Beterschap Lilmomo. We lopen trouwens bijna gelijk op, 1 dag verschil. (uitgaande bij mij dat ik een cyclus van 36 heb). groetjes Poeki
he lady's, een tijdje geleden zat ik hier ook op het forum, omdat mijn vriend ook "problemen" had met klussen. (t idee dat we een kindje aan t maken waren, kon hij niet aan) ik ben toen regelmatig teleurgesteld geweest, zeker toen we op moijn vruchtbaare periode (posi ovutest) de hele week nite geklust hadden! We hadden alleen geklust aan t begin van mijn vruchtbare periode, toen mijn streepje nog heel licht was. Daarna tot mijn NOD niet meer.... en kijk eens.. zwanger!
Florida gefeliciteerd met je zwanger schap. Ja soms kan je ei vroeg zijn he meid. geniet van je zwanger schap. groetjes lilmomo
lilmomo: beterschap meid kan me voorstellen dat je even een dipje hebt. sterkte florida: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap hier het levende bewijs dat je met weinig klussen toch zwanger kan worden. groetjes
hallo allemaal vandaag gewerkt en twee klanten vertelde me super blij natuurlijk dat ze zwanger waren 12 en 13 weken was weer even slikken vandaag. natuurlijk ben ik blij voor ze maar het doet wel pijn ik wil ook zo graag. groetjes
ja puck we zouden ze bijna haten he.... lijkt soms of dat alles vanzelf gaat bij die mensen terwijl ze net zo lang als ons bezig zijn hoor... MAAR DAN TOCH!
hey puck, ik weet het echt niet. ik hoop natuurlijk van wel maar ik heb alweer genoeg gehoopt geloof ik. Ik denk dat ik weer zo'n uitgestelde ongi krijg omdat ik er teveel aan denk. Heb wel al de hele week LAST van alles en voel me wel anders. ik weet het echt niet... morgen weten we hopelijk meer... x
hier een zieke man thuis: veeeel te hard gewerkt en nu griep (denk ik). wordt dus niet geklust, baalbaal. maar hij kan er natuurlijk ook niks ana doen dat hij ziek is. hopelijk gauw beter, en zijn we niet te laat! spannend.... jullie succes allemaal. esmee: jij vooral morgen. hoop op twee dikke strepen voor je.
esmee: balen ik zie het aan je banner op naar de volgende ronde. lien: vervelend dat je mannetje ziek is maar volgens je banner zit je og niet in je vruchtbare dagen. hopelijk is hij snel weer beter. hier alles ok ik ben weer aan de ovulatie testen begonnen mijn mannetje heeft gezegt er deze maand voor te gaan nog even wachten tot een positieve test groetjes
Hai hai, Hier ook weer spannende tijden. Zit nu vandaag op dag 33,... maar weet dus niet wanneer ik eens kan gaan testen. Een tijd lang tussen de 34 en 38 dagen ongi geworden, maar de laatste keer zat ik al weer op 47. Voorlopig nog geen voortekenen van ongsteld worden,... maar dat zegt tegenwoordig ook niks meer. Enfin... afwachten geblazen hier. Groetjes, Libelle82
Florida, gefeliciteerd meid. Jouw verhaal geeft idd moed. Puck, op naar een positieve ovutest en dat je man zijn afspraak nakomt. Lien, jammer dat je man ziek is, beterschap voor hem en natuurlijk ook voor jou, dan kunnen jullie weer klussen Esmee, jammer dat je ongi bent geworden, succes met de volgende ronde Hier is zo druk geklust , dat het gemeen is als het niet lukt. Maar ja het veel doen schijnt niet altijd te helpen. Ooooooooh hoop zo dat het gelukt is [-o< . We hebben het nu sinds vorige week vrijdag om de dag gedaan en zelfs met vandaag erbij 3 dagen achter elkaar. Zo zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit . fijn weekend verders, groetjes Poeki
Wauw Florida, gefeliciteerd zeg! Geniet ervan! Lien, is je man al weer voldoende opgeknapt Libelle, hoe is het nu? Hoe voel je je? Spannende week voor jou Puck! Poekie, fijn dat jullie zo je best gedaan hebben Tot snel
Voel me steeds zenuwachtiger worden,... Er is wel meer geklust dan vorige maanden, maar omdat die stomme cyclus zo inmens lang duurt zul je zien dat het natuurlijk weer op het verkeerde moment gedaan is! Maar voel in elk geval nog steeds niks waaraan ik zou merken dat ik ongesteld moest worden?! Evengoed ook nog niet echt zwangeschapkwalen te bespeuren,.... eind van de week maar eens een test doen...
dag dames ja ja de spannende tijd is weer aangebroken ik zit op dag 10 we hebben net afgesproken dat we morgenvroeg woe en donderdag klussen vrijdag moet mijn mannetje 4 dagen een beachvolley bal weekend organiseren en dan is hij s,morgens om 6 uur weg en pas heeeeel laat thuis daar heb ik en hij allebij geen zin in dus mijn eitje moet voor vrijdag avond gesprongen zijn maar dat is wel denk is. poeki: wat goed zoveel geklust je hebt inderdaad gelijk als het dan niet raak is is het gewoon gemeen. libelle spannend. groetjes
hoi lieve Puck, succes de komende dagen, hoop dat het gaat lukken en dan wat oplevert. we houden elkaar op de hoogte he. Hoop dat we allebei zwanger zijn / worden, liefs Poeki
Libelle, kan je je nog inhouden om niet te testen? Lijkt mij erg moeilijk! Je laat ons toch wel snel wat weten heh !
Hai hai, Het is inderdaad erg moeilijk om me in te houden. Vandaag al een aantal momenten gehad dat ik bijna in de auto gesprongen ben op weg naar een test! Maar,.... nog niet bij de winkel gearriveerd. Morgen ben ik vrij, ... en ga ik er toch maar alvast in huis halen. Maar kan dan nog niet testen, ze hebben me wijs gemaakt dat het 's morgens toch het allerbeste is. Zal van het weekend worden, ... alhoewel dan moet ik wel werken... Hmms? Zal een dezer dagen dus wel met de potjes aan de slag gaan. Ik houd jullie op de hoogte! Overigens nog steeds nergens last van,... niet van ongiklachten, en andere symptomen ook nog niet ontdekt. Groetjes!