help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ook al was mijn ovutest gisteren nog niet positief, hebben we gisteren geklust jaja!

Het lukte voor een groot deel en zonder pijn! Olé na 7 jaar !

Wel gek dat mijn ovutest nog steeds niet positief is. Maarja, hij test 24 tot 36 uur voor de eisprong, en ik verwacht deze morgen, dus kan kloppen..

Wel stekende pijn in mijn onderbuik. Ik dacht altijd dat dat mijn eisprong was, niet dus.

Succes met klussen allemaal, gelukkig is het minder warm !

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey chiaraa,
    gelukkig is het klussen gelukt bij jullie nu maar hopen dat het raak is.
    Me duimen draaien voor je.

groetjes lilmomo :D

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ze doen t tegenwoordig rustig aan met de kinderwens. om het zo maar te zeggen :)
    dus we zullen nog een tijdje moeten wachten voordat we kindernieuws vanuit spanje krijgen.

Ze willen graag eerst de boel daar goed op poten hebben.
    En dat is begrijpelijk natuurlijk.
    Ik zal haar de groetjes terug doen van jullie allemaal.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik zou jullie op de hoogte houden van hoe het met mij ging.
    nou, slecht even: ik heb vannacht een heel vroege miskraam gehad...

ben er nog erg verdrietig van, maar weet ook wel dat het vaak voorkomt en dat er dan iets mis was met het kindje-to-be.

mijn vriend is op reis (nog een week voor hij thuis is), dus sta er nu alleen voor, da's wel zwaar.
    maar wij mogen vanaf volgende week dus ook weer aan de klus...

hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn EN blijven!

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heel veel sterkte Lien !

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    sterkte lien

7. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    puck ik doe het zeker heel erg rustig aan ik doe wat ik moet doen en daar houd het ook wel weer een beetje op ;)
    voor jou is het weer klussen geblazen, ik hoop echt van harte dat je deze maand meer geluk mag hebben en dat je man eens niet weg moet in de belangrijke periode. succes meid zet hem op :)

dank je wel truus voor de update van ikdus. we missen haar wel hoor. wens haar maar heel erg veel succes.

lilmomo 2 keer kan genoeg zijn meid, ik hoop het dan ook echt van harte voor je.ik ga kei hard duimen. ;)

chiaraa, beter te vroeg dan te laat klussen meid. ik hoop dat er mogen ook nog een keer klussen voor je in mag zitten en dat jij dan ook een mooie pocitieve test in je handen mag houden over een week of 2.

lien, jeetje meid wat vrezelijk voor je.
    en dat je het dan ook nog een keertje alleen moet gaan verwerken.
    heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel.
    ook hoop ik natuurlijk dat je snel terug zwanger mag zijn en natuurlijk mag blijven.

met mij hier verder gaat het wel redelijk dinsdag 20 mei moet ik naar de gyno toe. het leuke van het verhaal is dat ze wel gelijk weer een echo doen dat is niet verkeerd. mag ik toch nog ff gluren.
    het jammere is dat ik wel alleen moet gaan man lief red het nooit om dan vrij te krijgen. hopelijk krijg ik met 20 weken even goed dan nog een echo want volgende week donderdag pas 17 weken. we wachten het in elk geval af.
    groetjes en veel liefs edith

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja dankjewel edith, hoe is het eigenlijk nog afgelopen met je broer?
    Of heb je hem niet meer gehoord. Ik hoop voor je dat hij inziet waar je schoonzus mee bezig is.
    Veel kijk plezier op je echo 20 mei.

groetjes lilmomo

9. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    gewoon een dikke kus van mij

ben weinig hier, heb erg van het lekkere weer genoten

10. Marientje

Marientje Actief lid

Lien, wat vreselijk zeg, enorm veel sterkte !

Truus, wat leuk dat alles goed gaat met ikdus.
    En soms lukt het pas als je er minder mee bezig bent, dus wie weet

Chiaraa, gelukkig is het klussen gelukt, nu hopen dat het raak is !

Lilmomo, 2 keer kan idd genoeg zijn, 1 keer zelfs ;)

Puck, klus ze :D

Hier is alles goed, ik ben naar de gyn geweest en het hartje klopt :D
    Ik heb ook een mooie echo gekregen, die zal ik in mijn album plaatsen.
    Ben erg opgelucht, nu wordt het een stuk echter :D
    Ik ben volgens de gyn eerder uitgerekend dan ik dacht, ik dacht op 9 december, maar nu wordt het 4 december. Wie weet wordt het een sinterklaas kindje :)

11. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goedemorgen meiden,

lilmomo, van mijn broer heb ik niks meer gehoord en dat doet eigenlijk niemand van ons. mijn vader heeft er helemaal niks mee te maken en heeft hem alleen de waarheid gezegt en zelfs die hoord niks meer van hem.(mijn ouders zijn gescheiden)

mijn broer en ik waren echt letterlijk 2 handen op een buik,
    maar zo stom als het klinkt ik heb er eigenlijk weinig last meer van. ik vind het wel goed zo. hij wil het toch zo. dan krijgt hij het zo.
    ik hoop dat hij gelukkig word met haar en dat ze mega veel kindjes mogen gaan krijgen. maar ik heb echt mijn handen er vanaf getrokken.
    ik kan niet meer met mijn schoonzusje omgaan. en dat is denk ik mijn goed recht. ze heeft zulke vrezelijke dingen gezegt tegen mijn broer. en dan op die manier dat ik het gezegt moet hebben.
    dat het echt niet meer goed kan komen.

