help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Hier nog geen duivels te bekennen, heb wel super buikpijn al 2 ochtenden en me humeur is ook om te snijden dus het zal er zo wel aan komen.

groetjes lil momo

2. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    lilmomo, nou maar hopen dat je humeur door de zwangerschapshormonen komt

de duimpjes draaien weer

kusjes van Poeki

3. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    lilmomo, nou maar hopen dat je humeur door de zwangerschapshormonen komt

de duimpjes draaien weer

kusjes van Poeki

4. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hallo meiden hier ff een update van mij.
    ik ben bij de gyno geweest ik moet toe geven die vrouw is me echt 100 % meegevallen.
    ik moet echt bij haar blijven tot mijn bevalling aan toe.
    het leuke nieuws is dat we met de echo al heel erg duidelijk mocht zien dat het weer een jochie word. ik ben er echt supper blij me ik vind het leuk in bezit te mogen komen van 2 jongens.
    minderleuk vond ik dat ik dit keer gelijk voor een geplande keizersnede moet en niet eerst weer zelf mag proberen.

zo dit was ff mijn update.

oja ik ben 25 maart 2004 getrouwd. lekker klein en geen vratsen ;) erg prettig

lilmomo erg mooi hoor die jurk ik hoop dat je een hele mooie dag mag gaan hebben.
    verder ja die uitblijvende menstruatie klinkt niet verkeerd.
    die buikpijn had ik ook hoor. ik had ook echt telkens het gevoel dat mijn ongi er aan zat te komen alleen deed hij het niet.
    waneer denk je dat je een test wil gaan wagen.
    ik duim kei hard voor je.

poeki over dat slijm kan ik je vertellen ik trof toen donderdags mijn slijm
    vrijdags hebben we geklust en zondags had ik mijn ei en hebben we ook geklust.
    en ik was maandags mijn slijm kwijt. en het was raak ;)
    ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zo weet je iets meer. van een andere kant.
    ik ga duimen dat je de juiste klus dag hebt gepakt .

puck jeetje meid wat goed goed van je dat je zo'n goed gesprek met je man bent aangegaan.
    voor mannen is dit inderdaad vrezelijk om aan te moeten horen dat voor de kinderwens toeters en bellen aan te pas moeten komen.
    misschien helpt het inderdaad hem meer en beter aan de klus te krijgen en zijn de toeters en bellen niet meer nodig. ik hoop het zo voor je.
    verder jou einde van de maand komt er ook aan.... ik blijf gewoon stug duimen en vrezelijk hopen dat je het gesprek met je man voor niks hebt gevoert en je gewoon zwanger bent ;)

zo ik hoop dat ik niks vergeten ben. ik heb echt een hoofd als een zeef.

knuffffffffff edith

5. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    hoi Edith,

Bedankt voor je slijmverhaal hihi. Heb idd wat aan die info. Altijd handig toch.
    Ik heb alleen sinds vandaag weer veel slijm, dus of mn ei er nu aan komt of toch geweest is ?
    Het liefst klus ik weer vandaag, maar dat gaat vast niet lukken, het vrijen van afgelopen maandag ging al met moeite.
    Buiten dat moet ik vanavond weg en kom pas laat thuis.

Wat super dat je weer een jongentje krijgt. Jammer dat je de bevalling niet zelf mag proberen, maar wel goed dat ze je zo goed controleren en geen risicos nemen.

groetjes Poeki

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey edith leuk weer iets van je te horen een jongetje wat leuk. gefeliciteerd met je huwelijk.
    en fijn dat je gyn mee is gevallen het geeft wel een goed gevoel als je vertrouwen in de persoon hebt.

lilomo: spannend hoor ik ga voor je duimen.

dames ik zit vandaag op dag 21 en 11 dagen na mijn ei en ik heb last van spotting dit is mijn eerste teken van mijn mensrtuatie die er over twee dagen dus aan zit te komen verder ben ik net zo als lilmomo vreselijk chagerijnig hoofdpijn enz... alle kwaaltjes die er bij horen dus op naar juli.

groetjes chagerientje

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Herkenbaar verhaal van die medicijnen. Mijn man had precies hetzelfde. Sinds kort is hij na een ruime tijd van afbouwen van die troep af, maar voelt zich vaak nog niet super.

