he Poekie, balen, zo'n negatieve test! Wat je zegt, laat de dan maar komen, dan kun je weer snel naar de volgende ronde! Wel fijn dat je een soort van afspraken hebt kunnen maken voor de volgende ronde. Nu maar hopen dat als puntje bij paaltje komt, het ook allemaal zo kan lopen! Ook ik gebruik nu die van sensitest. Had zo'n pakket genomen, dan had je voor 2 euro meer meteen 3 zwangerschapstesten erbij. Ik dacht, altijd handig! Puck, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Aan de ene kant ben je wel blij, maar tegelijkertijd maken al die zwangerschappen je ook erg verdrietig. Fijn voor je dat je weer wat positiever bent! Veel succes en sterkte weer allemaal van mij
hoi meiden, ik ben ook lekker tegenstrijding, ik ben me toch een partij saggo niet normaal . En hier nog geen ongi te bekennen. Stomme hormonen allemaal ff gillen WAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Pff over 10 dagen hopelijk alweer een eisprong! Wat gaat de tijd toch snel, we moeten maar weer eens wat aan dat luie zaad gaan doen
hallo dames wie van jullie geloofd er in een paragnost of zo iemand die een gave heeft? nou ik eigenlijk niet echt eigenlijk nooit zo over na gedacht. maar goed. mijn zus weet dat we aan het oeffenen zijn en een vriendin van haar heeft zo gezegd een gave meegekregen, ik ken die vriendin niet. één keer 5 min gezien op een feestje maar verder niet ik heb er nog nooit mee gesproken. maar goed ze heeft dus tegen mijn zus verteld dat mijn vriend en ik niet op één lijn liggen, en dat ik altijd alleen in de relatie sta en dat als we niet met elkaar praten en op één lijn komen dat ik nooit in verwachting raak. met mijn baarmoederer is alles goed met zijn zaadjes ook en dat we weinig sex hebben had er ook niks mee te maken. we moeten dus meer één worden in de relatie! ok we werken veel allebij mijn vriend moet de laatste tijd veel weg voor z,n werk ik vind het inderdaad vervelend dat we weinig vrijen , maar ik heb voor mijn gevoel wel een fijne relatie ik weet dat ieder huisje zijn kruisje heeft. maar zolang je met je kruisje kan leven en accepteerd. wat moet ik nu met dit advies? van de ene kant heeft ze gelijk, en van de andere kant denk ik ik vind het toch goed zo ik heb hier voor gekozen. ik vind het zo raar dat iemand die ons helemaal niet kent toch iets kan zeggen waar wel een kern van waarheid in zit. maar stel dat ze gelijk heeft hoe ga ik dat dan oploosen met mijn vriend het is absoluut geen prater en als ik al begin met een gave van iemand zegt hij meteen wat een onzin! sorry voor het lange verhaal maar wat vinden jullie hier van? _________________ 26-28-26-27-28-27- 26-
Je hoeft toch niets te zeggen over die vrouw met de gave! Als jij gewoon praat over wat je dwars zit, misschien doet hij dat dan ook. Ik weet eerlijk gezegt niet wat je er mee moet doen, maar als er een kern van waarheid in zit zal ik toch proberen meer en meer te praten. Ik geloof er wel in en ook weer niet.
ikdus ja dat heb ik ook je geloofd er wel en niet in. je weet het gewoon niet. ik ga er wel aan werken er saampjes over praten. het gaat de laatste tijd juist heel goed tussen ons. alleen de sex blijft een struikelblok en ok dat is wel een groot struikelblok. groetjes
Hopelijk gaat de sex straks ook beter, maar ik denk dat niet echt een probleem is, meer voor jou dan voor hem. Of zit hij er ook mee dat het zo gaat?
volgens mij niet hij vind het wel goed zo. ik mis het wel maar ook omdat ik in andere relatie altijd een goed sexleven had. mijn vriend heeft er nooit iets aan gevonden.
Dan denk dat jullie op dat gebied misschien niet één zijn. Dat jullie weinig sex hebben maakt voor een zwangerschap niet uit. Maar dat jullie er allebei anders over denken en jij wel anders gewend bent zal toch wat stress opleveren. Misschien merk je het niet maar kan wel.
weet ik maar ik heb er lang over na gedacht van "kan ik hier mee leven" en "wil ik hier mee leven" maar mijn conclusie was: ik hou van mijn mannetje en ieder huisje heeft z,n kruisje en ik heb mijn keuze gemaakt om verder te leven met hem en ik heb absoluut geen spijt van deze keuze. maar dat neemt niet weg dat ik de sex niet mis. en daar kan ik me af en toe echt rot over voelen.
En daarmee heb je ook echt een goede keuze mee gemaakt.. Wat is nou sex tegen over een fijne en goede relatie Ben dr vandoor, fijne avond meid. En een dikke knuffel
Geen idee, vast niet aan het genieten van het weer. Want dat is niet zo mooi En kan je optijd klussen met mannetje lief?
