Ikdus sterkte, lijkt me een vervelende situatie. Puck1234: jij ook sterkte. misschien inderdaad iets misgegaan. had je nog niet getest? over mij: het gaat k*t. gister leuk jurkje aangedaan, mooi setje eronder, wachten tot vriendlief thuis zou komen... nou: ik had net zo goed een aardappelzak aan kunnen doen! meneer was moe, had geen zin. ik uitgelegd dat ik daar stevig van baalde. ja, dat was dan maar zo, hij was moe. is gewoon in slaap gevallen naast me! heb zelf op de badkamer een potje zitten janken, en vervolgens de hele nacht liggen balen. hij is heus best lief, maar soms kan ik 'm wel wat doen! egoistische l*l...
lien: ik begrijp je helemaal echt kut z,n situatie ik geloof best dat je en potje hebt zitten brullen in je eentje. wil hij wel graag een baby? mijn vriendje is niet te moe het lukt hem gewoon niet om klaar te komen ik weet waar het aan ligt hoe kut het ook is. probeer met hem te praten lien anders wordt je iedere maand teleur gesteld. heb je je ei al gehad? gebruik je ovulatie testen of temperaturen? hele dikke knuff en veel sterkte.
ja, hij wil wel graag een kindje, vond het ook super toen ik (eventjes) zwanger was. dat is nou net het rare! ik heb gister geprobeerd te praten, maar hij viel gewoon in slaap! ben daar zoooo boos om! hij is altijd moemoemoe. ja, boeien, denk ik dan. ik ben ook moe, nou en? maar goed. als hij zo thuis is wil ik duidelijkheid, en anders heeft ie een probleem. dit trek ik gewoon niet. heb ei al gehad, denk ik, ja. gebruik geen testen of temp., maar heb van dat rekbare slijm gehad, eergisteren al. nu is het weg. dus: een heeeel rustig wachtbankje voor mij, met 0% kans op zwangerschap. K*T! maar dankje voor je lieve woorden. ik weet dat ik niet de enige ben, maar het is zooooo frustrerend....
lien je hebt recht op duidelijkheid maar probeer rustig te bijven ook al weet ik dat dat heel moeilijk is. succes vanavond
Heh Lien wat een vervelende situatie. Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Zo ging het in onze eerste ronde ook. Na een goed gesprekje ging het de tweede ronde een stuk beter, helaas kwam er toen maar geen ei. Maar genoeg over mij :-# ! Heb je al een gesprek gehad waarin je hebt kunnen vertellen hoe je je voelt en wat dit voor jou betekent :-k ? Heel veel sterkte en ik voel met je mee!
ikdus, ik zal wat hcg-tjes ***************** strooien, anders moet je zo'n heel eind Ook voor de anderen ***************** , vangen hè Balen Puck, dat je zijn doorgekomen Misschien is er inderdaad iets misgelopen. Lien, hopelijk lukt het om met hem te praten. Is echt k*t dat je zo je best doet en hij er niet op reageert ... ikdus, wat een situatie zeg , hopelijk vinden jullie snel een plekje op jullie zelf ! Chiaraa, wat goed dat je eindelijk ongesteld bent geworden, dan kan je eindelijk door naar de volgende ronde ! Balen zeg van je man zijn werk, hopelijk vindt hij snel wat anders ! Dikke knuffel voor jullie allemaal !
nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit: vriend kwam gister (laat) thuis, en deed heel gezellig en lief. toen we zouden gaan slapen kwam er eerst nog heeeel wat anders dan slapen! het zal voor deze ronde wel te laat zijn, maar dit is denk ik wel zijn manier om te laten zien dat hij wel zijn best wil doen. het is niet zo'n prater... ben dus weer blij (e hoop stiekem dat ik een heeeel laat ei heb deze ronde, zodat het niet voor niets is nu). dank lieve meiden voor jullie steun! doet me heeel goed. ik denk ook aan jullie.
Wat goed lien! Dankje wel Marientje. We hebben misschien al een app. die direct beschikbaar is dus ik ga maar voor korte duur weg naar NL, als het allemaal mee zit. Dus duim voor me.
ikdus ik zal voor je duimen. marientje dank je wel! lien: wat goed ik ben blij voor je we gaan duimen dat het nog op tijd was even wat hcg vangen van marientje. toch zou ik een keer proberen te praten dat lucht nog meer op hier zijn de duiveltjes weer weg ik hoop dat ikdus gelijk heeft want ik ben ook bang voor tussen tijdse bloedingen zo begon een paar jaar geleden ook mijn baarmoederhals kanker als ik dit volgende maand weer heb wil ik een extra controle bij de gyn. hopelijk komt mijn ei deze maand na dag 13 want dan is mijn mannetje weer terug groetjes
hoi meiden, Hier een gefrustreerde saggo Poeki . Volgens mij gaat de ongi eraan komen. Denk dat ik spotting heb. Ben niet verbaasd, we doen het gewoon veel te weinig, grrrrr. Soms denk ik ik ga helemaal niet meer sexen, laat ook allemaal maar, bah bah bah. En dan zegt hij het komt heus wel en de volgende ronde doen we ons best, ja amehoela, na een half jaar geloof ik er niet meer in. Sorry voor mijn negatieve gebazel, ik baal gewoon als een stekker dat ik het niet in eigen handen heb en steeds maar moeten wachten enzo. En moeten gokken wanneer ik mn ei heb en dan maar hopen dat mn man sex wil. Ik ben het zo beu. Kon ik de kinderwens maar opzij zetten, bah wat zit mn gevoel mij in de weg. Kan echt van mezelf balen, denk dan kappen Poeki doe toch normaal. Puck, jammer dat je niet zwanger bent, wel idd vreemd die klachten, vmk? Nu hopen idd op een verlaat ei en dat je eitje bevrucht mag worden. Lien, wie weet is je eitje toch bevrucht, duim voor je. Ikdus voor jou draaien mijn duimen ook. Chiaraa, balen dat je geen ei hebt gehad, is dat echt zeker dan? Heb je dat vaker gehad? Wederom draaien mijn duimen ook voor jou voor een ei voor de volgende ronde en dat het maar raak mag zijn. kusjes Poeki, ps mijn frustraties zijn door het schrijven gelijk een beetje gezakt.
