hallo lieve meiden. Hier gaat alles zn gangentje. In mijn ''onvruchtbare weken" gaat de sex zonder problemen. Ik was en ben toch denk ik te gefocust op mn mogelijke ei. Mn man vroeg wel al heel lief, wanneer moeten we echt ons best gaan doen, wanneer ben je vruchtbaar. Het lijkt erop dat de gesprekken enzo hebben geholpen. We zullen zien. Ik heb sinds vandaag een begin van het vruchtbare slijm, dus komende dagen zullen we zien of we goed gaan klussen Het blijft lastig met die onregelmatigheid. Ben toch nog maar niet aan de ovulatietesten. Nog ff een ronde zonder proberen. Chiaraa, jammer dat je niet geklust hebt, wel positief dat jullie goed met elkaar hebben gesproken, hoop dat het positief gaat eindigen, letterlijk en figuurlijk [-o< Voor alle meiden [-o< , op naar 2009 beebjes
dag dames lilmomo: op naar een nieuwe ronde wat baalen gelukkig is innderdaad je cyclus kort meer kansen in een jaar. poeki: wat fijn dat je man meewerkt en interesse heeft in je eisprong en vruchtbare dagen. chiara: oh wat herken ik mezelf ik lig ook telkens helemaal gewassen en gestreken in bed op mijn mannetje te wchten en dan............komt hij niet snel genoeg grrrrrr ja dat is erg vervelend. lien succes hopelijk wordt je inderdaad de komende 9 mnd niet ongi maar goed rond en gezond koosje: wanneer heb je weer een iui? hier alles ok vandaag begon mijn spotting dus over een dag of twee ben ik ongi en dan op naar een nieuwe ronde mannetje hoeft voorlopig niet weg dus geen excuses deze maand hopelijk is hij dan ook niet ziek zwak of misselijk maar gewoon ongedwongen lekker klussen we zullen zien nog twee weken wachten. groetjes
hey meiden, ik heb wel het idee dat het bij mannen even moet zakken, dat nieuws over temperaturen en ovutesten... In het begin weten ze niet waar je het over hebt en dan dat idee dat ze iets moeten doen.... ik ga weer eens wat doen mzzl
Ik ben normaal niet zo'n klusser. Maar mijn vriend vind het nu helemaal niet erg hoor om om de dag te klussen. Hij heeft ook altijd geroepen dat ik hem er 's nachts wakker voor mag maken Die van mij is dus helemaal in de wolken...en hoopt dat het nog lang duurd voor we zwanger zijn....we zijn nu bezig met de 1e ronde
thx lieverd lilmomo, jammer dat je ongi bent geworden. Vanaf vandaag moet mijn vruchtbare periode aanbreken. Ik zit nu op dag 15, maar mij ei kan komen tussen nu en ? Ip is meeste voorkomende cyclus 35 a 36. Dus ga deze ronde daar maar vanuit. Wel gezegd om het resultaat op een beebje te verhogen, we echt eens een ronde super ons best moeten doen 8) . Als het kan om de dag. De vorige keer dat we echt ons best deden, was ik zwanger geworden. Hoop dat het ons deze ronde ook gegund is. We hebben het in elk geval vandaag al gedaan 8) . Hij wil het echt ook heel graag en wil er dus voor gaan. Jippie. Ik ben zo blij, hoop dat we het gaan volhouden. Iedereen een fijn weekend gewenst Puck, mocht je ongi worden, wat ik niet hoop, dan moet de volgende ronde toch echt voor jou zijn. [-o<
Ik ben nog maar sinds een paar dagen actief hier op het forum en dus nog erg zoekende naar waar ik mee kan/ wil lezen en op wil reageren. Grappig deze verhalen in dit topic, erg herkenbaar allemaal. Mijn vriend en ik werken allebei zeer onregelmatige diensten. Vaak komen we elkaar nog net even tegen bij de voordeur, wanneer ik terug kom van een late dienst en hij de nacht in moet. Wat dat klussen betreft is het dus altijd passen en meten, en dat betekend " moeten ". En laat dat " moeten" ons nou niet altijd even goed uitkomen! We willen ook wel eens gewoon niks doen, beetje praten en lekker onderuit op de bank naar een stomzinnig t.v. programma kijken. Allemaal veel succes, lang leve de vakantieperiode binnenkort.
