help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    SUPER! Gefeliciteerd!

Geniet ervan!

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    marb: hartelijk gefeliciteerd

oh hier is alles superrrrrrrrrrrrr vandaag weer gelukt om te klussen mijn mannetje doet zo z,n best echt geweldig vandaag had ik ook een zwaar positieve ovulatie test hij knalde er goed uit die streep vanaf nu is mijn mannetje er niet meer tot maandag middag dus de soldaatjes van net moeten goed overleven. drie maal is scheepsrecht jahoe we hebben gewoon drie keer geklust in mijn vruchtbare dagen deze maand moet gewoon raak zijn!

groetjes

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey dames
    ik heb net even terug gelezen vanaf dag één dat ik dit topic opende en er zijn al heel veel zwangere dames die ook heel weinig sex hadden dus het kan allemaal.
    we moeten gwoon geduld hebben (ok ik heb al 12 rondes geduld) maar goed we gaan er weer voor.'

groetjes

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Marb, van harte gefeliciteerd

Puck, ooooh het worden spannende weken [-o<

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Marb gefeliciteerd! Geniet ervan!

Alle anderen succes met wachten en klussen!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Puck, ...

Die man van jou heeft een applausje verdiend deze maand hoor! ;)

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Vanmorgen weer getest zonder resultaat! Begin het nu na al die maanden echt enorm zat te geraken. Nu alweer dag 43!

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    libelle ja dat vind ik ook dat hij een schouderklopje heefd verdiend ik ben zo blij voor hem het is voor hem net zo (of nog erger) frustrerend als het niet lukt.
    alleen nu had ik vandaag weer een positieve ovulatietest dus mijn ei moet nog komen hopelijk blijven de soldaatjes leven..

groetjes

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh balen Libelle!
    Ik kan me indenken dat je er een beetje gek van wordt!

Hier vanmiddag sex gehad! Voor het eerst dat we het echt doen op het goede (hopelijk!) moment!

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiara goed man kunnen we samen op het wachtbankje mijn temp is flink gestegen dus mijn eitje is geweest en we hebben op het goede moment geklust. 3 x joehoe nu twee weekjes wachten

11. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Chiaraa en Puck, hebben we eindelijk alle 3 geluk gehad met het klussen.
    Meewerkende mannen, heerlijk :D .
    Nu maar hopen op een goed resultaat. Zou wat zijn, zijn we misschien dalijk alle 3 tegelijk zwanger.

Libelle, wat balen van je cyclus :( , als je niet zwanger bent, laat dan je ongi maar komen. Dit is ook niet leuk zo.

Marb, zit je al te zweven.

groetjes Poeki

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    1 keertje sex is nog wel wat weinig,maar we zien wel! We heben nu ervaren hoe makkelijk het kan ;)

Voorlopig ben ik helemaal happy!

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier de baaldag aangebroken hoor! Op dag 45 word ik weer ongesteld. Vandaag bedacht nog een maand te proberen,... daarna maar eens langs de dokter, ... die lange cyclussen bevallen me niks!

xxx

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hee meiden, marb: van harte, wat gaaaaaaafff! :D

hier goed geklust de afgelopen week: di, wo en vr. vrijdag ene superpositieve ovutest, en zaterdag een veel vagere streep. ik denk dat we dus goed getimed hadden? hope so...
    nu afwachten en hopen dat het niet voor niets is geweest.
    voor de klusserij van vrijdag heb ik echt moeten praten als brugman dat het écht, écht nodig was. meneer was moe, en moest enOrm wennen aan het 'functionele n*uken' zoals hij het noemde... :rolleyes:
    nu maar hopen dat het vet raak is straks!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lien wat goed op tijg geklust gaan we gezellig met z,n allen op het wachtbankje.

libelle: balen meid weer een nieuwe ronde. inderdaad vervelend die lange cyclussen sterkte.

poeki we gaan voor vier zwangeren deze maand chiaraa poeki lien en ik joehoe het moet toch iemand gelukt zijn deze maand.

ik heb vandaag mijn kruis gekregen bij ff en we hebben zo goeg geklust dat we een high score kregen dit hebben we nog nooit gehad echt super.
    nu nog 11 lange dagen wachten.

groetjes

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Super Puck,

Nu wordt het echt spannend!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hahaha 1 van de 4 is toch wel het minste wat we met z'n allen mogen hopen! Het is iedereen van harte gegund!
    Wat mij betreft mag degene die het langst bezig is eerst!
    Maar mocht ik de gelukkige zijn vind ik het ook niet erg hoor ;)

Libelle, ik zou inderdaad ook maar eens naar de dokter gaan. Deze lange cyclussen lijken mij ook psychisch gevolgen hebben. Geef de moed niet op!

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nu begint alleen de stress op te spelen; naar de huisarts. Eigenlijk ook geen zin in de medische molen, maar vooruit. Misschien valt de schade allemaal wel mee. We zullen zien.

Hahahahaha, ja psychisch zou je opeens een beetje heel raar gaan doen. Gelukkig kan ik daar enigzins wel mee omgaan. Binnen mijn werk zie ik niet anders, en lukt het me ook. Nu mezelf even flink oppeppen! :) ;)

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ik stop in september met de pil maar mijn man heeft nu al aangegeven niet geforceerd te wilen klussen :( Hij vind klussen iets wat spontaan moet gaan...zo kan het wel heel lang duren toch? zal het zelf toch een beetje in de gaten gaan houden hoor haha

20. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Meiden, ik lees dat het deze maand goed gelukt is met klussen! Ik duim voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina