help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    he Puck, verdorie en dat is nog zachtjes uitgedrukt

een onwijs dikke knuf voor jou

echt niet leuk

idd go for it in juli dan he

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Puck ik ga met je mee naar juli! je bent niet de enige. Kop op.

groetjes lilmomo

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Zo en me ovutesten heb k ook besteld.
    Gewoon die groen witte van matscare. Heb ik bij me ex ook gehad.

groetjes lilmomo

4. Niet meer actief

Balen dat jullie ongi zijn geworden lieve meiden.

Een hele dikke knuffel voor jullie !

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    heh balen meiden :(

veel succes in juli!

6. Niet meer actief

Chiara balen dat je aan het ontpillen bent.
    Mijn cyclus was daardoor ook erg van slag zoals je onder me banner kan zien. Na ruim een half jaar gestopt te zijn nog niet regelmatig. En nu weer terug aan de pil ben benieuwd hoe het hierna verloopt.

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames

lilmomo : op naar juli samen waarom sla jij juni over? mijn mannetje zit eind volgende week in het buitenland.

ikdus: hopelijk is je cyclus dadelijk weer een beetje stabiel nu je even aan de pil bent geweest.

chiraraa: wel goed van je dat je het een beetje los kan laten hopelijk lukt dat mij ook nog een keer.

poeki: succes

groetjes mijn manetje is net thuis van taywan maar ligt nu te slapen hij was all 22 uur wakker en ik heb een hele mooie armband gekregen van otazu wat is het toch een schatje. alleen die kadootjes uit eigen zak moeten nog een beetje uitgebreid worden haha

groetjes

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Ikdus

Dat de cyclus onregelmatig is, vind ik nog niet het ergste. Het is vooral dat er maar niets gebeurd. Geen teken van eisprong of ongesteldheid. Nu dus op dag 30, wat maakt dat ik minstens een cylus van 44 dagen krijg. Als er wat gebeurt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu niet.. :(

Hoe vind je het nu dat weer aan de pil bent? Heb je er "vrede" mee?

9. Niet meer actief

Het kan ook zijn dat je je de eerste cyclussen nog geen eisprong hebt.
    Ik zou toch overwegen om te gaan tempen, je weet tenminste wanneer je ongi moet worden en dat is wel lekker.

10. Niet meer actief

Ik heb er zeker vrede mee, kindje komt vanzelf wel. Ik vergeet het alleen af en toe. En de kans is best groot dat ik zwanger raak. stopweek verlengt, pil in de eerste week vergeten 2 keer zelfs..

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames ik ben er nog niet zo zeker van dat ik niet zwanger ben mijn temp is nog steeds hoog en ik heb alleen bruin gehad met letterlijk 1 drup bloed en vandaag helemaal niets meer ik zou vandaag op dag 24 gezeten hebben en mag vandaag testen!

ik wacht tot morgenavond af

groetjes ik ga werken

12. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    goedemorgen meiden.

ikdus, ik krijg een geplande keizersnede omdat ik vorrige keer met 37 weken ingeleid moest worden.
    ze waren er toen ook mee begonnen maar kindje kwam steeds gewoon lekker maar niet.
    met 40+2 hebben ze uiteindelijk mijn vliesen met een krappe cm ontsluiting toch maar gewoon gebroken omdat ik toen echt moest bevallen dit met gevolg dat ik op de ok belande voor een spoedkeizersnede.

ik heb erg veel ruimte in mijn baarmoeder en de kans dat ik gewoon spontaan zou bevallen is heel erg klein dus gaan ze nu om mij de elende van de vorrige keer te besparen het kindje gewoon halen zonder proberen.

ik hoop dat je het zo een beetje snapt ;)

lilmomo jeetje meid wat balen zeg. dikke knuffffffff

tinta. doe je goed meid. knap hoor dat je het een beetje los kunt laten.
    go for it meid hahaha succes met zwanger worden.

chiaraa tempen lijkt me inderdaad net als ikdus al zei echt nu ff de beste oplossing.
    erg vervelend klusje is het wel maar ja je weet wel aan het einde van de rit hoe het er voor staat. succes meid.

puck jeetje meid, jij maakt het spannend. ik hoop zo dat het een innestelings bloedingkje was.
    spannend ik hoop het echt zo voor je.
    ik ga nog harder duimen succes meid

meiden prettig weekend liefs edith

13. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    woooooooow Puck wat spannend. Het kan dus nog goed komen, er is nog hoop. Ik hoop het zo voor je .

:D

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Pcuk nu maar afwachten vind het echt spannend en gun je het van harte! misschien eindelijk zwanger! Umh nee geen juli bedoelde juni:D
    zit teveel met me trouwerij in me hoofd geloof ik hahha.

groetjes lilmomo

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hé Puck spannend! Snel hier komen melden heh als je getest hebt :eek: !

Jullie hebben het over temperaturen. Denken jullie dat dat beter is voor mij dan ovulatietesten (behalve om de kosten dan ;) ). Hebben jullie dat met een gewone thermometer gedaan en dan toch op een vaste tijd je temperatuur opmeten?

Nu test ik om de paar dagen, maar het tweede streepje is nog steeds nergens te bekennen.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik heb net getest niet zwanger maar ook geen ongi te bekennen!

afwachten maar weer!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Puck, hoeveel dagen zou je volgens jouw berekening over tijd zijn? En wanneer was je eisprong, weet je die zeker?

afwachten maar weer...

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik zit nu op dag 24 en volgens ff had ik mijn ei op dag 10 nu precies twee weken geleden ik dacht mijn ei op dag 11 gevoeld te hebben en dat is morgen twee weken ik weet het niet meer mijn korste cclus was 26 dagen dus dan zou ik nog twee dagen moeten. maar van ff mocht ik vandaag testen (zie album) ik ben nu misselijk hopelijk houd ik mezelf niet voor de gek. morgen kijken wat mijn temp doet wie weet gaat hij morgen naar beneden en wordt ik alsnog ongesteld.

groetjes

19. Marientje

Marientje Actief lid

Poeki, mijn man is vaak moe door zijn werk, hij komt soms ook erg laat thuis en dan is het eten en direct zijn bed in. Meer energie is er niet over.
    Hij is nu trouwens nog niet thuis, maak me best zorgen :(
    Hij kan natuurlijk na zijn werk ook in het café zijn gedoken, grrr. Hij heeft zijn gsm niet bij, dus kan hem niet bellen ...

Edith, wat leuk dat je nog een jongetje krijgt :) !
    Geweldig dat het bij de gyn meegevallen is !

Lilmomo, balen meid :(

Puck, wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je !

Chiaraa, goed dat je het wat kan loslaten, soms is dat het ook wat je nodig hebt om zwanger te geraken ;)
    Balen dat je aan het ontpillen bent en hierdoor je cyclus van slag is :(

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    En, nog getest?

Deel Deze Pagina