help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Edith, ik begrijp het helemaal !
    Je weet straks wel wanneer je je kindje lekker mag vast houden!
    Word vast net zo een heerlijk ventje als je eerste.

Puck, wat maak jij het spannend zeg. Hopelijk veranderd je test in positief straks..

Chiara, ja tempen met een gewone thermometer. Elke dag zelfde tijd, meteen als je wakker word. En het liefst rectaal. Je ziet dan wanneer je eisprong hebt gehad en weet dan tenminste waar je aan toe bent. op www.fertilityfriend.com kan je je temp bijhouden en die berekent dan voor jou wanneer je heel waarschijnlijk je eisprong hebt gehad.

Marientje, mannetje ondertussen al thuis?

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Spannend zeg puck, ik zit steeds mee te lezen, en duim al heel de tijd voor je mee, nog ff een dag of misschien 2 afwachten en dan zeker weer testen? Ik hoop het zo dat je zwanger bent!

3. Marientje

Marientje Actief lid

ikdus, ja mannetje lag vanochtend op de bank.
    Hij was na zijn werk sigaretten gaan halen in een café en daar natuurlijk blijven hangen :(
    Hij heeft wel moeite moeten doen om hier binnen te geraken, hij had zijn sleutels namelijk ook niet bij. Hij heeft op de raam aan het kloppen geweest, maar dat heb ik niet gehoord. Aan de deur bellen durfde hij niet omdat Joël dan wakker wordt. Eerst heeft hij dan in de auto geslapen, maar omdat dat niet echt comfortabel was, is hij verder gaan zoeken naar een opening. Nu had hij geluk dat ik het badkamerraampje had vergeten te sluiten. Hij is naar boven geklommen en zo door het raampje :) En ik heb er niets van gehoord, Joël is er ook niet wakker van geworden. Hopelijk heeft hij hiervan zijn lesje geleerd :rolleyes:

4. Niet meer actief

Hahaha nou ik kom dan lekker inbreken bij je om wat hcgtjes te pikken haha.

Hopelijk heeft hij inderdaad zijn lesje geleerd.

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    jeetje marientje wat een verhaal dooor het badkamer raampje haha hij zal z,n lesje zeker wel geleerd hebben.

sterretje ik weet het ik maak het spannend. leuk dat je meeleest

ikdus hoe is het in spanje een beetje mooi weer?

nou dames ik weet het echt niet meer de spotting was nu al een dag helemaal weg maar sinds net weer helemaal terug en erger zelfs du ik denk dat het nu toch door gaat zetten.
    ik houd het spannend ik geloof niet dat ik zwanger ben ik voel niks en ben goed chagerijnig.

groetjes

6. Niet meer actief

Jammer puck hopelijk zet het of snel door of stopt het snel en ben je alsnog zwanger !

Ja het is echt heelijk weer geweest vandaag. Heb even half uur in de zon gelegen en je zag al lichtelijk mijn t-shirtje in me armen staan en mijn broek op me buik.
    Als het goed is word het aankomende week rond de 30 graden, dus word de laatste dagen lekker zoveel mogelijk in de zon zitten.
    Want 5 juni vetrek ik helaas voorlopig naar NL :(

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Balen Puck, dat het waarschijnlijk toch door zet. Als het dan toch niet raak is, laat dan maar zo snel mogelijk komen.

Hier beetje goed nieuws en heel slecht.
    Het goede nieuws is dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Waarschijnlijk deze maand dus geen eisprong gehad.

Het slechte nieuws is dat mijn man vandaag op zijn werk hoorde dat ze nog maar voor 2 weken werk voor hem hebben. Toen is hij naar huis gekomen en ik ook. Hij is van september 2005 ziek, en werkt na zijn diagnose "burn out" 4 dagen. Maar nu ging het weer even minder en kunnen ze op zijn werk geen functie bedenken wat hij wel kan... :cry:
    Spannende periode dus weer voor ons :(

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    @Chiaraa, Jeetje meid balen dat het zo ga op je man zijn werk. Hopelijk vind hij iets anders waar ze hem ook meer begeleiden wanneer het minder gaat.

