help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Geen idee mijn vriend is aan het werk en hij zou terug gebelt worden.
    Me vriend moet dan even een afspraak maken en dan kan hij in zijn uppie kijken.

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @ikdus: hoop dat het wat is voor jullie! eigen plekje met meer rust zou welkom zijn, lijkt me. sterkte!

gisteravond weer een gezellige avond gehad. ;) weet niet wat ik meemaak! het lijkt erop dat manlief zijn leven gebeterd heeft, haha! nu maar hopen dat het niet voor niets is allemaal.... maar gezellig en leuk is het in ieder geval al wel. :)

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hahaha Lien !

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Zo zie je maar Lien, super voor je hoor.

Spannend Ikdus, je houdt ons op de hoogte he.

Chiaraa, kus

groetjes Poeki

ps Niks hier te bekennen meer, misschien was het minimale bloed wel van een wondje ofzo, we hebben het gisteren namelijk gedaan.
    Maar ik denk dat ik vanaf zondag ongi kan worden, liever niet natuurlijk, want bijna 2 wk geleden begon toen het vruchtbare slijm. Dus ik denk dat mn cylcus tussen de 32-35 ligt. En ik zit nu op dag 29.

5. Niet meer actief

Spannend Poekie !

Lien, haha wat leuk van je goede avonden.
    Als het deze maand niet raak is duim ik voor je dat je volgende maand veel van die gezellige avonden krijgt !

App, was wat aan de kleine kant.
    Mijn vriend gaat nu even 2 andere bekijken. Is dat niets nemen we de eerste. Het is 500 per maand alles inclusief, en alles zit er bij, behalve een terras. Maar daar in tegen zit er wel een droger bij dus dat scheelt alweer een beetje..

Als ik ook werk heb, is het toch niet erg dat het klein is. Want dan leven we er amper in. Dan gaat het alleen om een slaap/uitrust/eet plaats.

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

ikdus jammer dat het te klein was hopelijk komt er snel iets beters

poeki
    : ik blijf voor je duimen wie weet had je een laat ei?

lien : wat geweldig die avonden hopelijk volgende maand in je vruchtbare dagen weer zo! en of misschien is het deze maand wel gelukt?

groetjes

7. Niet meer actief

We hebben al een andere gevonden, hij hoort dinsdag of woensdag of we er in mogen.

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@ikdus
    dat zou wel lekker wezen voor jullie
    Gewoon weer ff een eigen stekkie ;)

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ikdus: wat een goed nieuws proficiat kom je nu helemaalniet naar nederland?

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Dat zou mooi zijn Ikdus! Nog even afwachten!

11. Niet meer actief

Puck ik ben al in NL sinds donderdag..
    Ik ga zo snel mogelijk weer terug.
    Als hij op zijn laatst woensdag wat hoort, boek ik meteen een ticket terug.

Poeki, hoe is het nu?

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik heb even een dipje
    er zijn op dit moment zoveel mensen zwanger,
    op het 30+ forum zijn er drie zwanger en ik gun het ze van harte echt waar ik ben super blij voor ze.

ik heb best geduld maar ik wil zo graag en al die mensen die zeggen dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn kan ik wel schieten ik kan de knop niet uitzetten.
    ook zijn er vriendinnen van me die zwanger worden, en elke keer doet het me pijn als ze het vertellen ik ben dan wel super blij voor ze maar nu zijn die vriendinnen of al een half jaar moeder en één is er deze week uitgeteld en de andere over twaalf weken en ik ben nog niet eens zwanger.
    sorry ik moest dit even van me af schrijven

groetjes

13. Niet meer actief

is toch normaal puck dat jij je zo voelt.
    Je hebt het al niet makkelijk omdat het klussen niet altijd wilt lukken.. Dus schrijf het maar van je af..

Dikke knuffel voor jou meid.

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel ikdus

15. Niet meer actief

Daar ben ik toch voor lieve Puck..

Zolang jullie allemaal maar weten dat ik elke dag aan jullie denk, en voor jullie duim !
    Ik gun het jullie allemaal zo, al is het pas de eerste ronde ofzo. Ik vind het zo naar voor jullie dat jullie ventjes niet altijd mee willen/kunnen werken.
    Gelukkig is er veel liefde tussen jullie en jullie vriend/man. En dat maakt mij al een stuk blijer.

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Mooi geschreven Ikdus....
    Wat is dit toch een heerlijk topic !

17. Niet meer actief

Dankje wel Chiara, ik vind dit ook een heerlijk topic al heb ik niet de "problemen" die jullie hebben..

18. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Lieve lieve lieve Puck,

Ik begrijp je helemaal hoor. Jij bent verdorie nu aan de beurt. En leuk voor al die anderen, maar daar heb jij geen boodschap aan. Duim duim de volgende ben jij.... en dan wij allemaal he :D

Dikke knuf voor jou.

Vandaag toch maar getest, wilde toch weten waar ik aan toe ben en wat ik al verwachtte... negatief :(.
    Laat de duivels dan maar komen.
    Mn ventje wilde graag dat ik testte en was toch wel teleurgesteld en zei later op de dag. De volgende rond moet je maar zeggen wanneer je ongeveer vruchtbaar bent dan doen we het 4 dagen achter elkaar. Lief he.
    Ik heb gelijk afgesproken dat we het dan beter om de dag doen ipv achter elkaar. We zullen zien.
    De wil is er echt wel, maar het is soms moeilijk door die medicijnen.
    Maar de vorige keer dat we echt ons best deden, was het raak. Dus nu maar hopen dat de volgende ronde mag helpen.

Welke ovulatietesten zijn handig en goedkoop en gewoon goed?
    Hoe gaat dat in zn werk?

Kus aan iedereen

groetjes Poeki

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel poeki ik gun het iedereen maar ik wil ook zo graag!

jammer dat je test negatief was dan maar snel ongi worden dat je aan een nieuwe ronde kan beginnen.
    ik bestel ovulatietesten via internet sensitest ik heb daar een goed resultaat van ik heb ook die dure gehad van clearbleu maar daar kreeg ik geen resultaat van.

ik hoop dat mijn eitje nog tot zaterdag wegblijft maar ik vrees van niet en dan denk ik nog dat mijn mannetje zijn zaadjes wel dronken zijn en de weg niet kunnen vinden naar mijn eitje na een week zuipen op de oranje camping.

het gaat vandaag al weer wat beter met mijn dipje we gaan niet met de pakken neer zitten het glas is half vol in plaats van half leeg!
    onze tijd komt nog wel.

groetjes

20. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Idd Puck, positief blijven is toch het beste al is het niet altijd makkelijk.
    Het gaat echt wel goed komen.
    Die ervaring heb ik al want ik heb al een dochter. Moest ik ook geduld voor hebben.
    En ik zeg nu maar ik ben pas een half jaar bezig na de miskraam en niet al een half jaar.

dikke kus Poeki

Deel Deze Pagina