Puck, dat erover praten gaat ook lang niet altijd hoor...t is een heel gevoelig onderwerp!..hij wordt snel boos en roept dan dat hij er genoeg van heeft ('er'?) en draait zich dan boos weg. later kan er dan wel over gepraat worden: hij voelt zich toch falen en voelt zo dat hij mij teleurstelt (en dat is ook zo )...dat 1 keer per week seksueel bezig zijn komt ook nog al eens van mijn kant...dit even ter relativering....maar t is wel een start en maakt nogmaals dat ik niet machteloos hoef af te wachten. Even ter hoop geven: in een ander topic hoorde ik ook van een vrouw die dit heeft en nadat haar man beter in zijn vel kwam te zitten sloeg hij om en hebben ze weer regelmatig seks...hoop! Koosje PS ik zal niet veel schrijven binnen dit topic....voelt als niet zuiver tov mijn mannetje omdat ik weet dat hij het vreselijk zou vinden als ik deze dingen aan jullie schrijf..gek misschien maar zo voelt het wel. Wens jullie wel een heel mooi beebje...en snel een beetje
Hoe gaat het meiden? Hier is de ongi weer de deur uit, dus op naar de volgende ronde. Alleen nog ff geduld hebben tot de mogelijke ei. groetjes Poeki ps ik voel me relax, ook wel weer eens lekker Koosje, mijn man weet ook niet dat ik hierover schrijf. Sommige dingen mag je heus wel voor jezelf houden meid. Ik vind dat ik mijn man niet moet blijven ´lastig te vallen` en hier kan ik ook goed mn ei kwijt en ervaringen delen en dat steunt mij Hoe gaat het met je=
Hey meiden, Ik ben nog wel bezig om zwanger te worden hoor. Alleen deze maand lig ik een beetje overhoop, veel gebeurt enzo. Jaaa bijna de grote dag nog 4 weken en 4 dagen. Ik heb geen flauw idee wanneer ik me eisprong heb gehad, vorige week woensdag nog geklust en die week daarvoor alleen de dinsdag, man lief is niet echt actief maar dat komt omdat we het heel druk hebben met andere dingen de laatste tijd en hij heeft daardoor geen zin. Heb het wel een paar keer geprobeert maar hij wou niet. Dus dram ook maar niet door. groetjes lilmomo
Poekie, zo denk ik er ook over. Het is fijn hier over dit onderwerp te praten met "onbekenden". Dit deel je immers ook niet zomaar met jan en alleman. Vandaag voor het eerst een positieve ovutest ! Cervixslijm ook aanwezig... hmzz straks aan de slag hoop ik ! Succes allemaal !
Hey chiraa, Is het nog gelukt om aan de slag te gaan? ik hoop het voor je. Het is inderdaad fijn om tegen ''onbekenden'' te praten hier op dit forum je kan je ei kwijt en krijg ook nog tips. En het is ook nog eens gezellig. groetjes lilmomo
chiaraa ik hoop dat het klussen je gelukt is lilmomo, wat gaaf dat je trouwdatum in zicht komt, spannend. Hoop op mooi weer voor je en een zwangerschap duimduimduim
Ja dat probleem heb ik dus ook! Heb hem er gister niet van weten te overtuigen dat je om de dag moet klussen in je periode...sommige mannen denken volgens mij echt dat je ALTIJD zo zwanger kan raken, wat dus niet is.... maargoed, het is nu 3 nachtjes geleden, dus vanavond kan ie wel weer.... mijn eisprong zit er rond het weekend aan te komen dus komt goed hoop ik
succes met klussen ellen. Het is idd waar dat mannen vaak denken dat je zo zwanger bent. Op zich ook niet zo gek. Als je niet zwanger wilt worden, wordt er toch altijd enorm voor gewaarschuwd, slik de pil elke dag of en gebruik een condoom, want anders ben je zo zwanger . En dan wordt er voor het echie gegaan en gebeurt het niet zomaar. De mannen en ook vrouwen krijgen vaak mee als ze jong zijn hoe je een zwangerschap moet voorkomen. Je krijgt het gevoel zo zwanger te zijn. Jammergenoeg als je er echt voor gaat, werkt het vaak niet zo. groetjes Poeki