@Puck, Balen meid dat het waarschijnelijk toch doorzet had net zulke goede moed voor je. Ook deze maand voor mij trouwens. Maar we gaan maar naar de volgende ronde dan.

Hier loopt alles op rolletjes ik moet slecht nog wat dingen regelen voor onze trouwerij en dan is het alleen nog maar puntje op de i zetten zou maar zeggen.

Nou meiden ik hoor jullie

groetjes lil momo

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Owja meiden, me ovu testen zijn zaterdag binnen gekomen dus ik ga zaterdag aankomende beginnen met testen.

groetjes

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jaaaah hoor: het is weer eens zover. ik heb mijn vruchtbare dagen, en mijn vriend heeft geen zin. :(

kan er zooo p*ssig van worden, terwijl ik ook wel weet dat dat geen zin heeft. kan 'm moeilijk dwingen. ;)

maar zéker nu na die mk wil ik NU weer zwanger worden, en voel me daarin dus gedwarsboomd door hem.
    snap er geen snars van: hij wil óók graag dat ik zwanger word. ja, dóe er dan wat aan! :cry:

sorry, moest er even uit. zal nu weer gezellig zijn.

hoe is het met jullie allemaal? :oops:

11. Niet meer actief

Och meiden, het zit jullie allemaal niet mee.
    Een hele dikke knuffel voor jullie !

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja het is toch allemaal wat heh! Maar goed dat we dit topic hebben ;)

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met onze zwangerschapswens. Ik heb nu zelf zoiets van, we gaan gewoon door en we zien het wel. Maarja, wat is wijsheid....

13. Niet meer actief

En gelukkig hebben jullie mij om jullie te steunen ;) :)

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    zo is dat ik dus wat moeten we toch zonder jou!

chiraraa: wat een vervelende situatie hopelijk vind hij snel iets anders.
    hoe is hij er zelf onder als hij maar niet terug in een gat valt!
    sterkte.

lien:succes meid hopelijk wil hij vanavond nog wel. sterkte

lilmomo: succes met testen hopelijk vind je snel je ei.

ikdus waarom kom je weer naar nederland kan je je familie niet missen?

hier is het echt voorbij ik ben vandaag een partij ongi geworden.
    ik heb een hele rare maand gehad 5dagen geleden 1 drup bloed met spooting toen 4 dagen spotting en nu ongi met vreselijke buikpijn erger als anders.
    ik denk toch dat er deze maand misschien iets mis gegaan is met innestelen ik snap het anders ook niet. wel hoop ik dat ik aankomende maand een laat ei heb want dan is mijn mannetje terug uit zwitserland en dan zijn we misschien toch nog op tijd!

groetjes

groetjes

15. Niet meer actief

Denk dat er dan ook erg vroeg iets mis is gegaan.
    Als dat zo is zit er wel een positieve verhaal aan. Je kan zwanger raken :D !

Ik kan niet met mijn opa op schieten en we wonen in één huis.
    Dus ik ga liever tijdelik weg tot mijn vriend appartement voor ons heeft.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh jeetje ikdus dat is minder hoe lang gaat dat duren denk je?
    kan je je mannetje wel zo lang missen?

17. Niet meer actief

Nee, ik kan niet eens zonder hem slapen. Heb geen idee hoe lang het gaan duren hoop maximaal 2 maanden.
    Maar misschien mag ik met van mijn mama dr vriend mee 6 juli 3 weken lang.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh vreselijk ik dus heel veel sterkte en een dikke knuffel

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jeetje wat een gedoe Ikdus! Gelukkig heb je ons om je verhaal tegen te vertellen ;)
    Hopelijk vinden jullie snel een plekje voor jullie zelf!

Puck, vreemd verhaal inderdaad met die dagen ertussen. Ik ga mee met de verklarding van Ikdus.

Hier nog weinig nieuws. Gisteren was ik erg verdrietig, nu kan ik het wel meer relativeren. Het komt allemaal wel goed. Vandaag horen we waarschijnlijk meer. Ik ga nu werken, tot later allemaal !

20. Niet meer actief

Dankje wel lieve meiden!

Knuffel voor jullie.

Deel Deze Pagina