help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

lilmomo echt een mooie jurk ja !

Nog minder dan 2 maanden en je bent de vrouw van iemand ( nu ook al natuurlijk )

Spannend hoor !

Zijn er nog meer meiden met een voor genomen huewelijk. of al getrouwd?

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik ben al getrouwd, op 23 december 2005, dus nu zo'n 2,5 jaar. De tijd gaat snel.....

3. Niet meer actief

Ja straks moet je weer een groot feest geven :)

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    hahaha nou voorlopig niet hoor !
    Toen we 1 jaar getrouwd waren zijn we met onze ouders uit eten gegaan. Toen we 2 jaar getrouwd waren, zijn we een weekendje weg geweest.

Ben jij getrouwd Ikdus?

5. Niet meer actief

Nee, we willen wel ooit eens gaan trouwen, maar dat komt wel wanneer de tijd rijp is en het geld er is.

Met 5 jaar moet je groot feestje geven :D

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    owww dan ben ik pas op de helft !

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik ben gisteren naar een 1 jarig huwelijks feest geweest die mensen waren precies 1 jaar geleden getrouwd zonder feest en nu eén jaar later gaven ze het feest

grappig hé

ik ben nu 7 dagen na mijn ei en voel helemaal niks aan de ene kant denk ik nog steeds dat ik te laat was voor mijn ei maar mijn gevoel van dat ik op tijd was is sterker. ik voel helemaal niks dus het zal wel niet gelukt zijn maar toch zoals ik al eerder zei
    "hoop doet leven"

groetjes ik ga mijn mannetje uitzwaaien die vertrekt zo naar tay wan

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck ik heb vorige cyclys een korte cyclus gehad en weet ook niet hoeveel dagen ik moet reken me laatste cyclus was 22 dagen zit nu op 25 dagen. Afwachte maar.

Meiden bedankt voor de leuke reacties

groetjes lilmomo

9. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Lilmomo, wat een onwijs mooie jurk .
    Ga je later nog fotos van de trouwerij plaatsen?
    Spannend hoor.

Puck, het moet gewoon lukken meid, dat je niks voelt zegt niks hoor.
    Ik ben 3 x zwanger geweest en heb dat de eerste weken nooit gevoeld.
    Knuf voor jou, vind je het moeilijk als je man weg is?

Ik ben ook niet getrouwd, geen geld voor. Komt ooit wel.

Hier vandaag vruchtbaar slijm gesignaleerd, komt mijn ei dan nog?
    Hoe lang heb je last van vruchtbaar slijm voordat je ei komt?
    Dit is de 1ste dag volgens mij

10. Marientje

Marientje Actief lid

Puck, je hoeft inderdaad nog niks te voelen hoor, meestal begint het vanaf 5 - 6 weken zwangerschap ;)

Lilmomo, wat een prachtige jurk !
    Wat spannend en leuk allemaal :D

Ik ben ook nog niet getrouwd, ik zou wel graag willen, maar ja financieel ging het steeds niet en nu zijn we aan kinderen begonnen.
    Misschien over een paar jaar, we moeten dan wel goed sparen, want mijn vriend heeft een enorm grote familie, ik maar een kleintje ;)

Poeki, als je het een paar dagen na elkaar hebt, misschien wel ;)
    Maar heb het ook eens een dag voor mijn maandstonden gehad, dat zal dan wel geen vruchtbaar slijm zijn geweest ..
    Ik denk dat je er 2 - 3 dagen last van hebt, dat was bij mij toch zo, maar ook niet altijd. De maand dat ik nu zwanger ben geraakt, heb ik maar weinig vruchtbaar slijm gehad, bijna niets eigenlijk. Nu ik zwanger ben heb ik meer last van slijm :)

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Gelukkig hebben wij ook maar een kleine famillie.
    Ik heb maar 2 zussen die getrouwd zijn en me vriend heeft ook 2 zussen met partner. En dan zijn ouders en mijn moeder met haar vriend. En dan nog wat vrienden. Ik wil het niet te groot houden. Komt misschien iets van 50 personen.

En ik hou het niet met al die poes pas gewoon heel simpel.

Om 14:30 verzamelen bij het cafe waar we het vieren en dan rijden we om 14:50 door naar het gemeentehuis. Dan komen rond 16:00 uur/ 16:30 terug dan heb ik voor koffie en taart gezorgt en dan een koudbuffet gezorgt voor de famillie en een aantal vrienden. En dan om 19:00 uur begint de receptie tot 22:00 uur. Dan komt de rest van onze vrienden club.

Ik trouw ongeveer met 20 personen bij mijn huwelijk zelf dat vind ik meer als genoeg.