succes met klussen ellen. Het is idd waar dat mannen vaak denken dat je zo zwanger bent. Op zich ook niet zo gek. Als je niet zwanger wilt worden, wordt er toch altijd enorm voor gewaarschuwd, slik de pil elke dag of en gebruik een condoom, want anders ben je zo zwanger . En dan wordt er voor het echie gegaan en gebeurt het niet zomaar. De mannen en ook vrouwen krijgen vaak mee als ze jong zijn hoe je een zwangerschap moet voorkomen. Je krijgt het gevoel zo zwanger te zijn. Jammergenoeg als je er echt voor gaat, werkt het vaak niet zo. groetjes Poeki
Ik moet die van mij ook overtuigen van de vruchtbare dagen...toen ik de pil nog slikte zat er soms wel 2 weken tussen onze vrijpartijen, puur omdat ik echt geen zin had, en nu ik van de pil af ben wil ik zowat elke dag! echt niet normaal...en vooral nu die kinderwens er is. Hij snapt er niets van dat ik nu zo vaak wil en nu is hij degene die niet om de dag wil....vaag toch?! haha. Ik zit nu tegen mijn vruchtbare dagen aan dus heb hem al duidelijk gemaakt dat het toch eigenlijk wel "moet" nu...heeft er iemand tips voor mij hoe ik dat ga aanpakken? Poeki wat jij zegt is ook echt zo! Er wordt zo hysterisch over gedaan, en terecht ook wel...maargoed als het puntje bij paaltje komt...haha
Heey lieve meiden ik kwam eventjes zeggen ik vlieg zondag terug naar mijn schatje. We hebben een appartementje en we mogen er meteen in, hij heeft de sleutels al ! Dus ik zal voorlopig niet online zijn, maar wil wel zeggen dat ik aan jullie blijf denken en dat ik hoop dat er straks gauw meer zwangere bij zijn.. Veel liefs en knuffels van mij
Hey puck, Alles goed met je? ik volg het forum niet meer zo de laatste tijd omdat ik het best druk heb met voorbereiding van trouwerij en noem maar op. Maar is het nog gelukt om te klussen deze maand? Bij mij niet echt 2 keer geklust maar niet op de juiste dagen en ik word ook gewoon weer ongesteld denk ik. Even afwachten maar weer. En als ik nu zwanger ben pas ik straks me trouwjurk niet meer hahaha groetjes lil momo
@Ellen Bij mijn mannetje helpt het toch nu wel weer om te zeggen dat ik een superpositieve ovutest had en dat het er van moet komen....eerder werkte dat juist tegen maar dan gebeurde er ook wel eens juist niets (ondanks mijn pogingen) rondom de vruchbare dagen...dat vond ik mega, mega, mega frustrerend! Ik werd dan ook verdrietig en kon dat dan ook niet goed voor mij houden waardoor hij zich weer rot voelde etc etc Nu werkt het bij ons (maar we hoeven niet meer elke maand vanwege de IUI..alleen in de verplichte rustmaanden zoals deze maand) goed om de pos test gewoon te bespreken en dan als hij geen zin heeft alleen voor een beebje het zaad 'te lozen' . Hij begint dan wel bij zichzelf, ik ook en wanneer hij er klaar voor is, brengt hij het zaad in. Niet echt romantisch maar het werkt wel...proberen waard? Koosje
lilmomo alles gaat goed met me ik moet over een week ongi worden dan kunnen we er weer tegen aan. afgelopen maand zwat mijn mannetje in bern 8 dagen voor het EK voetbal nu is hij voorlopig thuis en hoeft hij gelukkig ook niet weg voor z,n werk. dus volgende maand gaan we er weer voor. hopelijk waren die twee keer vrijen toch genoeg om zwanger te raken ik ga toch voor je duimen dan moet er maar en stukje elastiek tussen de jurk gezet worden. groetjes puck
