Ik wil graag kids entertainer worden, heb al wat CV's ingeleverd bij hotels maar nog niets gehoord.. Ik kan misschien terecht in de bediening in het bar/restaurant waar me vriend werkt. Spaanse taal leer ik nog steeds niet echt als ik toch bij een nederlandse bar ga werken heb ik het voorlopig nog niet nodig.
Hopelijk heb je snel een leuke baan. Is dat ook nog seizoensgebonden waar jij zit? Vandaag na mijn mislukte ovutest het niet opnieuw geprobeerd. Morgenochtend weer (als ik er nog zin in heb ) Elke keer denk ik 's avonds ik stop er ff mee, maar 's morgens kan ik het toch niet laten Het moet toch een keer gebeuren. Ik zie wel, ik denk nu dat ik niet nog nieuwe ovutesten voor deze maand wil kopen. Heeft me nu al 44 euro gekost...
Kids entertainer wel ja, alleen in het hoogseizoen doen ze dat omdat er dan meer mensen op vakantie komen.. Sta je een beetje op regelmatige tijden op ? Want dan kan je tempen. Al zie je dan helaas meestal wel pas achter af je eisprong :S.
hoi Puck, Ik gebruik geen ovulatietesten, anders ben ik er helemaal zo mee bezig. Ik ben 3 x zwanger geweest, zonder ovulatietesten. Ik moet gewoon geduld en geluk hebben. En na mijn miskraam lopen mijn cyclussen uiteen van 28-44. Dus wanneer zou ik dan moeten testen? Ik hoop dat het bij jou wat heeft opgeleverd, jij hebt gelukkig een regelmatige cyclus. kus kus Poeki
hoi Puck, Ik gebruik geen ovulatietesten, anders ben ik er helemaal zo mee bezig. Ik ben 3 x zwanger geweest, zonder ovulatietesten. Ik moet gewoon geduld en geluk hebben. En na mijn miskraam lopen mijn cyclussen uiteen van 28-44. Dus wanneer zou ik dan moeten testen? Ik hoop dat het bij jou wat heeft opgeleverd, jij hebt gelukkig een regelmatige cyclus. kus kus Poeki
Hey meiden ik heb me een tijdje niet laten horen, was even druk bezig. Maar hier gaat alles goed. Ik denk niet dat het deze maand gelukt is, ook al heel man lief zijn best gedaan. Nu is hij weer ziek hij heeft onstoken kiezen en is niet al te best maar goed ga wel weer over. Groetjes lil momo
Hoi allemaal Hier ook nog geen nieuws. Nog steeds niets. Heb maar nieuwe ovutesten besteld, kan het toch niet laten Wel balen is dat ik al 2 weken zooo misselijk ben en al 2 dagen ernstige buikpijn heb Het rommelt aan alle kanten... Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Volgens de dokterassistente hoorde die misselijkheid ook bij ontpillen (na 3 x gevraagd te hebben of ik echt niet zwanger ben) Ik kijk het nog even aan, anders maak ik volgende week toch een afspraak. Morgen vrije dag. Heerlijk !
lilmomo: leuk dat je er weer bent. we blijven duimen geen bloed geeft moed. chiaraa: raar die buikpijn als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon naar de huisarts gaan. poeki:geduld is een schone zaak en is heeeeeelll moeilijk en geluk wensen we je allemaal. mijn cyclus is redelijk stabiel hij loopt uiteen van 24 dagen tot 28 dagen ik houd het nu een maand of 4 bij. ikdus: succes met jobshoppen groetjes
Ha Puck! Fijn dat je ovu zo regelmatig is. Over 10 daagjes kan je al weer testen! Lilmomo, balen dat je vriend ziek is. Fijn dat je nog wel op het juiste moment hebt kunnen klussen! Jouw NOD komt ook erg dichtbij! Poekie, fijn dat je het zo relaxed bekijkt! Geeft vast een hoop stress minder tussendoor. Ikdus, hopelijk vind je snel een leuke baan. Kan je ook niet voor een reisorganisatie werken. Mensen adviseren over excursies etc? 8) Natassie, alles goed daar :
Ja alleen weet ik niet precies wanner me NOD, heb wel beetje buikgriep, diarree en noem maar op misselijk maar heb ik wel vaker voor in mijn NOD heb. Ik ben denk ik toch niet zwanger. groetjes lilmomo
Vera, hier was het ook een inwendige echo, bij Joël zag ik er erg tegenop, maar je voelt er eigenlijk niks van en de echo's zijn erg duidelijk Wat leuk ikdus dat je er weer bent Puck, de moed niet opgeven hoor, wie weet was je toch nog op tijd. Het komt meestal wanneer je het het minst verwacht, dus wie weet, dikke knuffel. Chiara en Poekie, balen zeg dat jullie cyclus van slag is lilmomo, je weet het nooit, zolang er geen bloed is, kan het Balen dat je buikgriep hebt, heb ik in januari gehad, kan je je echt zo rot bij voelen
Hey meiden, Eindelijk me trouwjurk vandaag uitgekozen wordt binnen 3 weken (half juni) gebeld om te meten. Nee en trouw niet in het wit maar bordeaux, echt een hele mooie jurk. Nu maar hopen dat ik dan niet zwanger raak want dan pas ik hem niet meer:S hahaha. Kijk echt uit naar de grote dag. Nee en nog geen duivels te zien. Groetjes lilmomo
leuk lilmomo een bordeaux jurk zul je zien dat je deze maand zwanger bent. geef je ook een feest met toeters en bellen? groetjes
marientje ik geef de hoop niet op "hoop doet leven" al denk ik dat ik deze maand weinig kans maak! groetjes
Hey puck, Wel bellen maar geen toeters, Wil niet al te veel poespas. Komt een man 50 of 60 en dat vind ik wel genoeg poes pas hahaha. Moet ook in onze portemonee kijken he groetjes lilmomo
je hebt gelijk lilmomo. ik zou ook heel graag willen trouwen maar om twee redenen hebben we besloten om het niet te doen. 1) om het financiele plaatje 2) ik kan geen grens trekken met gasten i.v.m een eigen zaak die ik heb ik wil eigenlijk geen klanten uitnodigen maar al ik ze passeer dan krijg ik zeker scheve gezichten. daarom trouwen we niet. maar al ik toch gevraagd word zeg ik zeker geen nee! heb je al een vrijgezellefeestje gehad? groetjes
Nee mijn vrijgezellenfeest word allemaal geregeld en waarschijnelijk is dat 2 dagen voordat we trouwen. Hahah ben benieuwd. groetjes lilmomo
http://www.weise.eu/Kollektion/Detailan ... d=MzA5OQ== Dat is dan mijn jurk alleen hij is bordeuax. groetjes lilmomo