Wil ook niet me portemonee 5460237458635 keer om gaan draaien hoor!

Me jurk heb ik gehad van me moeder en der vriend en van mijn zus.
    Dus dat scheelt ook al een hoop.

Mijn fotograaf is eeen amateur en kan goed foto;s maken maar vind het leuk voor haar hobby en ervaring dus die wil alleen de gemaakte kosten hebben en die heb je niet zo heel veel met een digitale camera. Dus dat scheelt ook allemaal.

Je kan best goedkoop trouwen hoor het is hoe je het zelf wilt hebben.

Het is tenslotte een dag voor jezelf met je partner en niet voor een ander.

Zo denk ik er over.

groetjes lilmomo

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: spannend hoor z,n dag lekker genieten en je haar? heb je kort of lang haar ga je het opsteken? en inderdaad je kan het zo duur maken als je wilt.
    en op je eigen manier is ook erg belangrijk.

marientje: klink goed dat ik nog niks hoef te voelen maar toch denk je automatisch dat je iets moet voelen er gebeurd toch vanalles in je lichaam als je zwanger bent.

poeki: dank je wel voor de knuff ik denk soms ook nu gaat het lukken maar elke keer wordt ik weer teleurgesteld.
    ik vind het niet erg dat mijn mannetje weg is het is door de weeks en dan heb ik het ook druk met werk en sporten de weekenden vind ik altijd minder leuk.

mijn mannetje en ik hebben gepraat voor dat hij weg ging als we in oktober nog niet zwanger zijn gaan we naar de gyn dan moet ik toch op controle voor mijn baarmoeder.
    ik ben zo blij dat hij mee wil werken.
    en dat we er over gesproken hebben ik denk ook dat hij liever niet naar het ziekenhuis wil dus dat hij in ieder geval z,n best gaat doen .
    tevens baalde hij er ook van dat we deze maand te laat waren en dat hij volgende maand niet thuis is in juliue gaan we er voor.

groetjes

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

Nee me haar kan ik niet meer opsteken helaas.
    Vorige week dacht ik laat ik het eens blonderen en had het net zolang dat ik het op kon steken. Me haar was zo afgebroken en me hoofdhuid verbrandt. Stond daar met tranen in me ogen.
    Ik naar de kapper en nu is het weer kort, maar heb er vandaag een leuke kleuring opgegooit dus word niet opsteken helaas.

groetjes lil momo

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ach Lilmomo er zijn ook een heleboel gave kapsels met kort haar. Met een leuke tiara of wat andere frutsels of bloemen. Je hebt vast al leuke ideetjes op internet gevonden!

Ik had een hoed op, ook erg makkelijk ;)

Meiden, fijne dag weer morgen !

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee een hoed wil ik niet op staat me echt niet. Zat ook inderdaad te denken aan een tiara of wat frutsels die je erin kan draaien

groetjes lilmomo

16. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Een tiara is ook erg mooi.
    En idd met kort haar kan je ook mooie kapsels hebben.

17. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Een tiara is ook erg mooi.
    En idd met kort haar kan je ook mooie kapsels hebben.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: war erg dat je haar er af moest na het blonderen was dus niet helemaal goed gelukt. maar goed met kort haar kun je ook vanalles doen.

een hoed moet je echt staan en een hoofd voor hebben.

poeki hoe is het met je ei? en met het klussen gegaan?

groetjes

19. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    hoi Puck,

Ik had zondag last van veel slijm en gisteren ook wel, vandaag al veel minder.
    Denk dat ik wrs mijn ei zondag heb gehad en we hebben het gisteren gedaan en vorige week donderdag. Meer niet, dus ik zal wel weer pech hebben.
    Ik had het gevoel het weekend mn ei te hebben.
    Maar ik kreeg mijn man niet verleid dat weekend . :(
    Ik was dus weer super gefrustreerd daardoor. En maandag hebben we dan wel gedaan, maar voor mijn gevoel dus te laat.

Na ja ze wachten het maar weer af.

Hoe komt het bij jullie mannen dat het klussen soms niet wil lukken.

Mijn man gebruikt medicijnen waardoor hij vaak geen zin heeft.
    Hij kan er dus echt niks aan doen, hij baalt er ook van dat hij deze bijwerkingen heeft. Voor die pillen had hij er echt geen last van.
    Maar de pillen niet gebruiken, is geen optie.

Hoe gaat ie verders met iedereen?

groetjes Poeki

20. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb mijn banner maar aangepast op 32 dagen of misschien langer.
    We zien wel.

Deel Deze Pagina