Libelle, welkom bij ons en succes met klussen. Ik las ergens dat je een onregelmatige lange cyclus hebt. Ik ook. Hoe is die bij jou. Bij mij zie hieronder.
hallo dames ik ben ongi geworden vandaag gelukkig want we hadden niet geklust (i.v.m met mannetje op vakantie) nu kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen. libelle welkom hier succes met zwanger worden. poeki hoe gaat het met klussen? succes met je ei deze maand groetjes
Hoi Poekie, 35, 35, 39, 47 Is enkel van dit jaar. Mijn vorige agenda kan ik nl niet meer terug vinden. Maar schommelde tussen de 34 en 50 dagen. Hoe dit allemaal kan, geen idee. Heb jij dit toevallig al eens voorgelegd aan de huisarts? Ben in september 2007 gestopt met de pil, en besloten wanneer ik vakantie heb, eind augustus toch eens naar de huisarts te gaan om te vragen of dit ooit nog veranderd. En of het van invloed zal zijn op het zwanger worden. En tot die tijd.... afwachten maar. xx
hoi Libelle, Nee ik heb het niet aan de huisarts voorgelegd. Ip kan je gewoon zwanger worden. Maar is alleen de timing moeilijk te bepalen. Ik ben 3 x zwanger geweest, zonder te tempen, ovulatietesten te doen. Ik zal eerlijk zeggen dat ik als het deze ronde niet raak is, ik wrs toch wel ovulatietesten ga gebruiken en misschien toch de dokter bellen of er iets aan te doen is. Bij mij is de onregelmatigheid gekomen door de miskraam. Voor mijn 1tse kind, was de onregelmatigheid erg door het stoppen met de pil. Het lijkt bij mij dus wel een hormoonquestie.
hallo allemaal hoe gaat het met onze dames hier alles ok ben gisteren naar tarzan geweest het was echt geweldig! de duivels zijn alweer weg ik ben altijd maar twee dagen ongi du nu weer wachten op mijn eitje! groetjes puck
Tarzan, daar wil ik ook graag nog een keer naar toe! Hij was dus gaaf?! Hier ben ik een beetje aan het bloeden, zou wel een paar dagen te vroeg zijn voor mijn ongi, maar dat vind ik helemaal niet erg! Mijn ei heb ik naar mijn idee op de 19e gehad. (18e positief, 19e heel positief!) Libelle, balen dat je zo onregelmatig bent! Knap dat je tot augustus kunt wachten om een afspraak te maken. Ik zou echt niet zo veel geduld hebben!
Hai Chiaraa, Tja, geduld is een schone zaak zeggen ze. Waarschijnlijk steken ze het in eerste instantie op de stress. Niet teveel mee bezig zijn luidt dan het advies! Haha,... En mijn werk is er ook niet bevorderlijk voor. Continue onder spanning. Ik wacht het af. Hoelang zijn jullie al bezig? xx
Ik ben slik sinds april de pil niet meer, dus nog niet lang. Ik zou niet willen zeggen dat "we"bezig zijn, vooral "ik" tot nu toe Als het goed is gaat er deze maand wel wat gebeuren. We hebben nog geen maand gehad waarbij we goed bezig zijn geweest..
Puck, wat gaaf dat je naar tarzan bent geweest . Chiaraa, wij hebben ook maanden niet onze best gedaan. Wel gevreeen, maar steeds voor en na mn ei . En ook soms echt te weinig. Die maand dat we wel erg ons best deden, ben ik zwanger geworden. Mn man doet echt zn best deze ronde. We hebben het nu 3 x gedaan, om de dag. Morgen heeft hij een vrije dag . Vind het zo lief van hem en hierdoor laat hij ook weer zien dat hij ook zo graag een 2de kindje wil. Hoop alleen dat het resultaat positief zal zijn [-o< . Hoe gaat het met jullie. Mijn mogelijke NOD is 19 juli. En bij jullie? groetjes Poeki
Hey meiden, Met mij gaat het op het moment niet zo lekker. Had een infectie in mijn vagina, gardnarella vaginalis en had daar medicijnen voor gehad. En dat is nu wel gelukkig over, maar gisteren kreeg ik ineens ontzettend veel last van me darmen en is waarschijnelijk de infectie naar daar getrokken. Heb ik weer lekker medicijnen gehad en baal ik als een stekker zeker met dit warme weertje. Ik hoop dat het snel over is want het is niet fijn om te hebben. Jammer puck dat je duiveltjes zijn gekomen maar we wisten het al he! Verder voor iedereen draaien mijn duimen dat jullie zo snel mogelijk zwanger mogen zijn. groetjes lilmomo