Hey meiden ik ben ook alweer even niet geweest.. ben heerlijk een weekje op vakantie geweest en ik kan je vertellen: DAT DOET WONDEREN VOOR JE RELATIE ik geloof dat we iedere dag wel even het bed een andere plek hebben gegeven... Gelukkig vond mijn schatje het ook helemaal niet erg dat ik met die ovu testen in de weer was iedere ochtend, want ik wist dat ik ongeveer mijn ei had in die week. Hij heeft wel aan me gevraagd of ik het een paar dagen van tevoren aan wil geven wanneer mijn ei komt. Het geeft hem wat rust en dan kan hij zich voorbereiden (ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ) Hij vond het wel goed bedacht van zichzelf want het was dan geen 'moeten' maar dan kon hij iig wel zorgen dat hij die dag bijv. eerder naar huis komt of niet meer hoeft te werken thuis. Dat maakt het voor hem makkelijker dan 'ineens' te moeten die avond. Wat fijn dat ze zelf ook met een oplossing kunnen komen, alsof ze het zelf bedacht hebben hahaha Ik heb nu al wel een paar dagen last van wat krampjes in mijn onderbuik. Ik hoop dat het niet het franse stokbrood nog is maar een innesteling?!? x en slaap lekker iedereen!
oeh esmee, klinkt goed! hoop voor je op een vet positieve test over een week of twee! hier ongi geworden, na anderhalve week overtijd. zal wel door die miskraam komen, maar baald egoed van die onzekerheid. was haast blij toen ik rood zag komen. raar hoor, zwanger proberen te worden. vriendlief heeft beloofd hárd zijn best te doen komende ronde. hopelijk zal het helpen, en word ik nooooit meer ongesteld (nouja, een maand of 9 niet, hihi). en jullie ook niet natuurlijk! groetjes, denk aan jullie hoor!
Poeh Lien, balen zeg. maar ik kan me idd ook heel goed voorstellen dat je dan eindelijk ongesteld word... Toen ik mijn mirena liet verwijderen duurde het 6(!) weken voordat ik ongesteld werd, en daarna geen pijl op te trekken. Tijdens onze pauze ben ik even aan de pil geweest en toen ik daarmee stopte was ik meteen netjes na 29 dagen ongesteld. Ook totaaaal geen klachten, wat ik met de Mirena wel had dus ons lichaam is en blijft raar... En oh wat was ik na die 6 weken blij dat ik ongesteld was zeg...pfff... nog nooit zo blij geweest om ongi te worden ahahhaha x
Ha meiden. Klein weekje afwezig geweest... Weer niet geklust, wel weer een goed gesprek gehad.. Aan de ene kant wilt hij het niet op commando, maar was het er mee eens dat het anders niet gebeurd. Dus volgende keer moet ik nóg duidelijker tegen hem zijn, terwijl ik dacht dat hij het wel begreep toen ik zei en liet zien dat mijn ovu test positief was. Hij dacht dat we nog wel even de tijd hadden na zo'n test en daarom maar niet naar bed kwam. Hij werd een beetje pissig dat ik hem maar bleef roepen en ik dacht waar blijft hij nou :x Daarna kwam het hele verhaal of hij en ik er al wel aan toe zijn en heeft hij eindelijk al zijn zorgen en twijfels op tafel gelegd. Dat is nu helemaal helder voor ons. Aan het eind van die avond, na mijn tweede ovutest wilde hij graag wat doen, maar toen had ik echt geen zin meer. Niet na zo'n emotionele en gefrustreerde avond Herkenbaar wat Koosje met ons deelde, lijkt een beetje op mijn verhaal! Puck en Poekie, hoe gaat het nu met jullie? Hahaha esmee, fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad! En dat hij nog meer z'n best gaat doen. Zelfde voor jou Lien! Groetjes van mij