Hier nog geen nieuws. Ik hoop morgen ongesteld te worden,maar dat zal wel niet ! Heb 2 dagen geen ovutest gedaan.Misschien vanavond maar weer eens :)

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier nog geen duivels te bekennen, maar weet toch zeker dat ze eraan komen. Want krijg weer last van mijn opruim gedinges en heel de woonkamer verbouwen enzovoorts. sagerijnig als de pest naja.

jullie horen het wel

xx lilmomo

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Inderdaad puck, maar ik ben al een paar dagen super sagerijnig.
    Verbouw me woonkamer. Opgezette buik dat ongi eraan komt. Ongi krampen maar er komt niets. :confused:
    Ik weer gewoon zeker dat ik niet zwanger ben ik voel het gewoon.
    Me cyclus duurt gewoon weer langer. Zit nu op dag 28.
    Naja afwachten maar weer wanneer het maar weer komt. :rolleyes:

groetjes lil momo ;)

10. Niet meer actief

Edith, leuk om weer eens wat van je te lezen!
    En wat leuk nog een jongetje erbij, gefeliciteerd!
    Ook is het best positief dat je een geplande keizersnede krijgt, je weet tenminste naar welke dag je toe moet leven. Al maakt het er iets minder spannend op dat je al weet wanneer het komt.
    Mag ik vragen hoezo dat moet?

lilmomo, wanneer wil je eventueel gaan testen het word toch spannend ondanks je ongi kwaaltjes.
    Ik hoop voor je dat het eindelijk eens raak is !Jij gaat straks super genieten op je bruiloft.

Puck, ook voor jou word het spannend ik hoop dat je spotting wat anders betekend dan dat je ongi word !

Chiaraa, hoelang ben je gestopt met de pil of andere anti conceptie ?
    Hopelijk snel je ei gevonden.

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey ikdus,

Ik wil nog even een paar dagen gaan wachten omdat mijn cyclus het langst was op 31 dagen zit nu op dag 29. Ik weet de spanning is hoog, maar ben toch bang dat ik gewoon ongesteld ga worden.

groetjes lilmomo

12. Niet meer actief

Ik hoop van niet !

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik hoop ook van niet eigenlijk, maar heb het vermoede van wel. Heb vanmiddag stiekem getest en der kwam dan ook maar geen streep. Nu vraag ik me af zijn die goedkope testen dat je met een pipetje moet doen van kruidvat betrouwbaar? Ja toch. kosten 2 voor 5 euro.

groetjes lilmomo

14. Niet meer actief

Nou valt opzich wel mee hoe betrouwbaar ze zijn. Ik heb 2 cyclussen er positief mee getest.
    En werd daarna gewoon ongesteld ( wel met stolsels enzo wat ik niet heb normaal )
    Je kan beter die iets duurdere halen

15. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ikdus, heb je dan geen vroege miskramen gehad?
    Die testen zijn volgens mij wel betrouwbaar.

lilmomo, duimen draaien voor je dat je ongi weg blijft hoor

chiaraa is je ei al gesignaleerd?
    Welke medicijnen gebruikt jouw man, de mijne Paroxetine 20 mg.

We hebben trouwens net weer gevreen :D. Ging zonder problemen.
    En echt omdat we allebei wilden en niet perse voor het zwanger worden.

Puck hoe gaat ie meid?

groetjes Poeki

16. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb mijn banner toch maar net weer aangepast op mijn langste cyclus.
    Kan het alleen maar meevallen als mijn cyclus korter is, maar nog beter weg blijft :) .
    Anders staat er misschien al snel overtijd terwijl ik dat dan niet ben.

17. Niet meer actief

Denk het niet werd gewoon optijd ongesteld zoals het moest.

Wauw wat goed dat jullie zonder problemen de liefde hebben kun bedrijven. Nu overmorgen nog en je zit echt goed!

18. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
  19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    ha allemaal

@Lilmomo: Ik hoorde ook dat die van het kruidvat goed hun werk doen. Ik hoop voor jou natuurlijk niet!

@Ikdus: Ik heb op 30 maart mijn laatste pil genomen. Mijn probleempje valt dus onder de noemer "ontpillen"... :(

@Poekie: nog niets hier, geen ongi, geen symptomen van ovulatie. niets.... Mijn man gebruikte op het laatst Lexapro. Hoeveel mg ofzo geen idee, eerst 2 per dag nu niets meer. :)

Ik merk dat ik het hele gebeuren wat aan het loslaten ben, eerst kon ik er alleen nog maar aan denken en zat ik uren op dit forum. Nu echt veel minder. Alleen nog de voor mij leuke topics ;)

Weer veel succes van mij !

Gr Tinta

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames kijk mijn banner ik ga naar juli grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina