft! morgen of overmorgen maar weer die matcare doen en kijken of de lijn duidelijker wordt. duimen jullie met me mee? ik houd jullie op de hoogte. trusten! ik ga een laatste rondje met de hond doen en dan de hitte boven opzoeken.
ehhh, dames, zie banner! ben zoooo blij, en vriend ook. we hebben twee keer geklust, wel precies de goede periode, en zie ons resultaat. ben er nog helemaal beduusd van.... nu jullie nog! hier, heb je wat HCG HCG HCG van me.
Hey lien van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en zo snel al! Bedankt voor de HCGtjes kan ik wel gebruiken. Poekie jammer dat je ongesteld bent geworden. voor de rest iedereen succes met klussen en edith ook sterkte meid met al dat gedoe Mijn man lief is goed op weg, we hebben deze week al 2 keer geklust. Donderdag en vandaag(moederdag) maar weet ook niet hoelang me cyclus nu is kan 22 dagen zijn (dan is me ei al geweest) of 31 dagen (dan moet man lief nog even volhouden) Ik hoop echt zooooooooo dat het deze maand gelukt is. Meiden geniet lekker van moederdag en meiden die nog geen moeder zijn hopen dat het raak is dat wij volgend jaar ook moederdag hebben! groetjes lilmomo
ik heb trouwens al mijn cyclussen bij elkeer opgeteld en dan door 9 gedeeld want heb 9 rondes gehad. En dan kom ik uit op 26,88 dagen. Dan zal ik wel mijn banner op 27 dagen zetten. groetjes lilmomo
Hey allemaal, @ Edith: Wat een vervelende situatie, zeg. Sterkte. @ Lien: Gefeliciteerd, meid! Ik vang graag een beetje hcg van je . @ derest: sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Moet weer weer even bijlezen. Ben weer eens te druk met m'n studie geweest . Groetjes, Maine
hallo allemaal ik ben even niet geweest i.v.m het mooie weer! edith: wat vreselijk die situatie met je schoonzus en je hebt nog wel zo veel rekening met hun gehouden in het begin van je zwangerschap. ja en als de ruzie hoog oploopt zeggen we allemaal wel dingen die we eigenlijk niet willen zeggen. sterkte met deze situatie. en met je vriendin komt hopelijk alles goed ik heb het zelfde meegemaakt ik ben twee keer geopereerd en kan nog gewoon kinderen krijgen. als ik zwanger mocht raken dan moet ik meteen maar de gyn in et ziekenhuis ik ben daar juist wel blij om waarom vind je het vervelend om naar de gyn te moeten i.p.v de verloskundige? lien: WAAAAUUUUUWWWW wat een goeg nieuws hartelijk gefeliciteerd! chirara: ik heb inderdaad een pb gestuurd met je voledige voor en achternaam en je geboorte datum en dan je vraag natuurlijk main: studeer ze! lilmomo:fijn dat het gelukt is met je mannetje en nu maar hopen dat het raak is deze maand. poeki: balen dat je ongi bent geworden dikke knuff alle moeders onder ons fijne moederdag hier alles goed niks spannends te melden ik doe alleen maar op terrasjes eten en drinken en van de zon genieten moet wel zeggen dat door dit mooie weer ik minder aan zwanger worden denk. groetjes
Zo hier een positief berichtje van mij. Mijn man vroeg hoe die ovulatietesten werken en hebben daar uitgebreid over gesproken. Ik heb uitgelegd dat ik graag wil weten wanneer mijn ovu is om geen moment te missen. Dat ik het jammer van de kans zou vinden. Daarbij kwam natuurlijk ook het klussen ter sprake en dat gaat voor deze maand in ieder geval goedkomen! Ik heb er vertrouwen in ! Ik moet nog even geduld hebben, de ovutest was nog negatief! Succes allemaal in jullie warme kamers
hallo meiden bedankt voor jullie knuffels en steun. ik voel me er nog steeds kl*te over maar goed het zei zo. ik probeer me er maar bij neer te leggen en hoop maar dat mijn broer zijn ogen snel open gaat doen. het is niet niks om in een dag je hele fam kwijt te raken, lijkt mij voor hem. verder puck ik wil niet naar de gyno, omdat ik er achter was gekomen dat de gyno's hier hele grote fouten hebben gemaakt wat betreft de zwangerschap van mijn zoontje. ze hebben nergens op in gegrepen en hebben me maar een beetje laten klooien. ik mag blij zijn dat ik nog leef. verder heb ik voor dat ik aan de 2de begon eerst een afspraak gehad met 2 gyno's en heb ze gevraagd of het verantwoord was om nog een 2de proberen te krijgen, en waar ik dan om zou moeten denken. hierop hebben ze gezegd dat dit makkelijk kon en ik alleen rekening moest houden met het feit dat ik tijdens mijn zwangerschap niet in 7 sloten tegelijk moest proberen te lopen en het heel rustig aan moest doen. verder hoefde ik me nergens zorgen om te maken. ik kan je vertellen dat als ik dit alles wat ik nu weet eerder had geweten dan had ik niet aan een 2de begonnen denk ik. ik heb dus helemaal geen vertrouwen meer in gyno's en moet er nu wel weer naar toe terug. alles uitleggen is een beetje lastig zo, dus vandaar maar ff een verkorte versie. meiden heel erg veel succes deze maand ik hoop op een hoop mooie banners einde van deze rit. liefs edith
jeetje edith dan snap ik waarom je niet naar de gyn wil ik zou het ze wel goed zeggen da je er weinig vertrouwen in hebt. ik heb gelukkig een hele fijne gyn en heb er nog geen problemen mee gehad. sterkte en doe rustig aan luister naar je lichaam.
He hallo meiden. Ik heb contsct met ikdus via de sms. Ik moest jullie allemaal even de groetjes van dr doen en zeggen dat alles goed met dr is. Na een cyclus van 42 dagen is ze gisteren eindelijk ongesteld geworden. Als t goed gaat heeft ze binnenkort internet verbinding. En dan zullen we haar af en toe weer spreken. Groetjes Truus.
Hey truus, wat leuk dat alles met haar goed gaat en dat we de groetjes krijgen. doe ikdus van ons allemaal de groetjes terug en dat ze snel zwanger mag zijn. groetjes lilmomo
Hey meiden, Maandag avond nog geklust met mijn hubbie maar het was niet gelukt om een erectie te krijgen. Na hopelijk hebben de 2 andere keren donderdag en zondag geholpen. Hoe is het met jullie meiden ik hoor jullie bijna niet meer! groetjes lil momo