help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Hoi Esmee,

Jou verhaal is idd heel herkenbaar. T zit bij mijn vriend ook in het hoofd, niet dat hij mij niet meer aantrekkelijk vind ofzo. gek he, dat mannen dat zo "dwars" zit. nou ja, we zien wel hoe het schip strand toch? ;)

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik heb even geen tijd morgen lees ik even goed terug.

esmee en florida welkom hier helaas in dit topic maar we hebben wel steun aan elkaar.

ik ga nu naar guus meeuws concert.
    ik heb mijn ei vandaag en mijn mannetje komt morgen terug dus op naar de volgende ronde.

groetjes en tot morgen

3. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    hoi meiden,

Leuk Puck dat concert, hoe heb je het gehad?
    Misschien is je ei wel later ?

Hier is de ongi doorgekomen, ik was een paar dagen ervoor al super saggo, dus het zat er al aan te komen :( .

Op naar de volgende ronde dan maar weer.
    Ik kan er zo saggo en geirriteerd van raken allemaal :evil: :oops:

Maar goed, positieve energie komt u maar :D

Florida en Esmee, welkom hier. Het is idd erg prettig om je gevoelens er ervaringen met elkaar te kunnen delen.
    Het is zijn lieve meiden hier.

Hoop voor jullie en ons allemaal dat snel een beebje mogen krijgen.

Poeki

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Mijn man kwam er vandaag weer mee dat hij zo graag een 2de kindje wil en echt zn best gaat doen :D

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    HEy poekie,

Wat leuk om te horen dat je man dat zegt hopelijk is het nu wel snel raak!

Sorry meiden dat ik er even niet was had wat priv'e omstandigheden maar vanaf vandaag ben ik er weer.

groetjes lilmomo

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik ben er ook wat minder zoals jullie misschien gemerkt hebben...

7. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    geeft niet hoor, het forum kan niet altijd druk bezocht zijn.
    We hebben elkaar heus wel in onze gedachten.

dikke knuf voor jullie

8. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    geeft niet hoor, het forum kan niet altijd druk bezocht zijn.
    We hebben elkaar heus wel in onze gedachten.

dikke knuf voor jullie

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    poeki wat lief dat je mannetje dat zei! laat de romantiek maar beginnen.
    guus meeuuws was geweldig en helemaal na die 4-1 het dak er af wart een mensenmassa zeg ongelofelijk.

lilmomo: leuk dat je er weer bent. is alles weer ok?

chiara: hoe gaat het met je?

esmee: ja ik herken je verhaal. je hoort het zo vaak dat de vrouw geen zin heeft maar als de man geen zin heeft ga je onbewust toch twijfelen ik weet ook zeker dat hij van me houd en dat hij de lat op z,n werk te hoog legt heeft er zeker mee te maken.

florida: we zien wel waar het schip strand is mooi gezegt en het is goed om zo te denken maar eens in de zoveel tijd knapt er weer iets in mijn hoofd en dan kan ik er niet meer tegen en ga ik over alles twijfelen.

ikdus: hoe gaat het met je en met je apartement?

hier alles redelijk ok mijn mannetje is weer terug uit bern hij had 8 dagen op de oranje camping gezeten met 9 mannen. flink eten en drinken en weinig slapen hij kwam zaterdag thuis.
    vrijdag of zaterdag heel vroeg had ik mijn ei hij was zo moe dat hij niet eens meer wist dat hij nog leefde.
    hij was lastig en zwaar chagerijnig geen sex dus al was het toch te laat denk ik deze maand hoef ik nergens op te hopen maar voorlopig (tot september) hoeft hij niet weg voor z,n werk dus hij zegt dat er volgende maand geklust gaat worden. we wachten het maar af.

ik ben redelijk down sinds het advies van de paragnost en twijfel dus op dit moment over alles.
    hopelijk gaat het snel over.

groetjes puck

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    ha puck en alle anderen!
    Zoals je eerder schreef lijkt het mij alsof je je eigen weg binnen je relatie hebt gevonden. Mijn relatie is momenteel ook niet helemaal zoals ik het gehoopt had,maar samen hebben we het goed en ik zal hem niet verlaten en hij mij ook niet.

Is je man inmiddels wat bijgedraaid? Ik ken me indenken dat je daar van baalt. Zie je hem eindelijk doettie zo, was wel te verwachten maar toch..

Hier slecht en goed nieuws. Mijn oma is overleden en daar hadden we vrijdag de crematie van. Vandaar dat ik hier niet zoveel was.
    Daarnaast is mijn man nog niets beter, dinsdag samen naar de dokter. Hij was ook niet mee naar de crematie. Ik kan er steeds minder goed tegen dat ik alles alleen moet doen.