Hey Puck, zou mijn tekst kunnen zijn. Mijn man is gewoon niet geil zeg ik altijd maar...(om even met de deur in huis te vallen hahahaha) Hij heeft gewoon niet zo vaak zin, is heel druk met zijn werk, heeft een denk-beroep en is daar nooit mee klaar.... oftewel, zoals wij wel eens ooit boodschappenlijstjes kunnen maken op onze rug kan hij nog aan zijn werk denken. Bij ons vrouwen gebeurd er dan niets, bij hen gaat er iets HANGEN! Erg vermoeiend allemaal als je NET in je vruchtbare dagen zit. Vanaf het moment dat je samen voor kinderen kiest ben je het liefst morgen al zwanger en iedere dag/maand is teveel. En hoe meer maanden er verstrijken hoe ERGER HET WORD! En dan voor de anderen. De hele Hunkemoller en sex shop is ongeveel al leeggekocht en uitgeprobeerd, niets werkt. Bij ons ligt het ook voornamelijk aan het idee: ik moet presteren. Dat werkt idd helemaal niet en na een goed gesprek probeerd hij het wel wanneer de beruchte dagen voorbij komen (of over waaien haha). En soms lukt het wel en soms ook niet. Vooral geen punt van maken maar gewoon even je GROTE ONGENOEGEN HIER UITSPREKEN! zo dat is er weer uit Ik hoor van je Puck, fijn dat er ook iemand is waar ik dit mee kan delen.. ga nu een weekje op vakantie (schijnt ook goed te zijn hiervoor) en natuurlijk komt die dag voorbij en natuurlijk heb ik ovu testen bij me... Wat zijn we toch erg... x
Hoi meiden, Ik wil jullie nog even een hart onder de riem steken. Ik lees en leef nog steeds met jullie mee en hoop echt dat de dag komt dat ik lees dat jullie zwanger zijn. Met mij zelf gaat het redelijk goed. Ik ben veel misselijk enzo, maar ik weet waar het voor is. Ik heb deze week de eerste echo gehad en alles was perfect. Een hele opluchting! Ik heb het hartje horen kloppen en dat is zo mooi! Ik snap dat het voor jullie misschien als toekomstmuziek in de oren klinkt, maar ik weet zeker dat jullie op een dag ook ineens met een positieve test in jullie handen staan. En dan hoop ik dat er een heel mooi kindje van mag komen, want 1 ding is zeker: het is meer dan welkom! Liefs!
Hoi Esmee, Ik zit min of meer met hetzelfde "probleem". Mijn vriend krijgt het soms niet voor elkaar om klaar te komen. de "druk"is er dan niet meer. Hij kan niet met t idee overweg dat we "baby's aan t maken zijn". Ik ben ook bezig met ovu testen, en dat ziet hij allemaal. Ik kan beter mijn mond houden en nergens over praten of late zien, anders heeft hij geen zin meer.."En dat net op je vruchtbare dagen..... *zucht*
Hé Esmee en Florida Welkom in dit topic. Jammer dat je hier je lotgenoten hebt gevonden... Vera, bedankt voor je bemoedigende woorden. Mijn man is weer ziek en zit nu ook weer in de ziektewet. Ik kan echt slecht tegen die onzekerheid. We willen nog steeds proberen om een kindje te krijgen, maar voorlopig zal er op sexueel gebied niet veel gebeuren vrees ik
Tjoh echt he, Florida wat dat betreft ben ik dan wel blij dat wij dat probleem niet hebben... En dat is wel wat het probleem maakt bij mannen. Het idee alleen al dat het misschien vandaag wel of niet gaat lukken?!?!?! dat brengt al paniek en dan kunnen ze al niet meer. We hebben wel afgesproken dat we minder gaan werken en meer tijd voor elkaar vrij gaan maken. Ik hoor genoeg stellen die het een soort van verplichting maken om op bijv. dinsdagavond iets leuks te gaan doen. Sporten of naar de film of net wat dan ook, maar iig met elkaar bezig te zijn. Ik onthoudt die van mij nu van elke informatie, ovu, ongi, alles. Hij hoort het wel als het rode paard er is, en vooral niet aandringen een maandje of twee. We zien het allemaal wel maar het blijft moeilijk. Ik kan het nu weer makkelijk zeggen omdat ik nog een week op mijn ovu moet wachten maar geloof me: als die test kleurt is hij de mijne! nou ja, ik ga mijn best doen dan.... Daarnaast geloof ik ook meteen dat het niet aan de liefde voor elkaar ligt, ik hoef ook niet onzeker te zijn dat hij me niet aantrekkelijk vind. Het zit gewoon in zijn hoofd. Het is eerder zijn onzekerheid en zijn druk-in-mijn-hoofd zijn. En daar kunnen wij niets aan veranderen. sommige mannen zijn nou eenmaal zo. Wel jammer dat ik er net een getroffen heb