Poekie is het niet wat vroeg voor ongi? Goed dat je frustraties van je af kan schrijven. Vind het wel rot voor jullie meiden, dat jullie het niet kunnen doen wanneer jullie het willen, maar pas wanneer de man wilt. Een stevige knuffel Poekie, ik draai me rot dat het maar een innestelingsbloeding is ofzo.
poeki: wie schrijft die blijft! het is doed om je frustraties af te schrijven.ik weet hoe je jezelf voelt ik heb het zelfde iedere maand kop op we blijven positief en steunen elkaar. dikke knuff en wie weet heeft ikdus gelijk en is het innesteling? groetjes
@ Lien Goede kans inderdaad dat dit een goedmakertje is van je man. Hopelijk snapt hij nu ook hoe belangrijk het voor je is en werkt hij de volgende keer echt op tijd mee! En misschien was je ei wel laat inderdaad @ Ikdus Waar hangt het van af of jullie dat appartement krijgen en wanneer weet je meer? Spannend, veel succes! @puck Jeetje puck, ik wist niet dat je ziek bent geweest! Heftig hoor! Logisch dat je extra controle wilt! Hoe gaat het nu? @Poekie Toch maar testen dan? Dan weet je beiden wat meer, lijkt mij in jouw situatie wel handig. Doordat mijn man zag hoe ik met die testen bezig was is hij ook meer betrokken geraakt. Zeker weten geen ei deze maand. Heb heel wat geld aan testen verspild . Het schijnt vaker voor te komen dat er tijdens een cyclus geen eisprong is. Voor mij alleen hopen dat het eenmalig is. De eerste ronde heb ik namelijk niet getest, maar herinner me wel duidelijk het slijm. En schrijf maar lekker een eind weg hoor! Daar zijn we voor
Het hangt ervan af of mijn vriend( wij ) wel alles goed vinden daar en dat alles het goed doet. Als het goed is word mijn vriend deze avond gebelt. En anders kan hij er nog altijd na toe gaan, hij heeft die man die het verhuurt al eerder deze week ontmoet. Hij beheert ook nog een cafe, en daar is hij van de week wat gaan drinken.
chirara: ik ben meer dan twee en een half jaar geleden twee keer geopereerd aan baarmoederhalskanker ik had een mini gezwel van ongeveel 6mm in mijn baarmoederhals deze is nu ingekort en daarmee is alles weggehaald. ik kan volgen de gyn op de normale manier zwanger worden alleen als ik zwanger ben zal ik eerder rustiger aan moeten doen anders krijg ik een te vroeg geboren baby. ik moet nu ieder half jaar op controle en tot nu toe is alles elke keer ok. ik moet in oktober weer terug en als dan alles goed is pas weer over een jaar. mochten wij in oktober nog niet zwanger zijn ga tijdens mijn controle dit aankaarten. groetjes
thx meiden, jullie zijn lief. Door mijn geschrijf en ff flink saggo zijn, gaat het nu weer. Voel me weer goed, gek mens he 8) Ik ben 3 x zwanger geweest en heb nog nooit een innestelingsbloeding gesignaleerd, denk dus echt dat ik ongi ga worden. Mijn cyclus loopt uiteen van 28 tot 42. Mijn banner is die van 38. Dus misschien heb ik toch een kortere cyclus, dat is dan weer wel positief. En idd misschien toch wel handig om ovulatietesten te gaan doen. spreek jullie snel weer, liefs Poeki ps Puck, jeempie wat een ellende heb je gehad, ben je er erg ziek van geweest. Gelukkig dat het op tijd gesignaleerd is toen, en idd extra controle kan nooit kwaad. Lijkt me door je voorgeschiedenis dat je dan best onzeker kan zijn. Kusjes
Puck ik ga duimen voor je dat lekkers voor die tijd al zwanger bent! Erg goed om te horen dat het nu elke controle goed gaat! Poekie, tjee wat een uit één lopende cyclussen Ik blijf toch lekker voor je duimen voor een innestelingsbloeding. Wat de ene zwangerschap is hoeft de ander niet te zijn.
@ Puck Jemig, hoe kom je er achter dat je zoiets hebt? Door die bloedingen? Gelukkig gaat nu alles goed. Nu maar hopen dat je in oktober daar goed nieuws kunt vertellen! @ikdus En al wat gehoord? Gaan jullie er binnenkort kijken? @Poekie ahhhh Poekie ! Waar dit topic allemaal al niet goed voor is! Gelukkig voel je weer wat meer happy!