Wel staan we samen nog steeds positief in ons project! Gisteren maar eens wat aan dat luie zaad gedaan ;)

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiaraa gecondoleerd met je oma hopelijk is je mannetje snel weer beter.
    succes bij de dokter morgen.
    wel fijn dat hij de luie zaadjes heeft gedropt.
    ook succs deze week met je ei sprong dat er maar lekker geklust mag worden.

groetjes

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Meiden,

Lees wel eens mee binnen jullie topic...mijn mannetje is ook niet, sinds ongeveer een jaar, een veel sekser. Vond het wel herkenbaar wat een paar van jullie schreven: hij heeft het idee te moeten presteren en zijn hoofd zit erg vol met werk...slechte omstandigheden voor een opwindend seksleven. Ik vind dat heel erg moeilijk want ik vind seks een soort 'smeermiddel' voor een relatie, geeft mij (en hem) erg veel energie en versterkt een fijne band. Als we seks hebben is het wel erg lekker en genieten we er heel erg van.
    Wij hebben het er al eens over gehad naar een seksuoloog te gaan en ons hiermee te laten helpen: er zijn wel trainingen te volgen die weinig zin kunnen verhelpen...maar beiden vinden we dit wel een hele stap.
    We hebben het er ieg wel regelmatig over: manieren om het rustiger aan te doen, plannen (nog meer) leuke dingen te ondernemen en sinds kort hebben we gezegd dat we minimaal 1 keer per week iets seksueels samen doen: lukt het bij hem niet dan gaan we masseren, likken of masturberen...maar dan zijn we ieg seksueel bezig. Dit maakt ook dat ik ook het initiatief kan blijven nemen en dat er dan zeker ook wat gebeurt, anders maakt hij in zijn eentje uit wanneer er seks is namelijk wanneer ZIJN hoofd leeg genoeg is of ZIJN zin er is...dat maakt mij zo machteloos en dat vind ik echt zo vervelend.
    Overigens merk ik wel dat sinds er wat minder druk op ligt en we met IUI bezig zijn het wel wat beter gaat....maar be soms zoooo jaloers als ik op een feestje of zo stellen zie waarbij de geiligheid de man gewoon uit de ogen 'druipt' hihi....bedenk mij dan ook dat dit allemaal momentopnames zijn natuurlijk!
    Zijn er dingen herkenbaar?

Koosje

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Puck
    Ik las jouw stukje over die paragnost...ik kom uit een nest waarin mijn vader veel met spirituele zaken bezig is dus ik kan mij de impact van zo'n boodschap wel heel erg voorstellen.
    Ik heb ook wel eens gedacht omdat het bij ons nu zoooo lang duurt of dat betekent dat we misschien niet voor elkaar bestemd zijn...vind dat een heel enge gedachte want mijn mannetje en ik groeien langzaam maarz eker steeds meer naar elkaar toe en hebben het lekker met elkaar.
    Ik geloof dan ook dat we het nu doen zoals we het doen en lekker doorgaan op ons beebjestraject....ik geloof wel in een soort voorbestemming: als een kindje voor ons, voor mij is bestemd dat komt dat toch wel.
    Zo'n uitspraak van een paragnost zou ik niet te letterlijk nemen (als er 1 ding is wat mijn vader altijd zegt is het dit): mogelijk is het wel een teken dat jullie nog aan wat punten moeten werken, een compromis vinden aangaande de seks, andere punten in de relatie? Misschien ook jouw mening en behoeftes (meer) een plek proberen te geven?

Een heel verhaal...ik hoop dat je er iets aan hebt, iik weet hoe ingrijpend dit soort ervaringen met het spirituele kunnen zijn en hoe moeilijk ook weer los te laten!

Sterkte,
    Koosje

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel koosje voor je berichtje.
    ik ga het ook proberen een plaatsje te geven.
    spannend zo die iui elke keer.
    als we in oktober nog niet zwanger zijn gaan we ook naar het ziekenhuis
    ik moet dan toch naar de gyn en ga dan eens vragen voor verder onderzoek dan zijn we 13 maanden bezig.
    wel fijn dat je er met je mannetje er over kunt praten en het gaan proberen voor 1 keer in de week mijn mannetje kan er dus niet over praten en klapt dan alleen maar dicht

sterkte met je iui en welkom hier op dit topic

15. Niet meer actief

Heey lieve meiden, wat kletsen jullie toch veel ;)

Nieuwe welkom hier, ik hoop dat het snel raak is en dat jullie ventjes toch beter hun best willen doen.

Puck, jammer dat het deze maand sowieso niet raak kan zijn, gelukkig gaat hij de aankomende rondes niet meer weg.

Poekie, balen dat je ongi bent geworden als nog.
    Hopelijk gauw posi test voor jou en de andere meiden.

lilmomo, hoe is het klussen nu bij jou? Nog iets meer dan een maand en je gaat trouwen, hopelijk ga je zwanger het huwelijk in !

Chiaraa, gecondoleerd met je oma. Ik hoop dat het nu wel wat beter met je gaat. Dikke knuffel voor jou..

Koosje, wat fijn dat je toch op een andere manier sexueel actief met je man kan zijn. En toch zo dichter bij elkaar kan staan. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht en ben je deze iui zwanger !

16. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    mag ik even klagen.... Zaterdag een posi ovu test gehad EN NIET GEKLUST! (vrijdag wel overigens) Mijn vriend had geen zin... BALEN, maar ja, kan hem slechts dwingen natuurlijk....

17. Niet meer actief

Florida, twee dagen voor ei is erg goed hoor dan hebben de zaadjes rustig de tijd om te zwemmen naar je eitje ;)

18. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ikdus.. laten we het hopen! Ik ben altijd zo bang dat ik kansen misloop... we zien wel....
    Bij jou is het ook spannend he? Over 2 dagen NOD?

19. Niet meer actief

Ik ben weer aan de pil dus zo spannend is het niet, maar er is wel een kans dat ik zwanger ben, pil niet netjes geslikt en gewoon een eisprong gehad.
    Maar ik acht de kans echt superklein, en ga er niet van uit.
    Maar wil het wel zeker weten voor ik weer een nieuwe strip in neem ( die ik nog niet heb ) ik durf alleen geen test te halen :oops:

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Spannend !

Deel Deze Pagina