poeki lekker meid dat je zo van het weer hebt genoten. ik hoop dat het mooie weer ook weer snel terug mag komen.
    ik denk dat iedereen meer met het buiten leven bezig is dan met de pc als het zonnetje weer scheint.

marientje, lekker meid dat je zo'n mooie echo hebt gehad en dat alles goed is. heerlijk he zo'n lekker bewegelijk kindje te zien en een mooi kloppend hartje. ik wil niet naar de gyno maar die echo zeg ik echt geen nee tegen hoor ;)

verder puck lukt het een beetje met klussen?
    ben je ook lekker van het weertje aan het genieten.

meiden succes he

liefs edith

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey dames hier ben ik weer!

ik heb het heel druk op het werk gehad en ook ben ik weer flink aan het trainen (wielrennen en op de sportschool) 7 kilo aangekomen dus die moeten er weer af.

lien heel veel sterkte wat een vreselijk nieuws.

edith: jammer van je goede relatie met je broer maar als je er vrede mee hebt is het goed.

poeki groot gelijk om van het mooie weer te genieten.

marientje : fijn dat de echo goed was ben benieuwd naar de foto.

truus: bedankt voor het doorgeven doe ze even de groeten van puck ik was te laat met afscheid nemen.

chiaraa hoe is het met de ovutesten? veel klusplezier

ik begin morgen weer met de ovutesten ik ben zeer benieuwd of het gaat lukken deze maand met klussen.

groetjes

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha meiden

Edith: knap hoe je er nu in staat! Moet niet makkelijk zijn, van twee handen op 1 buik naar deze situatie. Gelukkig heb je er een soort rust in gevonden, als ik je lees.

Puck, hopelijk test jij wel op het goede moment positief. :) Het is een duur grapje hier deze maand ;) hopelijk morgen eindelijk posi test !

Veel plezier en succes allemaal !

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

voor mij is deze maand weer voorbij ik heb altijd mijn ei op dag 13 14 of 15 nu dacht ik gisteren met ovutesten te beginnen en deze had meteen een streepje toen dacht ik oh ik zal vandaag wel nog een streepje hebben maar mijn temp was vanmorgen al iets omhoog gegaan en mijn mannetje wou net niet vrijen maar straks en ik denk dat straks te laat is.
    grrrrr waarom heb ik nu geen man die altijd zin heeft.

ik ben echt radeloos volgende maand kan helemaal niet want dan is hij naar shang hay en naar zwitserland en is maar een paar dagen tussendoor tyuis en dat zijn zeker niet mijn vruchtbare dagen

15. Marientje

Marientje Actief lid

Edith, heel begrijpelijk dat je nu niet meer met je schoonzusje kan omgaan. Zou ik ook niet kunnen. Wel erg jammer dat je broer nu meegesleurd wordt in haar web :(
    Veel succes met de echo dinsdag, dan moet ik ook terug naar de gyn voor de nekplooimeting. Dit wordt in België standaard gedaan, maar dat vind ik niet erg, zie ik mijn beebje nog een keer ;)

Puck, de foto staat in mijn album ;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=45160
    Balen zeg dat je ei al gekomen is en dat je mannetje niet wou vrijen :(
    Heb je de voorbije dagen geklusd, sperma kan een paar dagen leven, dus in dat geval is er nog steeds een kans op een posi test.
    Hopelijk is straks toch nog niet te laat !
    Wat rot dat je man volgende maand bijna niet thuis is, dikke knuffel [​IMG]

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh balen Puck! Praten jullie daar wel over? Snapt hij wel hoe belangrijk het is voor jou?

Hier nog steeds weinig nieuws. Ik dacht dat mijn test vandaag wel positief zou zijn, weer niet :(
    Er was gisteren wel duidelijk cervixslijm aanwezig. Misschien vanavond nog maar een keer proberen....

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiaraa ik ben gisteren dus begonnen met testen en had meteen een streep net hed ik weer een streep en het is net gelukt joehoe en ook nog goed dus afwachten hopelijk was het nog niet te laat effe afwachten wat mijn test en mijn temp morgen doen

groetjes ik heb nu iets beter zin.

marientje ik ga even naar de foto kijken

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    marientje wauwww leuk! best duidelijk

groetjes

19. Marientje

Marientje Actief lid

Geweldig Puck dat je nog een streep had en dat het goed gelukt is.
    Ik duim voor je !
    Dank je, ja, het is al echt een minimensje :D

Chiaraa, spannend, hopelijk heb je vlug een posi test !

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Zet hem op Puck!

Bedankt Marientje!

Deel Deze Pagina